-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kisza25
félisten
lehet csak a bigblock-hoz jár tárcsa hátra
amúgy az i20-nál is a 84 lovashoz már tárcsa volt hátul, a 75 lovas ugyanolyan motorhoz dobfék, tiponál meg magasabb felszereltséggel van összekötve, logicefurfang[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tboldi #146306 üzenetére
Aham, ebben nem voltam biztos de így már tiszta. Nekünk FL 1.2i van az (már) tárcsafékes hátul.
Amúgy Bubin elég vicces a fék méretezése: elöl hűtött 277x24, hátul tömör 286x10 (a WRX-en meg elöl 294x24, hátul meg ugyanaz a 286x10-es) tárcsák vannak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
"Fékrásegítő dob" vagy mi a fene (brakebooster) ami cserés talán (enyémnél így lenne), egyébként plug and play a cucc. Viktor szerint nem ad érdemi javulást csak a nagy brembo fék. Többire felesleges költeni. akkor már előbb egy fém fékcső szett plusz EBC cuccok mindenhova, meg jó Motul fékfolyadék.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
tboldi
nagyúr
válasz outsiders #146313 üzenetére
Jó lenne nekem is a fém fékcső, de műszakin biztosan basztatnának érte.
Igen, tudom, van más is, amibe beleköthetnek, de a fékcsöveket nem cserélem vissza egyszerűen 30 perc alatt.A Motul RBF660 meg elő van készítve, csak időt kéne valahogy szakítani a cserére, az meg nemigen megy most.
[ Szerkesztve ]
-
outsiders
aktív tag
válasz tboldi #146315 üzenetére
Úgyis bevonják egy plusz réteg műanyagvédelemmel, kérd feketével, úgy nem feltűnő Nem hiszem, hogy fékcsöveket nézegetnek egyébként műszakin, de ha ilyenektől férsz akkor megbízható szerelőnek add le a kocsit, hogy ő vigye műszakira, velük nem szoktak akadékoskodni. Egyébként cirka 80 lóra nem kell erőlködni szerintem ilyenekkel, főleg ha nem száguldozol. Ha durranna a gyári cső akkor már fémre cserélném, az racionális természetesen, annyival nem drágább.
Qru: amúgy se hajtod, hova fékezz... Én is motorfékkel oldom meg a nagyját, köszi állandó összkerék, kb alig lehet vitorlázni vele sebességben.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
tboldi
nagyúr
válasz outsiders #146316 üzenetére
Motoroknál szoktak érte szólni, csak innen a félelem.
És nem is a száguldozás miatt lenne jó, hanem azért, mert gyárilag olyan a Jazz fékpedálja, mint a szivacs. Jobban szeretem, ha határozottan működik, a sárga EBC-k valamelyest segítettek is ezen, de még lehetne fejleszteni.Amúgy pont ma reggel volt egy kissé necces szitum, sajnos kicsit elbambultam valamelyik irányba, közben az előttem lévő megállt a zebránál, én meg győztem taposni a pedált. Szerencsére nem volt semmi gond, kb. egy méter még volt az autóink között, de a gyári nyúlós betétekkel nem biztos, hogy maradt volna ennyi, mint a sárga EBC-kkel.
[ Szerkesztve ]
-
MrSealRD
veterán
Szokásos gumicsont: [link]
Megnéztem full lassításban... Hát nem tudom. Egy araszoló autó amibe oldalról érkezik láthatóan nagy sebességgel egy biciklis... Irányt nem jelez...de anyázni azt tud. Én ezt nem érzem az autós hibájának... ha a lökössel találkozik a biciklis az egyértelmű. De itt mintha a biciklis provokálni akart volna.Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #146317 üzenetére
Lejárt a szerk. idő.
Még az jutott eszembe, hogy a CC+-ok is tök jól tapadnak a komolyabb betétek ellenére is. Egy-egy erősebb fékezés során már előre készülök arra, hogy el fog kattogni az ABS, de nem nagyon szokott. Legalábbis 15-30 fokban, nagyobb hidegben biztosan másképp lesz.
-
EQMontoya
veterán
Miert is volt hibas?
Kint van az autosnak a bringas keresztezodes tabla? Kint.
Jott jobbrol biciklis? Csak vagy harom.
Szetnezett? Nem.Engem is utottek hasonloan, annyi kulonbseggel, hogy ott a bringauton nem volt elagazas, csak az auto fele mehettem.
Es pont az a baj, hogy ha azt latod a bringarol, hogy az autos lassan kozeliti meg a keresztezodest, akkor feltelelezed, hogy meg is fog allni.
Ha gyorsan jon, akkor tudod, hogy idiota, bekapcsol a vedelmi reflex, es megallsz. De ha 5-tel jon, nem szamitasz ra, hogy telibe kur.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
kisza25
félisten
válasz MrSealRD #146318 üzenetére
100% a biciklis hibája,
1., nincs elsőbbsége, ha a biciklin ülve teker át a gyalogátkelőn
2., nem is jelzi, hogy arra akarna menni
3., a suzuki már a zebrán haladt át mikor kiment a zebrára[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
EQMontoya
veterán
válasz kisza25 #146326 üzenetére
Bocsanat, de kurvara nem gyalogatkelo. Van az autosnak tabla, hogy bicikliutat keresztez, es macisajt. Szoval a bringas atmehet bringan, es akkor is elsobbsege van.
Azt alairom, hogy a bringas nem jelezte az iranyt. De 3 bringas jott jobbrol, az autosnak meg kint volt a tabla, hogy bringautat keresztez. ide igy behajtani eleg felelotlenseg volt.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
kisza25
félisten
válasz EQMontoya #146327 üzenetére
szerintem a biciklisnek zebrán áthaladva csak akkor lesz elsőbbsége, ha leszáll a bicikliről, hiába kerékpár utat köt össze az út
a másik, hogy nem is jelezte, hogy arra akar menni[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
EQMontoya
veterán
[link]
Az ut mindket oldalan kint van az elsobbsegadas kotelezo, es a bringasavra vonatkozo jelzes.Viszont igy a kep alapjan mindenkinek ajanlom figyelmebe, hogy ez a keresztezodes 2014-ben meg LAMPAS VOLT. Ami nyilvan sokkal egyertelmubb helyzetet teremt, mint a bringautas-macisajtos megoldas.
Same rules apply!
-
w333
félisten
válasz EQMontoya #146324 üzenetére
Itt járok nagyon sokat, rengeteg bringás van mégis tolerálják egymást az autósokkal, de nehogy már megvárjam amíg Óbudáról mindenki átjön a hídon, ráadásul ez nagy sebességgel ment a versenybringával ... illetve az autósok itt nem tudom miért akarják megadni az elsőbbséget a baloldalról érkező autoknak mert ott elég sok óriási beton cölöpök vannak, az a sáv ott szabad és lehet jobbra kanyarodni megállás nélkül (ha nem jön jobboldalról a bringás) de ott nekik van egy kanyar autóból nem látod ha jön
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Halkan jegyzem meg h a biciklisnek nem is kell feltétlenül tudnia a kresz-t itthon, ugye...
Szóval aki számít a forgalomban résztvevőktől bármi másra mint hibára, az téved és maga hibázik - szerintem.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #146333 üzenetére
Nagy sebességgel halad, nem jelzi, hogy merre tovább, ráadásul szerintem az SX4 lassít, nem jelez, gyorsít, oldalról elkapja a bringás.
Elég sokat bringázok, ilyen helyzetekben lassítok, nem teljes gőzzel megyek át, mert én vagyok a sérülékenyebb."Bad reklám is reklám too"
-
gzbotii
nagyúr
válasz EQMontoya #146324 üzenetére
Itt van, amikor a bicikli behajt az útkereszteződésbe. Látszik, hogy a piros Suzuki már az átjárón van. Hogy lehetne/kellene ilyen esetben elsőséget adni? Főleg, hogy a bringás is a haladt vagy 20km/h biztos (szerintem többel is).
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kisza25
félisten
válasz gzbotii #146336 üzenetére
ezt mondom én is, hogy már esélye nem volt, mivel nem jelezte, hogy arra jön, ráadásul elég gyorsan.
Amúgy erre a kerékpárút áthalad az autóforgalmon és nekik van elsőbbségük hol van a KRESZ-ben, mert nem találtam ide vonatkozva semmit, csak ezt:
Az 54. § (4) bekezdése két tilalmat tartalmaz, majd külön mondatban ad utasítást e két tilalom esetén elvárt közlekedési magatartásra:
(4)Kerékpárral
a) lakott területen kívül a főútvonalról balra bekanyarodni vagy megfordulni, továbbá
b) a kerékpárútról a vele párhuzamos útra balra bekanyarodni
nem szabad.
A kerékpárosnak a kerékpárról le kell szállnia és azt tolva – a gyalogosok közlekedésére vonatkozó szabályok szerint – kell az úttesten áthaladnia.a kerékpárral áthajtónak a kijelölt gyalogos-átkelőhelyen nincs áthaladási elsőbbsége a keresztező jármű-forgalommal szemben,
mivel a gyalogos-átkelőhelynél a közlekedők nem számítanak (és nem is kell számítaniuk) kerékpáros forgalomra, kerékpárral hajtva a gyalogos-átkelőhelyeket kis sebességgel és fokozott figyelemmel kell megközelíteni,
aki át kíván hajtani, köteles a keresztező járművek részére elsőbbséget adni, és csak annak veszélytelensége esetén, a gyalogosok zavarása nélkül hajthat át,
a másik lehetőség a kerékpár áttolása, ebben az esetben a kerékpárt toló ember gyalogosnak minősül, ezért elsőbbsége van a keresztező jármű-forgalommal szemben.Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
gzbotii
nagyúr
válasz MasterMark #146337 üzenetére
Ki nincs ott? Az autó az átjárón?
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
MasterMark
titán
válasz kisza25 #146338 üzenetére
(2) A másik jármű érkezési irányától függetlenül elsőbbséget kell adni az útkereszteződésben
b) az olyan útról érkező járművel, amelyen az útkereszteződés előtt „Elsőbbségadás kötelező” vagy „Állj! Elsőbbségadás kötelező” jelzőtábla van, a keresztező - illetőleg a kiegészítő táblán vastag vonallal jelzett - útról érkező jármű részére;
(3) Útkereszteződést járművel csak olyan sebességgel szabad megközelíteni, hogy a vezető eleget tehessen elsőbbségadási kötelezettségének és e tekintetben másokat a jármű sebességével ne tévesszen meg.gzbotii : Igen. Ez sincs ott még, nem a zebráról van szó, a kerékpár út mellette van.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Integrale
veterán
válasz MasterMark #146337 üzenetére
Én továbbra is inkább a biciklist tartom hibásnak. A Suzukis lassít, a mögötte érkező Audi utol is éri, messzebb még egy bringás, elindul, arra nem számít, hogy 25-30 közötti tempóval, jelzés nélkül ráfordul az úttestre.
Mint valami kamikaze pilóta komolyan."Bad reklám is reklám too"
-
-
gzbotii
nagyúr
válasz MasterMark #146342 üzenetére
2m-el eléd bevág valaki 20-30kmph-val, kicsit nehéz lereagálni.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
kisza25
félisten
válasz MasterMark #146340 üzenetére
Ok itt a tábla miatt egyértelmű, de a tábla nélkül csak akkor lenne elsőbbsége, ha jobbról jön, viszont itt párhuzamosan halad, majd jobbra fordul ilyenkor mi lenne? attól, hogy fel van festve kerékpárút még nem lesz elsőbbsége.
Visszanéztem többször, mint a kamikáze megy le jobbra a biciklis.
Na mindegy ide lámpa kellene szerintem, mert így életveszélyes.
Én is sokat bringázok, tutira megállnék, vagy nagyon lelasítanék mielőtt itt átmegyek
K Norbi: a tiéden kívül nem látok off hsz-t[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
K Norbi
addikt
Mennyi itt az OFF hsz
-
MasterMark
titán
válasz kisza25 #146345 üzenetére
Nem a bicikliút miatt van elsőbbsége, hanem a tábla miatt. A "mi lenne ha" nem értem miért lenne releváns.
Ha nem megy, képzeld úgy, hogy az rendes út. (Amúgy annak számít.) Ha autó fordul ott jobbra, és neked jobbról jön akkor is elsőbbsége van a hipotetikus esetedben, mindegy hogy előtte honnan fordul hova.
szerk.: Minden normális ember lassítani aki nem akarja elüttetni magát. Pláne ha nincs szemkontakt az autóssal, és látod hogy nem lát, nem fog megállni.
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
kisza25
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Tömeges letartóztatás volt Dél-Koreában az ország legnagyobb kriptocsalása miatt
- Jófogás tapasztalatok
- Gmail
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Amatőr csillagászat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest