-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
freeknight
őstag
Sziasztok, sokatoknak van itt lidlis akksi töltője, hátha tudtok valamit mondani.
Autót ma indítottam, harmadjára indult be, szinte 100%, hogy akksi gondja van, az indítózásnál hallható pittyegés is nagyon gyenge volt, és csak úgy indult el, hogy kikapcsoltam a rádiót.
Hazaértem és ráraktam a lidlis töltőre (még soha nem használtam). Megjelent rajta egy üres akkumulátor ikon, és mellette hogy 12,7 volt. Ez lenne a használati szerint a készenléti mód. Az akksi 12 voltos papíron, úgyhogy eddig rendben, viszont a töltő az nem csinál semmit. Rárakom autó üzemmódra, az akksi ikon elkezd villogni, a feszültség felkúszik 15 voltig és megy lefelé kb 13 voltig, megjelenik az akksi ikonban egy csíkocska, aztán megint készenléti üzemmódra áll. Ez most mi, miért nem tölti?[ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
Köszi!
A hivatalos papír a nagy kérdés... Ezt még az előző tulaj csináltatta (van 7- és 8-üléses változat nem nagy stájsz, pár perc alatt ki lehet venni a 3-as padot és berakni a 2 külön ülést), tőle papírt nem kaptam.
Próbáltam guglin rákeresni, hol és hogyan lehet papírozni, de használható infót még nem találtam.
Kormányablaknál néztem még jármű átalakítás címszó alatt, de ott az van, hogy
"Nem minősül átalakításnak:
d) a járműbe beépített ülőhelyek számának ideiglenes csökkentése;"Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
veterán
válasz freeknight #217153 üzenetére
Az okát nem tudom.
Esetleg:
Húzd ki, szedd le az akksiról.
Várj 5 percet.
1. pozitív saru, 2. negatív saru, 3. konnektor.
Állítsd téli (hópihe) üzemmódra.
Ha így se megy, akkor valami gebasz van. -
freeknight
őstag
válasz focvis #217155 üzenetére
Próbáltam már ezeket köszi.
Hát akkor valószínű valami gebasz lesz . Végülis úgy is lehet szar egy akksi, hogy a feszültség megfelelő benne. Csak azért fura, mert ha nem tudja tölteni az akksit, a használati szerint ki kéne írnia az "Err" üzenetet. Lehet, hogy az a baja, hogy nem csatlakoztattam le az akksit az autóról?
De ez már egy 7 éves akku, inkább akkor veszek bele egy másikat, nem szórakozok vele.[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz freeknight #217156 üzenetére
Nekem 1x írt errort, előtte bazirgáltam az egyik sarut, hogy fixen áll-e, és megszakadt a töltés. Csak 5-10 perc múlva javult meg, addig errort írt.
Nem kell lecsatlakoztatni. Ellenben ha van dedikált negatív töltési pontja az autónak, akkor érdemes ahhoz csatlakoztatni a negatívot.
12,7 V -> tök jó.
Hónapok óta, fél éve görcsölök egy 6 éves gyári akkuval - majd akkor cserélem, ha tutira döglött. Nem adom még fel.
-
Qru
MODERÁTOR
Szakszerviz/markaszerviz papirja elgnek kell legyen. Ha nem otthon takolod be hanem szakazeruen epitik be (megfelelo csavar, gyari meghuzasi nyomatek) akkor az eleg. De talan a legegszerubb ha felhivod azt az okmanyirodat ahova mennel, hogy ok mit fogadnak el.
#nincsbennetarcsi
-
freeknight
őstag
-
veterán
válasz freeknight #217159 üzenetére
Lerohadni nem lenne jó. :/
A 7 éves akku már ajándék. (A gyári eredetik talán bírják 6-8-10 évig.)
Kérj kölcsön egy másik töltőt ha van a környezetedben valakinek, úgy kiderül. -
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #217159 üzenetére
Sztem se rizikozd be hosszu ut elott, foleg ha kulfoldre mennel…
Probalj meg szerezni egy butatoltot az feldurrantja az akksit ha kell ha nem. Vagy probalj meg egy masik okostoltot ha tudsz kolcsonkerni vkitol. Ha nem akkor probald ki a sajatod egy masik akksin.
#nincsbennetarcsi
-
freeknight
őstag
válasz focvis #217160 üzenetére
Az lesz, kipróbálom egy másik töltővel is.
Ez gyári akksi amúgy, mikor édesapán cserélte benne anno azt rakott bele.
Egyébként ha új akksit kell venni mit ajánlanátok? Varta, Bosch ismert márkák, de a Bannert is sok helyen látom.Qru: nem külföld de 2*150 km, és csak este 9 után indulok már haza, ha nem indulna és nem töltené az akksitöltő akkor az elég szopó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #217157 üzenetére
Nekem amikor volt egy fantomfogyasztom*, akkor az annyira szivta az akkut, hogy amig nem kotottem le az autorol, nem engedte elkezdeni tolteni.
A szerelo javasolta, hogy melymerult akkunal, illetve ha valami rendellenes fogyaszto lehetosege felmerul, akkor inkabb lekotve toltsek.
* ugye amikor megtortek az elantrat, a csomagteret nem lehetett bezarni es a kozponti allandoan nyitottnak erezte az autot, emiatt “elesedve volt” az ecu is a szofita izzo mellett. -
Kumblee88
csendes tag
Sziasztok az mitől lehet hogy jobb oldalt nem ég se az első sem a hátsó helyzetjelzőm? Az autó golf 4! Az izzók jók! Biztosítékot is kicseréltem de ugysem lett jó!
Valakinek valami ötlet merre induljak el a hibakeresésbe?
-
Bdanyy
addikt
válasz freeknight #217159 üzenetére
Egyszer évekkel ezelőtt volt nekem is ilyen, de akkor el sem kezdte tölteni. Aztán egy békebeli töltővel feltöltöttem az akkut és azóta nem hagytam ennyire lemerülni. Azóta mindig tudta tölteni a lidlös (de nekem még csak 1-2 éves volt az akku (2015 Exide Premium 64Ah) amikor ez történt)
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #217162 üzenetére
Rocket olcso es jo.
Hat akkor plane, lehet a generator sem fogja tudni rendesen tolteni mar es akkor hamar megall az auto…
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
tboldi
nagyúr
Részemről is ajánlott a Rocket, az enyém a napokban lett 3 éves, kutyabaja. Habár nincs túl nagy terhelésnek kitéve sem az aksi, sem az önindító, az 1.4 szopóbenzint kézzel is átforgatom gyertyákkal együtt.
A Lanciába is esélyes, hogy új aksi után kell néznünk, hetente töltögetjük, mondjuk a dízel mivolta és a városi használat nem épp akkubarát páros.
Most valami Bären van benne, nem tudom, mióta, valszeg Rocket fogja váltani. De előbb meg kellene mérnem a teszteremmel, csak az utóbbi 1 hétben nem sokat láttam az autót, és nem is nagyon fogom még ki tudja, meddig.
Nagy a zűrzavar a covidosztályon, napról napra változik anyum beosztása, így nem sokat van itthon.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz freeknight #217153 üzenetére
Akku el van öregedve, ennyire csökkent a kapacitás, hogy pikk-pakk feltölti. Nincs itt semmi látnivaló, veszel újat, jóidő. Ha biztosra akarsz menni, akku boltban terhelő villa és kapacitás teszter megmondja pontosabban az állapotot, de én nem húznám ilyenekkel az időt. Kauffernél van baráti áron SCT és Electric Power.
[ Szerkesztve ]
-
freeknight
őstag
válasz focvis #217171 üzenetére
Milyen jó memóriád van, igen, Chevrolet Lacetti
Előre is bocsánat a piszokért de ez egy őszinte motortérNálam így néz ki az akkumulátor. Mintha fordítva lenne, mint a legtöbb autóban, amit én eddig láttam ott elöl vannak a saruk, itt meg hátul, de ez gondolom nem olyan nagy probléma, akkor bal pozitív akksi kell bele. 12V 55Ah, másra kell figyelni, pl méret, indítóáram stb? Egyébként Rocketből nem találok megfelelőt csak jobb pozitív van ilyen speckókkal
[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz freeknight #217173 üzenetére
Nekem elfért a 72Ah, 670A indítóáramu Rocket a ferdehátu Lacettibe. Most 70/600-ast látok. Sokkal könnyebben indít, stb.
[ Szerkesztve ]
-
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #217180 üzenetére
Az eleg bika! Nekem 65Ah-s Rocket van az 580A-t tud. A gyari 48Ah-s helyere nem fert be nagyobb.
Amugy feleslegesen erosnek tunik, minek neked 600A-es inditoaram?
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Puma K
veterán
-
fant0mi
addikt
Boldi, csapattál a hóban?
Bezenye felé elég durva már az út. -
freeknight
őstag
Azt nem tudom, hogy kell-e nekem, mindenesetre a gyári akksi ezt tudja
Most lementem a garázsba, megnéztem az akksi fizikai méreteit, a 70Ah-ás 600 Amperes Rocket kizárt, hogy beférjen. A gyári akksi 225 mm hosszú, 165 mm széles és kb 190 mm magas (ez utóbbit kiszerelés nélkül nem igazán lehet lemérni). És nagyon passzentosan van benne, ennél nagyobbat nem tudok elképzelni, hogy beleférjen, főleg a magassága necces.
Na ilyen méretekkel megfelelő paraméterű csereakksi még csak a közelében sincs sehol, teljesen reménytelen...
Asszem el kell guruljak holnap a szerelőmhöz, hátha tud csütörtök délig valamit varázsolni bele...[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Csak a szokásos. [kép]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Qru
MODERÁTOR
válasz freeknight #217186 üzenetére
Ha nem dizel akkor felesleges bele olyan bika akksi. Ha dizel akkor viszont nem art.
#nincsbennetarcsi
-
freeknight
őstag
Végülis 1.4 szívó fűnyírómotor, csak elég bele mondjuk az 560 Amperes Rocket 54Ah is, az beleférne. 1 amperórával kevesebb az még nem világ vége.
Valószínű azért lehet ebben ilyen bika akksi, mert ezt a kocsit a Dél-Amerikai őserdőktől Szibériáig minden égövben árulták, biztosra akarhattak menni, hogy szélsőséges körülmények között is sokáig használható marad.[ Szerkesztve ]
-
silver10
aktív tag
válasz freeknight #217186 üzenetére
Parancsolj. A Nagyobb kapacitásu, ami Lacettihez való(66/710). Igaz, hogy ma már egy E180 Corolla a közlekedő edényem de, korábban volt Lacettim. És még az olajat se szürcsőte mohón. [kép]
[ Szerkesztve ]
-
FIAT-nál nincs habzsi dőzsi, de legalább hangulatos és olcsó
Amúgy jól le van fosztva ez is, tele szokott lenni autóval, most meg alig van pár db, fiatból mondjuk van mindenből 1db, szokott lenni vagy 3-3, hyundaiból csak elektromos.
Elöttem a fazon egy új tucsonnal volt, 9db visszahívás van rá, amit a szervizben orvosolnak[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Faszikámat kérdeztem, azt mondja 1,5 hónapja van meg neki az autó, átadásra 3 hibajavítás volt, most meg még 6db.
Nálam:
Olaj+szűrő+pollenszűrő+éves átvizsgálás, szervizkönyv, gari stb 37 eFt, jól van ez még mindig olcsó, 1óra alatt megvolt
Siófok fiat hyundai[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest