-
Fototrend
Mielőtt kérdeznél, olvasd el az alábbi összefoglalót,
és használd a keresőt is!
Új hozzászólás Aktív témák
-
huncutka1029
addikt
válasz nimfas #45879 üzenetére
nagy szériában készítik koreában, kínában, romániában, stb. megfeszül, túlhúzzák a csavart, és feszíti a panelt. Nem normális, de mindennapi probléma.
Edge lednél még gyakoribb.
a bevilágítás mértékét a hátérfény lejjebb vételével is csökkentheted.
A felhősödés a LED / LCD technológia ismert velejárója.
Ha szerencséd van, olyan modellt találsz, amin minimális, ha nem....
Akkor 1-2 órát rá kell szánni a beállításokra, hogy eltüntesd.
Bizonyos extrém esetekben olyan nagy mértékű, hogy nem lehet eltüntetni, ilyenkor ki cserélik.a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
#94529552
törölt tag
válasz nimfas #45876 üzenetére
A 671V azért többet ad mint a 200 Hz. Itt is megnézheted: [link] Megéri a különbséget. Lehet LAN-nal filmeket nézni, de mindig jobb egy külső lejátszó, de ezt majd meglátod, és aszerint döntesz. Ha a helyi Euronicsben vennéd át, akkor is megrendelheted neten, de bolti átvétellel kérjed.
-
Zirowe
nagyúr
válasz nimfas #46505 üzenetére
Rossz kozul legjobbnak lenni nem erdem.
We've jumped way beyond the Red Line. Limited supplies. Limited fuel, and now no hope! But I promise you one thing. On the memory of those lying here before you, we shall find it. And Earth will become our new home. So say we all!
-
nemurea
aktív tag
válasz nimfas #46500 üzenetére
Helló! Nekem LN577S van, az nagyon szépen kezeli az SRT-ket (gondolok itt az ékezetekre pl), de a beépített lejátszó nekem csak akkor jeleníti meg az SRT-t, ha annak ugyanaz a neve, mint a filmnek - ebben az esetben mondjuk automatikusan. Váltani az SRT-k közül én nem tudtam, inaktív (szürke) ez a menüpont, tehát ha pl. van egy angol és egy magyar feliratod külön SRT fájlban, akkor csak az egyik fog menni (és az is csak akkor, ha a megnevezés stimmel). Pont ezért akarok felszenvedni egy Plex lejátszót a tévére, mert az - gondolom - a névtől függetlenül kezeli majd a feliratokat.
(Lehet, hogy az MKV-n belüli feliratoknál gond nélkül tud váltani, azt nem próbáltam - ritka a letöltött MKV-ban a magyar nyelv )
Más: van egy Logitech vezeték nélküli USB-s billentyűzetem a tévéhez kapcsolva. Angol kiosztású a billentyűzet. Amikor bedugtam a portba, szép magyar karaktereket írt (tehát pl. [] helyett éá vagy őú, nem tudom), de most már angol karaktereket küld a tévére (tehát ami fizikailag is rajta van). Közben volt egy verziófrissítésem és egy Country beállításom UK-re és vissza HU-ra (ki akartam próbálni az angol programellátottságot). Nem tudja valaki, hol tudom beállítani a billentyűzet-kiosztást vissza magyarra?
Köszi!
-
nimfas
addikt
válasz nimfas #46596 üzenetére
Aqua válasza ugyanerre a garanciás kérdésre:
"Tisztelt Érdeklődő!
Televízió készülékekre bolti garanciát adunk gyári garanciát nem. Sajnos garancia kiterjesztésre sincs lehetőség ezen készülékek esetében.
Ha házhozszállítással rendelte a készüléket és meghibásodik, akkor ingyenes a garanciális gyorsposta.
Ha üzletben vette át a terméket és hibás a termék, akkor az odaszállítás díját kell kifizetni.Üdvözlettel:
AQUA Electromax"Tegnap a helyi siófoki Euronicsben adtak egy 160.000 Ft-os ajánlatot a 170 helyett.... ez gyári 2 év garit jelent + a 3 év még 15eFt lenne... szerintetek?
[ Szerkesztve ]
-
Stevenstyle
senior tag
válasz nimfas #46632 üzenetére
Bár nem nekem ment a kérdés, de had próbáljak meg egy kicsit segíteni
lb 67x család: Ugyanaz a készülék tudásra, csak 670v ezüst, 671v titán (grafit szürke), 679v pezsgő (illetőleg a 679 nincs 50"-ban csak 42,47 és 55-ben)
lb 730: 800Hz MCI (szemben a 67x család 700, de ez igazából marketing, nem tényező a panel valós 100Hz min a két esetben)
4db HDMI csatlakozó szemben a 67x 3HDMI csatlakozójával.
Specifikációk terén ennyi a különbség.
Képminőség terén talán egy hajszálnyival szebbnek látom a 730-at de ez nagyon erősen szubjektív vélemény, mint ahogy az is, hogy szerintem nagyobb az ár különbözet sok esetben mint a tudásbeli.
Ha kihagytam valamit kérlek javítsatok ki.
Technoman: Nézd tévedhetek én is, de minden komoly tesztben 100Hzre hivatkoznak az LG oldala ugye marketing okokból kussol róla (persze a többi gyártó szintén), csak az MCI-t mutogatják büszkén azzal meg kb a vevő aki épp érvek mentén akar választani kitörölheti. Kis illetőleg NAGY sarkítással ha qrvagyorsan tudsz pislogni akkor át húzhatodd a 700Hz MCI-t és ráírhatod neked ez 800-as
szaboger: Na az az a márka amiről elégsége tapasztalat híján semmit nem merek mondani, amióta megvették a kínaiak. Illetve, DE az Ambi light még mindig qrvajó Egyébként úgy hallom, hogy nem rosszak. Gondolom talicskázzák bele a pénzt kínából
[ Szerkesztve ]
-
Flickering
aktív tag
válasz nimfas #46729 üzenetére
Az lg electronics pedig nekem ezt írta:
aqua és ledtvplaza esete:
Ezt érdemes megkérdezni magától a bolttól, azonban úgy tudom, hogy bolti garanciát adnak a készülékeikre.
Annyiból nem jelent problémát, hogy ha a számlát megörzi, akkor az LG ugyanúgy segít Önnek jótállásos javítás formájában, amennyiben erre szüksége lenne.
Egy területen jelnthet csak kellemetlenséget: amennyiben a szerviz csereutalványt állítana ki Önnek, úgy azt a bolt nem fogadja el, hiszen amennyiben külföldről vásároltak, úgy nem tudják beváltani!ez a garanciakérdés azért merült fel bennem, mert venni akarok egy 42lb671V-t és most le van akciózva edigitalban is, a ledtvplazaban meg alapból olcsóbb, hogy honnan kapom meg a rendes garanciát tényleg, mert ha eun kívulrol szerzi a tv-t a ledtvplaza akkor szopás :S
[ Szerkesztve ]
-
#94529552
törölt tag
válasz nimfas #46732 üzenetére
Azért az a legjobb, ha van bolti, meg gyári gari, duplán. A több éve működő boltok azért nem valószínű hogy megszűnnének, mert ennyi erővel a külföldi tulajdonú edigi, euronics,MM, bármelyik kivonulhat, tehát ez nem érv. Az ezzel kapcsolatos kérdésemre egyébként az LG bevállalja méltányosságból a cserét is. Nyílván nem a 3 hete bejegyzett üzletet választjuk. Lehet vásárlás után 2 hétig a termékbiztos.hu-nál +1 év garit venni, kb. 6k.
Flickering Jár hozzá. Tartozéka a tv-nek.[ Szerkesztve ]
-
Technoman
őstag
válasz nimfas #46743 üzenetére
Amiről te írsz, az minden magyar kereskedelmi egység törvényi kötelezettsége, minden netes vásárlásnál. Úgy is mondják, hogy "távolléti szerződés"
Egyébként nem, nem pofátlanság, mert a vásárlás(szerződés) pillanatában te fizikálisan nem tekintetted meg a terméket, ergó, nem győződtél meg annak minőségéről, teljes szoláltatásáról.
Amennyiben elállási joggal élsz (nem kell), akkor azt 14 napon belül megteheted. Nem kötelező megindokolni (pld nem passzolt a heti Rádió-TV újság színéhez) Kötelességük visszavenni. Ebben az esetben rád csak a szállítási ktsg-k hárulnak.
Még egy, amit kevesen tudnak, a törvény nem írja elő, hogy neked a csomagolást is meg kell őrizni elállás esetében (némi tulzással a 4K- TV-det egy zacskóba is visszaguríthatod)[ Szerkesztve ]
-
Technoman
őstag
válasz nimfas #46728 üzenetére
Lejárt a szerk időm.
A neten megrendelt termék esetében. A szerződés pillanatában megadott ár a lényeg. Ha te az akció befejeztével veszed át az árut és felment azóta az ára (szarabb lett a forint), így járt a cég! Kötelessége a szerződés pillanatában megadott áron adni a terméket.
Egyébként -úgy tudom- hogy a jog nem tesz különbséget a futáros átvétel és a személyes átvétel között. Mindkettőnél 14 napos elállási joggal élhetsz, hisz a szerződést interneten kötötted, tehát a vétel pillanatában nem ismerhetted a termék minden tulajdonságát.HA nagyon bele akarsz bújni a jogaidba: http://www.nfh.hu/node/2709#Mi az az elállási jog?
[ Szerkesztve ]
-
Technoman
őstag
válasz nimfas #46748 üzenetére
A netes rendelés, azaz a "távolléti szerződés" akkor köttetik meg _ezért küldtem neked a Fogy. védelmi linket-, amikor neked e-mail formájában egy válaszüzenetet visszajeleznek, hogy pld. "Fogadtuk a rendelésedet, stb, stb..." Ez nem egy udvariassági gesztus a cég részéről, hanem kőkemény törvénybe foglalt kötelessége. Ezzel a szerződésetek (értsd vásárlásod) hivatalossá vált.
Jobb boltoknál, a vásárlás előtt a boltonkénti készletet is megnézheted, tehát még a szerződés kötés előtt tájékozódhatsz, hogy az adott TV-ből van-e nekik raktárkészleten. Elvileg, nem futhatsz bele olyanba, mint amit a fentiekbe vázoltál -
#94529552
törölt tag
válasz nimfas #46748 üzenetére
Ingyenes kiszállításnál nincs postaköltség. Ha bolti átvételt kérsz, akkor te viszed haza, az a te költséged lesz. Boltfüggő, de egyes helyeken még árgarancia is van. Ha emelkedne az ára akkor is a rendeléskori áron kapod, ha csökken az ár, akkor az olcsóbb áron lesz a tied.
-
Technoman
őstag
válasz nimfas #46754 üzenetére
Your Welcome
Persze mindenkinek pénz az 5-10 e Ftz (mennyi Turi Rudit lehet belőle venni, istenem )
Viszont azt kell megértened, hogy a távolléti szerződés lényege az adott pillanatban a nem megnézhetőségen és a nem kipróbáláson alapszik...na, nem akarom már túlragozni így is a dolgot.
Kipróbálni -azaz az esetleges neten rendelt vásárlás utáni doboz kibontásnak- meg mi értelme volna, különben, hogy győződsz meg róla , hogy ezt a Jóisten nem neked teremtette. Összekevered a boltban történt vásárlást -ahol kipróbálhatod vásárlás előtt a terméket, a netes vásárlással.
Net-nél nem vagy köteles megindokolni az elállásod tényét. Érted már? -
Technoman
őstag
válasz nimfas #46756 üzenetére
Mi ilyen esetben a köv, módon járunk el: Mindegy, hogy futáros, vagy személyes az átvétel. A Távolléti szerződés, az táv. szerződés. Főnököm szép szavával élve, a visszaigazolás során mi, ráutaló magatartást folytatván elfogadjuk a törvény ide vágó passzusát. Főnököm a Fogyasztói Törvényt átolvasva nem talált külön szabályt a két átvételi mód között.
De a legbiztosabb az, ha felhívod a Fogy. védelmet és megkérdezed őket. -
keljoe1970
csendes tag
válasz nimfas #46756 üzenetére
Hello én értem a felvetésed és hasonló megoldáson gondolkodom, csak szerintem arra figyelj, hogy ha +3 év garival veszed a készüléket, akkor annak az ára is visszajárjon....
Én nem a fekete péntektől várok új megoldást, azon agyalok, hogy vajon decemberben nem-e lesz új LG promó, ami mondjuk 5 éves garit ad....
Ha igen, lehet visszacserélem a 2 éves garival vett tv-t, persze ha árban jól jön ki.
-
huncutka1029
addikt
válasz nimfas #46840 üzenetére
És ott is van egy kis csúsztatás, hogy 14 napon belül meghibásodás esetén cserét biztosít.
A Törvény nem ezt írja, az elállás jogáról. Mielőtt rendelsz, ezt tisztázd le, mielőtt kellemetlen meglepi ér....
Szép dolog hogy cserélik, 14 napon belül, és nem szervízbe hurcolják, de mi van, aha tényleg nem azt kapod amit vártál? Akkor jöhet a futár, címzett fizet opcióval, mert téged semmi költség nem terhelhet...a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
Technoman
őstag
válasz nimfas #46847 üzenetére
14 napos elállási jog:
Olvasva a dolgot, még egy nagyon fontos dologra szeretném felhívni annak a figyelmét, akit a köv. sorok érintenek
Csak természetes személynél él a neten vásárolt 14 nap elállási jog Tehát, jó magyar szokás szerint aki a cégénél, vállalkozásában akarja elszámolni és ilyen számlát állíttat ki, ebben az esetben az mehet a sóhivatalba! (tehát Kovács Pistikének áll a zászló, de ha már Pistike Tik-Tak Kft-re szól a számlára kéri, azt már bukta, ugyebár a cégek/vállalkozások nem minősülnek természetes személynek) Erre figyeljetek oda. -
huncutka1029
addikt
válasz nimfas #46847 üzenetére
nem vagy vak, csak amit neked írtak itt:
(#46840) nimfas
ÚjVálaszPrivát2014-11-24 18:23:36
nimfas
(őstag)Tettem még egy próbát...
Tisztelt Euronics! Kinéztem egy tv-t LG 42LB730 típust. Kérdésem az lenne, ha megrendelem Önöktől a webshop-on keresztül és a siófoki üzletben szeretném átvenni, akkor terhel-e szállítási költség. Továbbá ilyen esetre vonatkozik-e a termékre a 14-napos visszavásárlási garancia? (Levásárolható, vagy visszautalják a pénzt???) Illetve, hogy ilyen esetben a siófoki boltba kell visszajuttatni a készüléket, vagy más esetleg Bp-i központba? Előre is köszönöm válaszukat, Tisztelettel
Válasz :
Köszönjük megkeresését!
Abban az esetben ha az üzletünkben veszi át a terméket díjmentes az üzletbe a leszállítás. Ha onnan kéri a házhoz szállítást, úgy az az üzletben kerül kiszámlázásra. Az üzletben átvett termékekre 72 órás cserét biztosítunk.
Amennyiben a web áruházunkon keresztül egyenesen házhoz szállítást kér, úgy díjmentes a kiszállítás az ország bármely területére. Illetve a web áruházból kiszállított termékekre az átvételt követő 14 napon belüli meghibásodás esetén díjmentes cserét biztosítunk.További szép napot kívánunk!
Üdvözlettel,
Kása Flóra
Mindenre válaszoltak csak a kérdésre nem... 14 napon belül díjmentes cserét biztosítanak. Ez pont nem volt kérdés. Az viszont igen hogy hova vigyem ha mégsem tetszik?
De az kiderült, hogy futárral kell hozatni házhoz, mert akkor 14 nap, ha a boltban veszem át akkor 72 óra...
[ Szerkesztve ]erre reagáltam, hogy nézd meg az ÁFSZ-t ott mit ír, mert így nem állja meg a helyét.
[ Szerkesztve ]
a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
huncutka1029
addikt
válasz nimfas #47020 üzenetére
úgy igen j lesz.
arra figyel, hogy a routerben a tűzfal átengedje, és a nas-on is a tv kapcsolódási kérelmét.
Routertben úgy kell a DHCP forwardingot beállítani, hogy minden csatlakozó eszközt egy közös hálózatra fűzzön fel, mert különben nem fogja látni a tv a megosztott tartalmat. Samba serverrel úgy tudom megy a megosztás, de lehet hogy kell a nas-ra egy DLNA klienst telepíteni majd. Mediashare, vagy universal mediaserver ( én ezt használom)[ Szerkesztve ]
a női bugyi nem a legjobb dolog a világon! DE NAGYON KÖZEL ÁLL HOZZÁ!!!
-
hadogabi1
senior tag
válasz nimfas #47098 üzenetére
Mondom kinnt él és 299 ért vette. Személyesen nem vám és társai.
TUF Gaming X670E-Plus Wifi, AMD Ryzen 7 7800x3d, Inno 3D 4090 Ichill X3, Arctic Cooling Liquid Freezer II 420 RGB, Lian Li LANCOOL III Mesh RGB, Kingston Fury 6000 Cl32 2*16GB, GIGABYTE SSD M.2 2280 NVMe 1TB AORUS, GIGABYTE SSD M.2 2280 NVMe 2TB AORUS,
-
szabferi
tag
válasz nimfas #47835 üzenetére
Nem vagy egyedül, Vöröskő Kft (Euronics illetve van még 1-2 fedőcégük) ügyfélszolgálata ésx tájékoztatási képessége 0.
Augusztusban rendeltem tőlük egy diktafont (Euronics) illetve egy TVt (ez valamelyik netes fedőcégük volt).
Emailekre nem válaszoltak, telefonos megkeresés esetén csak bullshiteltek de konkrét választ sosem adtak.A diktafon esetében pl 2 hét után írtak egy levelet hogy a termék már nem kapható, a beszállítónál már nincs és rá egy napra MEGÉRKEZETT postán.
A TVnél egy hiányzó távirányítóval jártam kanosszát náluk, pozitívan álltak hozzá de egy hónapon keresztül nem lehetett értelmes választ kiszedni belőlük, mire egyszer csak megjött a pótlás.
Szóval végülis mindent leszállítottak, nem is voltak szemetek (mert a távirányítot bemondásra pótolták) de egyszerűen értelmes tájékoztatást nem tudnak adni.
Nem is csoda, hiszen úgy néz ki hogy egyetlen aktuálisan dolgozó ügyfélszolgálatosuk van (a többi csak a telefont bírja felvenni).
Új hozzászólás Aktív témák
Hozzászólás előtt olvasd el a téma összefoglalót!
• TV/Hifi beárazás
• Házimozi topik
• Hangprojektor/SoundBar
• Használt TV-k javítása
• A webOS kezelése (3.0)
• OLED topik
• LED / LCD TV topic
• Milyen TV-t vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen