Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz f4lcon #304120 üzenetére

    Én pont az ellenkezőjén gondolkodtam múltkor. A várostól most vonatkoztassunk el, ott a 70-80 is sok lehet. Ha valakinek egy 20 éves zörgő, hangos autója van, akkor azt hiszi, hogy száguld, mert üvölt a gép. :) Én legalább is ezt érzem, ha beülök egy ilyenbe, vagy kisteherbe, vagy hasonló. Gépzaj, szélzaj, üvölt, nem hallod a másikat... és megyünk 80-nal. :) Ezt a feature-t meg is említik sokszor a tesztekben (városi gyöszök, 1,6 MX5, stb...)
    Ellenben egy 6+ hengeres (nem sportmodell) prémiumban meg 170-él úgy beszélgetsz, mint otthon a nappaliban. A hétvégi balesetnél jutott eszembe, hogy szerintem az is egy megoldás lenne, ha mondjuk 140-150-160 felett mondjuk hangos lenne az autó. Az emberek 80 %-a tuti nem menne annyival, mert zavarná. Most meg csak behúzza D-be, lenyomja az entert, aztán beszélgetnek 180-nál, amíg eléjük nem ugrik a torlódás.
    És itt lehet kövezni, nekem ugyanezért kellene csak az eggyel erősebb, 7-es DSG-s autó, hogy adott tempónál halkabb legyen. De ennek esélyes, hogy az lenne a következménye, hogy a megszokott utazó is feljebb kúszna 20-30 km/h-t. (lásd múltkori elmélkedésem a dízel vs. benzines oktávról) De a hosszútávú saját tapsztalat is az, hogy ami a Corollával 130 volt, az a Skodával 160.

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák