Új hozzászólás Aktív témák
-
gergo5991
őstag
válasz Tomi13 #16468 üzenetére
30-40k val olcsóbb dhgaterol a segway g30 max..
amikor én vettem ott fele annyiba került mint amennyi a boltban, ha gariztatni kell akkor a fele annyi pénzt amit megspóroltam simán ráköltöm (szerencsére még nem kellett), de most, hogy kb 30-40k val olcsóbb csak, itthon megveszed, és használod, ha baj van vissza viszed a boltba. (azt nem tudom milyen magyarországon gariztatni, vagy elküldenek a picsába és lófaszt nem javitanak meg, vagy korrektek nemtom)ilyen "kis" kedvezménnyel lehet én se rendelnék külföldröl, de mint mondtam én kb fél áron vettem a bolti árhoz képest szóval úgy megérte
-
addikt
válasz Tomi13 #16465 üzenetére
Hát a pálcikarollerek azok vannak, amiket néztél.
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km max 20km/h
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulSegway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "defekttűrő zseléréteges" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.G30, vagy G30LE: ezek a legjobbak
F40, esetleg F30: ezekben akkora akksi van, h kb hozzák a ráírt hatótávot, így lehet az F30 is elég lenne.
D38: a D28 biztos, h kevés lenne, de a D38 hozná a 34km-t bőven.
Illetve Pro 2, esetleg a Mi 3 is, bár a végére már lassabban adná.A 10"-os kerekű rollerek nagyságrendekkel jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, semmivel se rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
Emelkedőkön a 350W-os jobban megy, mint a 300W-os.
Ha külföldről rendelnél G30-at, az global (USA) verziós, azok alapból 30km/h-val mennek.A Rollexnél 280-290ezerért vállalnak behozni G30P-t, legalábbis kb egy hónapja még láttam kint a hirdetésüket Facebookon.
Rolleres boltokban egyébként komoly szándékú bevennék odaadnak rollereket, ki lehet öket próbálni, csinálhatsz F30-al, Mi 3-al hatótávtesztet.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pescara
aktív tag
válasz Tomi13 #18980 üzenetére
Szerintem tok mindegy napi hanyszor toltod. Ezeknek az akksiknak van egy elettartamuk, egy meghatarozott toltesi ciklus szam. Az, hogy ezt 6 honap alatt hasznalod el, mert egesz nap hasznalod, vagy 3 ev alatt, mert kevesebbet, az akksinak tok mindegy. Forditsd le km-re. Pl. ha a gyarto 500 toltesi ciklust ,,garantal" jelentosebb veszteseg nelkul egy rollerre ami 15km-t bir egy toltessel, az 500x15 =7500 km. Tehat normalis hasznalat es toltes betartasaval kb ennyivel szamolhatsz. Az, hogy te ezt hogy osztod be, az csak rajtad mulik. Van aki egy ev alatt megy ennyit, mas meg egy elet alatt se.
-
addikt
válasz Tomi13 #18980 üzenetére
Ezt a listát gondolom már átnézted.
Hány kiló vagy?
Emelkedőkön is fogod használni, vagy szinte csak teljesen sík terepen?
Jó minőségű aszfaltozott bicikliúton fogod használni, vagy rossz úton?G30P DHGateről nem jó?
Ami a külső akksis E sorozatot illeti, az már kifutott típus. Lehet még kapni, de inkább kihagynám. A plusz akksi pl tökjól fejnehézzé teszi a kormányt. Egy élmény használni. Persze megszokható, de hát kinek mi ugye.
A kerekekről amit írtál, az nem pontos, azok nem tömör kerekek, csak belső nélküliek. Egy zselés rétege van pluszban.
Napi 24km-re: F30, Mi 3, Pro 2, esetleg D28, D38. Vagy hát a G30.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Tomi13 #19184 üzenetére
Ha már m4 pro szóba jött, akkor talán érdekes lehet amit árulok, egy bluetouch bt800 gép. Csak mert fenti kritériumok közül ennél a súly, ami kilógna. 25 kiló körül van, de m4 is úgy tudom. Cserébe ebben nagyobb az akku meg faja az első felfüggesztés.
De konkrétan szerintem az a kategória, amit keresel nem nagyon létezik. Mert igazából te egy gyorsabb pálcika rollert keresel. Etwow esetleg? Bár ha jól látom, azokon nincs fék, csak a drágább gépeken? Mmint van efék meg hátsó sima roller taposós izé... De az semmi.
Van inmotion s1 vagy micsoda? Használt vagy kintről lehet befér a keretbe. Az talán nem csak 25el megy?
Vagy amúgy egy m365 pro, amit feloldasz mert pro2 nél már vagy nem mind vagy egyiket sem lehet mókolni, ezt nem tudom pontosan. És akkor az is tudna 30-32-t aztán jóvan... Bár felfüggesztés akkor sem lesz."Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Tomi13 #19184 üzenetére
Ennyiért nincs használt, megbízható, azokkal a tulajdonságokkal, amiket keresel.
Marad a Kugoo.Olyan meg nincs, h könnyű is legyen, meg futóműve is jó legyen.
Vagy könnyű, és akkor nincs rajta lengéscsillapító, vagy lengéscsillapítós, de akkor nehezebb.A kolléga feljebb említette az Inmotion S1-et, az pl jó vétel, de csak 30-al tud menni, és egyelőre nem módosítható a szoftvere sem, pedig 52V-os akkupack van benne, erő lenne benne, és a futóműve is rendben van.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Tomi13 #19187 üzenetére
Fontos a futómű szerintem. De abból sem mindegy milyen.
Nekem xiaomin fájt a térdem, még gbooster en is, mert az elég kemény. Aztán ahogy lett zero 10x (meg hasonló gépek) ez meg is szűnt, nem fáj, bárhogy állok rajtuk.
M4 nem tudom ilyen szempontból milyen, g2 pro (2022 es), elég kemény volt, hibába volt benne elől hátul rugó, de azzal annyit nem mentem pl, hogy tudjam nekem jó e.
De ez lehet csak az én nyavajám, engem gerinc sérv is megtalált 28 évesen"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Tomi13 #19200 üzenetére
Vegyél G30-at, ahogy tervezted, ahhoz is van Monorim, ha nagyon gáz lenne,
hogy nem rugózik. De jó minőségű úton igazából tökmindegy. (Buckák, illetve
ránézésre nem veszedelmes, laposabb gödrök tudnak meglepetést okozni.)Ui: utóbbit mondom egy Bird* kipróbálása után, amiről majdnem lerepültem a
szörnyűséges 25 km/h végsebességén egy ilyen mélyedésen áthajtva.*: az egyik legerősebb bérroller, pneumatikus kerekek, felfüggesztés a minek.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Tomi13 #19202 üzenetére
Annyira nem is... Ha tudja a feltételeidet a Xiaomi, akkor azt kell venni... Ha nem,
akkor meg hiába olcsó. Ha már megvetted és használat közben derül ki az, hogy
mégsem annyira válik be, el lehet adni kis buktával... Elég jól tartják az árukat.
(Szerintem nem érdemes csillió pénzt rálocsolni, aztán titkon vágyni egy G30-ra.)Ui: így utólag már én se biztos, hogy építgetném a nagy vasam. Wolf Warrior X
kellene, aztán azt is lehet tuningolni... Még most is érzem az orromban a vasport,
és ahogy egy kolléga megjegyezte: sose lesz kész. De amúgy: csakazértis!
Ha mondjuk használni kellett volna aktívan, akkor biztos nem építeném folyton.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz Tomi13 #19202 üzenetére
Első rollernek nem jó egy alig használt F30?
Aztán ha nem felel meg, mivel igen jó áron van, még mindig el tudod adni ugyanennyiért, azt vehetsz másikat nagyobb akksival, akár lengéscsillapítóval.
Sztem túlbonyolítod ezt az egészet.
(Kugoot amúgy nem "ajánlottam", azt "csak úgy" linkeltem; mert pont olyat néztél ki.)
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Tomi13 #19213 üzenetére
Úgy rémlett úgy írtad korábban, h tudod a munkahelyen is tölteni akár.
Az F30-ban amúgy viszonylag nagy akksi van, bár azért 26km az necces, az utolsó km-eken sanszos, h csak vánszorogna.
Az F40-ben viszont ugyanakkora az akksi, szóval az sem lenne opció.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Tomi13 #19248 üzenetére
Ez nem az akksi állapotáról készült; másik képernyőképet kérj (Battery fül), ahol látszanak a cellák külön is, és az is, h hányszor volt töltve.
Ez a 65% azt mutatja éppen mennyire van töltve.
Az a 101km összesen aüit mentek vele? Ez uj roller?500 töltési ciklus után kezd merülni a kapacitás.
És 10-15ezer km a tervezett élettartam pl motorrra.Példa:
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz Tomi13 #19248 üzenetére
Ha hinni lehet a 101 km megtett távnak, akkor rendkívül keveset mentek vele! Sikerüljön elképzelni mennyire keveset, gyakorlatilag 3 teljes töltéssel megtehető távolságot. Jó hír, hogy akkor valószínűleg szerkezetileg is makulátlan állapotban van még, és nem egy 150 kg-os ember ugratott vele hónapokon keresztül.
A Battery fülön vannak az akkumulátorra vonatkozó értékek.
Ott láthatod a teljes töltési ciklusok számát, illetve ami még érdekes adat lehet, hogy a leginkább gyenge cellacsoport mennyire lóg ki lefelé a többiek közül. (Hiába küldene róla képet, ha nem volt folyamatosan használva, akkor teljesen megtévesztő értéket kaphatnál. A régóta álló, lassan merülő akkuk más képet mutathatnak, mint terhelés hatására lemerülő állapotban.)A problémát inkább a helytelen tartásból (feltöltetlen állapotban lévő tárolástól) öregedhetett volna meg az akku. Ezek az akkumulátorok évente 1-3%-ot öregednek, ennyivel lesz kisebb a hatótáv. És erre jön rá az elhasználódás.
Az imént olvastam itt egy jó nagy hülyeséget: "500 töltési ciklus után kezd merülni a kapacitás."
Helyette az az igazság, hogy ezeknél a korai rollereknél a gyártó a dokumentációjában azt ígérte, hogy 500 teljes töltési ciklus után is még legalább 70%-os hatótávra lesz képes. (Nem azt, hogy csak utána kezd lemerülni. Ez azért egész mást jelentene.) A kapacitás csökkenés azonnal elkezdődik, ha használod, ha nem.Az újabbaknál már 80%-so értéket ígérnek 500 teljes töltésre. Vagy ennyit javultak az akkuk, ennyit finomodott a töltés vezérlés, ennyire jól teljesítettek az akkuk, ennyivel bátrabbak a marketingesek, nem tudni. Talán mindegyik együtt.
Egy korábbi hozzászólásban írtam, hogy a tiédhez hasonló első generációs modelleknél volt probléma a kormányszárral. Magyarországra 34 db került belőle, lehet ez is közötte van. "Az érintett sorozatszámok (S/N) a következők: 21074/00000316 - 21074/00015107 és 16133/00541209 - 16133/00544518."
-
addikt
-
addikt
válasz Tomi13 #19277 üzenetére
Jó kérdés.
Az Inmotion S1 csak 30-al tud menni, és nem lehet mókolni.A G30P is 30-al megy, de lehet módosítani rajta.
A lengéscsillapító az egyiknél van, másikhoz max venni lehet sok pénzért pluszban.
Mindegyik nehéz, nagy, bér roller méretű.
Az Inmotionból létezik S1F verzió, ami 40-el is tud menni, de azokat meg nem lehet ennyiért megvenni. :/
Nekem Inmotion is van, szeretem, jó roller, de sajna csak 30-al megy. Arra várok, h valahogy meg lehessen oldani a sebesség feloldását.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...