-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
válasz Speeedfire #106740 üzenetére
az autóba szerelt kamerakép lesz live nem a forgatás!
(#106744) Tsebacsi nagy volt
[ Szerkesztve ]
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
na holnap hyundai szerviz és meglesem a dustert+ a fiat tipot is megpróbálom tesztvezetni
hyundainal kíváncsi vagyok mit szólnak majd a kis hibalistámhoz, hogy azt mind orvosolják[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
veterán
válasz Tsebacsi #106744 üzenetére
Az délután még a kereskedésben állt.
Leadtam a vasat szervizre - nincs kedvem hajnalban kelni - holnap cserélik a termosztátot és a vízpumpát, ill. az éves szerviz is a napokban lett volna esedékes.
Mégsem adom el (vélhetően); elkezdtem keresni egy hónapja az utódát, aztán végül azon kaptam magam, hogy másik G7 GTI-ket nézegetek.
Nooormális?! -
veterán
válasz tomcsi23 #106754 üzenetére
Kivételesen feketét néztem ki de végül inkább beajánlottam azt a vevőjelölt kollégának. Holnap megyünk közösen megnézni.
Performance különben jó lenne, de az mind import.
bitpork: Jajjj, Anyám! Nem V10, de jöhetne.
Speeedfire: Nem vagyok Fordos; az i30N tetszik külsőre, a technikát reszeljék még 10 évet, ennyi pénzért Golfot is kapok.
[ Szerkesztve ]
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #106758 üzenetére
Nem kell fordosnak lenni. Csak élvezni.
Mi a gond az I30N motorjával? Én nem tudok hibáról. Vagy mire írod a 10 évet? Golfot ennyiért? Azt megnezem.
Főleg közel 300 le-vel, és állítható futóművel, és kipufogóval. Elöl hátul toronymerevito.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
veterán
válasz Speeedfire #106759 üzenetére
-
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #106759 üzenetére
Sok apróság van, amiből látszik, hogy most kezdik a hothatchezést, pl a gyenge ablaktörlőmotor, ami 170+ tempónál nem tud törölni.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Tegnap vegigolvastam par ev mondeo forumot, lehet nem kellett volna Azert vannak bajok az MK4 2.0 szivoval is, nagyjabol minden masodik tulaj olajproblemarol szamolt be, eloszor csak 1-1.5L-t eszik meg 10 ezrenkent, aztan mar 1L/1000km. Elektromos bajok is vannak, radio, tempomat, ulesfutes, hidegben random bekapcsolo ablakfutes, nagy melegben kormány szög állás jeladó hiba, abs alacsony feszültség, illetve a szervoszivattyu is hajlamos lehet megadni magat. Igazabol ebbol legjobban az olajfogyasztas zavar, mar 160 ezret futott peldanyokban is jelen volt a problema.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz tboy93 #106764 üzenetére
Apóséknak is Mk4 volt, bár az TDCi. A motor ment, de az elektronika... Többször maradtak kizárva a kocsiból, meg alapból is lelke volt annak a gépnek. Két karácsonykor játszotta el egymás után, hogy az Erdélybe való indulás előtti este ledöglött az udvaron állástól. Aztán szegények mehettek a Wagon R+-szal Üllőről Sepsiszentgyörgybe
Persze mire visszaértek megjavult.Gondok voltak a zárakkal, az ablakemelőkkel, a rádióval, a motorvezérlővel, a világítással és a távirányítóval (központi zárral?). 2012-2014 közötti évjárat volt, nem tudom pontosan, csak abból következtetek, hogy az utód Mk5 Mondeo-ra azt mondták alig 1-2 évvel fiatalabb. (Szintén TDCi, de ez mondjuk panaszmentes az elmúlt két évben.)
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
nagyúr
Tegnap láttam új Focust, de nem sikerült jól megnézni, mert lekanyarodott
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
válasz tboy93 #106764 üzenetére
Kollégának volt egy MK4, igaz 2 literes dízellel. Ő nem panaszkodott, 2014-2015 körül vette 4 évesen ~40e km-el és 160-180e km-nél passzolta tovább. Éves szervizeken kívül más nem nagyon volt. Egyszer említette csak, hogy vészüzembe tette magát a kocsi, mert a nyestek tevékenykedtek a kábeleknél.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #106770 üzenetére
Attol is veszuzembe tudja rakni magat, hogy lemerul a taviranyitoban az elem es hulyeskedik az immo. Ezer hibakodot dob, jol beszaratva a tulajt. Jo az a 2.0 tdci, aposnak a galaxyban van, 300e km-ig nem volt vele sok problema, utana viszont eleg zsebbenyulossa valt. Hasznaltan nem merek dizelt venni.
-
Speeedfire
nagyúr
válasz focvis #106760 üzenetére
Láttam már, nincs ezzel semmi gond. Alig ment rosszabbat, mint egy st fóka, vagy golf r.
#024 Volkswagen Golf R 0:48.731 Jani
#025 Ford Focus ST 0:48.760 Csabi
#026 Mazda MX-5 (drift) 0:48.763 Jani
#027 Hyundai I30 N 48,868
#028 Suzuki Swift Cup 1.6 0:48.881 Jani
#029 BMW X5 M 0:48.911 Jani
#030 BMW 750d 0:49.013 JaniA golf újonnan több, mint 9 millió volt, és csak 220le. Ez meg 8.7m és 270le, és jobb a felszereltsége is.
kisza25: Valamit nagyon benézel. Ebben nincs rendes sperr. Elektromos sperr van csak benne. Ilyen van a legtöbb első kerekesben. Ilyen van a leonomban is, csak az butább még.
brumi1024: Erről tudsz valami linket tolni? Én egyelőre sehol sem olvastam ilyet, vagy hallottam.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #106776 üzenetére
Pl, 11:40-től. Vagy fórum, itt a spriccelőkre is panaszkodnak. Ugyanitt eggyel feljebb a motorral is vannak problémák, de azokba nem néztem bele.
-
-v-
addikt
válasz Speeedfire #106776 üzenetére
Pista is megtekerte [link] a kormanyon visszajelzes nincs, karaktere nincs a motornak, bugi nincs az autoban.. ilyen kirakat hothatch ez, bar mondjuk a legtobb az ma, mert ez kell az embereknek.
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #106776 üzenetére
Focvis szerintem egészen tisztában van a valós Golf árakkal (nem a listaárral, az nem ugyanaz), hisz vett egyet újonnan.
Johnny_vT: Nem tudok róla, szerintem nem volt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Speeedfire #106776 üzenetére
nem magamtól találtam ki, bár lehet, hogy téved a cikkíró:
És akkor ott van még a futóműhöz a sperrdifi. Az E-LSD (Electronic Limited Slip Differential) névre keresztelt szerkezet többtárcsás mechanikus difizár, elektronikus vezérléssel. Nem a fékezgetős rettenet, hanem igazi, nagyon jól működő mechanikus sperr. Ez egészül ki nagyon jól megválasztott kormánygeometriával: az első-kerekes i30N-nel olyat lehet fordulni szűk íven, hogy ez valóban párját ritkítja.Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Speeedfire
nagyúr
válasz brumi1024 #106777 üzenetére
Ezt tényleg gáz, mondjuk itt már 240-el megy. De 200 körül is nehezen ment már.
Tudom, hogy vett újonnan. Jóval olcsóbb ugyan azzal a felszereltséggel az i30n, és többet is ad. 8M az alapára az i30N-nek.
[vilike]: A maik közül talán a fókban lehet a legtöbb élmény. A kormány visszajelzés meg általános. Azt kb mindenki elmondja a mai kocsiknál.
kisza25: De az nem sperr. Nem tudom, hogy ez mi pontosan. Ez benne van mind a 2 modellben.Elektronikusan vezérelt, részlegesen önzáró differenciálmű
Ez az elektronikusan vezérelt, részlegesen önzáró
differenciálmű (E-LSD) javítja a tapadást,
így juttatva a maximális teljesítményt
az útra miközben növeli a maximálisan
elérhető kanyarsebességet
és vezetési élményt.Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Snoop-y
veterán
válasz Speeedfire #106785 üzenetére
Egy Megane RS vagy egy Type-R meg mindig eleg elvezheto.
Vagy lehet behozni japanbol Spec C STI-t. Na ott lesz ereszd el a hajam
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #106785 üzenetére
Van benne rendes LSD (mechanikus sperr) csak kapott egy elektronikus vezérlést.
#nincsbennetarcsi
-
-
Speeedfire
nagyúr
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Speeedfire #106789 üzenetére
Jó ötlet csak kell még a szoftveren reszelniük. Egy csomó adatból (oldalgyorsulás, kormányszög, sebességfokozat, gázpedálállás, kerékfordulatszám, stb) próbálja kitalálni előre, hogy milyen mértékben zárjon össze. Ez nem könnyű feladat szóval nem csoda, hogy elsőre nem annyira sikerült tökéletesre.
mod:
Snoop-y: Én erre az új STI RA-R-re is kíváncsi lennék.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz Speeedfire #106785 üzenetére
Hidd el, hogy tényleg tudom, hogy mennyit fizettem a kasszánál. Amit írsz számot, az volt a lélektani határ; abban már az üvegtető is benne volt, és az ülésfűtés is belefért volna, de azt buta módon kihagytam; minden más fontos cumót belerendeltem.
Kisza mindjárt megmondja, hogy ritka Hunyadi árából mennyit engednek a kasszánál.Engedtessék meg nekem, hogy esetleges 5-10% árelőny ellenére VW-t vegyek, ha az jön be. Meg a kockás kárpit.
Mechanikus sperr csak a GTI Performance-ban van, 1300 euróval drágább és Magyarországon nem forgalmazzák. Ha lett volna, olyant vettem volna, bár hétköznapi használatnál nincs előnye, plusz a kilométereim min. 70%-a autópályás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Speeedfire #106795 üzenetére
Tudom. De nem akarod elhinni, hogy európai autóknál a listaár és az eladási ár között jelentős különbség van.
-
akela91
addikt
válasz Speeedfire #106799 üzenetére
5-20% -ot lehet alkudni. Kereskedéstől függ. Opelnél lazán lealkudtam 1 millát, de a végén mazda lett(ahol a töredékét engedték el)
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Crypto Trade
- OLED TV topic
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...