-
Fototrend
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
albiosz
őstag
Sziasztok!
Tudtok ajánlani olyan ragasztót, ami bevált fém-műanyag esetén? Konkrétan egy díszlécet szeretnék visszaragasztani.
-
-
tomiii.
aktív tag
Akkor már megvárjuk mire felkerülnek a nyári felnik, meg a sportfutómű, aztán kérek tőletek kontaktot és legalább autókázunk egyet.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz Speeedfire #65253 üzenetére
-
pècsimunkás
addikt
Sziasztok !
Húsvètkor megyek haza szabira . Ha szabin vagyok , el szoktam vinni unokahúgomat pizzázni .
Autózni is szoktunk kicsit . 6 èves 120 cm - t magasabb . Ülèsmagasítóban ülhet elöl ? Ha jól tudom , igen , de azèrt megkèrdezem , biztosan vannak családosak , akik biztosan tudják .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Richard!
addikt
-
rii
nagyúr
sziasztok
nem tudjatok mi volt az a baromi nagy dugó a 6-oson érd felé?
illetve azt szeretném még megkérdezni, hogy a kocsi mennyire nem szereti ha a dugóban amikor "elindul-megy3 m-t - mega'll" - mindezt 2-3 km hosszan, hogy én nem teszem uresbe, hanem 1-esbe van végig, és amikor allunk, akkor be van nyomva a kuplung - ugyanis skoda felicia népbetegség lehet, hogy az 1-est van amikor (3-ból 2x) baromir nem akarja bevenni, ervel meg nem jó ....
elore is köszönöm!
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #64103 üzenetére
Na az Audi is követte a Mercit, a 150 lovas A4 szintén bement 8 alá.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
nagyúr
válasz brumi1024 #65267 üzenetére
Dinamikus futómű
a kitünő vezetésdinamika érdekében, 5 lengőkaros könnyített első felfüggesztés a jó komfortért, cső-keresztstabilizátor; trapéz lengőkaros hátsó felfüggesztés; dupla kipufogócső; elasztikusan beépített hátsó tengelyhordozás
Fekete ablakkeretekFűthető, elektromosan állítható külső
tükrök integrált LED indexjelzők, kocsi színére festett (jobb: konvex, bal: aszférikus)Kipufogócső: egyvezetékes, egy
kipufogócs-vég a bal oldalon az 1.4 TFSI 150LE-s és 2.0 TDI 150LE-s motor esetén,;
Külső tükör: Aszférikus bal oldaliKülső tükör: Konvex jobb oldali
Xenon Plus fényszóró
nagyobb fényerő
automatikus fényszóró magasságállítás
LED technológiás nappali fényZöld hővédő üvegezés körbe
(első szélvédő szürke fényvédősávval)
Belső
Alumínium küszöbborításBelső tükör: automatikus elsötétítéssel,
keret nélküli tükörBelső világítás: tetőmodul elöl és hátul
valamint olvasólámpákkal, világítás a középkonzolon, a kesztyűtartóban, passzív ajtóvilágítás, bal oldali csomagtérvilágítás
Biztonságiöv kontroll, överő-szabályozó
elöl, övfeszítők elöl
Csomagtérbetét, kivehető
Dekorbetét: gyémántlakk, ezüstszürke
az ajtó- és a hátsó oldal kárpitokon, ill. a középkonzolonElektromechanikus parkolófékrendszer
magában foglalja a parkolófék-funkciót álló helyzetben, az indulássegítő rendszert a fék automatikus kioldásával induláskor, valamint a négy kerékre ható vészfék-funkciót menet közbenElektromos ablakemelők elöl-hátul
komfortkapcsolós, biztonsági
Elektromos biztonsági gyerekzár a hátsó
ablakokra, és mechanikus a hátsó ajtókra
Könyöktámasz elölMűszerfalbetét szabályozható
világítással, elektronikus sebességmérő kilométer- és napikilométer-számlálóval, fordulatszámmérővel, digitális órával, hűtőfolyadék-hőmérséklet kijelzővel és hajtóanyagszint-jelzővelNapellenzők elöl (nem megvilágított
piperetükrökkel!!!)
Tetőkárpit szövetKormányok
Állítható kormányoszlop
(magasság- és axiális állítással)
Elektromechanikus szervókormány
Kormány: 3 küllős, multifunkciós
bőr sportkormány, kormány mögötti váltókarral automata váltós modell eseténÜlések
Bőr váltókar, és -gombIndex szövet üléshuzat
ISOFIX gyermekülés-rögzítés a hátsó
ülésekhez, Top TetherISOFIX gyermekülés rögzítési pontok
elöl az első utasülésen
Manuális magasságállítású első ülések
Normál ülések elölOsztott dönthető hátsó üléstámla,
40:20:40 arányban, könyöktámasz hátulBiztonság&Technika
Audi pre sense cityElektronikus indításblokkoló
(a gyújtáskulcsba/kormányzárba integrálva)
Elindulást segítő rendszer
megállást követően időkorlátozás nélkül rögzíti a járművet, és automatikusan megakadályozza a jármű elgurulását emelkedőkön illetve lejtőkönFény- és esőszenzor: tartalmazza a
Coming-Home/Leaving-Home funkciót; a tompított fényszóró, illetve az ablaktörlők automatikus be- és kikapcsolása a fényviszonyoktól, illetve a csapadéktól függően; a hátsó lámpa és a rendszámtábla-világítás késleltetett kikapcsolása/automatikus bekapcsolása a jármű leállítása/nyitása eseténFüggönylégzsák elöl/hátul oldallégzsákok
elöl
Központi zár rádiótávirányítással,
Safe-Lock nélkül
Vezető- és utasoldali légzsák
(utasoldali kikapcsolható)Infotainment
Hangrendszer: 8 passzív hangszóró (4
elöl és 4 hátul)
MMI® rádió plusz:
7" színes kijelző
CD-lejátszó (MP3, WMA, AAC)
bluetooth kihangosítás, Audiostreaming funkcióval
egy SDXC-kártya-olvasó
AUX-IN csatlakozó
USB-funkció (csak töltés)
rádióberendezés
8 passzív hangszóró elöl és hátul
vezető információs rendszer, monokróm, 5" kijelzőTelefon: Bluetooth csatlakozás, audio
streaming funkcióval
Vezető információs rendszer, monokróm,
5" kijelző Pihenésajánló funkció: érzékelők segítségével elemzi a vezető reakcióit, és dekoncentráltságra utaló jelek esetén figyelmezteti a vezetőt. Eközben a rendszer rögzíti pl. a kormánymozgásokat és a pedálműködtetést, és összehasonlítja azokat a vezető egyedi viselkedésmintáival. A rendszer 65 km/h sebesség felett működik és MMI rádióval felszerelt változattól kezdődően a Car-menün keresztül kapcsolható ki.Egyéb
Állítható sebességhatárolás (LIM gomb)Alumíniumöntvény keréktárcsa 7Jx16 5 ágú
dizájn
Autóemelő és szerszámkészlet
Automatikus fényszóró magasságállítás
Automatikus légkondicionáló, 1 zónás,
napsugárzás-függő szabályzássalBelülről elektromosan nyitható
csomagtértető
Elektronikus csatlakozó külső
lejátszóra: AUX-IN és USB-funkció (csak töltés)
Elsősegély-csomag és elakadásjelző
háromszög
Energiavisszanyerés
Fedélzeti irodalom magyarul
Fejtámlák elöl és hátul (2-3)
magasságállítással
Gumiabroncs 205/60 R 16 92W
Gumiabroncs légnyomás ellenőrző rendszer
Menet közben felügyeli mind a négy futó keréken a beállított levegőnyomást.Gyalogosvédelem
Hátsó lámpák: ködzárófénnyel és fehér
tolatólámpákkal, a hátsó ablakba épített harmadik féklámpa egészíti kiHelytakarékos pótkerék
Karosszéria színére fényezett külső
tükrökKéziváltó
Limousine
Lopásgátló kerékcsavarok
Nappali fény LED technológiávalNem dohányzó kivitel, hamutartó és 12V-
os csatlakozó nélkül
Por- és pollenszűrő
Start/Stop automatika, és
energiavisszanyerés
Szőnyegbetétek elöl/hátul
Sztenderd lökhárítók
Üzemanyagtartály: 54 literesAnnyira mondjuk nem rossz. Ülésfűtés és navi nincs benne, meg automata se, azzal már rögtön 1 misivel több lenne Ennél azért többet kapok az Astrába kevesebbért. Persze az nem Audi
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #65268 üzenetére
Igen, ezt extrázni nem szabad, mert az akciós mivolta miatt azonnal bepakol elég sok dolgot. Nekem mondjuk itt kellene a mátrixled, a virtual cockpit és (többek közt emiatt) a nagynavi, de ez rápakol 2 milliót, és még mindig manuális a klíma és ülésfűtés sincs.
Astrával nem szabad összehasonlítani, ez Passat kategória, de még az sem teljesen, mert MLB. Sokkal csendesebb az Astránál, hosszmotoros, komolyabb a futóműve, kapható bele Torsen, belül 3 kategóriával minőségibb (úgy, hogy az Astra jó!) stb.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #65270 üzenetére
Automata persze, csak közben máshol jártam. Amire gondoltam, hogy nem komfort, mint itt, hanem ilyen khm... egyszerű.
(#65271) Tsebacsi: Ez megint az a kérdés, hogy prémium, vagy nem prémium. A csendben, a belsőtér összeszerelésében már a belépő A4 is egészen biztosan többet nyújt, mint az i40, de ezeknek valójában nem ez az ára, nem itt kezdődik a prémiumság. Cégautónak flottába viszont elég erős ajánlat ez, ha éppen a cég Audival akarja kiszúrni a vezetők szemét. És látván, hogy a Bp-n járkáló A4-esek nagy része kb ez a felszereltség, szerintem vinni fogják.
Használtan meg persze, lehet jobb ajánlatokat találni. Viszont valakinek a beszélő F10-E classe esetén is ki kellett fizetnie a 20-25 milliót (és akkor még csak 30d-ről/ekvivalens Merci dízelről van szó!).
[ Szerkesztve ]
-
rii
nagyúr
válasz BigBlackDog #65263 üzenetére
.-(
köszönöm!
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Magnum_
nagyúr
E36 BBS felni sztori megvan?
I humbly and respectfully decline™
-
pècsimunkás
addikt
válasz Tsebacsi #65271 üzenetére
Na igen ... A 6,5 m és a 8-9 m között óriási különbség van ! Mire 3 m forintot összeraksz , sok idő és munka .
Ha csak nem vagy politikus !
Azokkal értek egyet én is , akik az új Astrát mondják , inkább , mint a 10 éves prémium autókat .
Ahogy írtad , a felszerelése jó , a 150 paci biztos viszi szépen , jól is néz ki kívül- belül , van rá garancia ,stb , stb ...Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #65284 üzenetére
Nagyon nagy a turbó lag, állatira nem közvetlen, meglepett milyen szar, azt hittem tetszeni fog .. 2e alatt nem is csinál semmit, ott meg nagyon hirtelen jön meg a nyomaték. Gázt is szarul veszi, euro 6 .. még ilyen finomgázas kigyorsításoknál is állatira zavart, hogy 5mp-el később történnek a dolgok, mint ahogy lenyomtam a gázt, sokszor fasz nem akarta már, hogy meginduljon. Szépjuhásznén kicsit megküldtem, de siralmas volt ... a dízel dsg-vel sokkal jobb, eskü, az is közvetlenebb, sőt az 1.2 tsi is jobban tetszett, itt minden váltásnál, gyorsításnál zavart, mennyire nagy a késleltetés, meg a turbóluk ahol nem csinál semmit, az is pont valahogy mindig rossz helyen volt, itt a váltóáttétel is ludas lehet. Alul azért messze nem megy úgy, mint egy dízel, ha meg pöreted akkor geci szar hangja van
Szóval nagyon nem az én világom[ Szerkesztve ]
-
Richard!
addikt
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #65287 üzenetére
Aha, vatta új 150 lovas 1.4, manuális .. igen, én is olvastam 1500-tól kéne mennie, lehet ha alapjáraton lepadlózod, akkor ott már csinál valamit, de normálisan közlekedve annyira lassan reagál, hogy mire történik valami mindig már 2e-nél jár na mindegy, akármit mondanak a számok, ez nem az én világom
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerintem teljesen más elvárásaid voltak, mint a valóság. Lehet, hogy ezeknél a kisturbóknál hamar nyomatékcsúcs van, de ha menni akarsz akkor nem 1500-on kell járatni, nem dízel ez (szerencsére). Mind ilyen, nem kell ezen meglepődni, vegyél nem euro 6 sorhatot amíg még van.
-
veterán
Megjött az "EGR-csomagom"; egy szűkítő és egy falazó. Utóbbihoz szoftver is kellene, így este beszereltem s.k. a szűkítőt. Ezáltal nagyon környezetbarát maradt az autó.
Elégedett vagyok magammal.Egy fránya csavart az ötből beejtettem a motortérbe :/ a melóhelyen van akna, remélem nem esik ki addig a környezetvédelmitálcából és ki tudom ott guberálni.
Ha mégis elveszíteném, akkor mit javaslatok, hol lehet megfelelő csavart vásárolni? Csavarszaküzletben van mindenféle? Pl. a Fabory-nál?
Egy csavarhúzót is beejtettem, de azt sikerült dróttal kihalászni.
[ Szerkesztve ]
-
-
rbalint88
addikt
válasz focvis #65297 üzenetére
azt csinálja oda neki az EGR, meg a turbókopás... nekem is az Alfában "netuddmegmivót"
btw ma hazahoztam az Alfát, mert végre járóképes, elvisszük a suzukit olajcserére és megy az Alfa egy másik helyre kuplungozódni és gátlócserére. meg persze azért előtte Sainttel jól lemossuk és viaszoljuk.
ja és persze töretlen a szerelem, már a hazaúton megbocsátottam mindent[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- 180 Hz-es VA panellel jön az MSI 34 hüvelykes kijelzője
- PlayStation 5 Pro teszt
- Megjelent a Silent Hill 2 Remake
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest