-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
radi8tor
MODERÁTOR
-
veterán
válasz Tsebacsi #280275 üzenetére
Küvé a Szépasszony völgyben, nagyon jó volt tényleg.
A Senator étterem idén nyáron végleg bezárt, a tulajok nyugdíjba vonultak.
A szakácsot szerencsére átvette a Nap-Völgy pincészet, szuper hely, ide vissza fogunk térni akár csak egy vasárnapi ebéd erejéig is. Kencefice, nyamm. 😋
Minden héten változó, szűk étlap, minden jól nézett ki.[ Szerkesztve ]
-
-
radi8tor
MODERÁTOR
Amúgy észre vettétek, hogy a nyári hétvégi lezárásokból szép csendben minden hétvégén pesti alsó rakpart lezárás lett?
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
A rendőrség fokozott ellenőrzést tart a vasúti biztonság érdekében szeptember 25-én 7 órától október 2-án 7 óráig.
A razziát a RAILPOL (Vasúti Rendőrségek Európai Szervezete) által koordinált 7. Rail Action Week elnevezésű akció keretében hajtják végre – tájékoztatott honlapján a hatóság. Mint írták, az Európai Unió kiemelt hangsúlyt fektet a vasúti közlekedés biztonságának fenntartására és fokozására.
„A RAILPOL által koordinált akció célja elsősorban az, hogy megelőzzék a vasúti átjárón történő áthaladás szabályainak megsértését, továbbá azt, hogy a vasúti jelzőberendezéseket, a vasúti közlekedés biztonsága szempontjából nélkülözhetetlen eszközöket, valamint az utasok tájékoztatására szolgáló eszközöket megrongálják” – tették hozzá.
⭐ Stella
-
EQMontoya
veterán
válasz radi8tor #280357 üzenetére
Mondjuk szerintem ez jogos és jó irány. Bp belvárosa a Duna parttal ne egy autó- és hajóparkoló legyen már.
Az más kérdés, hogy a Budai also is azért ennyire forgalmas, mert meg mindig nem ér körbe az M0, és mondjuk Szentendrerol a Balantonra az az egyetlen útvonal.Same rules apply!
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #280361 üzenetére
Figyi nem lenne ezzel nekem semmi bajom, de ha hétvégén dél felől jövök, akkor egészen a Margit hídig nem lehet elhagyni (szabályosan) a budai alsó rakpartot.
Oldják meg, hogy legalább az Erzsébet hídra fel lehessen már menni róla.Észak-déli irányba egész jól el van látva lehajtókkal, de ott is peddzegetik hogy a Lánchídnál lévő fel/lehajtót meg fogják szüntetni.
Szóval a lényeg: ne csak elvegyenek folyton, hanem teremtsenek is új dolgokat (az autós forgalomnak). Csak ugye ez sokkal több pénzbe kerül, mint a sárga festék.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
veterán
válasz radi8tor #280363 üzenetére
a városfejlesztés több évtizede nem az autósok kiszolgálásáról szól, hanem arról, hogyan lehetne belőlük minél kevesebb. nem csak a pestit, a budait is be kellene szántani melyik folyópart jobb szerinted, a budapesti, vagy mondjuk a düsseldorfi? [link]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
macilaci78
nagyúr
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz bandus #280364 üzenetére
Érdekes módon én most is tudok sétálni a Duna parton. Persze amióta turista-boom van már kerülni kell ki az embereket folyton. Düsseldorfban sose jártam. Bécsben viszont jártam, de ott se sétáltam soha a kis-Duna parton, inkább a belvárosban töltöttem el az időt.
Oké szántsák be a Lánchíd és Erzsébet híd közötti alsó rakpartot, de akkor a Vigadó térnél levő út (Apáczai Cs. J.) legyen két irányú. De az sosem lesz, mert a következő ütem a Lánchíd pesti oldalának az autómentesítése lesz.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
szabonagyur
félisten
válasz szabonagyur #279685 üzenetére
És eddig tartott az egész, 2 napja megint nem megy se a CP se az AA
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
macilaci78
nagyúr
válasz radi8tor #280367 üzenetére
Kíváncsi vagyok, vajon tényleg elnéltelenedik-e a belváros autós közlekedés nélkül. Nem lesz mivel dolgozni menni, árut szállítani, kisiparosok nem mennek ki címre kisebb-nagyobb munkákra, stb.
Én megvagyok a belváros és a rakpart nélkül szerencsére, minden megtalálható a nagykörúton kívül is.Anno, mikor albérletben laktam, a választásnál a lokáció volt az egyik fő szempont. Vagy a kedvenc bolthoz, vagy a munkahelyhez közeli helyen kerestem kecót, ugyanis hátizsákkal gyalogló emberként a lakhely, a munkahely és a bolt volt a legsűrűbben látogatott hely.
A lakástulajdon röghöz köti az embert, kivéve, ha nem adja ki bérleménybe és a befolyt összegből nem keres valamit kedvezőbb lokációval.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #280372 üzenetére
Van egy jelentős réteg, akinek nincs is autója, mi vagyunk régimódiak
-
válasz bandus #280364 üzenetére
Csak Bp-en az elmúlt 20 évben 500000 autóval lett több, azért ezt nehéz megoldani adott útmennyiséggel. Csökkenteni kell az autósok számát. Erre van elég sok lehetőség, azokat kellene fejleszteni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #280373 üzenetére
Jaja ebben igazad van, az új generáció már nem vesz autót, inkább autómegosztót használ vagy BKK/bicaj.
⭐ Stella
-
radi8tor
MODERÁTOR
válasz kisza25 #280374 üzenetére
Ez így van, tutira több autó van - de ennek ellenére az utak áteresztő-képességének csökkentésébe kezdtek.
Szerintem ez nem jó irány. Inkább azt kellene megoldani, hogy ne lehessen több autót forgalomba helyezni. Pl már elkezdték több kerületben hogy max 2 autóra lehet parkolási kedvezményt kapni. Valahol a 2. autóra már igen borsos áron.⭐ Stella
-
molnarpeter
nagyúr
válasz radi8tor #280375 üzenetére
Na nem mintha a legtöbb egyetemista bármilyen rakpart közeli ingatlant megengedhetne magának de én is elvoltam tömegközlekedéssel az első 1-2 évben. Belgiumban meg nem is volt sok opció úgysem, viszont ott a biciklis infrastruktúra brutál jó, meg a magas népsűrűség mellett gyalog is elérhető szinte minden.
-
simonjoe
senior tag
válasz molnarpeter #280377 üzenetére
"ott a biciklis infrastruktúra brutál jó,"
A csokikat se hagyd ki a brutál jó kosárból!Joe
-
veterán
válasz radi8tor #280376 üzenetére
ezt oldják meg, csak kicsit kerülő úton, hogy a sok bosszúság miatt az ember ne akarjon már a városban autóval járni. kevés sikerrel. ehhez nyilván az kellene, hogy kellő komforttal le lehessen tenni az autót a városon kívül és bejutni oda ahova szeretne az ember. ha már bent vagy, szerintem bp. tömegközlekedése tök jó. de a városhatárnál ki kellene imádkozni az embert az autóból.
ez még talán nyugati irányból működik is, ha van elég parkolóhely őrmezőn, nem ismerem ezt pontosan. szentendre felől nyilván az ocsmány, lefingott hév nem alternatívája még annak sem, hogy az ember a dugóban üljön a szentendrein vagy a budai rakparton.
ezekre kellene fókuszálni. de a kormányzat támogatása nélkül, de akár azzal együtt is bp. egy elég csóró város, ahol nehezen jut érdemi fejlesztésre a sárga festéken kívül. összehasonlításul az ugyanakkora bécs költségvetése 17 mrd eur a budapesti 1 mrd-hoz képest. eh. és a tömegközlekedés itt rosszabb szerintem a vonatokat leszámítva.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz focvis #280354 üzenetére
Ó a fene vigye pedig az volt az egyik legjobb étterem. A várban ez az 1552 akkora csalódás volt hogy na... Ráadásul mászni kell hozzá egy csomót.
Majd meginterjúvollak mi merre, mert hamarosan újra mennénk aztán meg nem találjuk a helyünket
Ez a kencefice is tetszik[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
KrAt
veterán
Sziasztok!
Adott az akksim, '07-es Accord benzin, ami mára elkezdte azt játszani, hogy reggel (amúgy viccesen pont karbantartó töltőről levéve) még semmi baja nem volt, estére megadta magát.
Üresjáratban a 12,3-4V-os (amúgy sem magas) fesz helyzetjelzőre lemegy 11V körülre, tompítottra 8V körülre, tehát a kapacitását kb el is vesztette.
Holnap használnom kéne, persze akksibolt seholse vasárnap, zsebbikára pöccre indul, kérdés, használhatom így, vagy ne kockáztassam az autót? (az akksi amúgy is kakukk, de ha kigyújtja az autót, akkor nem lesz őszinte a mosolyom...) -
válasz radi8tor #280385 üzenetére
Nem mondta, hogy jár a motor. Tompítottal szoktuk ellenőrizni az akkut, ha attól ilyen nagyot esik feltöltés után is akkor rossz.
Benne lehet hagyni, legfeljebb hibakódokat fog dobálni menet közben, amit elfelejt az új akku után a legtöbb autó (ebből a korból pláne, de pl. G Astra már lassabban felejt hiába régi).Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
-
sutszi
veterán
válasz bandus #280364 üzenetére
Arra gondolsz, hogy a föld alá vitték az utat... welcome...jöhet.
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz radi8tor #280375 üzenetére
Ma kellett volna kiállni a bicósávra, aztán népszámlálni... Úgy reggel 8-9 körül...
Egyébként van már rá példa...igaz kevés és szerintem az emberek nem is annyira érettek rá, de el lehet felejteni ezeket a statikus sávokat...fixen ide-vagy oda... Dinamikusan a napszaknak megfelelően szervezni az egyes irányokat...
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
rbalint88
addikt
válasz bandus #280379 üzenetére
Szvsz a rakpartoknal mar reg meg kellett volna lepni azt, hogy az also rakpartokat befedik, a fenti szinten korzo van, alul meg egy egyik oldalan nyitott alagutban mennek az autok. Rogton elfernenek a gyalogok, bringasok es az autosoknak se lenne extra nyomor.
M0 budai oldala kellene megepuljon, eleve sokkal kevesebben jonnenek be a varosba. Meg azt is latni kell, hogy eszak-deli viszonylatban akkora kerulo az M0, hogy nem eri meg korbemenni. Idoben sem jobb, tavolsagban dupla, ergo tobb uzemanyagot egetsz el -> inkabb allsz a dugoban.
Ami viszont talan a legnagyobb gond, hogy a MAV annyira szar, hogy sokan azert jarnak agglobol kocsival, mert ugyan a belvarosban leszopja magat kocsival, de meg mindig jobb a balansza, mintha a MAV miatt tenne ugyanezt. Es hat ne felejtsuk el, hogy autoval nem kell a menetrendhez igazodni es sokkal kenyelmesebb is…
Nekem igy nez ki a meloba jutas Margit hid-Budaors viszonylatban:
autoval haztol hazig: meloba 20-35, haza 30-45 perc nagy atlagban
autoval, ha kollega visz es le kell setalnom a hidfohoz/onnan haza +10-15 perc a fentihez
elektromos roller+ceges busz 45-50perc
villamos+ceges busz minimum 45, inkabb 55-60 perc
Ha akkor indulok, hogy elerjem a ceges buszt, akkor inkabb a rovidebb autos idok mukodnek meg, mondjuk 25 es 35 perc. Tehat minden nap bukok fel ora szabadidot, ha nem autoval megyek. Persze lehet azt mondani, hogy a bkv-n es ceges buszon lehet olvasni, filmezni, netezni, de pl gyerekkel lenni, oviba vinni, ilyesmit nem lehet. Es a komfortfokozatot jelentosen rontja egy budos ember, netan hajlektalan, a tomegnyomor, kanikula, hideg, eso. Nyilvan ezek tulelheto dolgok, de tokre megertem, ha valaki ezeknek nem akarja kitenni magat es inkabb vesz autot - es emelle talan nem irrealis elvaras az sem, ha hasznalni is szeretne es nem csak azt erezni, hogy probaljak mindenhol gancsolni -
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #280391 üzenetére
Melyen egyetértünk!
Es tényleg az a szomorú, hogy erre semmi támogatás nincs az állam részéről, csak a város részéről, így meg nehéz.
Illetve annyit hozzátennék még, hogy szerintem Tarlosnak és minden ebben szerepet vállaló politikusnak a börtönben a helye, akik miatt nincs klíma a felújított 3-as metrón. Én pl nyáron ezért autózok inkább.Same rules apply!
-
Arcképgyáros
BMW csapágyszett europában készlethiányos, ugyanez a SKODA vezérlés szett.
Mi a franc van?
-
sutszi
veterán
válasz rbalint88 #280391 üzenetére
Én is csak egyetérteni tudok... Elég gyakran érvek hiányában az a válasz erre, hogy mert milyen arrogancia, hogy nem akarsz egy büdös emberhez simulni a tömegben a metrón... Meg hasonló okosságok... Meg valahogy ez is annyira magyaros, hogy jövünk Düsseldorf rakpart fényképpel, hogy bezzeg ott hogy kitiltották az autósokat... aztán, ja mégse... csak egyszerűen mindenki javára hasznos megoldást találtak ki nem próbálták nyomorítani az egyik csoport érdekeit... mondván csak ez az egy megoldás van.. közben, meg csak megy a populizmus, meg hogyan szerezzünk több politikai támogatást
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
OPiiPO
addikt
válasz focvis #280199 üzenetére
Fekete Rigó - Mátrafüred
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
-
Fasza jó szél meg eső van, billegtette a kocsit rendesen, egyenes részen mentem 100-110 körül rövid ideg, kellett az alvázmosás meg megnézni mit produkál a kocsi, erdősávos, szélfelerősítő, nyomvájús szakaszokon csak 70-80.
2-3 lámpa nélküli okos, de amúgy semmi extra.
A Tóti piacon még ilyen időben is ott hemzsegnek az emberek esőkabátban. Esküszöm nem normálisak.Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.
Új hozzászólás Aktív témák
- Fujifilm X
- Háztartási gépek
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Hálózati / IP kamera
- Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
- Amazon Prime Video
- Építő/felújító topik
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest