Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz pescara #19947 üzenetére
Keréknyomás tömeg függő. PSI-ről is csak úgy van értelme beszélni, ha megadod a tömeged hozzá.
Minél nagyobb a pilóta tömege, annál nagyobbnak kellene lenni a keréknyomásnak.
Első kerék meghajtású Xiaomiknál hátulra kb. 7 PSI-vel magasabb nyomás volt javasolt.Bár ez így elég szubjektív érték, de akkor van kellően felfújva, ha a kényelmes érték fölé mész egy kicsivel.
-
pescara
aktív tag
válasz PociAti #19951 üzenetére
Hat cuccok nelkul kb 86 kilo. A 45 psi-nel nagyon kemeny volt, szo szerint sajnaltam, hogy darabokra szakad. A 37 nel erzem tokeletesnek es nem erolkodik egyaltalan, ugyanugy megy emelkedokon is. Persze, gondolom a hatotav csokken, de nem mindegy, hogy 60 km, vagy csak 50 razkodas nelkul? Azt nem hiszem el, hogy a szerkezet a folyamatos utesek miatt nem megy gallyra sokkal hamarabb. Kb olyan, mint a repulogepek amik ki kell hogy birjanak x erossegu turbulenciat karosodas nelkul. De ez nem azt jelenti, hogy folyamatos razkodasra vannak epitve.
-
veterán
68kg vagyok kb plusz a ruhák táska meg ilyenek. Xiaomi pro 2 a roller. Lassan nekiállok használni. 80%-ban bicikli út van amerre megyek. 4-4,2 km a táv. Olyan 3-4x kereszteztem a villamos síneket. Mennyire fújjam, ha nem a kényelem az első szempont, de azért fontos. (Psi-be szeretném kérni.)
-
pescara
aktív tag
válasz INGJOKE #19954 üzenetére
Szerintem ahogy levettem , hogy mast ir a hasznalati utasitas, mast mondanak a szervizesek es mas van a gumira irva, probalgasd es talald meg a kozeputat. A gumigyarto biztos ajanl 50-55 psi-t, de ot csak az erdekli, hogy a gumira ne legyen panasz, az hogy kozben a roller szarramegy, az nem. Ez forditva is igaz lehet, a segway a hasznalati utasitasban 32-37 psi-t ir , magyarul a rollert felti es nem a gumit... En meg aki megkerdeztem kb az osszes forumon, kb mindenhol es mindenkitol teljesen eltero velemenyt hallottam. Ami egyszeru paraszti esszel nekem logikus, hogy legyen annyira felfujva amennyire szukseges, hogy segitse a motort, hatotavot...stb, de egy kicsivel se kemenyebbre, mert akkor meg egyenkent megy tonkre minden a razkodastol, utodesektol. Amugy ez tenyleg utvonal fuggo, ha 2 villamossint kell keresztezni es kulonben tukorsima az utad, akkor legyen minel kemenyebb, ha meg az ut nagyobb resze sz@r-kozepes, akkor meg csak az elfogadhato minimumra.
[ Szerkesztve ]
-
hugeboy
tag
Sziasztok!
Van egy Be Free elektromos rollerem, amivel defektet kaptam. A belső gumi 10x2.125 méretű, 90 fokos szeleppel.
Mennyire kell szigorúan venni a 10x2.125-ös méretet? Lehet helyette 10x2 vagy 10x2,5?
Valójában a 10x2.125 méret - kényelmes - beszerezhetősége miatt kérdezem.Köszönöm.
-
Aaron14
őstag
-
PociAti
senior tag
válasz hugeboy #19956 üzenetére
Nem hinném, hogy túl sokan rendelkeznének az itteni fórumozók között azzal a rollertípussal.
Xiaomikat is át szokás szerelni 8,5 hüvelykről 10-esre, csak a letámasztóhoz és a hátsó sárvédőhöz kellett letámasztó. És ha volt lengéscsillapító, akkor szélesebb köpeny is befért.Estedben is azon múlik, hogy mennyire szűkös a hely és milyen a kiszemelt köpeny kialakítása. Vannak amelyek jobban pocakosodnak és ha szűkös a hely, akkor hozzádörzsölődne valamihez.
Nekem már régóta ez a 10x2.125-ös PMT gumi a kiszemeltem. Nem olcsó, de ha már amúgy is dolgozni kell vele, azt a plusz 10 ezer Ft-ot rászánnám. Kerékpár is mindig nagyon meghálálta az extra gumit, rollernél sokkal fontosabb a jó tapadás és a jó rugalmasság.
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #19959 üzenetére
És mi van a híres TC-vel? Én erre a tanácsodra vettem VESC-et...
Még nem üzemeltem be, mert egyelőre az YKZ programján dolgoztam...
Megjegyzés: látszik, hogy van fejlődés tavalyhoz képest, de még mindig
csak ilyen work-in-progress demo version kategória. Bár annak kiváló. -
addikt
-
nagyúr
-
Peaceliker
őstag
Tegnapig úgy voltam, hogy hiába csúfolnak pár rollert offroad gépnek, ezek nem oda valók, aszfalt nélkül végül. De valamiért tegnap mégis elkapott a gondolat, hogy elhagyom a "sima" utat. Itt Dunavarsányban pont a szántóföldek mellett lakom, így földek, tavak melleti utakat bepróbáltam. Hát hihetetlen jó Mondjuk nem volt akkora tempó, miont anno nagy enduroval, de 25-40 között nagyjából lehetett menni...jó, legtöbbször inkább a 30 eleje, mintsem 40, de befigyelgetett az is néha
Annyira stabil volt a kis wolf még aszfalt gumival is, hogy nem hittem el. Semmi, egyetlen egy bizonytalanság sem volt, nehogy hogy valami csúnyaság. Jó, homok nagyon nem volt, ugye ezek sóder bányák (voltak), kavicsos az út, ha nem az, akkor meg tömör föld a szántó mellett. De mentem fűben is. Asszem le is veszem féloffroad gumi hirdetésem és rakom fel a gépre...bár többet megyek aszfalton, ott meg elég hangos.Cserébe elég jó izomlázam van a combomban, pedig csak 6km volt a táv
"Oh my Goa'uld!"
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Melyiket vennétek? Xiamoi Scooter 3 vagy Xiaomi Scooter Pro 2?
Utóbbi kicsit drágább, picit nehezebb de cserébe nagyobb hatótávot írnak. 150-250k között keresek munkába járós rollert a totálkáros Kugoo M2-m helyére, ami oda-vissza 12km / nap.
Nem vagyok 60kg sem, szóval nem lesz nehéz dolga a cuccnak, de tömör kerekes cuccot nem szeretnék és 25km/h maximum nekem elég.Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
sagesz93
addikt
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz CPT.Pirk #19966 üzenetére
Ezek a márkásabb pálcikarollerek, így már eligazodsz:
Xiaomi - 8.5"-os kerék
Essential.........250W 20km (max 20km/h)
1S....................250W 30km
Mi 3 Lite..........300W 20km (dobfék)
Mi 3.................300W 30km
Pro 2...............300W 45km
Pro 4...............350W 45km (10"-os)
Tömlős gumik
Tárcsafék hátulKorábbi modellek új nevei:
M187 = Essential
M365 = 1S
M365 Pro = Pro2Segway - 10"-os kerék
F sorozat:
F25.............250W 20km
F30.............300W 30km
F40.............350W 40km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Tárcsafék hátulD sorozat:
D18.............250W 18km
D28.............300W 28km
D38.............350W 38km
Tömlős gumik
Dobfék hátulMax sorozat:
G30............350W 65km
G30LE........350W 45km
Tömlő nélküli, "zselés" gumik
Dobfék elöl
Hátsókerék-hajtásAz árakat az árukeresőn meg tudod nézni.
Hatótáv életszerű használattal általában kb a 2/3-a a feltüntetettnek, ezzel számoljál.
A 10"-os kerekű rollerek jobban csillapítják az úthibákat.
A dobfék is teljesen jó fék, amiatt nyugodtan lehet választani dobfékes rollert, nem sokkal rosszabbak, mint a tárcsafékesek.
A belső gumi nélkülieknél egy hibafaktorral talán kevesebb van, (az nem tud előfordulni, h a nem megfelelő keréknyomás miatt a belső gumi kidörzsölődik a külsőhöz hozzáérve).
Emelkedőkön a nagyobb akksis jobban megy mint a kisebb akksis.
Lengéscsillapítót lehet utólag szerelni rájuk, ha szükséges. (Sharkset, Monorim)Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz CPT.Pirk #19966 üzenetére
Használt nem érdekel?
220ezer egy új Pro 2-es.
Ennyiért már DHGateről G30-at lehet venni.Rendszeresen hirdetnek alig használt, szinte új rollereket kevés km-el, kevés töltési ciklussal, akár még évekig tartó garanciával, sokszor még a doboza is megvan.
Ezeket 10-15ezer km-re tervezik, párszáz km az semmi; ugyanígy az akkumulátornál néhánytíz teljes töltési ciklus az még szinte új akksi.Mi 3: 130-150ezer
Pro 2: 150-180ezer
F30, F40: 150-170ezer, stb.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
movebeats
újonc
Sziasztok!
Lehet nem a legjobb helyre irok, de kérlek, nézzétek el nekem.
Adott egy Ninebot KickScooter ES4, amit használtan vásároltam még a tavalyi évben kipróbálás céljából, hogy jó lesz-e nekem ez a rolleres téma. Nyilván le volt eddig is töltve hozzá az alkalmazás, de észrevettem, hogy az előző tulaj nem csatlakoztatta le az accountjáról, nem "unbind"elte, és nem tudom hozzáadni teljes körű használatra magamnak. Megkerestem az úriembert, de válaszra sem méltat. Esetleg tudtok valami tippet-trükköt, amivel orvosolni lehetne ezt a problémát?Előre is nagyon-nagyon köszönöm a segitségeteket!
-
akerbis
aktív tag
Sziasztok!
Egy rendszeresen karbantartott első generációs (15Ah elektronika) Kugoo S1 került a birtokomba. Van tapasztalat hogy mennyire vízálló? Azt hiszem IP54 a védelme, de gyakorlati tapasztalatokra lennék kíváncsi.
Szerk: Olvasgattam most IP54 keresésre a hszeket, tehát nem ajánlott esőben menni velük.
Akkor másik kérdésem lenne. Házilag szigetelni lehet eredményesen?
Arra gondolok hogy korbeszilozom az elektronikát és az akkut, illetve valamit teszek a kijelzőre. Ennyike vagy bonyolultabb a dolog?
[ Szerkesztve ]
IT Phone :) Gábor
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
válasz Thunderzolee #19973 üzenetére
Köszi a listát! Végül is használt lett, egy felspécizett Pro 2.
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)
-
Miikee
csendes tag
Ma végre felraktam a g30-ra a hátsó sharkset-et is (első már volt rajta). Nem egyszerű feladat, Emetnek éreztem magamat (Lego Movie)
Na de mikor elkészült és kipróbáltam, hát nagyon elégedett lettem.
Göröngyös föld úton 30-al úgy ment, mintha sima aszfalton mentem volna.
Remélem tartós lesz....[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Miikee #19979 üzenetére
Ez erdekel engem is, erdemes? Folduton nem akarok jarni, siman varosi hasznalat, jo, kozepes utakon. A nagyon sz@rokat eltudom kerulni. Szorakoztam a kereknyomassal is, most 40 psi lett a vegso, ezzel teljesen elfogadhato. De nem lenne mindegy, hogy ahol maximum 10-el tudok menni, hogy ne kapjak agyrazkodast, haladhatnek tovabb fekezes nelkul....
-
Miikee
csendes tag
válasz pescara #19981 üzenetére
Az elsőt fél éve használom, egyelőre gond nélkül, és már az is sokat javított a komforton és a biztonságon is. Azt egyszerű volt felszerelni is.
A hátsóval még csak 10 perc tapasztalatom van, de komfortra sokat adott hozzá, viszont, egyrészt meg kell szenvedni a szereléssel, mert szinta csavaronként jön, másrészt azért vannak benne olyan műszaki megoldások, amik nem annyira szimpi, de majd meglátjuk, hogy állja ki az idő próbáját.
És akkor még ott van a kérdés, hogy ár érték arányban megéri-e, mert nem olcsó cucc.
Viszont van itt más, aki régebben használja, biztos többet tud nálam. -
pescara
aktív tag
válasz Miikee #19982 üzenetére
Koszi, nem akarom elkapkodni. Meg amugy arra is kivancsi vagyok, hogy ilyenkor mik a gari szabalyok. Mennyire szamit egy ilyen beavatkozas ? Azt tudom, hogy pl. a xiaominal meg az is garanciavesztes, ha a tomlos gumikat lecsereled tomorre. Ha meg mar gari, lenne megegy kerdesem . Az elozo xiaomin le volt minden matricazva es mondtak, ha azok serulnek, akkor annyi a garinak. Most a vadi uj G30-maxon nyomat sem latom ilyennek es 2 ev gari. Ez hogy lehet? Honnan latjak, ha valaki hozzanyult mar?
[ Szerkesztve ]
-
akerbis
aktív tag
válasz Peaceliker #19980 üzenetére
Lesz időm majd megnézem pontosan, de annyira el sem lehet cseszni. Ahol a vázhoz ér alkatrész, kábel fut, vagy illesztés van adok neki. Nem igazán értem a motort kettészedni kifejezést, de kösz, majd rásasolok és lehet megértem.
IT Phone :) Gábor
-
torrentszaki
tag
Sziasztok!
Kérnék egy kis segítséget. Van egy Eleglide S1 Plus rollerem, tegnap megállt alattam, azóta nem indul. A kulcs elfordításával feszültséget kap, mert azt a feszültség kijelzőn jelzi, de az LCD kijelző nem működik, a roller nem kapcsol be. Lényegében semmilyen gombra nem reagál. Vezetékeket megmozgattam, semmi reakció. Mit tudok vele kezdeni? -
DigitXT
félisten
válasz torrentszaki #19985 üzenetére
Megáztál vele?
-
robita
csendes tag
válasz torrentszaki #19985 üzenetére
Szia!
Nekem is ez történt, én annyit csináltam, hogy kijelző csatlakozót kihúztam, levegővel kifújtam ahol vizes volt, kiszárítottam majd vissza és elindult.Ha elűzöd az összes démont, az angyalok is tovaszállnak. _No SMS, No Viber_
-
Peaceliker
őstag
válasz akerbis #19984 üzenetére
Motornak van egy fedele az egyik oldalon, ott kell még tömíteni meg a motor kábel ahol megy be, illetve szimeringeket érdemes valami tapadósabb zsírral megkenni. Mert motor sem bírja a vizet és elég drága alkatrész. Volt akinek pár hónap alatt össze rohadt az álló és forgórész. Persze aztán van akinek meg jó rég bírja. De én kikentem az enyém, nem kockáztatok
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
-
addikt
válasz pescara #19981 üzenetére
470Euro a Sharkset elöre hátra.
Nem éri meg, de mivel nálam van pénz lóvéra, belevágtam akkoriban.
A felszerelése volt egy agymenés, de már el is felejtettem. Jó menni vele, de mondjuk én kikerülöm amit lehet, macskakő pl ezzel se jó, bár erre számitottam is.
Túl kicsik ezek a kerekek az úthibákhoz.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #19990 üzenetére
Hősies. Respect! Egy rollerről, egykerekűről, howerboard -ról leugorhatsz, de itt az utolsó pillanatig küzdesz a "járművön".
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #19990 üzenetére
Rolleres rendelet ismet elnapolva fel evvel
-
gergo5991
őstag
tatabánya környékén csak óvatosan
vodkás rolleres
videó -
torrentszaki
tag
válasz robita #19988 üzenetére
Szia!
Köszi a tippet, szétkaptam az lcd ey3 kijelzőt, hátha ott van valami kontakt hiba, és nyertem. Az ázott be, de hiába takarítottam, fújtam, szárítottam, csak akkor reagált, mikor ököllel tettem helyre.
Azóta hol bekapcsol, hol nem. Rendelem az utódját kínából, [link] az itthoni árakkal nem vagyok kibékülve. -
Peaceliker
őstag
válasz torrentszaki #19996 üzenetére
Hirtelen azt hittem eye3 kijelződ van és ilyet vettél a helyére
"Oh my Goa'uld!"
-
pescara
aktív tag
Ha egy garis roller, papiron fekete kormanya felso reszet atfestetem mas szinure, hogy nje ugy nezzen ki mint az osszes tobbi, abba belekothetnek egy garis szerviz eseten? Elvileg semmi koze a mukodeshez, de gondoltam inkabb megkerdezem. Vagy marad a matrica megoldas.
-
Reggie0
félisten
válasz torrentszaki #19996 üzenetére
folpakkal korbe kell tekerni ketszer, ha esos az ido.