Új hozzászólás Aktív témák

  • csokaym

    csendes tag

    Kicsi setback csúszott a rollerezésembe - egy óvatlan mozdulattal, gázkar csere közben elfüstöltem a kijelzőmet. Ezután se kép se hang - a hátsó lámpa felvillant, de annyi...

    Figyelmetlen voltam, ez van. Hát, anyáztam is rendesen magamat :W

    Szerencsémre, DigitXT kolléga megint megmentett - volt neki egy kijelző "tarcsiba' " amit lebizniszeltünk, hálás köszönet érte :R

    A gép újra működik - holnap szelhetem az utat munkába rollerral.
    Kíváncsi leszek, mennyit merül a 48V, 21Ah-s akksi az úton. :DD

    Egy furcsaság, amire - ha van valakinek ötlete - lehet tippelgetni:
    A most berakott kijelző 0.5V-ot fölémér az akkufesznek - ezt DigitXT kolléga mondta is, korábban a fórumon volt is téma, hogy van egy ilyen attribútuma ennek a bizonyos kijelzőnek.
    A kulcsos feszültségmérős gázkar, ha a kulcsot elfordítom, kiír egy értéket, majd esik 0.4V-ot, majdnem egyből. Így a két feszültségérték között pont 1V különbség van.

    A korábbi voltmérős gázkarok ezt nem produkálták, hogy esett rajtuk egyet a fesz bekapcsoláskor - ez a kijelzőjének a fogyasztása miatt lehet? És akkor a többi miért nem csinálta ezt? Vagy csak azok lassabban reagáltak, és egyből a "csökkentett" értéket jelezték ki.

    El tudom képzelni, hogy egyszerűen ezek a mérők a gázkarokban pontatlanok - a pontossági osztájuk alapják elvileg simán elmérhetnek 0.5V-okat...
    Ai biztos, hogy a jelenlegi 0.5V-ot alámér, mivel a kijelző pont ugyanennyit mér fölé, és köztük épp 1V különbség van.

Új hozzászólás Aktív témák