-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Micsurin
nagyúr
válasz radi8tor #304101 üzenetére
Én is erre tippelek és ennek örülnék a legjobban, reméljük tényleg csak ez van.
Boltos 4x satuzott be előttem utas kitevése címszóval, megeshet egy picit lendületesebben kerültem ki mint az álmoskönyv szerint egészséges. Utólag ugrott be ott rémlik pedig piktogram az oszlopon...The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
=WiNTeR=
senior tag
Off: Eskü ahányszor szembejön velem pár Budapesti autósok videó a youtube-on (pl. [link] vagy [link] ) mindig elgondolkozok azon, hogy _valójában_ mi lehet az oka, hogy nincs vasszigor és brutális büntetések az elmebeteg-közveszélyesen közlekedőkkel szemben ebben a fostaliga országban? Államnak megérné, a lakosság támogatná, tiszta win-win döntés.
[ Szerkesztve ]
"I will become a true hardscoping hitmarking sample text legend."
-
426os
őstag
válasz =WiNTeR= #304103 üzenetére
Mert akkor az utolsó tróger primitív réteg is fellázadna, ami a jelenlegi kormánynak nem érdeke. Az úton a saját kis vasában mindenki kiskirálynak érezheti megát és kiélheti az élet egyéb területeiről származó komplexusait, agresszióját. Nem kell tanusítani semmilyen toleranciát a másik dobozban ülő, elszigetelt honfitárs irányába, nyugodtan lehet utálni mindenért és lehet azt gondolni, hogy rajtad kívül mindenki más hülye, csak te vagy helikopter, mert nincs azonnali visszacsatolás. Ez a win-win jelenleg
.
-
dellfanboy
őstag
válasz =WiNTeR= #304103 üzenetére
az államnak nem az egyén/egyének jó/jobb élete a cél, hanem a (kontrollált) káosz kialakítása/fenntartása ahol el lehet mondani, hogy mi biza ezt csináljuk/csináltuk ez mien kva jó/jobb mint volt és szavazz ránk...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
nagyúr
válasz 426os #304104 üzenetére
Szomoróan igaz az összefoglalód.
Szokták is mondani picihómókusok, hogy az úton jön ki igazán az ember valódi személyisége.
Kollégáimnál veszem észre. A cégen belül kollégaként igyekszik fegyelmezett és nyugodt maradni; autóban meg megőrül, agresszív lesz, tolós, mennyé'má' életérzés felszínre jön.De nem leszek álszent; én sem tartom be mindig az összes szabályt... ma reggel is az előzést a záróvonalon kezdtem meg.
[ Szerkesztve ]
B.C. Rich Platinum Warlock eladó 105kHUF
-
avl
aktív tag
válasz sagesz93 #304098 üzenetére
szerintem ez nem "fedezetlenség", hanem fejetlenség
csak tisztázó kommunikáció vezet tovább
akár olyan is lehet, hogy feltörték a rendszerüket
vagy Gizike megörült
vagy Gizike bosszút áll a biztosítónmar az elsö önmagaban hülyeseg: adminisztracios hiba vagy megemelkedett ?
utana meg egy annak ellentmondó ?
amit nem tudok, de ha ugy van/lenne, akkor ebben sem jo a fennallo jogrendszer: biztosito csinalhat ilyet - pláne altalunk adott ok nélkül -, hog azonnali hatállyal módosít ? nem kell valami atfutasi idö (ertesites es megszünes között) ? szerintem anélkül siman a legjobb johiszem es igyekezet mellett is bele lehet futni elkerülhetetlen fedezetlenül autozasba
-
-
őstag
válasz stickermajom #304074 üzenetére
csak akkor jutsz hozzá, ha első regisztrációs reklámként veszed meg
tehát nézni kell Facebook-ot, Instagramot, stb, hogy találkozz egy Temu raklámmal. ha ott az a termék van, amit szeretnél, akkor első regisztrációval meg tudod szerezni. minden egyéb módon drága lesz.
egy termékre kaphatsz egyszer 90%-ot“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Tsebacsi #304119 üzenetére
én azt vettem észre, hogy autója válogatja
zajos, manuális autó ösztönöz a gyors haladásra, a sávváltásokra, stb
a halk automata autó meg át tesz zen állapotba“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
rbalint88
addikt
válasz f4lcon #304120 üzenetére
Megcafolom, en ugyanolyan allat tudok lenni mindennel
eGolf, dct i30, V60 D3 automata, nehez manual 1.8T, konnyu manual Splash 1.2, ha sietek, akkor minddel sietek, ha zen van, akkor mindennel zen van nyilvan van kozte, ami jobban es van ami kevesbe alkalmas sietnitototos: ja tenyleg, Prius. Hat amikor en jartam vele en cafoltam erosen a totymorgo Priusos sztereotipiat, evett is 7 felett
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Tsebacsi #304119 üzenetére
Ó siettem én eleget az előző melóhelyeken, szerencsére most már full zenben nyomatom. Nagyon ritkán kell sietnem. Bár pont a múltkor egy tortáért kellett időre menni ott azért kikormoltam Bubi-t (jelentem tényleg leszabályoz x90-nél ).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
őstag
válasz rbalint88 #304122 üzenetére
jó, hát akinek E100 folyik az ereiben, meg Vatanen közvetlen leszármazottja, ott megértem
de a feleségemen is látom, hogy a két autónkat egyészen másként vezeti, és jellemzően az a különbség csak, hogy az egyik halkabb és automata.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tototos
őstag
A sötét oldal. Én pont azon gondolkoztam, hogy mi legyen az Octaviával hosszú távon. Jelenleg szüleimnél parkol garázsban, Budapestre hozni nem akarom mert szabad ég alatt nem tárolnám. A plugin Prius városba közlekedni tökéletes, hosszú távra meg nem mentünk az elmúlt hónapokban. Amire jutottam, hogy ha kertes házba költöznénk akkor lehet vennék egy elektromos autót 200-250km-es hatótávval(Ioniq elvileg pont ilyen) aztán hosszú távra lehetne használni az Octaviát.
-
veterán
válasz Tsebacsi #304119 üzenetére
próbáltál már időben, korábban elindulni?
f4lcon: pontosan. én is ezt érzem. mióta van ez a táblafelismerős tempomat, minden sokkal nyugodtam. pályán, főúton, mindenhol jól működik. belövöm ha kiérek a városból, és megyek így amennyit csak lehet. szuper kényelmes, nem fenyeget a gyorshajtás, az se zavar, ha valaki menni. totál nyugi.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Qru
MODERÁTOR
válasz tototos #304129 üzenetére
Néha eszembe jut, hogy a Jazz-t kiváltanám vmi vilanyossal majd. Méretben nem is kéne feltétlen nagyobb de hatótávban jó lenne ha tudna 250-300 km-t, hogy ha úgy van a telekre is fel tudjak menni vele. Na azok viszont árban nem az én szintemen vannak...
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz bandus #304130 üzenetére
Képtelenség mindenhova időben elindulni
Amúgy igen és nem.
Pontosan tudom mennyi idő alatt érek oda valahova, ha normális a közlekedés, az idegesség és a szentségelés akkor jön, amikor a szokásosnál is több a béna tötymörgő, és miattuk akár 5-10 perces késés is összejöhet. A másik, amikor kénytelen vagyok munkaidőben nem munkaügyben eljárni, és akkor meg az egész egy rohanás, hogy ne hiányozzak a szükségesnél többet, ne menjen a munka rovására... És akkor aztán mindenki útbanvanMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
6030D
Ármester
válasz f4lcon #304120 üzenetére
Én pont az ellenkezőjén gondolkodtam múltkor. A várostól most vonatkoztassunk el, ott a 70-80 is sok lehet. Ha valakinek egy 20 éves zörgő, hangos autója van, akkor azt hiszi, hogy száguld, mert üvölt a gép. Én legalább is ezt érzem, ha beülök egy ilyenbe, vagy kisteherbe, vagy hasonló. Gépzaj, szélzaj, üvölt, nem hallod a másikat... és megyünk 80-nal. Ezt a feature-t meg is említik sokszor a tesztekben (városi gyöszök, 1,6 MX5, stb...)
Ellenben egy 6+ hengeres (nem sportmodell) prémiumban meg 170-él úgy beszélgetsz, mint otthon a nappaliban. A hétvégi balesetnél jutott eszembe, hogy szerintem az is egy megoldás lenne, ha mondjuk 140-150-160 felett mondjuk hangos lenne az autó. Az emberek 80 %-a tuti nem menne annyival, mert zavarná. Most meg csak behúzza D-be, lenyomja az entert, aztán beszélgetnek 180-nál, amíg eléjük nem ugrik a torlódás.
És itt lehet kövezni, nekem ugyanezért kellene csak az eggyel erősebb, 7-es DSG-s autó, hogy adott tempónál halkabb legyen. De ennek esélyes, hogy az lenne a következménye, hogy a megszokott utazó is feljebb kúszna 20-30 km/h-t. (lásd múltkori elmélkedésem a dízel vs. benzines oktávról) De a hosszútávú saját tapsztalat is az, hogy ami a Corollával 130 volt, az a Skodával 160.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
sagesz93
addikt
válasz sagesz93 #304098 üzenetére
mai friss: " Tájékoztatjuk, hogy a "xx" (ugyanaz mint eddig) számú szerződést újból érvénybe helyeztük a nyilvántartásunkban 26.244 Ft éves díjjal. A biztosítási kötvényt e-mailben kiküldtük, a befizetendő számviteli bizonylatot a holnapi napon továbbítjuk.
Az okozott kellemetlenségek miatt szíves elnézését kérjük, megértését köszönjük!" -
őstag
válasz 6030D #304135 üzenetére
nem igénylem a Lexussal a 130 feletti tempót
egyszerűen fáj a fülemnek
a csend alulértékelt feature az autózásbanmúltkor kölcsön adtam egy kollégámnak a Lexust, aki egy kisturbós benzines manuális Corolla kombit hajt egyébként. azt mondta meg sem próbálta át tenni ECO-ból az üzemmód kapcsolót a Lexusban, mert beült és megszállta az ihlet
biztos embere válogatja, de minél csendesebbek lettek az autóim (és érdekes módon annál erősebbek) annál nyugodtabban vezetek.
persze született a fiam, és az F1 versenyzőknél is +1mp körönként
a Lexus "rendszer" 245 lovas (190+185 benzin+villany), és ennek megfelelően megy, ha tiprod neki. a valóságban meg azzal küzdök, hogy az átlag fogyasztásom újra 5-össel kezdődjön 23700 km után[ Szerkesztve ]
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz Tsebacsi #304138 üzenetére
tegyél a rudak elé légterelőt
jöttem pályán ~2500 km-t Angliából haza tetőbox-al, enélkül (vagy hasonló, típus specifikus) már nem indulnék el“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
szabonagyur
félisten
Mai fogyi, tankolva is ennyi. Nyh-Kecskemet, M3-M0-M5
Hat ennyi utepitest, funyirot sem lattam meg az orszagban, nemhog egyszerre
2:50 korul szoktam letolni ezt a tavot, latszik a savelhuzas mennyit szamit
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
6030D
Ármester
válasz Tsebacsi #304138 üzenetére
Tegyél fel öreg gumit. Amikor lecseréltem a sok éves Bridgestonet a Corollán, és kapott új Apollot (nincs pénz, nincs foci), akkor tetszett, hogy milyen csendes. Pár héttel később, amikor felraktam a tetőcsomit a bringával, az M2-n 3 km után meg kellett állnom, hogy mi zúg. Rájöttem, hogy a tetőcsomagtartó, csak eddig elnyomta a gumi.
Bringázás közben néha megdöbbenek (akkor jobban hallani), milyen fütyülő tartókkal tudnak menni az emberek, és a legtöbbnek fenn van 0-24, mert "nyűgös" leszedni (vagy elrakni).
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Qru
MODERÁTOR
-
MunezXBK
nagyúr
Mi ez a bziskodás?
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mobilinternet
- Hegesztés topic
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Sorozatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs