-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Declare
őstag
Valakinek, egy alkalmi vetel? Mustang ´67 es csak 500k ba kerül
[ Szerkesztve ]
-
McSzaby
őstag
Ha már a milliárdos Elííínornál járunk, akkor elmélkedjünk a másik végletről is.
Haverral pont beszéltük, hogy átlag, csóró magyar nem engedheti meg magának a hobbi autó fogalmát, kivéve ha tényleg ez a legkomolyabb hobbija és mindent rákölt, amit tud. Ezen sajnos nem tudtam fogást találni, mert igaz, hogy kevesen engedhetnek meg magunknak hobbi autónak mondjuk egy 3 milliós Elise-t, vagy 1-2 millás Mazda MX-t.
De én felbuzdulva ezen, elkezdtem keresni olyan autókat fél milla (500 000 ft.) alatt, amelyek alkalmasak lennének hobbi autónak. Pls, Ti is írjatok olyan típusokat, amiket könnyű barkácsolni akár otthon is, magunk szerelhetjük, nem hagy ott az út szélén alapesetben és akár jó móka is lehet elcsapni a kanyarokban, vagy az élmény faktor valamilyen úton jelentkezik. Lada, Zastava és egyéb szoci járművek most nem érnek.
A hobbi autót én most úgy értem, mint németéknél egy két ajtós sportkocsi, vagy egy fasza off-road verda, esetleg Angliában gyakori pálya autók, amiket úton is lehet használni. Ilyesmi.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
-
kolosanyi
veterán
-
TaaT
veterán
válasz McSzaby #20959 üzenetére
"csóró magyar nem engedheti meg magának a hobbi autó fogalmát"
Csóró magyar úgy általában az autó fogalmát nem engedheti meg magának...
"esetleg Angliában gyakori pálya autók, amiket úton is lehet használni."
Oh igen, az angolok, akik mindenre adnak rendszámot
Give them hell Ukraine!
-
gaborbol
őstag
válasz kolosanyi #20957 üzenetére
Ezen a listan nezd meg az elso es masodik helyezettet:
[Top 10 Most Expensive Auction Mustangs]
1) 1967 Shelby GT500 Super Snake - $1.3 million
2) 1967 “Eleanor” Hero Car - $1.0 millionShelby GT500 Super Snake:
"Tucked in the engine bay is a 427ci V-8 used in Ford’s GT40 race cars. Used to test Goodyear’s “Thunderbolt” tire line, it did so with a top speed of 170mph. This initial test car was the only one built, making it the rarest of the rare and the most sought-after Mustang.[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz kolosanyi #20960 üzenetére
Mondjuk ebbol talalni egy nem szarratort peldanyt kb lotto otos kategoria. Hjam es nem lesz olcso sem azt megvenni. Sosem volt belole sok az utakon akkor mar inkabb sporolj es vegyel egy VTI-t hiaba 2x annyiba kerul de azert tovabb autozhato mint ez megbizhatosag szempontjabol kb ugyanaz de kicsit erosebb.
Olcso sportos kocsik kozott mondjuk meg talan ez a legolcsobb. Kortarsai az R5 GT turbo vagy a GTE esetleg Uno turbo IE ( mindharom betegagy auto kerulendoek ) Esetleg 205 GTI de az is ritka mamar mint a feher hollo.
Hallani kell egyet eloben es megtudod.
Ezt tavaly oktoberben lottem itt Brooklandsben
A talalkozo legszebb hangu es leghangosabb peldanya volt pedig volt minden a sivatagi bogarhatutol kezdve a Bentley turboig bezarolag minden.tresh: En orulok neki
[ Módosította: Qru ]
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
TaaT
veterán
-
TaaT
veterán
válasz McSzaby #20970 üzenetére
Ja ok, de ez a rendszámos pályaautó dolog idehaza nem működik, vagy csak nagyon sok kenőanyaggal.
Give them hell Ukraine!
-
Veron
őstag
válasz Snoop-y #20966 üzenetére
Sziasztok!
Újabb kérdésem lenne egy 1.25 Fiesta MK7-tel kapcsolatban, a jelenség a következő. Mind a benzinmutató, mind fedélzeti komputer falsul mutatja az adatot.
Tegnap beültem, gurultam vele városban kb. 5 km-t, ekkor közölte, hogy még 75 km-re elég a benzin. Újra mentem vele kb. 4 óra múlva szintén 5-6 km-t, ekkor már azt írta, hogy csak 20 km-re elegendő a nafta. És ezzel párhuzamosan a benzinmutató és igencsak fogyásba kezdett. Viszont ezt a 20 km-t pedig hosszú km-eken keresztül tartotta.
Tankoláskor kiderült, hogy egy jó 6 liter benzin még volt a tankban, azaz még vagy 75 km-t simán mehettem volna, de nem mertem. És ezt nem először csinálja.
Valamint a fogyasztás is túlzónak tűnik nekem, főleg városban klíma nélkül 8,5 l/100 km. Kb. 1 hónapja volt gyertya- és szimmeringcsere, olajcsere pedig kb. 2-3 hónapja.
Meg tudjátok mondani, hogy nagyjából milyen bajai lehetnek, merre keressük a hibát?Köszönöm előre is!
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
tresh
addikt
válasz Snoop-y #20966 üzenetére
ja hat en is orulnek neki nem arrol van szo..de itt mindenert megy a hiszti kozbe meg mindig tele van az ut ipari hulladekokkal...de ha en felraknek egy s8 feket elolre az a4-em ala ( plug&play) rogton ugatnanak a vizsgan..pedig gyari es noveli a biztonsagot.. jo persze ha sogor koma rokon akkor azt is bepapirozzak hogy repulogep nem auto.. de ha rendesen akarsz eljarni elversz vagy 200-300k-t a papirok vizsgak vegett.. nalatok meg a nemeteknel kb bagoert meg van...
-
szőröscica
addikt
A legtöbb autó nem km-re pontosan írja ám ki, hogy mennyit mehetsz még egy tankkal, hanem az utolsó néhány tíz km vezetési stílusa alapján számol, és általában mikor 0-t írnak ki, még akkor is van bennük pár liter. Arról nem is beszélve, hogy ha ferdén parkolsz, dimbes-dombos területen jársz, csalhat a szintjelző is.
Úgyhogy én ezt nem hibának tekinteném, ez egyszerűen ilyen. Egyébként nem tanácsos gyakran alacsony üzemanyagszinttel járni.
Hideg motorral 4-5km-es távokon egy benzinessel nem meglepő szerintem a 8.5.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
hogy nagyjából milyen bajai lehetnek, merre keressük a hibát?
Az ülés fölött, a kormánytól kicsit hátrafelé, a vezető oldali könyöklőtől jobbra van a hiba.
Ne centizgesd, nem járunk kopp üres tankkal, mert tönkreteszi a benzinpumpát.
3000-ért meg nem tankolunk, mert az:
-Ciki.
-Annak a jele, hogy nincs pénzünk az autóra, amivel járunk.Same rules apply!
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #20976 üzenetére
"3000-ért meg nem tankolunk, mert az:
-Ciki."Ennyiből végül is megjárom az Otthon-Miskolc távolságot és mindig ennyit tankolunk, de mivel ciki, inkább busszal járok ezután.
"-Annak a jele, hogy nincs pénzünk az autóra, amivel járunk."
Erre inkább példát se írok, mert jön a "jóvanmá" kivétel erősíti a szabáJtot"
Ha ezerért kell benzin, minek tankoljak 20 ezerért?
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz tomiii. #20978 üzenetére
Pedig annyiban igaza van, hogy aki 3 ezerért tankol, az vagy csóró vagy rohadt sok ideje van, hogy 100km-enként tankolgat.
Engem meg az zavar, hogy csak 62 literes a tankom, így csak 1000-1200km-es hatótávom van. Pedig milyen jó lenne egy 100 literes túratank. A Transit Customba legalább a 95 literest vettük a kis 80-as helyett, így az is tud hozni 1200km-t, óvatosan 1300-at is. De még nyomva is megvan az 1000.
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #20979 üzenetére
Direkt nem magunkra gondoltam, hanem felnőtt ismerőseimre, akiket jobban ismerek.
Haveroméknak pl. a TV az előszobában háromszor annyit ér, mint a kocsijuk, pedig az apja németben elég jól keres, de amíg A-ból elmegy B-be megbízhatóan, addig nem érdekli az autó, Ő is gyakran tankol 3000 alatt, mert nem kell több.Szerelő is, a kis Puntóba szintén szokott ennyiért tankolni, pedig ott vannak a sok milliós offroad gépek összevissza törve az udvarán "majd megyek most a másikkal" mottóval, de ha ennyit kell tankolnia, ennyit tankol.
Tudom, tudom, kivétel. Túl objektív vagyok.
(#20980) joamilestoné: Akkor válasz neked is.
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz tomiii. #20981 üzenetére
Pedig ez összességében drága és időigényes. Én is azért tankolok tele, mert belátható időn belül úgy is kifogy. (Mondjuk a 70l-es tank max egy hónap, de rosszabb esetben bő egy hét)
Ha mindig 10l-eket tankolnék, akkor járhatnék a kútra 3 naponta, amivel havonta buknék mondjuk 1-2 óra időt, meg némi benzint, amivel mindig elmegyek a kútra.
Szóval értem én, hogy van, aki így csinálja, csak nagyon nem racionális. Max akkor, ha nem futja rá.Same rules apply!
-
Veron
őstag
Kösz a válaszokat!
Nyilván nem km pontosak ezek, de ha ugyanolyan körülmények között használom és az 5 km-es úton odafelé még 75 km-ot ír, majd ugyanazon az úton visszafelé 20 -at, az szerintem nem normális. De tegyük fel, hogy a komputer ennyit hülye, az üzemanyag-jelzőnek nem kellene hirtelen leesnie.
A 8,5 litert még mindig egy kicsit túlzónak érzem egy 1.25-ös Fiestához. Szerintem is az, és az átlagfogyasztások alapján [link] is 7 környéke lenne a reális, de ősz (tavasz inkább) lévén legyen 7.5. Az is egy liter difi. Valami biztosan nincs rendben, csak az a kérdés, hogy mi?"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
tomiii.
aktív tag
válasz EQMontoya #20982 üzenetére
de van akinek 10 liter elég egy laza hétre. Látod, mint mondtam, sokan annyit tankolnak, amennyit kell és mégsem járnak félnaponta vissza. Ezért mondtam, hogy lehet én vagyok túl objektív, hogy mással is egyet tudok érteni. Ettől függetlenül tényleg sok olyan van, akit ti is fölvázoltatok, de attól még ez a 3-é' ciki tankolni egy nagy általánosítás, ami szerintem nem okos dolog.
-
tresh
addikt
mennyit egyen 5km alatt? jo ha mire megallsz es elkezdett valamennyire melegedni az olaj.. az atlag fogyi adatokat ne hasonlitsd a rovidtav/hideg motor adataival..menj vele egy nagyobb karikat es tadam rogton jo lesz a fogyi amig kis tavokon maszkalsz vele lazan realis aza 8 liter
-
tomiii.
aktív tag
válasz Mágus2 #20986 üzenetére
Ha pedig vesznek egy Discovery-vel megegyező típusú űrrepülőgépet, majd figyelmeztetem őket, hogy 17 fok alatt ne repdessenek kifele az űrbe, mert az O-gyűrűk nem tömítenek rendesen, aztán cserélgethetik minden felrobbanás után. Viccet félretéve, ha 15 éve ezzel járnak és megvannak vele elégedve, nm fognak a pár km-es távokra dízelt venni, de kitudja.
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #20978 üzenetére
de nem jobb erzes, ha ugy ülsz be az autoba, hogy kiaakad a mutato a full oldalon? Ha nem azt kell lesegetni, hogy na most ezzel meg eljutok a bizonyos B pontba, vagy mar nem? Nem ertem en sem, ez miert jo jatek sokaknak
15-20k hufbol tele van egy atlag auto. Meg ha oriasi penzforgato, tözsdemagus iz az ember, tul sok penzt nem bukik el, ha nem a szamlajan/befekteteseben van ez a penz, hanem a tankban
En kb ha felnel-negyednel van a mutato, akkor mar tankolok, ha eppen ugy esik idöben/utban.
Raadasul, ha valaki mondjuk nem akar/tud egyszerre sokat kiadni, miert nem tankol ugy hogy az 5 ezret mindig tele legyen a tank? Csak jobb erzes, ha tudom, lehet menni ha akarok/kell, vagy nem kell izzadnom, ha becsesz egy dugo az autopalyan, hogy most akkor hogy jutok el a kutig....
[ Szerkesztve ]
-
tomiii.
aktív tag
válasz Declare #20990 üzenetére
Az esetek nagyreszeben boltbajárós autók egy 800 fős faluban. Errefelé ritka az autópálya, de remélem sosem vásároltok boltban 3000ft alatt, mert az ultraciki es a csórók csinálják, akiknek nincs pénze kajára.
témához
Részemről ennyi, igazatok, csórof.sz mindenki, adják el az autót vagy, ha 1km-t boltba mennek utána azonnal irány rátölteni, fenét várnak 1-2 hetet míg kifogy megint a 2000ft, mert értelem szerint, amint megy valaki messzebb, megvan tankolva rendesen.Amúgy nincs is autójuk most jut eszembe, mind 2-300.000-es auto, annyiért nem is lehet venni. Mondjuk a Laguna inkább 150
A topikról néha George Orwell jut eszembe, mindenkinek egyazon séma szerint kell élni, aki máshogy gondolkodik, annak vége.
No, téma lezárva.
-
Declare
őstag
válasz tomiii. #20991 üzenetére
Arra a kerdesre nem valaszoltal es tovabbra sem ertem, mi a magyarazat, hogy miert jo ugy elindulni, hogy minden alkalommal lesegetem, hogy mar villog vagy csak vilagit a tankolasos lampa, ahelyett, hogy meg van tankolva, nincs vele gond.
Cikizni meg nem cikiztem le semmit es senkit. Akarki jarhat ugy, hogy epp nincs nala cash, elhagyta a bankartyat, elfelejtette a pin kodto, mittom en aki sajat magat vagy mast azzal meri, hogy ciki e 3 ezerert tankolni, az önmagaban ciki
Volt jopar eve egy bmw kereskedös ismerösünk. Naluk külön szo esett pl arrol, hogy a szalonba betevedö embereknel semmi fele különbseget nem szabad tenni, mondjuk öltözködes alapjan, mert sokszor a pont kikent/kifent ficsur az aki 5 ev hitellel is csak neccesen tudja bevallalni a 316i-t, mig a kis noname pufidzsekibe beballagos ember leteszi cashben az M6 arat az asztalra
-
-v-
addikt
válasz tomiii. #20991 üzenetére
A topikról néha George Orwell jut eszembe, mindenkinek egyazon séma szerint kell élni, aki máshogy gondolkodik, annak vége.
Nem a topik ilyen, az emberek Kevesen látnak ki a saját életükből, mindenki csak a saját szempontjait meg élethelyzetét látja és az alapján ítél meg mindent - kevesen gondolkoznak el rajta, hogy talán az attól még nem lesz általános, és másnak máshol totál más tényezők játszanak.
-
tomiii.
aktív tag
válasz Declare #20992 üzenetére
Mert nem kell lesegetni, nem éjjel-nappal tankolgat senki ennyiért, én csak felhoztam példának, hogy néha-néha szoktak ennyiért és itt van mellettünk a kút, amikor beugrasz kenyérért, beszaladsz tankolni, közben beszélgetsz az ottaniakkal, megisztok egy kávét majd hazamész. Ezt meg, ha úgy van szerintem 1-2 hetente belefér, de csak azt mondtam, hogy előfordul azért a 3000 alatti tankolás, nem azt, hogy az a jellemző.
Utolsó bekezdés pedig tetszik, ez sokszor tényleg ilyen, még kisebb szinten is.
(#20993) [rvilike]: Én is ilyen lennék, de azért lehetőseimhez képest próbálok túllátni magamon minden téren. (bár a stadionokat nem értem akkor se )
-
Qru
MODERÁTOR
válasz roberto211 #20997 üzenetére
Én felváltva tankolom a FuelSave95-öt meg a helyi mosóbenzint és bizony a Shell-ből többet kér a gép. Csak itt a zsebkút korán zár így néha marad a Shell.
#nincsbennetarcsi
-
roberto211
őstag
Jó mondjuk én azért rá is lapátolok, hogy többet fogyaszt.. 3e alatt ez nem mozdul meg,nem tudom nálad mi az optimális váltás.. 4-esig 4500 nál szoktam váltani, ha előzök akkor 5500-6e.. De muszáj különben nem megy.
Öregek , meg aki jól érzi magát pályán is vmax 85 el ott fogyaszt kb 5,2 litert. Nálam beszívja a 7 litert azért..
De nem érdekel...Ez van.. Másra hál isten nem nagyon kell költenem autón belül(most majd egy balos féltengelyt) ezt ellensúlyozza a fogyi. De mivel karbantartom rendesen így meghálálja nincs semmi komolyabb baj vele..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Skillet
addikt
válasz roberto211 #20997 üzenetére
mert már megint túrod neki
ha messze megyünk, meg szoktuk tankolni a vasat, ha nem... akkor legtöbbször én sem szoktam 5ezernél többet. miért? mert csak. így szoktam meg. amúgy is megyek a kútra, mosom a szélvédőt, keréknyomást ellenőrzök. meg ugye nem megyek sokat. legtöbbször hetente elég az a 13 liter benzin.
valamelyik este, amikor esett az eső, budafokon az egyik csúcsosabb kanyarban, kettes padlónál sikerült nem kicsit megkacsáztassam a gép valagát egy vectra "üldözött", már ha lehet ilyet mondani
a végén villogott nekem, elköszöntünk egymástól...
nagyon más az awd, ha csúszik, nem igazán szabad lelépni a gázról, meg rinyálni. taposni kell és kormányozni. beteg.levegőszűrő.
KATT
érdemes ilyet venni?[ Szerkesztve ]
Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest