-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Elektrosokk
addikt
válasz szőröscica #109798 üzenetére
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-
Magnum_
nagyúr
-
-
szőröscica
addikt
A szép 540i-k már most 13-15 ezer euróba kerülnek
Meg kellett volna venni két és fél évvel ezelőtt az a bézs belsős, metálzöld 535i-t. Egy csoda volt és valami szaros 5500-at kértek érte, csak nyuszi voltam.
-
barnam_
nagyúr
válasz szőröscica #109798 üzenetére
Link?
-
szőröscica
addikt
-
norbert1998
veterán
Üdv!
Egy vízelfolyást követően (és az ez után egyből következő vízpumpa cserét követően, ugyanis ő (is) volt a ludas a vízelfolyásban), kb 1 óra állástól felfelé indításkor nem megy az egyik hengerem. Nos, jó ideje csinált már ilyet, de 2 havonta egyszer, és általában volt alapjárat 3 hengerrel is, egy egyszerű gázfröccsel megoldódott a dolog.
Ez azóta annyit változott, hogy minden alkalommal, mikor 1 óránál többet áll az autó, csak akkor indul el a motor (és nem fullad le 2 másodperc múlva), ha gázt is nyomok az indításkor. Ekkor is hiányosak a menő hengerek számai, ám mihelyst eléri a 2-3 ezres fordulatot a motor (szinte ugyanannyi idő alatt, mintha menne mindegyik henger), már minden hibátlanul működik és teszi a dolgát.
Ez egyelőre csak idegesítő, de nem tudom, mi lehet az oka, és hogy mennyire gáz a helyzet. A gyertyák 99%, hogy nem a ludasak itt, a kábelek is egész újnak tűnnek, 3-4 évesnél tuti nem idősebbek.
Merrefele induljak el hibát keresni?
Az alany egy 1.2-es 16 szelepes Fiat Bravo 2001-ből. -
Integrale
veterán
válasz szőröscica #109811 üzenetére
Én még nem tettem le az E39-ről. Minél közelebb kerülök hozzá, annál drágább.
norbert1998
Gyertyák, trafó/elosztó és kábelek. Hiába tűnnek újnak, a végük már lehet, hogy szét van nyílva és áthúz valahova. Húzd le őket a gyertyákról, és nézd meg a végüket, ha kinyílt mint a rózsa, akkor dobd a kukába őket (szelektíven), és rendelj újakat.
Trafó szintén lehet már rossz, a ratyi minőség nem bír sokat. "Nem vagyok olyan gazdag, hogy olcsó dolgokat vegyek."Vizet nem eszi?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
MunezXBK
nagyúr
válasz norbert1998 #109812 üzenetére
Mindig a legegyszerűbbtől indulunk a bonyolult felé.
Bár így nehéz lesz, hogy ez+az valószínű jó.
Azt kisakkoztad már, hogy melyik henger nem akar dolgozni?
-
válasz norbert1998 #109812 üzenetére
A melegen nem indulás az 99%-ban főtengely jeladó, a kihagyáshoz nem tudom van-e köze, de azt mindenképpen megéri kicserélni.
-
norbert1998
veterán
válasz Integrale #109813 üzenetére
Annyit még nem mentem vele, hogy ez kiderüljön, mármint a víz csipegetése, illetve a balatonról most értünk haza, 200 km összesen, megnézem, fogyott-e.
Nem sakkoztam még semmit, hogy melyik nem megy. Azt csak hideg motorral tudom, és talán sikerül egyszerre mind a négyet megpróbálni.
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz szőröscica #109816 üzenetére
Igen, annak a siros keknek pl nagyon kellene garazs :/
Nem tudnek eleg ko gazdaja lenni annak a keknek. Nem vagyok ra melto, nem tudnek ugy banni vele, amit erdemel.
En nem tudom, milyen beteg gazdaja lehetett annak es miert adja el.I humbly and respectfully decline™
-
EQMontoya
veterán
-
norbert1998
veterán
Addig egy másik kérdés.
Miért sír a vezérműszíjam? Mármint, azt sejtem/tudom, hogy azért, mert túl szoros, de a feszítőgörgő pont "középen van", azaz még tud szorítani is a szíjon, meg tud lazítani is rajta, tehát józan paraszti ésszel pont olyan, mint ameilyennek lennie kell. Ellenben a főtengely és a feszítő között beremeg, mint egy gitár húrjai, és ott bizony sír a szíj. Olyan hangja van az autónak, mint egy távirányítós autónak.Plusz olvastam, hogy indításkor megtorpanik az indítómotor 1-1 pillanatra, ilyen is volt, bár a forralás óta még nem volt egyszer sem.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #109825 üzenetére
Ez egy nagy lego. X3 felnik, Alpina logok itt-ott, M valami kopi szar tukrok, 20 eves es 2 misi.
Ingyen se!
Vagy legyen M packet, vagy natur, vagy Alpina, vagy eredeti M, de az ebbol is egy kicsi, abbol is egy kicsi, es olyan aron, mint amennyit egy jo E39 er, netto lehuzas.
"Bad reklám is reklám too"
-
-
A jobbkormanyos 40i manualok itt 6-7k£-ert mennek, automata 4k£. M5 9-13k£ kozott, de szepen kuszik felfele a kezis 40i-vel egyutt. 35i nem kene, siman 30i akkor, 40i barmikor johetne, de nekem csak automataba kellene. Itt iden kb 6an kovertaltak at manualra a sajatjaikat. Neha felbukkan egy b10 10-12k£ korul.
En haver 28i automatajat is imadom. Sport, vajbor sport ules, fekete tetokarpit. Rakja a valagat igy is, de a sperr az kene bele. Fogyasztas palyan 7.8, varosban 11.4 a board szerint. Utana meg sosem szamoltunk, mert nem erdekel.
Ugye nekem is volt, de automataval mennyire jobb auto azt nehez leirni, legalabbis szamomra. Mondjuk ugy, hogy kerdes nelkul dunaba vagtam volna egy auto-ert.
Egyebkent auto 3000rpm/160kmh, manual 3000rpm/120kmh...fogyasztasban nem mindegy.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Indexen (vagyis Homáron?) van egy jó kis cikk a Goldcarról. Töröltem a foglalást Közben leveleztem a szállodával, van valami helyi kölcsönző aki odahozza az autót helybe, nem kimondottan drágább, bizti az árban és alig kér depositot. Szerintem azt fogom bejátszani. És jövőre tuti hitelkártyázok ilyen esetben... Plusz átolvasom a totalcar autóbérléses fórumát (eddig hogy nem jutott eszembe? Kerülöm az index-es fórumokat)
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
stickermajom
addikt
Majom vs. Kereskedés, 3. évad, 16. rész:
Tegnap már a hazai Opel is leszólt nekik, hogy egy számot igazán átírhatnának, de változás nem történt. Mondjuk engem rögtön elkezdtek hívogatni utána a kereskedésből, de nem vagyok hajlandó tárgyalni velük tovább.Elvileg augusztus 31. után kéne kapnom egy értékelő levelet, amire annyit mondtak, hogy ha nem 10-est adok mindenhova, akkor ki se töltsem, mert riportot kell írniuk, illetve más forrásból megtudtam, hogy elvileg pénzlevonás is jár. Én mondjuk csípkedném magam a helyükben.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
Tegnap voltam eredetvizsgáztatni az Alfát a Fővárosi Autópiacon. Míg vártam, körbesétáltam. Aztán kiszúrtam ezt. Nézegettem a hirdetést, annyira nem tűnt vészesnek.
Nos, élőben más volt a kép. Minden kasztnielem durván rohad, a rozsda lett lefújva feketével, de valami eszméletlen igénytelen módon. A belteret már meg sem néztem.
Ismét meggyőződtem rőla, hogy az autópiac a pofátlanság netovábbja.
-
nagyúr
válasz stickermajom #109833 üzenetére
Hehe tőlem is kérte a Ford, hogy lehetőleg mindehol maximálisat adjak meg
A helyedben én lepontoznám őket ha nem lesznek kész a dologgal, bár már alapból ultragáz amit művelnek. Sajnállak érte, ez egy plusz macera amit nagyon nem akar az ember egy új autónál.Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
nagyúr
válasz Tsebacsi #109832 üzenetére
Minket is lehúztak, múltkor írtam.
Van goldcar lehúzós sztorik gyűjtőoldal is [link]
Tripadvisor goldcar vélemények:
1) Gold Car is shonky and dishonest.
2) The very worst of ANY car rental company i have EVER dealt with,rude and obnoxious staff poor service not getting what was promised
3) We agree, Gold Car are dodgy.!
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #109833 üzenetére
Az ilyen és hasonló kijelentések miatt, én egyébként sem adnék 10-est sehova. Ne manipuláljanak már a hülyeségükkel, ha valamivel gondom van, akkor az nem maximális értékelés, akkor sem ha nekik abból később bajuk származhat.
"Bad reklám is reklám too"
-
Magnum_
nagyúr
válasz stickermajom #109833 üzenetére
Itt mi a story? Ezt most nem vagom
I humbly and respectfully decline™
-
Mr X
veterán
válasz Elektrosokk #109840 üzenetére
Nem is bánom a választásom. Még
-
stickermajom
addikt
válasz Magnum_ #109839 üzenetére
Megkoronázván az eddigi bénázást gyakorlatilag mindennel, múlt hét elején kiderült, hogy valami központi rendszerbe 2017 júliusát írták be 2018 helyett első forgalomba helyezésnek. Így minden szervizfelület visít, hogy el vagyok késve az első éves olajcserével, a többi kereskedés tanácstalan. Az, hogy emiatt tudnak-e garanciában dolgozni holnap kiderül. Mert ugye a futómű is koppan..
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Tsebacsi #109837 üzenetére
Nem éreztem a szándékot, hogy meg akarnak fejni; csak a Super Relax Covert akarták eladni minden egyes alkalommal. Jellemzően odafigyelek a részletekre, aránylag nehéz hülyére venni. És mindig adtam 5-10 € jattot átvételkor.
De ha bizonytalan vagy benne, véletlenül sem szeretnélek meggyőzni.
-
tomcsi23
veterán
válasz stickermajom #109842 üzenetére
Nem egy tavaly visszavitt autó?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
nagyúr
válasz focvis #109843 üzenetére
Nem, nem erre akartam utalni. Nagyon sokat segítettél, hogy ajánlottad őket (családi nyugalom is lett belőle, még lógok érte viszonzással!!), de annyira rettegek ez esetben is (mint a használt autó vásárlással) hogy átkúrnak, még ha megpróbálunk odafigyelni is, hogy alig merek kockáztatni. Mivel munkahely-váltás miatt a hitelkártya ügy halott, jelenleg óvatosnak kell lennem. Következő alkalommal már nem lesz ilyen gond
(#109844) tomcsi23: Gonosz
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
EQMontoya
veterán
válasz stickermajom #109846 üzenetére
Jó, hogy benzinest vettél, a dízelt rohadt nehéz felgyújtani a saját üzemanyagával.
Same rules apply!
-
focvis
Hyundai i30 n 275ló/353 Nm-> 313 lóerő és 498 Nm, csak szoftverrel, aztán kicserélték a leömlőt, méghozzá a HJS egy olyan darabjára, ami teljes mértékben legális, és olyan átalakításnak számít, amit még nem kell bejegyeztetni sem, legalábbis a német hatóságok felé. Az új leömlővel további értékes lóerőket és Nm-eket szereztek, így érték el a 320 lóerőt és az 524 Nm csúcsnyomatékot, de itt még bőven van bennevideó kipufogónak más hangja lett, meg ugye nyertek mindenhol pár tizedet
előtte utána hang[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
stickermajom
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest