-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Előéleti pontok mennyi idő után évülnek el?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Declare
őstag
Na hat ezen en is kivagyok...es nagyon sokan csinaljak ezt...teljesen erthetetlen szamomra.
Itt az eszak Nemeteknel, meg a föutakon van az, hogy megy egy lassu kocsi 70-80-90 (100 ugye a megengedett). Altalaban a töbseg menne is 100al, de ha jön egy papper, vagy egy kamion vagy ilyesmi, azt nem merik megelözni. Megy benne a seggebe, majdnem rajta a felezön, de ha nincs 10km belethato egyenes auto nelkül (ha mar 10 km jön valaki szembe, akkor mar nem elözünk...nem nem az mar balesetveszelyes), akkor mennek egymas seggeben vonatban.
Ilyenkor nem egyszer volt mar, hogy nekialltam leküzdeni a vonatot. Elözök par autot, index, hogy sorolnek vissza, de az idiotanak ugye fekezni kell, hogy beferjek, mert egymas seggeben mennek. Besorolok es akkor nekiall villogatni, meg dudalni....agyam felrobban a sok idiotatol komolyan mondom.(#12694) roberto211 csak ugy megsugom, hogy pusztan ennyi infobol, hogy ment elötte egy tdi vw, az akar lehetett volna egy 300+loerös tdi vw is
-
Qru
MODERÁTOR
válasz fi:zi'k #12697 üzenetére
Sose értettem az ilyennek mi az értelme.
tomcsi23: Onnan jó de lendületből azért már nem egy nagy etwas. Ott már csak hátrány az awd (plusz súly, plusz hajtási veszteség).
mod:
Declare: Huligán.
mod2:
Jorus: 3 év (nem rég emelték fel 2 évről).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Declare
őstag
Nincs ebben semmi huligansag Ha csak 2-3 auto van az utakadaly es köztem akkor, ha sietek, le szoktam öket gyürközni, de semmi veszelyes vagy lyesmi manövert nem kell ide elkepzelni. Egyszerüen tenyleg az van, hogy itt nem elöznek ha mar jön szembe valaki. Tök mind1, hogy az a szembejövö 10 km re van...ha szembe jönnek, nem elöznek. Ellenben egymas seggeben mennek, mondom annyira, hogy nem ferek be. Nem erzem magam huligannak, csak dinamikus közlekedönek
-
-v-
addikt
válasz Declare #12704 üzenetére
Osztrákok is ilyenek, igazából akkor se előznek ha nem jön szembe senki, ha 60-al megy a busz akkor beállnak 60-al mögé, úgy tűnik nekik az is jó .. én meg attól is boyracer leszek, ha a megengedett 90-el meg merem őket előzni, már villognak rám, sose értem miért ... ott nem szabad előzni, vagy nem szabad elérni a megengedett sebességet se? Ha ő ráér leszarom, menjen mögötte... olyan birkamód közlekednek ott az emberek hogy nem igaz, ezerszer inkább itthon vezetek mint ott. Amúgy semmi köze a vezetéshez, én sehol se bírom elviselni ezt a megalszik a tej a szájában típust, akik mindenen így szöttyögnek és nem képesek épkézláb módon valami dinamikával végezni a tevékenységet ...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #12694 üzenetére
Azt, hogy ültem Qru kocsijában.
Meg Ő is az enyémben, kérdezd meg a különbségről.
-
Declare
őstag
Teljesen igy gondolom en is
Viszont az autopalyan valo közlekedesi moralrol, a besorolasoknal a zippzar elven müködö, magatol ertendö beengedesi gyakorlaton, a gyalogosok/biciklisekre valo figyelmessegükön.....stbstb lehetne mit atvenni
Mondjuk az is igaz, hogy orszagreszenkent is elter a dolog. Itt Hamburg környeken meseszerü pl az autopalyan közlekedni. Frankfurt/München környeken megjelennek az autopalyan a belsö savban alvok, 140 nel a belsö savban villogok, index nelkül kacsazo autosok.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Köszi a válaszokat!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Hol lehet idehaza kapni CASTROL GTX 10W-40 5 literes kiszerelést?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
Hát azért ez nem egy erős vas, szedi a pacskert de nem az a fejet leszakító. Ez egy sima polgári szívó benyós verda. Állóhelyből szépen elindul (7,9s a 0-100) de lendületből nem alkot nagyot. Írtam már, hogy egyszer egy 1,6 VTi-vel akadtam össze a Hungárián. Ha nem álló helyből indultunk úgy odavert mint a...
