Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tomi13 #19200 üzenetére
Vegyél G30-at, ahogy tervezted, ahhoz is van Monorim, ha nagyon gáz lenne,
hogy nem rugózik. De jó minőségű úton igazából tökmindegy. (Buckák, illetve
ránézésre nem veszedelmes, laposabb gödrök tudnak meglepetést okozni.)Ui: utóbbit mondom egy Bird* kipróbálása után, amiről majdnem lerepültem a
szörnyűséges 25 km/h végsebességén egy ilyen mélyedésen áthajtva.*: az egyik legerősebb bérroller, pneumatikus kerekek, felfüggesztés a minek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Tomi13 #19202 üzenetére
Annyira nem is... Ha tudja a feltételeidet a Xiaomi, akkor azt kell venni... Ha nem,
akkor meg hiába olcsó. Ha már megvetted és használat közben derül ki az, hogy
mégsem annyira válik be, el lehet adni kis buktával... Elég jól tartják az árukat.
(Szerintem nem érdemes csillió pénzt rálocsolni, aztán titkon vágyni egy G30-ra.)Ui: így utólag már én se biztos, hogy építgetném a nagy vasam. Wolf Warrior X
kellene, aztán azt is lehet tuningolni... Még most is érzem az orromban a vasport,
és ahogy egy kolléga megjegyezte: sose lesz kész. De amúgy: csakazértis!
Ha mondjuk használni kellett volna aktívan, akkor biztos nem építeném folyton.[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
válasz DigitXT #19191 üzenetére
Megjött 1 hét alatt Ez nem a wish
Hasonló leárazással sikerült 160.00-ért elvinnem mert pro-t és nagyobb aksit akartam.Érdekes engem még nem vertek át már sokadikat vettem nem csak magamnak.
Meg ugyan ez volt a vélemény mikor először akartam venni rollert: "kugoo eltörik"
-oké akkor xiaomi mert az márka.
Keresztanyámnak is vettünk xaomit az tört ketté és csuklója 3 helyen szóval ez eléggé félre vezető és előítéletes hozzá állás.Kugoo S1 meg a pro-t is nyúztam úgy, hogy én nem fogok leszállni egy magas padkánál mint a legtöbben mert jaj a rollerem nem bírja hanem ugratok vele mert kibírja.
Az M4-en nem tűnik valami biztosnak az a váz rögzítés nekem se tetszik de majd meglátjuk. Szerintem pont az a jó hogy kotyog és nem feszül akár mint az S1-nél is volt kis holtjátéka, ha merev lenne akkor biztos eltörné.
Vannak még ilyen extrábbak de ez nagy aksival 33AH de van 24-el is 490-ért.
Mondjuk fel nem ülnék ilyenre de akármilyenre se mert ezek a kis kerekek x@rt se érnek
Sikerült 1 bot miatt majdnem elesnem bár nem 40-el kéne venni az éles kanyarokat mint egy motogp versenyző[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
veterán
válasz Tomi13 #19202 üzenetére
Első rollernek nem jó egy alig használt F30?
Aztán ha nem felel meg, mivel igen jó áron van, még mindig el tudod adni ugyanennyiért, azt vehetsz másikat nagyobb akksival, akár lengéscsillapítóval.
Sztem túlbonyolítod ezt az egészet.
(Kugoot amúgy nem "ajánlottam", azt "csak úgy" linkeltem; mert pont olyat néztél ki.)
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
Van otlete valakinek, hogy indulaskor, alacsony sebessegnel , akar kikapcsolt allapotban is mitol adhat valami kotyogo hangot ? Tok sima uton is es a kerek gyorsulasaval aranyosan surusodik a hang , mintha a kerek hozzaerne valamihez, de egy sebesseg felett teljesen elnemul.
-
DigitXT
nagyúr
válasz BerserkGuts #19204 üzenetére
Én örülök, ha elégedett vagy vele, de a linkelt M4-et ipari hulladéknak tartom.
Talán nem véletlen, hogy te sem azt vetted. És nem csak az akku más a Pro-n.
Megkérdezhetem, hogy keresztanyád mi a fenét csinált a Xiaomival, hogy ketté
törte? Kép esetleg nincs a roncsról? Egész véletlenül nem elütötték vele vhogy?
Nem azért, mert a Xiaomit védeném, hiszen nincs nekem, és nem is lesz, csak
azoknál ilyen kettétörés dologról viszonylag ritkán lehet hallani, szóval érdekel...Ó, én is ugrattam az S1-gyel... Egy darabig bírta is. Aztán már nem. Gondolom
inkább Pro-val mentél többet, azt már körbehegesztették ennél egy picit jobban:Én nem vagyok gépész, de ha valami kotyog, ott pont, hogy egyre nagyobb és
nagyobb erők ébrednek, ami feszegetés előbb-utóbb töréshez vezet. Ugyanez,
ha nem mozog sokkal tovább bírja. Próbáld ki egy vékony lemezzel. Elkezded
a kezedben hajtogatni, és nem kell hozzá sok, hogy ketté tudd törni. Míg ha a
fizikai erődre hagyatkozol, magában, akkor sohasem fogod tudni szétszakítani.
Szóval ha elfogadsz egy tanácsot: utána húzod a laza csavarokat, tovább élsz!
Nyilván nem széttépni kell, ha valamit nyomatékra kell húzni, akkor arra...Ui: az a jó nagy rollerekben, hogy lehet velük lassan is menni. Viszont kell vmi
normális gumi rájuk, mert nagy teljesítményél még csak bot se kell, ha a gumi
nem tapad be a kanyarban. Egyébként valóban nem kéne 40-nel erőltetni, mint
a versenyzők, nem csak a váz gyengesége, vagy a rossz gumi miatt, hanem a
saját tepsi épséged védelmében. Hacsak nem veszel bőrruhát, hadd szóljon.
Sőt még a többi közlekedő védelmében is: veszélyes, ha valaki f.sz módra hajt.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BerserkGuts #19204 üzenetére
Te jo ég. Ezen a Halo Knighton mi az az első lengéscsillapító? Saját rugó gyáruk van nekik?
A vonatkozó szakirodalom szerint ez a négyrugós megoldás nem szokott jobb lenni a kétrugósnál, sőt.Amúgy ezekkel a noname rollerekkel az szokott inkább a gond lenni, h pl vékonyak a vezetékek benne, ha folyamatosan mennél felfelé, elolvad először a szigetelés, ill. elszenesedik a vezeték, a vezérlő csupa alulméretezett alkatrészből épül fel, az akksi olcsó cellákból épül fel (években mérve hamarabb elveszti a kapacitását mint egy drágább márkás cella), a csatlakozók kontakthibásak a nem megfelelő méretű érintkezők miatt, tegyük fel, h a váz bírni fogja.
Ezeket előre nem lehet tudni, nyilván amig meg egyben van a roller, nem áll neki egy szerviz szétszedni, átnézni, technikai érdekességeket keresni benne.
Nem csak azért olcsóbb, mert nem kell a márkanevet megfizetni. Azért Kínában sincs ingyen minden.Mondjuk eszembe nem jutna padkán felmenni pálcikarollerrel, még akkor se, ha lengéscsillapító amúgy van rajta, egyszerűen azokat nem erre tervezték.
Természetesen nem kell baleseti jelentésről dokumentumot csatolni, meg fényképekkel alátámasztani, de ne csodálkozz, ha nem szeretjük az ilyen híreket, mint ami a keresztanyáddal történt.
Sajna ilyenkor a legtöbbször kiderül, h nem is Xiaomi volt, hanem egy klón; vagy ki volt ütve a sebességhatár, vagy folyamatosan rossz úton használták nagy sebességgel, és ezért tört el, stb.
Nem az a jellemző a Xiaomikra, h "csak úgy" eltörik, és csuklótörés lesz a vége.
Ez megtörténhetett volna bármelyik másik rollerrel is, amiből már eladtak legalább ugyanannyit, mint a Ninebotból, Xiaomikból. Ja, h a többiből nem adtak még el megközelítően se annyit?
Hát akkor hogy van, h Xiaomiból, Segwayből mégis alig találni törést, Kugooból meg jóval több sérült vázról találni képet.
Ettől függetlenül sajnálom ami a keresztanyáddal történt, remélem én sose járok így.
De értsük meg, h valahol meg kell a költségeket fogni, nem lehet egy-két általad ismert rollert isteníteni csak azért, mert még nem derült ki róluk semmi rossz.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
nagyúr
válasz Thunderzolee #19208 üzenetére
Igazából ezeket nem szabadna "lengéscsillapítónak" nevezni, mert nem csillapít
bennünk semmi semmit. Valóban egy (ill. két) darab rugó, és egy menetes szár.
Nem tudom, hogy mi értelme van egy ilyen rollert 80 km/h fölé megereszteni.Wolf King GT nem kicsit masszívabb, és elfért rajta a 90+, de azért sok volt, na:
arra jó, hogy az ember egyszer kipróbálja (és jó esetben ne haljon bele), de úgy
a mindennapokban szerintem a használati értéke minimum kérdéses...Nem véletlen amúgy, hogy az SMKP-kat sem 100 km/h-ra tervezik... És hát ha
terveznék annyira, egy 2-3 LE blokkból nem jönne ki az ehhez szükséges kraft.
(Mindenesetre definíció szerint az SMKP 45 km/h, és slussz... Ehhez képest a
60 km/h még belefér egy 50 2T-nek: én rolleren se céloznék meg többet...)Szerk: padkára a Kugoo S1-gyel simán fel lehetett lépni. Kicsit rántottad az
elejét, és már fent is volt. A hátulja mondjuk koppant, de pneumatikus gumival
az is teljesen vállalható volt. (Hátsó kerék hajtásnál kezdődtek a gondok, mert
úgy a fellépés még könnyebb lett, segített az elejét felemelni, csak a motoros
kerék megérkezése a padkára egy kicsit nagyobb zökkenővel járt már, LOL...)Nyilván nem hatalmas járdaszegélyekről beszélünk, ott én is leszálltam róla...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz pescara #19206 üzenetére
Nekem a gyári csapágy volt ilyen.
Lehet, h még évekig bírta volna, nem értek hozzá, de kicserélték, és már nincs az a hang. (G30 elsőkerék)Még iskolás koromban a suliban tanműhelyben hozott a szaki olyan kisfilmet, amin meg volt szorulva egy leégett motor forgórésze, szétszedték, és a csapágygolyókat tartó kosár úgy szét volt töredezve, h teljesen beállt a törmelék a golyókkal, és a motort megállitotta, majd védelem híján addig szenvedett míg elégett egyik tekercs, és végül átégve a szigetelés, leállt a motor.
Arra még emlékszek, h alacsony fordulatszámú, és nem túl nagy teljesítményű motor volt (talán kW-nyi se).Na ez lebegett a szemeim előtt, mikor észrevettem, h mintha valami nem stimmelne az első keréknél. Hol jött a hang, hol nem. Bár nem ismerem a kerékben levő csapágy paramétereit, felépítését, de mondom mi lesz, ha ugyanúgy széttörik a belseje, netán úgy megszorul, h nullára fékeződik, azonnal lesatul, én meg fejreállok, azt ott halok meg.
Lehet nem is volt rossz, de mivel olvastam már több helyen róla, h ezekben sajnos a legócskább csapágyakat használják, inkább kicseréltettem mikor amúgy is átalakíttattam az akksit benne.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
'
[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #19210 üzenetére
Kosz, holnap megmutatom valami szakinak, csak azon gondolkodok, hogy kinek? Van itt 200m-re egy kerekpar, motor szerviz, jo ismerosok is, elvileg rollereken is csinalnak mindent, kiveve aminek koze van az elektronikahoz. Aztan van joval messzebb egy szuper roller szakszerviz, azokban bizom a legjobban. 3. lehetoseg meg a garancias szerviz, meg messzebb, de azok azt mondtak, hogy a gari csak az elektromos meghibasodasokra vonatkozik, motor, akksi. De ha a motorhoz is lehet koze ennek a fura hangnak, akkor meg az is lehet, hogy rajuk is tartozik...Lehet, hogy beprobalkozok itt a szomszedban. Ha nem olyasmi, amit ok is meg tudnak csinalni, akkor ugysem ganyolnak bele es megmondjak, mar az is segitseg lenne, ha kiderulne mi okozza es akkor mar konnyebb lenne kitalalni, hova vigyem. Amugy xiaomi 3 lite, meg alkatreszek sem igazan vannak hozza. Ha peldaul csapagy a hibas, akkor jo hozza mas elozo modelleke is, vagy csak a sajatja? y kinek? Van itt 200m-re egy kerekpar, motor szerviz, jo ismerosok is, elvileg rollereken is csinalnak mindent, kiveve aminek koze van az elektronikahoz. Aztan van joval messzebb egy szuper roller szakszerviz, azokban bizom a legjobban. 3. lehetoseg meg a garancias szerviz, meg messzebb, de azok azt mondtak, hogy a gari csak az elektromos meghibasodasokra vonatkozik, motor, akksi. De ha a motorhoz is lehet koze ennek a fura hangnak, akkor meg az is lehet, hogy rajuk is tartozik...Lehet, hogy beprobalkozok itt a szomszedban. Ha nem olyasmi, amit ok is meg tudnak csinalni, akkor ugysem ganyolnak bele es megmondjak, mar az is segitseg lenne, ha kiderulne mi okozza es akkor mar konnyebb lenne kitalalni, hova vigyem. Amugy xiaomi 3 lite, meg alkatreszek sem igazan vannak hozza. Ha peldaul csapagy a hibas, akkor jo hozza mas elozo modelleke is, vagy csak a sajatja?
[ Szerkesztve ]
-
Tomi13
senior tag
válasz Thunderzolee #19205 üzenetére
Teljesen jól látod a túlbonyolítás részét
Sajnos ez jellemző rám mindenhol az élet területén.
Az F30-al a távolság a gondom csak, a munkahelyem oda-vissza kb. 26 km és úgy tudom a gyártó által megadott értékek nem valósak. Az olvasottak alapján jó ha 70% körül tudják, azt pedig nem szeretném ha tolnom kéne kilométereket a gépet. Ezért néztem inkább a nagyobb hatótávolságú rollereket. -
DigitXT
nagyúr
válasz pescara #19211 üzenetére
Motoron belül a csapágyhiba nem elektronikai kérdés. Viszont ha a megbontás
miatt ugrik a motor garija, akkor inkább szedetném szét a megfelelő szervizzel,
már ha fontos a gari. (Nyilván ha van egy kis műhelyed, fél óra szétdönteni max.
és kicserélni a csapágyat.) Ezekbe nem Xiaomi csapágy van, hanem szabvány.Tomi13: a hatótávolságpara sajnos teljesen reális. 26 km már nem kevés azért.
Nyilván ha kisebb sebességgel mész, akkor elérhető (kisebb akkuval is), de ha
nem akarsz állandóan erre figyelni, s a végén már egy vánszorgó rollert hajtani,
akkor nincs más hátra, mint az akkut túlméretezni: tudjon valós 30-35 km-t, és
azzal már nyugodtan el tudsz indulni, az se baj, ha esetleg van egy kis kerülő...
Kicentizett akkuval én biztos nem mennék: szar kilométereket tolni... Tudom.[ Szerkesztve ]
-
tolts.hu
őstag
Sziasztok!
Vettem egy új m4 pro-t tegnap.
- Rossz úton valami zörög rajta de nem tudom mi.
- Furcsaság: 3as fokozatban padló gázon leesik 5ről 4egységre az akku visszajelző, pedig az teljesen fel van töltve. Amikor elengedem a gázt, visszamegy 5re.
Most akkor mekkora hatótávra számíthatok 90kg-val 40km/h val?
Volt helyett miért nem kb. hátralévő hatótávot mutat?
- A ledsort tehették volna kikapcsolhatóra, vagy egyszínűre: pl.piros...www.tolts.hu - elektromos járművek töltésárai
-
pescara
aktív tag
válasz DigitXT #19214 üzenetére
Koszi! Olyat nem csinalnak ami miatt ugorhat a gari, a multkor is mondta a szomszed szervizes, hogy amig garis, addig csak olyat csinalnak meg ha kell, ami nem kavar be. De ha csapagy es nem specko (ez nagyon jo hir) , az mennyibe faj kb? Mert ha nem veszes, akkor ki is hagynam a gari szervizt, azok amugy is szerintem hetek mire megcsinaljak, azok kepesek kinaba is elkuldeni .
-
Peaceliker
addikt
válasz tolts.hu #19217 üzenetére
-Érdemes össze csavart kiszedni és menetrögzítővel vissza tenni
-ebben semmi furcsa nincs, terhelés alatt beesik a fesz. Hatótáv függ attól is hogy mennyi is milyen intenzív gyorsítás van
-miből számolná ki? Pillanatnyi terhelés? Jobban ugrálna, mint a feszültség"Oh my Goa'uld!"
-
veterán
-
veterán
válasz Tomi13 #19213 üzenetére
Úgy rémlett úgy írtad korábban, h tudod a munkahelyen is tölteni akár.
Az F30-ban amúgy viszonylag nagy akksi van, bár azért 26km az necces, az utolsó km-eken sanszos, h csak vánszorogna.
Az F40-ben viszont ugyanakkora az akksi, szóval az sem lenne opció.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Thunderzolee #19221 üzenetére
Plusz a feltöltési idővel is érdemes számolni, ha teljesen kitolja a hatótávot. Minden nap.
22-25 km -re én azért használok kb. 2x akkora reális hatótávot, mert nem mindig tudom (nem mindig van időm) tölteni.
Éjszakára meg nem hagyom rajta. Plusz akkor sem szeretem egyből töltőre rakni, ha nyáron jól felmelegszik.
Szerk.:
Bár ez eléggé egyéni probléma, de gondoltam megemlítem. Hátha neki is szempont lehet, csak nem gondolt rá.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
pescara
aktív tag
Ja, ertem! Szerintem ugy csinalom, hogy felhivom a garis szervizt elsore, ott is van egy normalis ember, akivel lehet beszelni es utana elviszem a jo rollerszervizbe. Ahogy irod hogy mennyibe kerul, akkor kar szorakozni vele es varni a vegtelensegig.Amugy en meg nem mondom, hogy biztosan az elso kerek adja a hangot. ha hatso csapagy akkor ugyan az a terapia? Gondolom annyival konnyebb, hogy ott nincs motor?
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Ugyanígy vagyok én is vele.
Reggel elmegyek vele a 20fokból dolgozni.
Kint van hidegben egész nap.
Ha hazaérek vele, muszáj pár órát várnom, h szobahőmérsékletűre melegedjen.
Vagy el is felejtem tölteni.
Ha nem járok a garázsnál, gyakori, h elfelejtem tölteni.A másik héten meg délutánra megyek, egész este kint van, éjfélkor hazaérek, akkor meg pár órát várnom kéne, h tölteni lehessen; de lefekszek inkább aludni, azt csak reggel töltöm - ha el nem felejtem, h tölteni kellene.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #19229 üzenetére
Azert az sokkal nagyobb para a rollernek, ha hidegen raallsz es felveszi a 15+ ampert mikozben mesz haza, mint ha hazaersz es a hasznalattol valamennyire felmelegedve raengedsz 1-2 ampert tolteni.
-
veterán
válasz pescara #19223 üzenetére
Ja, igen, szervizben egyáltalán nem biztos, h elismerik, h ez garanciális probléma lenne, mivel ez nem okoz működési zavart, az meg nincs előírva, h milyen hangja kell legyen.
Az, h nem olyan a hangja, amit szeretnénk, még nem ok arra, h cseréljék. Pláne ez kopó alkatrész elvileg.
Mittudomén, ki ne találják, h biztos lepadkáztad a kereket, azt attól kezdett el kotyogni a csapágy.Én úgy voltam ezzel, h mivel előtte több helyen is olvastam, h aki komolyan gondolja ezt a rollerezés dolgot, az cseréltesse ki a gyári noname csapágyakat márkás csapágyakra, így mindenképp pénzbe fog kerülni, ezért nem zavart.
Azon mondjuk meglepődtem, h eleinte ahogy használtam a rollert, éreztem, h valami nem stimmel. Nem gondoltam volna, h ilyen hamar előjön ez nálam is.
G30 egyébként, nekem hátul van a motor, elöl csak szabadonfutó a kerék.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
veterán
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #19232 üzenetére
Nyilvan. De azt mondom, hogy ne feljel otthon feltolteni rogton a rollert. Ahhoz kepest semmi, hogy hidegen hasznalod.
En napi 2x toltom az enyem es nem mondhatnam, hogy megsinylette volna, hogy hidegen rogton toltore dugom. Pedig a nyeszlett kis 7.5Ah-s akkunal azert hamarabb erezni, ha baj van.[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Thunderzolee #19231 üzenetére
Igen, meggyoztel, Sz@rok a garira. Ugyis mindenki azt mondja, hogy amire adnak egy ev garit, az kb sosem romlik el.(motor) es amugy is eleg konnyu elete van, munkaba nem azzal kell jarnom , atlagban megyek vele napi 5-6 km max, ha egyaltalan megyek, azt is kb sima uttesten. Akkor mar inkabb hordom a nagyon johiru es korrekt rollerszervizbe es ha valami nem tetszik, akkor megcsinaltatom es nem varom meg amig szetesik, cvsak azert, hogy nehogy elvesszen a kb. hasznalhatatlan gari.
-
veterán
-
Peaceliker
addikt
-
veterán
válasz Peaceliker #19237 üzenetére
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Casseius
tag
-
DigitXT
nagyúr
válasz Casseius #19239 üzenetére
Milyen értelemben? (Könnyebb vele felugrálni a villamosra?)
Szerk: mondjuk szlalom versenyen is valószínű a rövid tengelytáv
a nyerő: én se fogok ilyesmin indulni a "szörnnyel", ha elkészült.
Szerk: első kereket majd centrírozni kell. De a motorok már járnak.
Persze a váz még csak ilyen 50%-os, azért nincs bent az akku.
Amin amúgy még tuningolok kicsit, mert 60A fölött már 4+V esik...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
nagyúr
válasz Casseius #19241 üzenetére
Elmebeteg...
Mit alakítasz majd a vázon?
Most már nem sokat, csak az akku tartót befejezem. Meg lett picit
hosszabbítva... Ja és persze a filléres kínai rugó helyett légrugókat
kap hátulra. Taposót kell még lezárni, és a sárhányót ráerősíteni.Szerk: egyébként botrányosan igénytelen a hátsó villa hegesztése...
Valószínűleg meg fogom erősíteni, nehogy már azon múljon...[ Szerkesztve ]
-
BerserkGuts
őstag
Kb 33km 16Ah aksival ha full sebességgel mész. Van fent videó youtubon https://youtu.be/9l3TQ441EIo [link]
Én nem bírtam végig húzatni neki 3-asban a városon keresztül inkább 30-al mentem a fogaskerekűig a 18.kerületből 44km de még maradt benne kb max 50et bír ha nem végig maxon használod.
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
veterán
Egy pro 2-n a monorimos lengéscsillapító szett mennyit javít komfortérzetre? Mibe fájhat egy ilyen átalakítás egy szervizbe?
-
veterán
-
veterán
válasz Thunderzolee #19246 üzenetére
Azt nem tudom, de 60 psi-re szoktam fújni, ha nem felejtem el ellenőrizni
Általában nincs gond a komforttal, de amikor a villi síneken megyek át az elég rossz érzés
[ Szerkesztve ]
-
Tomi13
senior tag
Sziasztok!
Tegnap találtam egy eladó M365 Pro-t, kértem egy képet az applikáción keresztül az akksi állapotáról és ezt kaptam:
Jól gondolom, hogy ez az aksi már csak 65%-át tudja az újkori állapotának?
Illetve nem kérdeztem még, hogy egy elektromos rollernek nagyjából mennyi idő az életciklusa? Tudom, hogy ez függ a töltések számától is, de nagyjából meg lehet határozni / ki lehet számolni? -
veterán
válasz INGJOKE #19247 üzenetére
A túlfújt gumik nagyon átadják az út minden rezdülését. 4.1bar már jó messze van a 3.5-től.
A villamossíneket lengéscsillapítókkal is észre fogod venni, ezeknél érdemes lelassítani így is, úgy is.
Ha spórolni akarsz a költségeken, elég ha előre veszel, azzal már eléred, h ne repüljön ki a kormány a kezedből rossz úton.Én a Rollexben Újpesten csináltattam a rollerem, miután másik két rolleres szervizben gusztustalanul beszéltek velem (nem nehéz észrevenni, ha valahol lenéznek, flegmáznak), itt viszont kifejezetten segítőkészek voltak, pillanatokon belül annyi mindent elmondtak, h rögtön képbe kerültem egy csomó műszaki dologgal kapcsolatban.
Nagyon jól magyarázták, h mit miért kell, vagy hogyan, stb.Azt hiszem a rolleres szervizek weboldalain kint vannak, h mennyiért szerelnek dolgokat, pl a lengéscsillapítókat mive fáj felszereltetni.
Én mondjuk Sharksetet vettem, ehhez a gyártó szerszámokat is biztosít. Az mondjuk vicces volt, h a gyári cucc leszedéséhez nem mindegyik kulcs volt jó, azokhoz sajátot kellett használnom, de hát végülis érthető, h a Shark a saját cuccához adja a kulcsokat, nem a gyári villa leszereléséhez.
Monorimmel azért vigyázz, mert csattog a rugó, pláne ha fémházast veszel - esztétikusabbnak tűnik, de rosszabb. Légrugóra meg úgysem akarsz majd költeni.
Én ezért vettem inkább G30-at, és arra a lengéscsillapítókat. Xiaomira sztem kár locsolni a pénzt.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest