-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
No, megkapta az autó a friss új turbót, meg az olajat.
Egy jó ideje már foltokat hagy az autó maga alatt, kicsiket. 3 szerelőnél, beleértve Pesten is szakszervizben volt az autó, alkatrész cserével is (összesen 30 ezrembe került a 2 ezres tömítés csere, eredmény nulla).De most, új szerelő cserélte a turbót, szerény gyerek, 15 ezret kért az olajcserével együtt. Na de... ő vette észre, hogy a karter leeresztőcsavar mellett van egy repedés. Senki előtte nem, jártak az autó alatt többször is, elég érdekes. Na, kerítek bele egyet és meg lesz az is oldva.
Számokban:
0 perces zsír új turbó + tömítéskészlet 67k
olaj + szűrők 10k
munkadíj 15kSzombaton bekerül 2 új Monroe lengéscsillapító, majd próbálok lőni pár képet jövőhéten.
[ Szerkesztve ]
-
Typhoon47
őstag
válasz roberto211 #20348 üzenetére
Hohóó, hát mégis minden út a TDi-hez vezet, jól van.. helyes. Vár a sötét oldal
"Education is important but big biceps are importanter"
-
-
-
SzlobiG
félisten
válasz szőröscica #20357 üzenetére
Igen ráadásul elektromos, nem a régi vákuumos verzió.
Munez: Ohh sajnálom, azt hittem valami mást akarsz helyette.
-
-
válasz tomcsi23 #20362 üzenetére
Akciós.
Filtron légszűrő SAAB 9-5 Filtron
C165/SZ Olajszűrő Champion
Total quartz 7000 5 liter 10w40A légszűrő márkát nem nagyon ismerem, gondoltam teszek vele egy próbát, 6-7 ezrenként cserélek olajat, ha szar is, annyit kibír, ha nem, csere közben.
Ha esetleg ismeritek és szar, akkor mondjátok és veszek másikat, mann-t nem találtam rendeléskor az autómhoz.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
Én inkább Mann/Mahle/Bosch vonalon mozognék szűrők tekintetében, olajból pedig minimum egy 5W40-eset tennék bele, a turbó szeretni fogja ha hidegen is kap megfelelő kenést. Ilyen minőségi cuccokkal pedig nyugodtan húzhatod 10 ezerig is a cserét, még komolyabb hajtás mellett is.
-
válasz szőröscica #20364 üzenetére
Az volt benne előtte, de 10est ír a kezelési, gondoltam bepróbálok egy gyári olajat. Megnézzük milyen lesz.
-
SzlobiG
félisten
válasz roberto211 #20368 üzenetére
Úgy néz ki.
-
Mo.-n van az autó.
De most adok neki a jóból, kap fekete dash-t a fa helyett, végre találtam padlószőnyeget, mert az enyém foszlott, meg kap egy 2 DIN-es multi fejet is. Szombaton jön a lengéscsillapító, utána meg valószínűleg a fék.
Aztán ha végre minden jó lesz, nehogy kapjon egy Stage 1-et.A szellőző problémámra is sor kerül, már megrendeltem a kis kallantyút, ami eltörik mikor mozgatja a motor, így a vezető oldali szellőzőkből nem jön semmi, típushiba.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Itthon? Akkor is mehet a 5W30 vagy az 5W40.
A stage 1-et meg egyenesen kéri az a technika. De ahhoz rendes olajat tegyél bele.
mod:
Ha jobban küldöd a gépet (gondolom igen különben minek a 2.0t ) akkor viszont 5W40-et vegyél bele ne 5W30-at. Márkából meg a húzónevek közül válassz.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Liqui 5wXX-et akartam most is rendelni, de nem volt olyan a webshopban ami tudja az ACEA A3/B3-at.
Aztán gondoltam nézzünk egy próbát a Total-lal, gyári ajánlás is, ill. benzines turbósokhoz is ajánlott. Meglátjuk. A 8e km a megadott periódus a cserére. Januárban cseréltem legutóbb, azóta 6 ezer ment bele, a turbó miatt meg adta magát a csere.Szoktam néha odalépegetni neki, de nem mozgat nagyon a gyorshajtás.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Nem feltétlen a gyorshajtás hanem a tartós magas fordulatszám tartomány a lényeges. Mivel turbós nem kell szénné forgatni, hogy történjen is vmi. Próbálgatni kell. Én pl most állok vissza 5w30-ról 5W40-re mert az előbbi nem annyira vált be.
8k km az elég rövid periódus, ha ilyen rövidet tartasz akkor nem kell a legdrágább olaj. Motul, Eneos vagy Liqui Moly-ból vmi közékategóriás olaj is bőven elég.
#nincsbennetarcsi
-
Nem nagyon volt merszem az utóbbi időben az olajfolyás miatt, meg a turbó is lötyögött már, néha néha kiforgatam, de nem jó szívvel. Majd most ha otthon leszek.
Na meg a múltkor beszéltük, az sem sokat segít a dolgon pl. városban, hogy a 2. fokozat 105-ig tart, de bírom amúgy a karakterét. Azt hiszem fogok a főváros felé kavarodni, ha úgy van össze is futhatunk megnézni a gépeket.
-
LógaGéza
addikt
Nekem Filtronból olajszűrő kerül be most - elvileg a Honda gyári szűrőnek a váltóterméke, akkor csak nem lehet olyan rossz máshol sem.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
Skillet
addikt
Fura, de ahogy Qru is írja, nálam sem vált be a 0w30. Kétféle van, ami jól teljesített, az 5w40 és a 0w40.
És ami a leginkább fura, hogy az extrém olcsó mannol nálam hibátlanul vizsgázott.
Egy biztos, mind közül a 10w40 volt a legpocsékabb. Úgy csattogtak tőle a hidrotőkék, hogy csak...
Konkrétan zajos volt tőle a motor. Akkor, egy 5w40 motul után azonnal elhallgatott.
Teljesen mindegy, hogy mit ír a gyártó, én ásványi olajat nem locsolnék semmibe, de egy turbós vasba pláne nem.Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
SzlobiG
félisten
Már a 3 literes motorok is csalnak.
-
válasz Skillet #20378 üzenetére
Az ásványi az 15w nem? Mindegy skacok, meglátjuk, ha csattog tőle a hidro akkor kidobom én is, nem oszt nem szoroz 5 liter olaj ára. Gyári ajánlásban szerepel (Standard), a Premiumban csak 5-ösök vannak. Sajnos mivel egy évben max. 5 hetet vagyok otthon és keveset is fut az autó így próba cseresznye.
-
runner 125
nagyúr
Abból is van már 100%-ban szintetikus. Motorba olyat rakok (Motul 300V), mert az a gyári előírás, igaz ennél abszolút indokolatlan az 5W hidegoldali viszkozitás, mert 15 fok alatt úgysincs indítva.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
EQMontoya
veterán
válasz runner 125 #20384 üzenetére
indokolatlan az 5W hidegoldali viszkozitás, mert 15 fok alatt úgysincs indítva.
Azért ebben se légy biztos. Attól, hogy nincs látványos különbség egy 5w és egy 10w között 15 fokon, még elég nagy különbségek lehetnek. Ne feledd, hogy ha a melegoldali viszkozitás azonos, akkor a két görbe 90-100 foknál találkozik, tehát 15 fokon is valószínűleg sokkal rosszabbul ken egy 10w, mint egy 5w.
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Skillet #20378 üzenetére
Nekem a hangjával nem volt gond. Motul 5W40-ből nem evett egy centit sem (pontosan nem jut eszembe melyik típus ment bele), most legutóbb Motul eco-clean C2 5W30 ment bele, abból viszont látványosan csipeget. A 300V-t ajánlották de az túlzás egy ilyen polgári autóba, az sportautókba való.
Most a Motul x-clean C3 5w40-el szemezek... de az eco-nergy-t is javasolta haver. Azt mondta neki az bevált...A végén még lehet Eneos-ra váltok annyira tanácstalan vok.
#nincsbennetarcsi
-
lorcsi
veterán
nyáron túlöntöttem a nyári szélvédő mosót
és nem használtam el piszok sok van még bennehogy lehet kiszedni ?
punto 2 -
MunezXBK
nagyúr
Gumi téma mikor lesz?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest