Új hozzászólás Aktív témák
-
BerserkGuts
őstag
Hello topik!
Ma mentem egy teszt kört bár normafára is felakartam volna vinni, de nincs fogaskerekű anélkül meg kevés lenne a 16AH egy oda-vissza úthoz szerintem.
Persze a kugli az nem mutat pontos adatot szerinte Pestre is elmentem az országházat megnézni
Meg a 35km is kevés nem tudom, hogy számolta ki mert kb 40km lehetett az út oda-vissza mert nem légvonalban közlekedtem volt fel és le is út rendesen.
+Majd pontosítani kell a kerék méretét is mert nem 10" hanem 9.7" kb 24.6cm.
Olyan vegyes tüzelésen mentem 90% csak 2-es fokozaton max 33km/h ritkán bírtam vele maxon húzatni 3-as fokozatban kb 44Km/h-val, mert nincs kedvem az úton meghalni a sok kocsis barom miatt.
+Még üléssel is kicsit instabil a helyzet ilyen sebességgel.
(porsche az nem ismeri a 30-as táblát ahol elvileg bicikli út is van elhúz mellettem legalább 60-al de szerintem több volt az.)"A kerékpáros megengedett legnagyobb sebessége az alábbiak szerint változik:
50 km/h lakott területen kívül, ha bukósisakot visel a bringás;
40 km/h lakott területen kívül, ha nem vesz fel bukósisakot;
40 km/h lakott területen az úttesten;
30 km/h kerékpárúton;
20 km/h gyalogos-kerékpáros zónában;
10 km/h bárhol máshol, például járdán. Járdát viszont csak akkor közlekedhet kerékpáros, ha a mellette haladó út közlekedésre alkalmatlan (a zsúfolt, forgalmas út önmagában még nem számít közlekedésre alkalmatlannak)."
(Persze a kresz azt mondja közlekedj az úton hát inkább nem , de láttam az Erzsébet-hídnál ilyen bátor szervdonort is felment a hídra b+, de úgy hogy a záróvonalon bevágott a kocsi elé, mert épp eszébe jutott hova akar menni tiszta káosz van Budapesten.Én is e-rollerezek már egy ideje, de csak a külvárosban és idáig nagyrészt járdán meg bicikli úton 25-el.
Kugoo S1 pro volt 3évig, de mostanában lettek ilyen nagy teljesítményű dögök a piacon jó áron idáig a kuboo mantis volt kocsi árban kb amiről hallottam.)( Kár nem vettem fel videóra mai napon volt minden ezért is írom már le valahol, mert lesz ezekből baj a törvény alkotóknak lépnie kell előbb utóbb.
Nyilván ezekkel az álló kb 50-el futkosó barmokkal lesz, majd a baj akik a járdán gyalogosokat veszélyeztetik.
+Láttam a Szabadsághídnál olyat is aki a piroson a villamos előtt száguldott el nem tud várni fajta emberek ugyan ezek kocsiban is megtalálható fajta.
Ők azok a fajták akiknek nincs veszély érzetük magukra de másokra se.
Ezek nem tartják be a biztonságos sebességet ugyan ezek a fajta emberek mennek járdán is most.
Amiből hatalmas nagy szívás lesz az egész rolleres közösségnek, ha bepipul a sok eset miatt a törvényalkotó. Ami viszont nem igazságos lesz mert a sok halálos balesetet a kocsikkal ilyen retardáltaknak köszönhetjük akinek az 50 nem létezik ő akkor is 60-al vagy többel megy de 100-al is száguldozik Budapesten. Ha kell a XIX. kerületi rendőr kapitányságnál is megteszik. )12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
Peaceliker
őstag
válasz BerserkGuts #19101 üzenetére
Üléssel is? Hát úgy instabil igazán legalábbis g2 pro 2x jobban kolbászolt üléssel.
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19101 üzenetére
Nekem csak az nem derült ki hogy mi lett a választott vas...
-
őstag
válasz BerserkGuts #19101 üzenetére
Valószínű amúgy, hogy ezeknek a többsége marhára nincs képben a közlekedési szabályokkal, és az sem segít, hogy nagyon elszálltak a jogosítvány árak. Maguktól meg nem fognak elmenni KRESZ vizsgára...de gyakorlati tapasztalat nélkül az sem ér sokat. Tehát nem is nagyon tudják felmérni a közlekedési szituációkat. Vagy azt, hogy egyes manőverek mennyire veszélyesek. Vagy hogy egyes helyzeteket hogy oldjanak meg.
Ehhez kell gyakorlat, amit közúton megszerezni két keréken elég veszélyes dolog Budapesten.
Persze nyilván vannak amnéziás rolleresek is B kategóriás jogosítvánnyal a zsebükben.
Látom én is, hogy miket művelnek az utakon.
Egyébként a budapesti autósokra amúgy sem kifejezetten jellemző, hogy betartanák a sebességhatárokat. Max. ott ahol mérnek. Illetve 70 -es szakaszon talán kevesebb az olyan autós, aki többre vágyik.
Belvárosban meg több olyan rész is van, ahol érdemes megkeresni a rolleren az alacsonyabb sebességet és kimenni a bringa útra. Ott pedig azért fontos a sebesség, hogy az autós időben tudjon reagálni és/vagy fel tudja mérni a roller tempóját.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Reggie0
félisten
válasz BerserkGuts #19101 üzenetére
Tabla+18 km/h-ig nem jon buntetes, szoval szamold igy a sebesseghatarokat. Amugy a lagymanyosi hid megbirja a 200-at is.
[ Szerkesztve ]
-
glaci
őstag
válasz Reggie0 #19106 üzenetére
Azért ez is max., ha központba küldik.
Helyszínen kevesebbel is megállítanak.
(Engem pl. 61 -el tereltek félre, mert kicsit jobban benyomódott a gázpedál, amikor előre hajoltam megigazítani a napellenzőt. Azóta lakott területen is sokszor aktiválom a limitert, hogy ne járhassak még egyszer így.)Majd írok ide valami okosat. (Majd ...) ;)
-
őstag
-
PociAti
senior tag
válasz Casseius #19116 üzenetére
Most akkor baj az, hogy cégcsoporton belül ugyanazt a platformot többször is felhasználják, vagy előny, vagy teljesen természetes.
példaként felhoztad az Audi - VW hasonlatoz. Meg lehet nézni a PQ35 platformot. Csak pár az ismertebb típusok közül, melyek erre a platformra készültek: Audi: A3, TT, Q3, Seat León, Toledo, Škoda Octavia, VW Golf 5, Golf 6, Jetta, Beetle. -
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #19110 üzenetére
Fejlődés??
Növekszik a spektrum, amit le szeretnének fedni. Gondolom itt egy gépen nagyobb hasznot lehet realizálni, mint 2 (fele annyiba kerülő) kicsi rolleren.Ez milyen hatással lesz arra a szegmensbe, ahová ezzel modellel belépnek, majd kiderül. Ha a Xiaominak sikerülne elfogadható áron egy kívánatos gépet létrehozni, annak nagyon sok kis cég nem örülne, akik sokkal de sokkal kisebb tőkével rendelkeznek.
-
BerserkGuts
őstag
Az fasza ide kéne a zérótolerancia aki 100 200-al száguld
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
tothjozsi96
addikt
Sziasztok!
Xiaomi Pro 2-höz ezek a teleszkópok jók lehetnek? [link]
Találtam magyar videót is a beszerelésről, kérdeztem is az illetékest, azt mondta hogy nincs velük probléma. Van esetleg valakinek tapasztalata ezekkel az Ali-s teleszkópokkal?Van egy kis félelmem nehogy eltörjön vagy bármi probléma legyen vele. Illetve azt se tudom hogy a roller súlypontja meg ilyesmi dolgok nem-e változnak, tehát jól van-e méretezve a roller szempontjából is.
Valakinek véleménye van esetleg?
-
Casseius
tag
-
Casseius
tag
válasz tothjozsi96 #19123 üzenetére
Igen, itthon a Monorim.hu árulja/árulta esparts vagy vmi hasonló néven.
Mondjuk függ milyen súllyal meg utakon használod, ha könnyű vagy nem hiszem h lenne baj vele, de nyilván ez alsópolcos választás úgymond[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Peaceliker
őstag
válasz tothjozsi96 #19125 üzenetére
Itt csoportban volt valaki aki úgy járt. De asszem 100++ kiló volt a kolléga és vészfékezésnél keresztbe fordulva történt? Csak rémlik, nem biztos.
Nekem amikor megjött, direkt rollert bedöntve oldalról tapostam, hogy mennyit deformálódik... De jobb volt, mint vártam. Szerintem egy próbát megér, nekem meggyőző volt. Na nem az, ahogy csillapított, lehetett volna puhább. Bár lehetett állítani, de akkor még nem tudtam mi merre, lehet fel lehetett volna puhítani"Oh my Goa'uld!"
-
Casseius
tag
válasz tothjozsi96 #19125 üzenetére
ah most nézem h az esparts kicsit más design, csak az alapelv ugyanaz, hát ki kell próbálni hátha, de általában az anyaghasználat a probléma ezeknél.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
generatoros
tag
válasz Casseius #19127 üzenetére
Az mit jelent, jogy láttál már jópárat kitörve? Konkrétan? mégis cca ? darabot? és pontosan hol törik el? Ja és az első vagy a hátsó a törékenyebb? Nem kötekedni akarok, de egy csatorna fedél hiánya egy autónál is okozhat komoly töréses problémát. nem a 60cm átmérőjű re gondolok, hanem arra a rácsos megoldásra ami az utcák szélein az esővizet nyelik be.
-
Casseius
tag
válasz generatoros #19129 üzenetére
5-t kb, mondjuk sok külföldi és magyar csoportban és chaten vagyok, de figy próbáld ki, elég olcsó, sokat nem bukhatsz rajta
Don't Worry, Be Happy
-
BerserkGuts
őstag
válasz PociAti #19119 üzenetére
Arra gondolt hogy elég gáz hogy ismeretlen fogalom volt idáig nekik a nagy luxus felfüggesztés, mert majd a felfújható kerék pótolja
Azt meg nem hiszem hogy olyan nagy spektrum lenne hogy nem akarják az emberek hogy kirázza belőlük a szuszt a jófajta utak mint itthon is.[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
PociAti
senior tag
válasz BerserkGuts #19131 üzenetére
Szerinted eddig totál idióták tervezték a rollereket? Csak most jöttek rá, hogy a felfüggesztés jó dolog? Gépgyártás területén nem volt előttük elég példa (autók, motorok, kerékpárok)?
A Xiaomi teljesen elérhető áron kínálta a kicsire összecsukható könnyű rollerjét.
A magántulajdonban lévő rollerek zömét ez tette ki, gyakorlatilag ez robbantotta be az egész piacot. Nagyon jó lették, hogy nem egy ilyen L alakú spéci villával kezdték. Ezekből a drága gépekből nem sokat lehetett volna eladni a korai időszakban, a típushibák is könnyebben megtalálták volna őket.Az új, "4 Ultra" fantázianevű verzióval gyakorlatilag kihagytak egy fejlesztési lépcsőt, a hagyományos Y villás (fémrugós vagy egyéb) primitív lengéscsillapítást.
-
Casseius
tag
válasz PociAti #19133 üzenetére
Ritkán értek veled egyet, de most 100%-ban, Xiaomi nélkül nem itt tartana az e-roller használat a világon ahol most, személyes tapasztalat alapján 10 rollerből az utakon 6 az Xiaomi.
Egyszerűen azt a réteget célozták meg eddig ahol a legtöbb eladást lehetett prognosztizálni és be is jött nekik.DigitXT
Persze de most mit mondjon az ember, átlag hobbi felhasználónak első-hátsó lengéscsillapitásra kiadni több pénzt mint maga a roller az húzós azért.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Peaceliker
őstag
Valaki esetleg tudna zoom fékhez milyen banjo kell? Pesten hol kapni esetleg vagy hol gyártanak nekem egy fékcsövet?
"Oh my Goa'uld!"
-
Reggie0
félisten
Segway F30 es Xiaomi Mi 3-ra tudtok valami kuponos vagy egyeb jo vetelt?
-
addikt
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #19137 üzenetére
Koszi!
-
BerserkGuts
őstag
válasz PociAti #19133 üzenetére
aha teljesen érthető egy darab rugót kihagyok belőle na hagyjuk már....
Minek véded őket ennyire ha szabad kérdeznem fizettek neked? Jogi képviselője vagy a cégnek vagy a reklám osztályon dolgozol esetleg belefektettél a cégbe
Egyszerűen érthetetlen ez a hozzá állásod ha csak nem a fentiek miatt vállaltad ezt itt.12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
BerserkGuts
őstag
válasz Casseius #19134 üzenetére
Egy darab rugóról volna szó meg ez nem egy lábbal hajtós egyszerű fapados dolog amihez szokásosan kihagyjuk az alkatrészeket.( amihez hozzá teszem keresztanyám ezért törte el 3 helyen a csuklóját mert ilyen gyagyi vacakokat árulnak)
Ez azért 25-el megy és kátyús úton nem jó dolog.
Nagy mérnökök vannak felrakják a tesztpadra és laboratóriumi körülmények között tesztelik a valóság meg nem érdekli őket csak a profit.Meg ez a márka hűség istenem jó hogy nem fogalalod imába a nevüket mi van itt
[ Szerkesztve ]
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000
-
DigitXT
félisten
válasz BerserkGuts #19140 üzenetére
Sajnos árulnak gagyi vacakokat. Vegyük pl. az S1-et. Szerettem, mivel nekem
sokkal jobb volt vezetni, mint a Xiaomit (gázreakció miatt leginkább) cserébe
megállni ugye nem tudott és a szar első villája kétszer is kitört nekem. Szívás.Mert ugyebár az E-twow volt a másolt cucc, csak annyival olcsóbban, hogy a
kritikus pontokon is meggyengítették. Akinek szerencséje van vele, az persze
a mai napig hajtja: szintén egy viszonylag népszerű típus, ám vannak hibái.
(Konkrétan típushibái, pl. az akku összeszerelési minősége nagyon változó, ill.
eleve szar a konstrukció, mert nincs benne merevítés. Bele van kódolva, hogy
eltörik a nikkelszalag a retekbe. A Xiaomi ilyet "nem tud", annak kizárólag úgy
lehet leamortizálni az akkuját, hogy tömör gumit raksz rá. De akkor biztosan.)Ui: igen, az S1 is tömör gumis. Szuper, mert nem lehet defekted, ám bizonyos
durvább burkolatokon kellemetlen, és ezt a felfüggesztés sem oldja meg. Bár
fordítva is igaz, a tömlős gumi kellemesebben gurul, de huplikon a merev váz
hajlamos ledobni a pilótát. Másra van a két dolog. Igazán jó guruláshoz mind
a kettő szükséges, nem véletlen pakolja rá majdnem mindenki a Monorimet...
Mint ha muszáj lenne. Pedig hát nem muszáj. (Akik semmilyen élvezeti faktort
nem keresnek a rollerezésben, csak el akarnak jutni A-ból B-be, biztosan nem
fogják a vázat mókolni. Sőt! Akinek 10 kg körüli vas kell, mert cipeli is, szintén
semmit se fog pluszban rárakni, mert se a felfüggesztés, sem kiegészítő akku
nem fér bele, mert ezek mind súlyos plusz kilók...De azért a sebességkorlátot)
rögtön ki kell ütni ugye egy újdonsült tulajnak is, a dobozból kivéve a cuccot.Egyébként meg E-twow GT-t kell venni. Abban van menni akarás, van benne
felfüggesztés, van rajta fék, mégsem nehéz: igazi "csúcs" pálcika. Csak drága.Szerk: amúgy a linkelt cikkben Ákos elég komolyan kiosztja az S1-et, ami hát
ismerve a baleseti statisztikákat, jogos. Viszont ha úgy tetszik, egy 430K-s
roller soha nem lesz "népautó" (bocs a képzavarért), tehát kellett valami, ami
sokkal olcsóbban nyújtja ugyanazt. Vagyis "majdnem" ugyanazt... Így sikerült.Ha a továbbfejlesztett Xiaomi cserébe kétszer drágább, és kétszer nehezebb
lesz, akkor valóban nem fogja "leváltani" a mostanit. Más a célközönség.
(Mondjuk Casseius csoda-Xiaomijának is megvan a célközönsége, csak kicsi.)[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz BerserkGuts #19140 üzenetére
Hát ha a lengéscsillapítás egy darab rugóból áll neked akkor nem kicsit szélesíteni kellene a tudásod a felfüggesztések terén...
Másfél millás gépekben is kitörnek mert rossz a konstrukció, nem olyan egyszerű az h benyomsz egy rugót egy csőbe és hipp hopp az stabil és kényelmes lesz
Miért nem vett a keresztanyád olyat amiben van lengéscsillapító?
Jah hogy az drágább és nem tudta volna megvenni...
Bármilyen meglepő a Xiaomi vagy bármelyik más gyártó nem a retek magyar utakra gyártják a gépeiket.
Márkahűség? Ha ár/érték arányban nem lenne jó, nem ez lenne világon a legmagasabb darabszámban eladott e-roller.
Vannak jobbak? Persze h vannak, csak azt már kurva kevesen tudják megfizetni.
A Toyota Corolla se azért a legmagasabb darabszámban eladott autó mert a legjobb is lenne.[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Biztos vagyok benne, hogy sokat számít egy jó lengéscsillapító, de az én F40E-m a zselés gumival kevésbé zavaró úthibákon mint egy Lime amiben ugye van első lengéscsinnapítás...
Persze Lime-ból is biztos van többféle, amit én próbáltam az kicsit sem volt jobb mint az én rollerem. -
torogyuri
aktív tag
Segway rollereknél is működik ez a szervízfutár szolgálatás vagy csak a Xiaomi-nál?
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Legurultam 3000 km-t az m365-el defekt nélkül, msot pedig 2 héten belül a másodikat kapom. Arra jutottam, hogy tennék egy próbát a tömör gumival, kérdésem esetleg aki ilyennek használja, mennyire kemény, időtálló? Illetve mennyire cumi a cseréje a sima ballonoshoz képest?
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #19142 üzenetére
Ha a Xiaomi "csak" ár/érték arányban bajnok (a gyári állapotában), akkor miért erre költesz milliókat, hogy szénné tuningold? Feltételezem azért, mert a legjobbnak tartod arra a célra is... Nyilván arról van szó, hogy az alap igényt kielégíti, slussz... A-ból B-be elvisz. Elvetemültek meg ki tudják ütni a limitet, erősebb, gyorsabb...
De vigyázat! Úgy már nem gyári: vajon beleértendő, hogy a Xiaomi hallgatólagosan hagyja ezt a fajta tuningot? Miért lehet szerinted az, hogy kb. mindenkinek az első kérdése akár itt, akár FB-on, hogy hogyan lehet tuningolni? Aztán a második meg, hogy melyik felfüggesztés a jobb rá? Esetleg hogyan kell féket cserélni, 10" gumit, meg a szokásos... Az alap olcsó, az alap jó, ajánlott típus, rengetegen használják.
Aztán valahogy mindig oda lyukadunk ki, hogy csak lehetne rajta fejleszteni... Erre gondoltam, amikor megláttam az új, gyári lengéscsillapítós gépet, hogy ez fejlődés az adott szériában. De miután belinkelted, hogy minek a klónja, és oda az volt írva, hogy 23 kg, akkor azért elbizonytalanodtam. Nem lesz egy vonatra feldobálós...Akinek viszont arra van igénye, az így járt. Járhat fapadon. Vagy befizet E-Twowra? Megjegyzem, egy dolgot furának éreztem abban a tesztben... Nevezetesen, hogy a forgalmazó mivel kicsi és könnyű, de gyors és erős rollereket árul, értelemszerűen a tömeg korlátozásában látná a megoldást pl. egy bicikliúton. (Ezzel piaci előnybe kerülve, hiszen egy 700W-os, 40 km/h-t tudó masina a tervezet szerint már SMKP lenne, bezzeg ha azt mondanák, hogy 15 kg alatt mindent lehet, csak fölötte az...)
A problémám ezzel mindössze annyi, hogy nem a rollernek lesz romboló ereje, ha ütközés van, hanem annak a 120 kg-os manusnak (jelige: a váz elbírja), aki éppen 40 km/h-val hasít, miközben a biciklistáknak is csak 30 km/h a megengedett ott... Ezen megfontolásból direkt összeszakadó rollereket is gyárthatnának, hogy akkor a váz se bírja el azt a nagy tömeget, de főleg ne gyorsítsa fel akkora sebességre... (Amúgy ez mindig érdekes kérdés, hogy tuning kell, de fék tuning az azért ritkább: elég egy kereket mechanikusan fékezni ésszerű tempónál. De 60-nál már nem.)
Ui: ha valaki annyira súly-fetisiszta, akkor egyszerűen nem alternatíva (neki) plusz akármennyi kiló a felfüggesztésre. Ebből következőleg bár lehet, hogy igény lenne rá, de mivel adott peremfeltételek mellett nem megoldható, inkább elkezdi folyamat bizonygatni, hogy márpedig az övé a legtökéletesebb a világon: nem fejleszthető!
Amúgy annak a rengeteg tulajnak csak a töredéke van jelen fórumokon, meg a FB tuning(!) csoportokban, mert pont leszarja az egészet: nem hobbija, nem akar tőle mást, mint eljutni A-ból B-be... És ezzel nincs baj. A szervizeknek is meg kell élni valamiből, hiszen ezek lesznek azok is, akiknek ha állítani kell a féken, már eldob mindent, és irány a szerviz. Rosszabb esetben nem jól fogó fékkel közlekedik, és csak akkor csodálkozik rá a problémára, amikor egyszer nem sikerül megállni...
-
DigitXT
félisten
válasz Don.Corleone #19145 üzenetére
Irgalmatlan cumira készülj, satu nélkül neki se állj. Viszont amúgy nem igazán
ajánlott csere, mert tönkre fogja rázni az akkudat a merev váz. Sajnos ez ilyen!
(Sokan leírják pontosan ugyanezeket a tapasztalatokat. Miután uncsi a defekt,
akkor irány a tömör gumi, aztán meg irány az akkufelújítás: nincs jó megoldás.
Esetleg tubeless gumi használata, mert annál nincs mi kidörzsölődjön, vagy pl.
becsípődjön egy padkázásnál. De ha valami átszúrja, az is le fog ereszteni.)És amit a végén már nem annyira sokan vallanak be, hogy szép volt, jó volt, de
most már ideje venni valami normális rollert: szvsz ezt rohadt sértőnek érezheti
egy elégedett tulaj, de konkrétan elhangzott (nem sértődtem meg, mert nekem
egyetlen Xiaomi terméket sikerült eddig a gyártónak eladnia, a kompresszorát).
Az S1-emet is fikázták, pedig használtam boldogan. Szénné tuningoltam, mert
jó ötletnek tűnt... Összetörtem magam vele, mert mégsem volt jó ötlet.Amúgy a tömör gumi másik hátulütője, hogy a tapadása is sokkal rosszabb.
Nyilván anyaga válogatja, de vannak borzalmas minőségűek. Észnél kell lenni.Illusztráció, 2022. február (első kerék)
2022. május (hátsó kerék)
Azóta lett volna ideje törnie a kolléga akkujának, egyelőre nem jelentkezett.
(Mondjuk ha folyton újabb és újabb vasak vannak nála, talán sokat nem futott.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #19148 üzenetére
Ez így van. Ez is egy kompromisszum. Ezért is szerettem az S1-et, amíg szét
nem hullott. Különösen, amikor már légcellás tömör gumi volt raja ("Raptor").
Btw. egy E-Twow is elég hasonló konstrukció (légcellás cucc), nem véletlen volt
anno az alap a sima S1-en, hogy dobd le a gyári műanyag(hatású), kereket, és
vegyél rá egy E-Twow hátsót. Egyetlen probléma volt, hogy 15K az nagyon sok,
ha az egész roller alig 80K körül volt kapható. Ja és kifogyott a forgalmazó is.
(Mert az életben nem adott el annyi E-Twow rollert, mint ahányan S1-et akartak
vele feltuningolni. Onnan tudom, hogy én is akartam venni, de aztán nem jutott.)[ Szerkesztve ]
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #19146 üzenetére
Tuningra sajnos csak a 2. legjobb pálcikák között, hülye voltam h nem G30 Max-al inditottam konkrétan, erősebb váz, jobb kormányrúd, nagyobb-hosszabb dekk, így sokkal több hely van aksinak és minden másnak is
És miért erre költök? Mert örök szerelem[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Gyúrósok ide!
- További aktív témák...
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Mata összteleszkópos kerékpár