-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz Declare #14049 üzenetére
"fogalma sincs mi zajlik körülötte, az hogy reagal egy veszhelyzetben?"
Több féle képpen...
- sehogy
- rosszul
- ha szerencséje van jól...A legrosszabb amit tehet vészhelyzetben az az eszetlen kormány rángatás. Sok ilyen van az orosz dashcam videókban.
Give them hell Ukraine!
-
-v-
addikt
A rendoros video elott is ugyanazok a kresz szabalyok voltak ervenyben, csak akkor ment rola a nagy diskurzus. Elotte is szabalyos volt ...
Ugy kell kimesz jobbra varsz par mp-et es elmesz az mar nem elozes
Hirtelen es csogazzal meg balrol is figyelve kell mert tukrot sose nez senki, akkor is ramhuzzak ha joval elotte indexelek lassan megyek es mar 10mp-e abban a savban vagyok... amitol felbaszom magam, hogy ennek ellenere ramhuzza, en ennek ellenere figyelek, lassitok, nem villogok nem dudalok, es o kezd el mutogatni! Mert eszreveszi amikor mar atjott a savba hogy jajj van mogottem valaki, es nekiall mutogatni...ilyenkor lenne kedvem azert elbeszelgetni, ahelyett hogy megkoszonne valaki vigyazott ra.[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Snoop-y #14056 üzenetére
Vagy illegalba beköttet az ember egy kek villogot a hütöracsba, meg a szelvedöbe. Egy kek ravillogastol csak felreugrik a legtöbb süket, meg önkentesrendör is
Egyebkent azon gondolkoztam, hogy az autopalyan, amikor civil autos trafipax beall az ember ele es villogatja a kek villogot es irja a "following" -ot, olyankor nincs szirena nem? Ha jol tudom a kresszben az all, hogy a villogo es a szirena együtt müködik, de önmagaban egy kek villogo nem jelent semmit, max figyelemfelhivo
Mas kerdes, hogy ilyen esetben, nem valoszinü, hogy ilyen okoskodassal erdemes tetözni a bajt de akkor is na... en egy öntudatos orszag szülötte vagyok, aki harcol!!
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz Declare #14057 üzenetére
Csak nehogy egy rendort villogjal le mert akkor utana vakarni fogod azt is ami nem is viszket
Jol tudod de ettol en meg nem probalnam ki
Jo lesz nekem a hagyomanyos "jovok" kipufogo is
Ha elhagyom a lako ovezetet silencer ki aztan hadd szoljon.[ Módosította: Qru ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
SzlobiG
félisten
-
szőröscica
addikt
válasz tomcsi23 #14061 üzenetére
Szerintem hosszabb távon a Ferrari megelőzte volna, itt egyértelműen a 4*4 segített a győzelemben.
Egyébként ezeket a füstokádó dízeleket nem értem. Beleölnek egy vagyont pénzt a tuningba, nem lehet beállítani őket úgy, hogy ne masszív üzemanyagfelesleggel üzemeljenek?
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #14064 üzenetére
Ezeket nem tudod úgy beállítani régi dízel az ilyen, ha nyomod neki füstölni fog.
-
EQMontoya
veterán
válasz szőröscica #14064 üzenetére
Könnyen lehet, hogy a masszív üzemanyagfelesleg hűti a dugattyút, szelepeket, mert különben leolvadna az egész ekkora terhelés esetén...
Egyébként ilyen rajtot ilyen nyomatékkal szerintem erősen megszámlálhatószor bír ki az a hajtáslánc, valószínűleg gyakran cserélik a váltót.
Same rules apply!
-
tresh
addikt
válasz szőröscica #14064 üzenetére
Egyébként ezeket a füstokádó dízeleket nem értem. Beleölnek egy vagyont pénzt a tuningba, nem lehet beállítani őket úgy, hogy ne masszív üzemanyagfelesleggel üzemeljenek?
Nem Van egy határ kb 160 le ig tudják füstmentesre írni (1.9 tdi) utána már annyi kaját vernek be neki hogy füstölni is fog. Persze ehhez hozzátartózik az is hogy értelmesebb emberek ezt nem használják forgalomba mert már nem jár el 5 literrel és nem is oda való. Ennek a másik fele a sok beteg szar kinti tdi aminek lóg a bele de Pistiék az ebayes Galletto kábellel meg valami netes ecu remappal amit találnak átírjág a garázsba aminek az eredménye az lesz hogy fűstől és még szarabbul megy .
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz runner 125 #14063 üzenetére
Aszittem pedig.
joamilestoné: jaja, már kezdett rámászni így is. Kicsit lassacskán startolt, biztos kímélte a technikát.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
roberto211
őstag
Itt vagyok Teszkóóban aztán kivan állítva a Renault kadjar. Brutális szép autó. Kívülről eléggé minőségi kidolgozásnak tűnik. Nagy,szép,formás , megfelelő méretű kerekek(nem óriás) és ebbe a bordó színben adja. Belsejere kiváncsi lennék de nincs nyitva . 7,8m Ft. Nem tudom ennek mennyi lenne a vége szalonba.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Snoop-y
veterán
válasz roberto211 #14071 üzenetére
Renault -t tobbe soha. Egy egy motorjuk fantasztikusan jo es megbizhato altalaban tele is vannak tomve tok jo kenyelmi funkciokkal (2003-ban) mar total kulcs nelkuli nyitas zaras inditas ( mindezt ugy hogy a kartyat sem kell dugdosnod sehova szepen lehet a zsebedben ) viszont mindig sporolnak faszsagokon amitol kihullik az ember haja es akkor is eladja a kocsit ha amugy motorikusan jo. ( lasd korabban leirtam a fos ablak,tetoablak vezerlo elektronikat )
Egyes tipusokban ugyanilyen megbizhatatlan pl az IMMO es ha azt cserelni kell az nem olcso.Szoval szep meg fasza de inkabb egy japan auto megha 2x annyiba is kerul mikor megveszed...
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Snoop-y
veterán
válasz roberto211 #14073 üzenetére
Amig nem hasznalod valoszinu jo lesz. De miutan kikohogted erte a 8 millatt es elojon egy bikfasz elektronikai hiba akkor majd atertekeled a hudefasza ez a gep velemenyedet...
Valami idegesito faszsag ugyis elojon benne raadasul a renault-k nem tartjak az arukat sem.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tresh
addikt
válasz Snoop-y #14072 üzenetére
Az a baj hogy nagy általánosságba ez majdnem minden autómárkáról elmondható. Pl a fantasztikus corolla/auris is emlékeim szerint ment vissza lufi+ beragadó gázpedállal gariba javításra ...az a japán minőségi autó amiről te beszélsz és mondjuk megfizethető közép kategória volt az kb 90-évek. azóta japánok se remekelnek. Persze van 8 misiért accord amibe beülsz azt mész csak az 8 misi nem 2-3 Na mindegy semmi bajom egyik márkával se de mindegyiknek van sajátos faszsága. Amúgy renaultoknál inkább a trehány első gazda végett szív a következő tulaj mert az nem viseli el azt amit egy japán vagy német autó hogy leszarják a szervizet. Volt sok autó a családba német/japán/francia és sose volt egyikkel se gond. Faterom kb az 10. francia autóját nyúzza (mindig cserélgette újabbra kicsit betegesen ezért volt ennyi ) de megbízhatóság terén simán hozza azt amit bármelyik japán vagy német. Renault espcae 2.2 dti 80ezerel vette 380-al adta el 6évesen , Mostani Laguna 170ezerrel van 50-el vette semmi baja pedig full full extrás (kivéve bőr+automata)
-
nagyúr
Na keltek egy kis flamet Fonokomnek mercedes vitoja van, gyari eloiras szerint 60k km-enkent kell olajat cserelni. En mondtam neki egy jo fel eve, hogy szerintem cserelhetne kicsit surubben, mondjuk ugy 10-15k km-enkent, le lettem hulyezve. A heten hazafele az M7-esen feladta a motor a harcot Fonokom nem erti miert
Szoval ki van a gyari olajcsere periodus mellett?
[ Szerkesztve ]
-
-
Snoop-y
veterán
Azt tudom de te valami 2-3 millarol beszeltel emberunk meg eredetileg egy 7,8 millas csoda Renault-rol.
Ahhoz kepest egy ugyanolyan arban levo barmelyik Honda egy fonyeremeny szerintem de egy accord mindenkeppen
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Snoop-y
veterán
válasz EQMontoya #14081 üzenetére
A papir mindent elbir...
Feljebbi renaulthoz: abba a kasztniba egy 1.2 -s 130 lovas turbo pocskoszoruvel a max. Ez viccnek is rossz baszki Es ezert kernek 8 millat?
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #14088 üzenetére
Mindenkinek más jön be Viszont az tény hogy mondjuk 1,5 misiből nem veszel olyan német vagy japó autót mint pl renaultba se korba se felszereltségbe az kb a duplája . Az megint más kérdés hogy nem is tartja az árát. Faternek amikor kintről hoztam a lagunát 3,5 misi volt 2 évesen ugyanez a4be kint 5 gurugánál indult. Aztán úgy volt vele hogy inkább a laguna és a maradékot beletankolja Az más kérdés hogy most mergát és bmw-t néz
Snoop-y :Új autót meg alapból nem vennék főleg nem renaultot de mást se
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #14091 üzenetére
Is-is szerintem. Nagyobb részben azért az van benne hogy francia és az szar és csak a vw-en az gyárt autókat. Ez meg ugye a sok szerencsétlen péknek köszönhető akik csak a VAG csoportot szerelik illetve próbálják. Amúgy pl futóműbe és fékbe szerintem sokkal jobbak a francia gépek. Motorikus részre nem térnék ki mert minden ugyanaz mint a VAG-ba főleg diesel oldalon
-
kalmanchris
tag
válasz MunezXBK #14088 üzenetére
Igen. Nézem a tour-t. Ott is szinte csak francia autó áll az út szélén. Mondom is öcsémnek, ne vegyen franciát!
tresh: hagyd, felesleges. Itt páran sajnos még mindig vallják a gyerekes 3F szabályt. Komolyan vicc kategória lett ez a fórum.
Írhatnám barátom példáját aki, ugyanazon évjáratú astráján mik jöttek elő most. Tegnap vette az alkatrészeket. Minden évben van valami nyűgje pedig vigyáz rá nagyon. Írjam, hogy nesze német minőség? Csak megy itt a nemzetek közti besorolás, sz.r olasz, sz.r francia. Mert itt az a kb 15 ember már több 10ezer km-t tesztelte az összes típust.
Csak azt nem értem mire fel ennyire magabiztosak, miért gondolják, hogy ők tudják a frankót? Ja a szomszédom, meg az apósom ezt mondta. Gratula az ilyen tapasztalatokhoz![ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #14093 üzenetére
Mert 1.9 tdi-t akartam Sose voltam dieseles de mivel tudtam hogy egy év alatt min 45 ezret beleverek és nem ismertem a dieseleket így azt veszem amit tudom hogy sokan dicsérnek és van tapasztalat és javítható olcsón még ha mellé is nyúlnék. Benyából nem vettem volna a4-et. Nem magammal megyek szembe én autót a használathoz veszek. Nekem megbízható diesel kellett az meg az 1.9 Tdi ennyi plusz bagóért vettem
Szerk: az hoogy most meg mennyibe van már le se merem írni lassan Igaz a fele az én hülyeségem (pont most szóltak hogy nemsokára lesz okosba turbóm még egy a másik kettő mellé)
[ Szerkesztve ]
-
Rivaul
addikt
Semmi baj nincs a francia gépekkel. Ha odafigyel rá az ember akkor a világból kimegy az is. Általában a tulaj tehet róla hogy vacakká válik a gép és a következő tulaj nyögi majd igazán. Ez a xar franciázás inkább divat mára...
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest