Új hozzászólás Aktív témák
-
csokaym
csendes tag
Kicsi setback csúszott a rollerezésembe - egy óvatlan mozdulattal, gázkar csere közben elfüstöltem a kijelzőmet. Ezután se kép se hang - a hátsó lámpa felvillant, de annyi...
Figyelmetlen voltam, ez van. Hát, anyáztam is rendesen magamat
Szerencsémre, DigitXT kolléga megint megmentett - volt neki egy kijelző "tarcsiba' " amit lebizniszeltünk, hálás köszönet érte
A gép újra működik - holnap szelhetem az utat munkába rollerral.
Kíváncsi leszek, mennyit merül a 48V, 21Ah-s akksi az úton.Egy furcsaság, amire - ha van valakinek ötlete - lehet tippelgetni:
A most berakott kijelző 0.5V-ot fölémér az akkufesznek - ezt DigitXT kolléga mondta is, korábban a fórumon volt is téma, hogy van egy ilyen attribútuma ennek a bizonyos kijelzőnek.
A kulcsos feszültségmérős gázkar, ha a kulcsot elfordítom, kiír egy értéket, majd esik 0.4V-ot, majdnem egyből. Így a két feszültségérték között pont 1V különbség van.A korábbi voltmérős gázkarok ezt nem produkálták, hogy esett rajtuk egyet a fesz bekapcsoláskor - ez a kijelzőjének a fogyasztása miatt lehet? És akkor a többi miért nem csinálta ezt? Vagy csak azok lassabban reagáltak, és egyből a "csökkentett" értéket jelezték ki.
El tudom képzelni, hogy egyszerűen ezek a mérők a gázkarokban pontatlanok - a pontossági osztájuk alapják elvileg simán elmérhetnek 0.5V-okat...
Ai biztos, hogy a jelenlegi 0.5V-ot alámér, mivel a kijelző pont ugyanennyit mér fölé, és köztük épp 1V különbség van.