Itt az egyik fórumtársunk vitt a WRX-ével egy kört (230 Le és 350 Nm gyárilag), na azzal kb egy napon se lehet említeni az enyémet.
Munez V6-ja brutálisat lép, az tuti okosítva van kizárt, hogy csak 150 ló lakjon benne...
mod:
rvilike: A katalógus adatok: 170 Le @6000 és 230 Nm @4000 és ehhez 1408 kg + az awd rendszer is levesz a nyúlmókucikból.
Padon nem volt, nem tudom mit mutatna valójában.
tomcsi23: Lehet róla szó...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tomiii.
aktív tag
válasz Snoop-y #12709 üzenetére
Ha jól tudom ezek rendbe lettek téve, de a japánból frissen érkezett EVO V-re összpontosítottam inkább, azt hiszem szerelmes is lettem
Az evo-val együtt jöttek a nissanhoz is új Work felnik(mikor először felemeltem, majdnem beledobtam a napba, olyan könnyűek), futómű alkatrészek.
Plusz épül mellette a srácnak egy 1jz S13 is játszósnak.
[ Szerkesztve ]
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #12717 üzenetére
1. 2.5 boxer a Bubu. 2. Szívóbenya vs. TDI-től indultunk, ne ferdíts.
Nálam biztos nem lett okosítva, ha fogyasztást nézem, másnál se.
-
roberto211
őstag
válasz MunezXBK #12724 üzenetére
2.5 boxer van a Qru subarujaban? Ezt eddig nem tudtam. Akkor nem tudom miert lett mondva az ,hogy 1.6
Hat akkor igy nyilván mas a helyzet ,de ha egy 150lovas tdi megveri a 2.5 ös subarut akkor valóban nem lehet egy versenygép. Mondjuk erre ott van a wrx sti. Ott mar mas lenne nagy valószínűséggel a helyzet.
Amúgy szivobenzin vs tdi t te hoztad fel.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
rbalint88
addikt
válasz roberto211 #12725 üzenetére
Fura, hogy ennyire nem megy állítólag, amit vezettem automata áutbéka, az jól ment. Persze nem fejleszakító a gyorsulás, de megindul azért, lehet vele szűken előzni.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz roberto211 #12725 üzenetére
Nem egészen, Qru akadt össze egy TDI-vel, erre írtam azt, amit.
Bubu 4.000-től kezd el mendegélni, TDI meg 1.750-től kb., 4.000-ig lazán megveri.
-
tomcsi23
veterán
válasz roberto211 #12725 üzenetére
Senki nem mondta, hogy megverte. Külön-külön lett kipróbálva.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
roberto211
őstag
válasz rbalint88 #12726 üzenetére
Nem tudom de ahogy qru mondta 7,9s a 0-100..
Egy 2.5 v6 tdi nel (avant) meg 9 körül.Tehat ezt a 2 adatot nézve nekem is furcsa,hogy "nem megy a bubu".
12727 Munez: 4000-ig igen,alul nyilván sokkal jobban teljesít a 2.5 tdi-d. Ha jol tudom a tiedbe 330nm van. (Nem vagyok benne biztos ) Most a Subaru meg ott kezd megindulni(hogy hol valt a szelepvezerles azt nem tudom) tehat nagy valószínűséggel az lenne alul te felül meg ő fogná meg a tdi t.
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz roberto211 #12729 üzenetére
Mit nem értesz? Qru is megírta hogy menetből gyorsulják le, nem állóból, nem?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Snoop-y
veterán
válasz roberto211 #12731 üzenetére
Nem egy szethegyezett motor a szivo bubu. Ha mar gurul akkor az AWD-n a hajtasi veszteseg mar elegge erezheto. Gurulobol egy hasonlo sulyu 150-160 lovas auto kepes lenyomni.
Gurulobol meg egy VTI nagyon elpicsazza...New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz tomiii. #12732 üzenetére
OMG minek ala 18-as felni? ( max egy 17-est tettem volna ra )
Akarmit csinal vele nem fog betapadni jobban ( max a hajtast csavarja meg maga korul ) ha esetleg ez volt a terv. Tudom mert probalva volt ez is.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Declare
őstag
válasz bitpork #12730 üzenetére
ez szerintem ugyan az a szitu, mint amikor irtam, hogy a 320i (e46) nekem milyen csalodas volt. Hiaba veri meg papiron több masodpercel is 0-100 on, egyszerüen a turbo nelküliseg miatt, nincs meg a "wow" feeling, amikor az ember odalep neki. Föleg alacsony sebessegnel, föleg ha nem pörög a felsö 2/3 ban a benzin.
Szerintem ezert ad a turbos auto egy kenyelmesebb, rugalmasabb vezetesi modot pl varosban. Normal hasznalatkor az ember a szivo benzinnel nem ugy közlekedik, hogy 4000 en pörög. Ha valahova be akarsz ugrani, savot valtani, ilyesmi, akkor azzal kapcsolgatnod kell, egy turbosnal csak nyomsz egy köveret es hopp bent vagy.
Meg az elindulas/megallas is. Egy szivobenzinnel, ha rugalmasan akarsz közlekedni pörgened kell. Egy turbossal 2500 körül elvaltogatva szep dinamikusan lehet autozni varosban es gyanitom igy kevesebbet is fogyaszt (bar ez jo kerdes, hogy a turbo mennyit dob a fogyin a szivohoz kepest, ha ilyen kenyelmes üzemben van hasznalva)
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #12735 üzenetére
Enyem kenyelmesen hasznalva es elvaltogatva 11L korul eszik. Semmi orultkodes.
Varosban ugyanez sok dugoval 13-14.
Varoson kivul tologatva neki 13-14
Varosban toligalva 14+New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
-
Snoop-y
veterán
válasz bitpork #12740 üzenetére
Itt van rola kep meg leiras hogy miben mas mint a "sima"
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
válasz Snoop-y #12741 üzenetére
Ja hogy ínglánd, így könnyű , gyere haza és itthon etesd
(#12742) noklika Kicsit? Szerintem nem lett volna szabad ezt leadni. Nem tudom cáfolni hogy nem teljesen autóba való az egérmozi- de ezt lehet intelligensen prezentálni. Winkler is nagy kókler, de legalább az esetek többségében odafigyel hogyan tálalja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
szilva01
őstag
Aziránt érdeklődnék, hogy suzuki sx4 s-cross órája csalhat-e felfelé. A minap 150 alatt volt a mutató kb 1 miliméterrel amikor is alkalmam adódott belevigyorogni egy kamerába (autópályán, nem a körúton), sajnos későn kapcsoltam, hogy megálljak megkerdezni mire számíthatok.
-
-
roberto211
őstag
válasz bitpork #12748 üzenetére
Most ha óra szerint tegyük fel 148, GPS szerint 142 kb.
Autopalyan 130 van. Plusz 12 vel ment többet ami azt jelenti ,hogy 10% sincs.
Ennyiért fenykepeznenek mar ?
Vagy az is lehet h 100as táblánál rohant bele 142vel. Ez meg majdnem 50% ugye.
Ilyenkor mar lekaphat a kamera.Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
válasz roberto211 #12749 üzenetére
Én csak annyit írtam h csalnak az órák, ne feszíts keresztre na van valami összefoglaló a közigbírságokról A mérési ráhagyás meg valami 5-10%+ 2 km/h vagy mia fittyfene. A többiek jobban tuggyák nekem csak kettő volt egész életemben
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Mini-ITX
- Ez a mondat angolul?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Milyen processzort vegyek?
- Padavan firmware
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen