-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #193800 üzenetére
Csináltam már ezt is, azt is. A hosszas netes keresgélés, majd viszonylag hosszabb utazás eddig úgy tűnik, hogy jobban bejött (kopp-kopp).
Ja, és kulturált magánszemélytől nagy eséllyel tudsz jó autót kifogni. Ebben az esetben a kulturált alatt azt értem, hogy korrekten viselkedik, ami az autóján is megmutatkozik.
Ha a kocsinak matt a lámpája, okádék a beltere és jól láthatóan hetek/hónapok óta lemosva sem volt, akkor viszontlátásra. Ha kívülről is jól láthatóan igénytelenül bántak vele, akkor a műszaki tartalomtól se várj sokat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
troll81
addikt
válasz slett27 #193800 üzenetére
Az elmegyek meg nézni az mindig jó. De múlt héten vettem autót ami igénytelen kinézetű körbe parkolt volt.az automata váltó kellett meg a méret.lesz javítva annyi. Meg se néztük csak hoztuk haza.klimas álló fűtés egyedi kis autó.
A saját autómat tavaly 220km hoztam haza 2x mentem érte.majdnem 1000km
Ne sajnald az időt,meg a benzin költséget erre később megtérül -
TrollBalint
addikt
válasz molnarpeter #193792 üzenetére
Az állás az úgy nézne ki, hogy hétközben kint állna az utcán (lakótelep) kb. 1-2 hetet ami alatt 1 v. 2x mennénk vele bevásárolni (2x2 km) És a következő hétvégén mennénk vele a hosszabb távot. Mivel lakótelep az otthon töltés nem annyira lehetséges. Bár van az erkélyen konnektor, de nehéz vele feljönni a 10.-re Alapvetően nem ragaszkodtam a hibridhez, pont a használat módja miatt gondoltam, hogy az nem játszik, de nem akartam elzárkózni előle.
A dízel, viszon, ha jól tudom szervízköltségesebb, bár (már) nem zárkózom el teljesen előle, alapvetően benzinest szeretnék, és kb. ugyanazt a költséget kifizetni üzemanyagra
1.4 TSI... ezeket már láttam, talán octavia-kba, de az 1.4 nem kicsi a turbóhoz? Úgy értem, hogy nem pörög nagyon / szinte mindig a turbó?
Amiket még nagyon nézegettem az 1.6-os Kia Ceed / Hyundai i30 ill. i40, és ha jól tudom a Corollába is egy ilyesmi motor van.
Most Volvonk van, amit nagyon megszerettünk, ezért azokat is nézünk, de remélem le tudom magam beszélni róla, mert ott a szervíz elviszi nem csak az én pénztárcám, hanem még a szomszédét is
Amik még tetszenek és úgy gondolom szívesen vennék, de élőben még nem ültem benne, az az Insignia, Octavia / Superb, esetleg valami SUV (ott van egy elég nagy pozítivum, hogy az idősebb rokonainknak könnyebb lehet beszállni, mivel magasabb), Honda, Toyota, Volvo
(és ezzel párhuzamosan, körbenézek akkor dízel fronton is )https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193803 üzenetére
"Úgy értem, hogy nem pörög nagyon / szinte mindig a turbó?"
A turbó már csak ilyen. :)
Egyébként erre a felhasználásra simán vehetsz dízelt is. (Ha a hosszabb távban autópálya is van, én tuti, hogy turbós autót vennék a kínálatból, akár benzinest, akár dízelt.)
-
nagyúr
Haver nézeget 2014-es 1.4 TSI hibrid Jettát, mit lehet ezekről tudni?
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193805 üzenetére
Alapvetően én is turbósat szeretnék, de nem zárkozom el a nem lététől, a mostani is sima szívó benzin. És igen, autópálya biztos, hogy lenne a hosszabb utakban. Vagy ~100 km M3, vagy M0 + M6 összessen kb. 100 km, de utána is autóút, még vagy ugyanennyi. (Illetve, ha megbízható autót sikerül venni, szeretnék nyáron egy nagyobb autós utat körutat környékbeli országokban, de ez egyszer lenne ugyebár)
Viszont akkor most már komolyan elgondolkodom a dízelen...
Márkában (vagy motorban) tudtok ajánlani konkrétumokat, amiket érdemes nézegetni?https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
grizlisandor
addikt
válasz Jorus #193806 üzenetére
Száraz DSG van benne, ha ezzel együtt tud élni, állítólag jó autó.
VAG topikban tárgyalták nem rég. -
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193807 üzenetére
Ha nincs benned a dízelpara, akkor árban annyival olcsóbbak a dízelek most (+ kevesebbet fogyasztanak), hogy egy-két nagyobb szerelési költség kijön a különbözetből.
Itt leginkább a VW-konszern 2.0 (common rail) TDI-jét szoktuk javasolni + a PSA-konszern 2.0 HDI-jét (Peugeot / Citroen / Fordokban van ilyen, de azért kérdezz rá itt a konkrét kiszemelt autóra). Esetleg még a PSA 1.6 HDI-je is jó lehet, ha kisebb autóban gondolkodsz.
-
nagyúr
válasz TrollBalint #193807 üzenetére
+1 a pözsó 2.0hdi-re (fordnál átkeresztelték tdci-re)
vw új dízelt passzolom, nekem még az 1.9pdtdi volt, azzal sem volt semmi bajom (7 évig volt)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
akooos
veterán
Sziasztok,
Pár hónapra kellene nekem egy igénytelen autó ilyen 700k környékén. 120/130 lóerő az alja, lehet dízel vagy benzin, szívó vagy turbó, mindegy.
Grande Puntot néztem eddig, esetleg külföldről Bravot.
Talán 4-es Golfot is kapok ennyiért jót. (2.3 V5? 1.9 131 LE?)JollyJoker?
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz TrollBalint #193803 üzenetére
1.4 tsi bőven elég az oktávba, mivel hatos váltó van mellette.
130kmh óra szerint az 2750rpm, 145kmh óra szerint az pedig 3000rpm (golf5)
A 160kmh óra szerint egy kényelmes utazótempó (külföldön )Szóval nem kell félni tőle.
-
nagyúr
Köszi srácok!
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Pikaa
aktív tag
Sziasztok!
A következő SUZIKI SWIFT 4x4 1.3 (92hp) autóról mi a véleményetek?
Köszönöm.
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193817 üzenetére
Akkor újabb TSI-ket is lehet nézni (majd a többiek megmondják, hogy melyikek a jók), van kereted rá.
Pont a napokban (is) volt szó róla, hogy melyek még a megbízható turbós benzinesek: Az Opel régebbi 1.4T motorja (pl. J Astrában volt ilyen), vagy Fiat / Alfa 1.4 T-jet (nem multiair). Ezeknél meg a váltó a gyengébb láncszem (bár apámnál 11 éve nincs baja). De a kereted alapján te lehet, hogy modernebb autót akarsz...
-
Pikaa
aktív tag
válasz BigBlackDog #193816 üzenetére
Bocsi,lenyegiben annyit felejtettem el meg leirni, hogy 2009-es. Linket nem is akartam, csak rosszul fejeztem ki magam.
[ Szerkesztve ]
-
csabooooo
aktív tag
Sziasztok!
A közeljövőben lecserélném a már kissé öregecske 1.6-os focusomat. Szeretnék tőletek iránymutatást kérni, hogy mi lenne a legjobb választás számomra a mostani piaci kínálatból.
A felhasználás úgy alakulna, hogy munkanapokon 2*23km ingázás országúton, valamint évente több országjáró túra, és egy külföldi út (1500-2000km). Éves szinten kb. 15000 km. Mindenképp valami alsó közepes kombit szeretnék, árban olyan 3,5M körül gondoltam, ami kicsit mehet feljebb, ha van valami tuti vétel, és 5 évesnél lehetőleg ne legyen öregebb.
Eddig néztem vegyesen mindent. Amik fennakadtak a szűrőn:
Seat Leon 1.4 TSI (vagy 2.0 CR TDI?)
Hyundai i30 1.6 CRDI (2017 FL)
Ford Focus 1.5 Ecoboost (3 hengeres)
Fiat Tipo 1.4 T-Jet
Renault Megane IV. 1.6 Sce
Peugeot 308 1.6 HDI
Toyota Auris 1.8 HSDMelyik lenne a legjobb választás a megadott feltételeknek (benzin, dízel, hybrid)?
-
TrollBalint
addikt
válasz ngaba #193818 üzenetére
visszaolvastam picit, találtam Qru-tól egy hozzászólást, amiben ajánlott pár benzines autót (és arra reagáltál Te is a Kia Ceed / Hyundai i30-al, amik konkrétan tetszenek is)
cappa72: a francia autókért nem vagyok oda, bár úgy tudom a modernebbekkel már kevesebb gond van, de ez eléggé belémívódott.
Amelyik márkáktól teljesen, vagy majdnem teljesen idegenkedek, azok a francia autók, BMW, Audi, Suzuki, Dacia.
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #193821 üzenetére
Suzukitól miért? A többit viszont megértem.
-
vzsryl
nagyúr
válasz csabooooo #193820 üzenetére
Leon oké, és mindkét motor jó a maga kategóriájában, de dízelből azonos áron szebbet, jobbat lehet kifogni, mivel a benzin jobban tartja az árát.
Távol-keletiből csak benzin vagy hibrid.
A fóka motorja nem túl megbízható, ráadásul a 3 henger az sosem lesz 4...
A Tipo kicsit elavult (Bravo padlólemez), egyszerűbb, olcsóbb a többihez képest.
A 308 egy titkos tipp, és 2.0HDI-vel is nézheted.
Auris hibrid 3,5M-ból a legeslegalja, szóval felejtős.Esetleg még az Octaviát és Golfot is megnézheted. Ugyanazokkal a motorokkal, mint a Leont.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz Jorus #193814 üzenetére
Ahogy a linkelt topicban is írtam inkább érdemes a Golf GTE irányába nézelődni, ha érdekel ez a VAG hibrid vonal. Én hamarosan most már megfogom hirdetni a Golfot, ha szeretnéd személyesen is megmutatom.
Ha meg csak a hibrid a lényeg agy A-B autó formájában akkor Prius/Auris a neked való. A Golf annyiban jobb, hogy van rendes elektromos hatótávja és egy viszonylag erős kocsi, ami azért jól megy és jól is fekszi az utat.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
TrollBalint
addikt
Részben ez is közrejátszik (mégha nem is vallom be magamnak ) de amúgy régen nem hallottam jókat a Suzukiról biztonság tekintetében. Mert megbízhatóság szempontjából viszont elismerem, hogy igen előkelő helyen vannak (vagy voltak, mert a mostaniakról nem hallottam ismerősöktől se jót, se rosszat)
Ha majd egyszer lesz kis (vagy kicsit több, mint most ezek a lopott percek) időm munkában, vagy utána, akkor nekiállok rendesebben nézni autókat és behozom ide véleményezni.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
csabooooo
aktív tag
válasz vzsryl #193824 üzenetére
Köszi! A legjobban a Leon tetszik külsőleg a VAG konszern autói közül, úgyhogy maradnék annál. A dízel nem tudom mennyire alkalmas erre a napi 2*23 km-es ingázásra, lehet érdemesebb a TSI-t venni? Érdekes amúgy ez a dolog, hogy a dízel olcsóbb, mint a benzines. Pár éve pont fordítva volt.
2017 FL utáni i30-ból benzinesben melyik az értelmes motor? 1.4 T-GDI-vel látni jóval drágábban, mint a CRDI-t. Aztán abban ugyanúgy megvan minden kényes alkatrész (turbó, kettőstömegű, részecskeszűrő). -
veterán
válasz csabooooo #193827 üzenetére
Szerintem ez az a határ ahol már lehet dízelt venni, én is ennyire jártam előző helyen.
Nem szabad dízelt venni, ha:
- mindig rövidet mész és sosem melegszik be rendesen, sose kormolódik ki rendesen
- vagy ha évente nagyon keveset mégy
- vagy ha keveset mégy és rövid ideig tartod meg a kocsit.
Számolj úgy, hogy 100-200 ezer kilométer után 4-600 ezret valamire el kell költeni a dízelben.
Ha egy év múlva cserélnéd az autót és ezidő alatt ez előjön, az nagy szívás.
Ha csak évi 20at mégy de 5-6 évig megtartod és közben egy ilyen becsúszik már mindjárt nem olyan fájdalmas, kilométerre, évekre eloszlik.
Ha évi 5-öt mégy, még ha mindig hosszúkat is, nem tudod addig megtartani, hogy ha becsúszna akkor még jól ki tudj jönni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
nagyúr
válasz rasotamas #193828 üzenetére
Mindig fájdalmas rákölteni a 4-600k-t a dízelre, mert 99%-a a usereknek nem rak félre ennyit az autóra. Benne van, hogy egy év alatt rálocsolsz 1.5M-t mert beszarik minden, de az is lehet hogy 5 évig csak használod és semmi dízel speckó dolog nem jön ki nálad.
A legfontosabb szerintem, hogy légy tudatában annak mi van az autódban (turbó, kettőstömegű stb.) és mi mennyibe kerül(het) ha elromlik. Illetve legyen egy fix tartalékod, ami nem 50e Ft-ot jelent.
-
nagyúr
válasz ngaba #193830 üzenetére
Hja, csak ez is általában úgy működik hogy van valakinek X összege amennyiért tudna venni egy megbízható benzinest. Erre meglátja, hogy egy kategóriával feletti dízel autó pont ugyan annyiba kerül. Inkább megveszi azt. Aztán az első 2-3-400e Ft-os számlánál jön a felismerés, hogy fenntartani nem pont ugyan az a két autót
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #193800 üzenetére
Szintén zenész. A meglevőt mi is úgy vettük, hogy bementünk Tatabányán a régi buszvégnél, a CBA körül amik voltak annó, és vizsgálgatás nélkül. 2 játszott, egy régebbi Mazda, de az fekete volt és végig volt körkörösen karcolva a mosástól, meg ez az akkor majdnem 6 éves Focus. Na, azóta is azzal járok, de szinte biztos, hogy volt javítva, mert az első kerék feletti elemnek a csavarjai fehérek, és szinte biztos, hogy volt tekerve, mert pl. az első kuplungcsere 70.000 körül már megvolt. Ezt leszámítva azért szerencsénk volt, hogy nem nyúltunk bele a 10 perc keresgélés és átnézés nélkül.
Most eljött a csere ideje, és már egy ideje én is nézegetem. Voltam a környéken 6 kereskedésbe, hát, nem tudom. Nekem is be van állítva egy keresés a könyvjelzőbe a környékre, de nem túl bíztatók a kereskedések. A legtöbb gép külföldi, tekert, töröttből helyreállított, stb. lehet, és, ha kiterjeszted a keresést országosra, akkor láthatod, hogy sokszor még 150.000-300.000Ft-al drágább is itt, mint pl. BP-n vagy Győrbe.
Nekem ugyanaz a problémám. És az még a legkisebb gond, hogy 5-7ezer Ft és idő messzebb menni, de 15.000-20.000Ft átnézetni/db, úgy, hogy kb. az egész országos kínálat úgy sz*r, ahogy van.
Több 100.000-et el lehetne b.ni csak a nézelődéssel. Még ebbe a topicba is írt valaki, hogy pár év után megunta, és elment a legközelebbi kereskedésbe, hogy ennyi, ma megvesz egyet, aztán lesz ami lesz.Kolléga nem rég vett 2007-es Focus kombit, rengeteget megnézett, és azt tapasztalta, hogy a magánszemélyes még sz*rabb volt, mint a kereskedéses, és az árból is kb. ugyanúgy nem engedtek.
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #193826 üzenetére
A régi Swift miatt alakult ki ez a nézet a magyarok fejében. '89-ben dobták piacra, az akkori átlagnak teljesen megfelelt a passzív és aktív biztonsága, de a Suzuki elkövette azt a hibát, hogy különösebb változtatás nélkül egészen 2003-ig gyártásban tartotta. Nyilván kapott közben ABS-t, meg légzsákokat, de a karosszériához nemigen nyúltak. Addigra már a többi kategóriatársa jócskán továbbfejlődött, pont ekkor kezdtek a gyártók rágyúrni az EuroNCAP csillagokra.
Viszont az azt követő Suzukik egyre jobbak lettek, főleg az újabb Swift (2005-), amit "gombócnak" vagy "vasalónak" szokás becézni, az még a WagonR-hez és az Ignis-hez képest is sokat javult ilyen téren. Az utóbbi 10 év Suzukijai meg simán hozzák már azt, mint a kategóriatársai, sőt, a legújabbak rengeteg nagyszilárdságú acélt is tartalmaznak, így tudnak merevek és egyben könnyűek lenni. De már soha nem fogják ezt a sztereotípiát levakarni magukról.A megbízhatósággal ma sincs gond, bár a mostani Boosterjetek még túl újak ahhoz, hogy bármi is történjen velük.
Apumnak egy 17 éves WagonR-e van, újonnan vette, ő az első és idáig egyetlen tulaj. Az első 8-9 évében csak évi ~2000 km-t tett meg, de az utóbbi 8-9 évben napi ingázósként van használva, évi 22-23k km-t fut, hamarosan eléri a 200k-et. Egyelőre a periodikus karbantartásokon kívül (olajak, szűrők, stb.) csak 4 rugó és 4 lengéscsillapító volt cserélve, illetve 2 szett első fék (a hátsó még gyári). Ja, meg a mostani a 3. szélvédője.
Az első elrepedt egy kavicstól, a másodikon meg pont a látómező kellős közepén volt egy nagyobb kavicsnyom, műszakin nem ment volna át vele.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #193832 üzenetére
Tbánya környéki kereskedések.... hajjajj
Talán még Tatán a Szabóék úgy-ahogy, de a többi foslerakat... pfff....Amúgy voltam Kecskeméten is priust nézni, meg pár éve vettem autót Zalaegerszeg mellett is.
Sajna ebben a posványban nagyon rá kell szánni az időt meg némi pénzt a dologra.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #193826 üzenetére
Megértelek én sem szeretem a népautókat, ezért vettem Subarut a Honda után.
Az újabb Swiftek (2004-től) már biztonságosak.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Cyborg
őstag
Kola-carban vettünk barátomnak autót. Akku nulla.
Bebikázták, elindult, üzemanyag mutató feküdt persze, Tatán a Mol kúton meg kellett állni, onnan már nem indult, segíteni nem tudtak, Komáromig vontattuk az "új" autót, ahol kellett bele egy új akksi rögtön Szép kis nap volt, azóta is emlegetjük
Ott tipikusan csak "jó a klíma persze, csak rá kell tölteni" jellegű kereskedések vannak -
nagyúr
Én mindkettőt azon a környéken vettem, szerintem nagy mákom volt mindkettővel.
Igaz, voltak hibák, amik csak vétel után derültek ki, de (relatíve) apróságok voltak.
De valóban: olyan dolgokat akart némelyik ránk sózni... büdös ventillátor... sufnituning elektromos ablakemelő... fordítva felrakott kötött forgásirányú gumi, és ez még csak a külcsíny volt...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Cyborg #193836 üzenetére
Ahh ilyen sztori nekünk is vt, igaz egy másik kereskedés. Egy Clio III 1.2i, akksi nullán, tank nullán. Bebkiázták elmentünk az első kútra. Teletankoltunk de ott sem indult el. Szerencsére volt ott egy nepper telepe pont a kút mellett aki megint bebikázta.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Néztem Subarut is tegnap este, de az általam beállított paraméterekkel azt hiszem 1 db. találat volt, de az nem tetszett. Mert igen, ezt elfelejtettem írni, bár nyilván mindenki így van vele, ha nem is mondja ki, azért legyen szép az az autó, ha már megveszem
A swiftek nem túl kicsit egészen véletlenül? (Mármint az én "kényelmes utazó autó" perefenciámhoz? ) (és ez a választ egyúttal ment tboldi-nak is)
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
tboldi
nagyúr
válasz TrollBalint #193841 üzenetére
De igen, kicsi, csak eltereltem a beszélgetést.
Akkor Kizashi.
-
veterán
válasz csabooooo #193827 üzenetére
szerintem a kia crdi motorja nagyon kellemes, nem bonyolult szerkezet, és nem egy vagyon hozzá minden, nekem pl. turbócserére 150-200k-t mondtak az 1.6 crdi-hez. bár az 1.7-ben már lehet van például kettőstömegű, de ha van is biztosan nem annyiba kerül bele mint egy vw vagy honda motorba. erre a felhasználásra simán vennék dízelt is.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
tboldi
nagyúr
válasz bandus #193843 üzenetére
bár az 1.7-ben már lehet van például kettőstömegű, de ha van is biztosan nem annyiba kerül bele mint egy vw vagy honda motorba.
A Honda 2.2-es dízeléhez ~38k-rel olcsóbb, mint az említett Kia/Hyundai 1.7-eséhez a Fékmesteren.
szerk.: A VW 2 literes CRTDI-jéhez is átlagosan annyi, mint a Hondához, tehát az is olcsóbb, mint a koreai.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz csabooooo #193827 üzenetére
Teljesen jó a TSI is, mert nem fogyaszt sokat, de ahogy írtam is dízelből ugyanolyan összegért jobbat kapsz. Ez nagyrészt a dízelbotránynak köszönhető.
Ha dízelt választasz, akkor inkább európait, és VW CRTDI VAGY Pug HDI.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Qru
MODERÁTOR
válasz TrollBalint #193841 üzenetére
De, kicsi lesz neked, csak a nem biztonságos Suzukira reahgáltam. A Kizashi mondjuk oké de az elég ritka és szvsz randa is.
#nincsbennetarcsi
-
TrollBalint
addikt
Tényleg nem sok van belőle használtautó-n, bár nem mondanám, hogy ronda (legalábbis azon az 1-2 képen amit néztem róla), de a szép ill. közepesen szép autóról nem ez fog eszembe jutni elsőnek. (Sőt, az első 5-nek sem )
#193842 tboldi: pff... na tessék, kicsit nem figyelek és már elterelnek
És néztem pár hirdetést, ami felkeltette az érdeklődésem. Melyikről beszélnétek le mindenképp? Melyiket lehet érdemes megnézni, beleülni. (Igazából már az is segítség, ha tudom szűkíteni a márkákat )
HYUNDAI I40 1.6 GDI Premium - Tetszik, kívül belül és úgy néz ki , mint ahol hátul sok hely van.(kb. 194 cm vagyok, és nem baj, ha elférek magam mögött ) Alapvetően így állok az I30-hoz is.
KIA CEE'D SW 1.6 GDI EX Prémium - Sem külsőleg sem műszakilag nem érzek különbséget a Ceed és egy i40 között, így erre is ugyanazok igazak.
HYUNDAI IX 35 ix35 2.0 GDi Comfort 4WD - SUV-ban egyszer ültem, az tetszett, nagyon tetszett, hogy kicsit magasabban vagyok, és pont ezért ha pályán megyek, a "konkurens" SUV lámpája kevésbé zavaró. Meglepett, hogy ez milyen olcsó, de magát a Hyundai márkát nem ismerem megbízhatóság szempontjából.
KIA OPTIMA 2.0 CVVT EX Prémium - Ez az autó véletlenül akadt a szemem ügyébe és abszolút nem tudtam, hogy létezik ilyen, viszont tetszetős, prémium érzetet kelt bennem a megjelenése.
OPEL INSIGNIA Grand Sport 1.5 Edition - Az Opel nagy autója, hogyne tetszene. Némi hátrány, hogy automata, de ha jól tudom a triptronic-nak van olyan állása, hogy én kapcsolom fel ill. le manuálisan.
OPEL ASTRA J Sports Tourer 1.4 T - Alapból nem vennék Astra-t, mert úgy tudom - pont a J széria - nehéz kasznijú, és ebben "csak" 140 LE van. Konkrétan ~200 kg-val nehezebb, mint a mostani kb. ugyanilyen erős S40-esünk. Viszont ezt leszámítva tetszetős.
TOYOTA AVENSIS 1.8 Active - Ez némileg kilóg sorból, mert a felső határ felett van, de egy előző generációs Avensisben ültem már és nagyon tetszett, és erre van 1 év garancia (1 év alatt jellemzően max 10.000 km-t ha megyek)
HONDA CIVIC 1.8 Elegance - Hondát már ajánlották páran, ha jól emlékszem pont egy ilyen 1.8-as motorral. Amennyire tudom megbízhatóak viszont a szervízelésük kevésbé az olcsó. Illetve hátul gyanúsan alacsonynak tűnik a fejtér.
SKODA OCTAVIA 1.8 TSI - Az Octavia-kkal picit bajban vagyok, mert bár az autó maga nagyon tetszik, de félő, hogy nagyon meg vannak hajtva. (Legalábbis amiket a pályán szoktam látni ) És ha emlékezetem nem csal, ez az 1.8 TSI is jó választás.
SKODA SUPERB Combi 1.8 TSI - Ha az előzőnek jó választás a motorja, akkor gondolom erre is igaz. És a SuperB-k mindig picit jobban bejöttek, mint az Octavia-khttps://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
slett27
addikt
No igen, az az igazi Suzuki. Mondjuk soha nem értettem miért csak az alsó kategóriát célozza meg (Baleno, Swift...) csinálhatna simán középkategóriás autót mert tudna. Toyotával kooperálnak, Suzuki Baleno Toyota logot kap Indiában ? Hmmm...
Kereslet is lett volna szerintem. Mondjuk van az Sx4 Sedan meg a Liana ( ) hagyjuk.... Liana is kimegy a világból nyilván valakinek CSAK ez fontos. Ott más nincs is."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD