-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
Kerdezek itt is
Ha elengedem az automata vonalat (es ezzel egyutt a hibridet is) akkor ti mit vennetek benzines vonalon kb. 3M-ig?
Varos/Autopalya vegyes mondjuk legyen 70-30 aranyban, tempomat must have es legyen azert valami 'ujabb'. Legyen ertelmezheto csomagtere babakocsinak meg ilyesmi.
Fenti esetben nem cel a bajnok fogyi sem, ez kontextusba helyezve legyen mondjuk varosban 10 liter korul. Ne legyen 'forgalmi akadaly' szoval az ilyen 1.2 1.4 szivo vonalat ki is ikszelnem (bocs tboldi, Jazz nem jatszik ).Elsodleges cel egy hibrid, de mindig kell egy B terv...
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz mosquetoo #193442 üzenetére
Szerintem nem rossz motor; a 3.-at használom (adott kasztniban mindig csak egyet ).
Szépen megy, benzint nem zabál. Az olajat csipegeti, általában 1 liter elég neki 2 olajcsere (15 e. km) között; de ha széthajtották, akkor többet is kérhet.
A 2.0 a bemutatása (2012/2013) és a részecskeszűrő (OPF / GPF) bevezetése (~2017/2018) közötti időszakban az európai piacra készült verziókban - a CHHA/CHHB motorkód esetén egészen biztosan, a CXD*-ben nem vagyok biztos - kettős befecskendezést kapott, így nem kokszosodik. Az 1.8 motorkódokat nem ismerem, de ott is hasonló a helyzet a kettős befecskendezéssel. -
Kickass
őstag
Kossz
Azt kifelejtettem, hogy nem elsodleges auto, barmi is lesz egy Fabiat valt.
Nem feltetlenul kell a hodaly csomi se, egy 350 literbe mar bele lehet hajtogatni a babkocsit is igeny szerint.Type-R is van mar ennyiert es az atlag 10 lityibe is beferne ahogy spritmonitort nezem
Opel: kb az osszes szivo kiesett, az 1.4T meg az M32 valto miatt de azert ranezek thx
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193454 üzenetére
Akkor csak vízhordó kell magyarul. B autónak mernék venni vmi egyedibbet is pl Alfa Giulietta vagy ha járdamászó kell akkor egy Mitsu ASX 1.6i.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #193458 üzenetére
Azért jó ez a szín, mert nem olyan unalmas, mint az ezüst vagy a fehér, de még lehet hozzá találni színazonos elemeket, ha szükséges.
A sárga pl. annyira ritka, hogy bontott sincs. -
vzsryl
nagyúr
válasz Kickass #193451 üzenetére
Rozsdamentes Mazda 3 mk2, 2.0 benzin full felszerelt + alváz- és üregvédelem.
3M-ből bőven megvan, nem forgalmi akadály, a csomagtartójába be lehet taposni egy babakocsit (430L), a motorja pedig nagyon megbízható és bírja a ridegtartást. Mk2-es Mazda 6-ot ismerem ezzel a motorral, és annak a fogyasztása is kedvező, vegyesben 8L alatt van, de nagyon sportosan is 9L alatt megáll.
Egyetlen egy hátránya a rozsdásodási hajlam, de ezt időben megcsípve lehet orvosolni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193463 üzenetére
Akkor eddig csak sz@rt sikerült ajánlanom... Jó így nehéz hogy értesz is hozzá.
G8 Civic: Nem rossz választás. Menni nem megy, ha pörgeted akkor sem de legalább sokat eszik. Szóval ez inkább a ráérősek autója. De abból inkább sedant néznék, mert az angliában összeszerelt hatcback nem éppen top minőségű.
A G8-nál folyamatosan javították a szériahibákat, minél későbbit veszel annál jobb.#nincsbennetarcsi
-
veterán
arról esetleg látott valaki hírt/infót, hogy a megane elérhető lesz-e sima e-tech hibriddel? mert most jelenleg csak plug-in változatot látok a weboldalon, és a clios etech teszteken nagyon jókat írtak erről a megoldásról.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
footy
addikt
válasz Kickass #193463 üzenetére
A Giulietta megbizhatosaga nagyon nem a regi(2010 elotti) alfak szintjen van. A 8.gen civic szamomra borzaszto csalodas volt. Nekem nem lenne kerdes hogy a ketto kozul melyiket veszem. Sot most hogy elment az insigniam es az asszony alfajat hasznalom, elgondolkodtam azon hogy magamnak is veszek egyet. (meg a 120 lovasban is megvan a bugi) Cybex Gold babakocsi mellett pedig befert par dolog a csomagtartoba.
@bandus
En mindenhol azt olvastam hogy megane is afelett plugin, az alatt pedig nem.[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
Sziasztok,
Foglaló esetén mit szoktak beleírni a szerződésbe, ha a kulcskérdés az, hogy az eladó x dátumig átadja az autót? Megegyeztünk, de haladékot kért 1 hetet, mert autót kell vennie helyette, de félek tőle, hogy csak jobb ajánlatra vár, ezért szeretnék foglalót adni. Viszont a letöltött mintákban inkább az eladó van védve, csak a vételárhátralék dátuma van megadva, arra vonatkozólag nincs infó, hogy mi van, ha addig nem akarja átadni az eladó...
Köszi a tippet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz q13579 #193468 üzenetére
Azt, hogy előleg legyen foglaló elszáll, előleg megmarad (adásvétel meghiúsulása esetén). Mondjuk ha benéz az eladó egy eurofleet/carnext/hasonló helyre, akkor hamar le lehet tudni, és úgy lesz hová panaszkodnia hiba esetén, mármint sürgősen autót venni úgy kisebb kockázat.
[ Szerkesztve ]
-
mosquetoo
tag
válasz focvis #193462 üzenetére
Mondjuk egy babaokocsit nem tudom, hogy paszírozok a polszkiba előre de tény ha csomagok nélkül nézzük a polszki is elvisz A-ból B-be.
A mazdáknál úgy emlékszem, hogy a régebbi modellek kb 2011 ig voltak rohadósak.
Most már az újabbaknál is van rozsda G120 pl. ?Újonnan került hozzád a 2.0 TSI ? vagy használtan vetted ?
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz mosquetoo #193471 üzenetére
Valahogy megoldották régen is. Menyasszonyomék négyen voltak testvérek egy Trabantra. (Na jó, a 4. gyerek későn jött, egyszerre 3 gyerekkel használták + kutyával.) Mi csak ketten voltunk egy Daciara.
Mondjuk lehet, hogy a babakocsit nem hurcolták, nem tudom, majd megkérdezem anyukámat. (Nekünk helyben -falun - nem volt rokon. Azt tudom, hogy csak akkor jött meg a Dacia, amikor a 3 évvel fiatalabb tesóm már megszületett.)
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz footy #193467 üzenetére
Biztos ertekelne a kisfeleseg, mert idovel az ove lesz barmit veszunk. En regebben nagy olasz autos voltam, de az Alfanal minden uj modellnel azt mondtak hogy na majd ez most jobb/megbizhatobb mint a regiek aztan a 159-ig bezarolag megse sikerult.
A nagyobb gond, hogy 3 misiig eleg proli peldanyok vannak, konkretan talan egy QV line az amit meg is neznek, a tobbi bantoan fapad. Pedig egy 1.75TB QV biztos tetszene, lehet annyira hogy meg is tartanam magamnak.
Qru: ahogy irtam is ha nem hybrid akkor a fogyi annyira nem selling point, max majd nem irok az autos topikba racsera se lesz hasznalva, ellenben ha megbizhato a technika azt nem banom (van 3 type-r is 3 misi kornyeken, csak a 3 ajtot nem tudnam kimagyarazni )
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
válasz bandus #193469 üzenetére
Igen, a foglaló következményeivel nincsenek gondok.
De pont az lenne jelen esetben a lényeg, hogy a vevőt kötelezzem arra, hogy autót x napon belül átadja.
A szerződések csak arról szólnak, hogy a vevő vállalja, hogy x napon belül kifizeti a hátralékot. A kérdés mit kell beleírni, hogy az Eladó köteles is legyen ezt odaadni azon a napon és ha nem, akkor kérhetem vissza a foglaló dupláját.Előleg azért nem játszik, mert ott simán visszaadja az előleget az Eladó, ha közben van jobb ajánlata, én meg hoppon maradok...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kickass #193473 üzenetére
Akkor Lancer 1.8? Megbízható, igénytelen (a szó minden értelmében) és sokat eszik ha nyomod neki. Am a Civic nagyságrendekkel jobb autó, nem alternatíva a Micsu.
De hahu-n állíts be egy 2,8-3,2M közötti ársávot szűrj csak benzines 2010+-os autókra és tada.wav.
Kia/Hunyadi vagy a Toyota erőtlen, előbbiből a GDI kokoszosodik is. A VAG vonalat hagyjuk a foscsi TSI-vel az... 1.6 MPI megbízható de előzni ne akarj vele. Mazda 3 2.0i megy, viszont vagy már most szét van rohadva vagy hamarosan fog. Alfát nem akarsz...
Fiat Bravo 1.4/1.4T? pl: [link]
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
veterán
válasz mosquetoo #193471 üzenetére
Kispók: nyilván babakocsit csak a tetőre. Nem gondoltam teljesen komolyan.
Mazda: nem ismerem a részleteket, de a közvélekedés szerint ott a veszély továbbra is. TC-n volt cikk 1-2 éve még garanciális, de már rohadós Mazda SUV-ról.
TSI: minden forgatókönyv megvolt, olyan is amire nem gondol az ember. Az új is csipegeti. Szvsz nem vészes ha beletol az ember 1 liter olajat (3000 Ft) egy évben, az új mondjuk csak 0,5 litert kér - pszichésen zavaró lehet, de ennyi. Volt olyan ami kapott az élettől, az bizonyosan többet kér, de nem mértem pontosan, mert egyéb okból gyorsan eladtam.
-
diegho
nagyúr
Szerdán megyek a Leon-t átvizsgálni rendesen. Nem viszek magammal senkit, valami hasonló checklist-et tervezek:
- összes elem, tető rétegmérése
- elöl és hátul csavarok, lámpák, hegesztések átnézése
- alulról rozsda, olajfolyás, sérülési nyomok stb átnézése
- folyadékszintek ellenőrzéseKihagytam valamit? Próbakör már megvolt, semmi hibát nem vettem észre, egyedük a kuplung volt fura, de mások szerint inkább az opelomban fura jelenleg, szóval hozzászoktam a szarhoz
-
[CS]Blade2
addikt
válasz focvis #193478 üzenetére
Nekem a Focus1-es 2001-es most eszik 1000km-enként 3-3,5dl-t. Kb. 17 éves koráig egyáltalán nem kellett rátölteni két olajcsere között, úgy, hogy 7000km-enként volt cserélve.
Kolléga 4-5 éves VW 1.2 vagy 1.4 TSI Golf-ja 0,5-1 litert kér 1000km-enként. A szerelője szerint ez ilyen, nem kell javítani. Mivel sokat is megy, és állandóan írja a kormány mögött, hogy kevés az olaj, olyankor mindig visszatölti, így csak 20.000-enként cserél.
10-20 litert rátöltöget évente + a teljes csere.
Nemrég gyertyahibával megállt neki, kicserélték mindet, és a kivett tiszta retek volt. A közvetlen befecskendezés mellett simán lerakódott.
A koksz probléma is lassan időszerű lesz neki.
Kifogott egy extra selejt példányt. Papíron pedig ezzel minden rendben, mert ennyi olajfogyasztás még megengedett, és új kora óta eszi, és nem nőtt tovább. -
veterán
válasz [CS]Blade2 #193484 üzenetére
Sz@rul hangzik mindkettő. Öcsém Ford C-max 1.6-osa is szerette az olajat, újonnan vette, kb. 130-140 ezer km-rel adta el (+ átlukadt küszöbbel, sárvédővel).
Honda kell az csak a kopó-alkatrészeket kéri. (vagy nem )
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #193487 üzenetére
Az a nem mindegy, hogy azonos karbantartás mellett mennyire problémás egy autó.
Egy Honda ha megkap mindent időben, akkor nagyon parasztul kell ahhoz használni, hogy baja legyen. Természetesen ha hanyagul kapja meg a szükséges szervizeket, akkor ugyanúgy tönkremegy, mint bármi más.
Na ezek a dolgok nagyon-nagyon sok autónál nem igazak, és odafigyelve is pénztemetők.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
veterán
válasz molnarpeter #193490 üzenetére
13,5 évesen adta el, előtte évben normál műszakin átment.
Végig garázsban aludt az autó; amennyire tudom, időnként elvitte kézi mosóba, de s.k. nem foglalkozik az autóival. -
Kickass
őstag
Figyelő beállítva, viccen kívül azt gondoltam ebben a kategóriában mekkora választék lesz
Ez a nem megy dolog azért relatív, a mostani 2. autó kifejezetten nem erőgép (54ló és e mellé eszik 7-7.2t) és azért a Merci se egy kifejezetten erős autó, csak a nyomaték meg a hátsókerék miatt jól adja elő magát.
De egyébként hülye vagyok mert vennék vmi dajzelt azt jó világ, KariGerinek meg nyasgem..
-
footy
addikt
válasz Kickass #193473 üzenetére
En direkt alacsonyabb felszereltsegut kerestem, mert probaltunk egy QV-linet(sport futomuvel +18" kerekekkel) hasznalhatatlanul kemeny volt (bar ez szubjektiv)
Az alap(nem sportos hangolasu) futomu 17" kerekekkel kivaloan harmonizal.
Az asszonynak a tempomat volt a lenyeg az pedig mar a distinctive-ben is benne van, szoval az lett.(mar az alap ulesek is jok, nem ugy mint a nemeteknel hogy hokedlin ulsz) Nalunk eddig a kotelezokon kivul semmire nem kellett kolteni(kabeltores volt a csomagterajtonal, de azt en javitottam es 2015-tol gyartottaknal nem jellemzo).
En 120 lovas 1.4et keresnek#193474
bandus
Megane/Kompakt kategoria = C szegmens
felette Talisman = D szegmens
szívesen[ Szerkesztve ]
-
HdRew
őstag
válasz Kickass #193495 üzenetére
Bocs, hogy beleugatok, de már a 4-es metró EU támogatását is úgy kaptuk meg, hogy kell a dugódíj, ami tök valid, csak hát Tarlósék nem merték bevezetni, mert féltek az autósok haragjától. (Előbb-utóbb lesz ez is.) Azzal lehet vitatkozni, hogy az infrastruktúra megvan-e ahhoz, hogy drasztikusabban átszoktassuk az autósokat a tömegközlekedésre, sajnos az utóbbi 30 év politikusai mindig csak a saját hasznukat keresték, Karácsony egy sokkal vállalhatóbb figura. (Persze idővel lehet majd valaki nála is jobb, de jelenleg ő arra a pozícióra a legalkalmasabb.)
Sok teendő lenne, az biztos. Több metróvonal (helló Bécs, hasonló népességgel, 83,3 km vs a budapesti 52 km a metróhálózatok hosszúsága) illetve a végállomások környékén minél több P+R parkolóház, olcsón, hogy az agglomerációból érkező autósok ne menjenek be a városba. Ugyebár egy kimutatás is alátámasztja, hogy aki a belvárosban él, annak a várható élettartama rövidebb lesz, mint annak, aki a külső kerületekben, agglomerációban él. Mindezek mellett Budapest adja a GDP minimum 1/3-át, míg csak 3% környékén kap vissza ebből, a környező fővárosok ennél sokkal nagyobb arányos költségvetéssel dolgoznak, tehát a mindenkori kormánytól nagyban függ az, hogy lesz-e esetleg új metró. De politikával ne itt foglalkozzunk.
Pártállástól függetlenül kérlek, hogy figyelj a környezetedre, köszi szépen előre is!
Kérnék egy kis segítséget tőletek, lehet, hogy nem fogom tudni átvizsgáltatni a kiszemelt Prius 2-est rögtön a helyszínen, bár próbálok szerelőt vadászni. Mire kell figyelni? A kategória felső szegmenségből szemezgettem, hogy lehetőség szerint minél jobb állapotút találjak. (Habár ezek a kocsik már nem valami újak, ugyanannyi pénzből lehetne fiatalabbat is venni, de a P2-esekről szinte csak jót hallottam. Talán csak a katalizátorát szeretik vinni, de azon kívül költséges javításokról nem nagyon tudok.)
Köszönöm mindenkinek a segítséget!
[ Szerkesztve ]
-
zoo8800
veterán
válasz [CS]Blade2 #193484 üzenetére
Újabb 1.2-1.4 TSI-nél ez az átlag olajfogyasztásnak úgy a 10x-ese.
rip and tear, until it is done
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- ASUS routerek
- Milyen légkondit a lakásba?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- YouTube
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- EAFC 24
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...
- Mastroweld Evobasic mini-140i inverteres hegesztő eladó
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -