-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194554 üzenetére
Gondoltam rá. Sőt, néztem is. Viszont az itthoni felhozatal bűzlik nagyon. De nem elfelejtett story.
Ami nekem most jelenleg a favorit, az az Opel Zafira Tourer 1.4 turbobenzinnel. Tetszik is, és nagy is. De továbbra is kérdezek, érdeklődöm.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
szabonagyur
félisten
válasz tboldi #194550 üzenetére
Fel millioig sok mas is rozsdas lesz meg. Te nem tudod reggel kivinni, este vissza? Gondolom nem nagy tav az allomas, ott sem hagynam nagyon az autot meg ha kiviszed meg vissza legalabb melegszik is az auto kicsit, nem csak hidegen vegig.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #194557 üzenetére
Akkor szoktam lefeküdni, amikor anyum felkel.
De pont emiatt kezdtünk el kalandozni a franciák felé, ugyanazért a pénzért általánosan jobb állapotúak vannak, mint a japánokból.
És eszembe jutott egy titkos tipp: Suzuki Liana.[ Szerkesztve ]
-
-
slett27
addikt
válasz tboldi #194550 üzenetére
De ez túl jól néz ki az árához képest, gyanús.
Első ránézésre ebben nem 145k km van. A kormányon is látszik oldalról...talán. Mivel HD képek nincsenek így nehéz."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194549 üzenetére
Ha annyira hondás vagy van olyan is hátha abban bíznál, most épp nem túl nagy a kínálat de van hogy 4-5db ot is hirdetnek.
-
tboldi
nagyúr
válasz pècsimunkás #194560 üzenetére
Kapaszkodj meg, az E46 Compact is eszembe jutott.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Lacko32 #194556 üzenetére
Zafira téren ami infót összevadásztam:
1.4T esetén LSPI és főtengely lógás játszik [link], szívócső vagy közvetlen befecskendezős mivoltát illetően nem vagyok jártas.
1.6 CDTI esetén kuplung nyűg rémlik, illetve az egyik legdrágább tétel a vezérlés cseréje tud lenni, mivel egyrészt láncos, másrészt "hátul" van, a váltó levétele szükséges.
2.0 CDTI illik hozzá szerintem legjobban, főleg 1-2 tömítés tud bosszúságot okozni (olajpumpáét érdemes megelőzésképp cserélni), részletesen [link]; kézi váltó ha jól láttam F40 (=jó), automatának meg az olajcsere a lelke (jól karbantartott darabok Volvo vonalon 300k km felett járnak, speckó géppel átmosásos olajcsere népszerű).[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz slett27 #194561 üzenetére
Még annyira nem gáz, az enyém is kezdett ilyenné válni valós 118k km után. Egy 20-asért bebőrözik.
Egyébként nem tudom, hogy a Jazzeket lehet-e egyáltalán tekerni. Azt tudom, hogy az ECU nem módosítható, de hogy ez vonatkozik-e a km-számlálóra is, arról fogalmam sincs.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #194566 üzenetére
Másik ausztrál csávó, DankPods, neki is van egy ilyenje.
szerk.: Ha már YouTube, holnap One More Roundot fogok játszani, csak egy 3 kerekű mobility scooterrel (rokikocsi? moped?).
Nagymamám szomszédságában van egy özvegy néni, akinél van egy ilyen, ami már 7,5 éve csak áll. Alig volt használva, karc sincs rajta, az ülés sincs megrepedezve, csak poros, de azon könnyű segíteni. Mamám szeretné megvenni tőle, mert már nem bír felszállni a kétkerekűjére, illetve az egyensúly megtartása is bajos már neki, de van két probléma. Az egyik az aksi, ennyi állás és nem töltés nem tudom, milyen hatással volt rá, a másik, hogy nem fordul el a kulcsa a gyújtáskapcsolóban, és addig, amíg át nem lépünk ezen, azt sem látjuk, hogy egyáltalán felveszi-e a töltést. Apummal kitaláltuk, hogy lebontjuk a burkolatot és próbaképpen áthidaljuk a kulcsot egy sima billenőkapcsolóval, aztán ha működik, akkor szereznénk egy másik gyújtáskapcsolót. Úgy gondolom, hogy csak 2 állású, 2 vezetékes lehet, hiszen a lámpának külön van kapcsolója.[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
A Streamet néztem, viszont eltántorít, hogy ezek nem igen elterjedt modellek. Szóval ha repül egy visszapillantó vagy első sárvédő, azt nem fogok tudni szerezni oly könnyen.
Az Accord, FR-V és CR-V-hez itthon minden van.Mellesleg jó nagy dög, ezzel lehetne mit kezdeni
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #194564 üzenetére
Az LSPI Zafira eseten nincs jelen, mert abba a J Astra 1.4-es motorjai kerultek igy az mind szivocso befecskendezeses. (Egyebkent a direktbefecsis 1.6rol sem olvastam sok rosszat. A K Astraban is megoldodott az olajvaltassal a problema)
#194568Lacko32
A Zafira szerintem jo irany, en is nezegetem oket(FL 1.4T automata), mert ha eldol hogy lesz-e 2. gyerek, akkor nem sok alternativa van hogyha hatul 3 valodi ulest szeretnel. -
Lacko32
tag
válasz molnarpeter #194564 üzenetére
Jaj istenkém, bár ne láttam volna anno hogy készülnek ezek a motorok. Akkor fogadtam meg hogy Opel nem lesz a háznál. De ha Kia gyárban dolgoztam volna, akkor meg az nem kéne
Köszönöm az infókat, korai 1.4T motorosokat nem is nézegetek. Így meg pláne!!Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz footy #194569 üzenetére
Ennyi. Jobb alternatíva már csak a másik "német prémium" , Sharannal, Tourannal, esetleg a piramis alja egy Alhambra. Toyota Verso picinykének tűnik nekem.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
válasz BigBlackDog #194570 üzenetére
Thaliában levő DCI motorok még a problémás fajta vagy már a ma ismert megbízhatóság jellemzi ?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
szabonagyur
félisten
-
nagyúr
válasz Lacko32 #194549 üzenetére
Nos, követem egy ideje a kanosszajárásod.
Nálunk az Astra F 1.6 lesz olyan, hogy innen trélerrel viszik el, máshogy nem. De még 21 évesen is megy (nincs 170k km benne...)
3 gyerekkel is elfértünk benne, de már kerestük az utódját.
Akkoriban Zafira lett volna az elsődleges, de mivel azt vezettem (céges kiruccanás Dortmundba) és a fogyasztás elrettentett, másfelé nézelődtünk. Benzines vonal lett volna a cél, valami az az alapkitétel, hogy 3 gyerekülés férjen be egymás mellé. Az utóbbi kitétel megtizedelte a kiválasztottakat. Majd a fellelhető darabok 99%-a volt dízel.
Nagyon féltem a dízeltől. kb. 3 hónapig vadásztam, nézelődtem, hátha benzines valamibe belefutok.
Végül Ford Galaxy lett, még VW érából, 1.9pdtdi. 7 évig használtam különösebben nagy ráköltések nélkül. Nagyon jól variálható, talán a legnagyobb kompakt egyterű. Sátornak is jó, nem 1x aludtunk benne kiszedett-üléses módban (2 embernek simán jó, pl. 1 napos fesztivállátogatáskor )
Megszoktam a dízelt.
Aztán jött a Ford S-Max, 2.0tdci-vel. Jobban ment, kevesebbet fogyasztott, de már költségesebb volt (karbantartási szinten), igaz nem volt ennek sem semmi igazi baja. Csinosabb, sportosabb a Galaxy-nál, de már nem kiszedhető az ülés. a pöszó 2 literes hdi-t valahogy eltervezték a franzsiák, mert véletlenül jó lett. Igaz, ez csak 2.5 évig volt meg, mert jött a következő...
Most pedig benzines 1.5Ecoboost S-Max van. Újratanultam az egyterűs vezetést, mert ezt nem árt pörgetni. Viszont akkor megy is. Meg eszik is (egy éves fogyasztás 8.3). Az Ecoboost-tól is tartottam, de anyóka benzinest akart. Ez már kevésbé kényelmes, mint a régi, de 2-300km-t is le lehet vezetni egyben, még az én derékfájásommal is (ugyanezt egy alap vw ülésben 60km-ig bírnám)Ez csak adalék, nem konkrét javaslat.
Megkedveltem az egyterűket. Ki-beszállás könnyebb. Gyerekeket bekötni, kivenni könnyebb. Ha a középső sorban 3 rendes ülés van, akkor anya elfér a gyerekekkel hátul, és nincs gond az ő kényelmével sem.
Pakolni pedig jó bele.
Ha meg 7 üléses, akkor néha a nagyszülők is jöhetnek velünk egy körre (nem egyszer volt már ilyen, hogy Szlovénia -> Horvátország körútnál 2 kocsival mentünk a helyszínre, és utána 1 autóval mentünk mindenhová).
Jellemzően nem hosszabbak, mint egy méretes kombi, de a belső "mozgástér" tágasabb, komfortosabb.Na és a fentebb leírtak szubjektív véleményt tükröznek.
Mindezek mellett pedig mindig maradt a jó öreg Astra is, mint az egyszerűség és megbízhatóság mintapéldánya: igásló.
Bocsi, hosszú lett.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vzsryl
nagyúr
válasz pècsimunkás #194576 üzenetére
Szerintem ezzel egyedül vagy a világon.
cappa72: Ne említsd ennyiszer azt az Astra-t, mert megveszem. Nagyon szerettem az enyémet, és erre a 2-5km-es, csak városi közlekedésre bőven elég lenne, amire az Almerát használom. Egyedül a rohadás tántorít el. Egyébként már kb. egy éve azon morfondírozok, hogy veszek egy 91-92-est, és kap egy OT rendszámot, amint lehetséges.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
BigBlackDog
veterán
válasz Luck Dragon #194573 üzenetére
Na, abban nem vagyok otthonos. A kezdeti DCI-k eléggé nyűgösek voltak, de emlékeim szerint szépen lassan kikupálódtak (főleg az alacsonyabb teljesítményűek). Renault topikban valószínűleg tudnak többet is mondani.
-
nagyúr
válasz vzsryl #194577 üzenetére
De bizony fogom emlegetni még
egy éve kicsit kilakatolták a kasznit (szokásos kerékív, ésatöbbi), így egészen szépnek mondható.
Nyáron megpróbálom megjavítani a tetőkárpit lógását is.
Csak az ülések...Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
gzbotii
veterán
válasz vzsryl #194577 üzenetére
Nekem volt 2014-2016 között egy ötajtós '94-es 1.4 90Le B Corsa. Elég patika állapotban volt, belseje is (igaz, hogy az előző tulaj már lakatoltatta).
Feszes futóműnek köszönhetően nagyon jól lehetett kanyargós utakon csapatni vele. Eladtam mert elég sok helyen kezdett kijönni a rozsda, és a Golf mellett nem akartam ezzel is foglalkozni. Aztán rá fél évre, már bántam, akkor lett volna keret rá, hogy megtartsam második autónak.
Mai napig rákívánok, ha látok egy szép példányt. De eléggé kihaltak azért.😶When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
m.lala
aktív tag
A jóisten se akarja, hogy i40-em legyen, 1 nappal az átvizsgálás előtt lefoglalózták, pedig patika vót...ahh lehet pont ezért.
A racionalitás talaján maradva, nyitottan bármire egész hétvégén autókat néztem. Valakinek van tapasztalata az új/2015-/ meganokkal? Éles váltás egy i40 után, főleg méretben.
Külsőre imádom, az orra rém agressziv, a popsija azzal a leddel...huhh. az 1.6 dci 130lovacska/320 NM teszteket elolvasva igazán kellemes. Felszereltség pipa, méretben lehetne nagyobb, de igazából 1-2 gyerekig még jó lehet. Igazából vajh mennyire megbízható, ez itt a kérdés.
Egyébként vele szemezgetek: [link]Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
footy
addikt
válasz Lacko32 #194572 üzenetére
A Touran nem rossz, de nekem a forma nem adja ki. Raadasul en bezinest szeretnek wandleres automataval, a Touran pedig csak szaraz DSG-vel van igy duplan felejtos.
Szerintem Sharanbol csak a dizel az epeszu valasztas, viszont azt tul nagynak tartom 2 gyerekhez.[ Szerkesztve ]
-
MM
őstag
válasz m.lala #194583 üzenetére
120k-nál járok 2017 végi gyártású M4 kombival. Szerintem nem nyúlsz mellé vele.
2016 közepe viszonylag a széria eleje, abból az eresztésből még több apró hiba jött elő, mint a 2017-2018-as gépekkel. (Van nálunk a cégnél "évfolyamonként" ~50 db. Semmi komoly, garanciában javított apróságok). A 2019-es szériánál pedig a bevezetett Adblue miatt voltak gondok, szokásos módon a tartállyal... itt nem az volt a kérés, hogy van-e vele gond, hanem hogy mikor... )
Megbízhatóság szempontjábol az 1.5 dCi Adblue előtti (2017-2019) a legjobb szerintem, de tény, hogy a 130 lovas 1.6 jobban megy, viszont még kevesebb vele a tapasztalat.
Btw ha a hely kérdéses, kombit néznék belőle, abban a tengelytáv is nagyobb pár cm-el, amit a hátsó lábtéren érezni.
-
Gombinyó
őstag
válasz tboldi #194563 üzenetére
Pont ma néztem reggeli közben.
Corolla E11 -
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194568 üzenetére
Pár nap csuszással usábol van minden szállítással és vámmal is lehet olcsóbb mint itthon.
Honda streamhez meg tuti van minden itthon is, fb csoport tuti van, ott biztos legalább három ember folyamatosan bont ilyet.Viszont a stream 3 kategóriával kisebb, 26cm keskenyebb és 55cm rövidebb tehát a stream rossz napszakba árnyéka sem lehetne, auto vs szűk szar
-
m.lala
aktív tag
Köszi srácok.
MM
Köszi a releváns infókat. Van egy padkázott felni, egy talán lyuk, de szerinte gyürődés a vezető ülésen/messze van tőlem csak fotón láttam [link] / és holnap meglátom a szervizkönyvet a németet és talán a magyart. Azért óvatos vagyok, bár eddig ezek apróságok, de pici szálka ha már ennyit kiad az emberfia.Abban esetleg tudsz segiteni mennyi a nagyszerviz intervalllum? 2016.06 az autó és 130nál jár óra szerint. Mert ha esedékes és nincs megcsinálva az alkupoziciónál sokat jelenthet.
[ Szerkesztve ]
Doktor úr kérem segítsen, valami baj van a memóriámmal. Mióta? Mit mióta?
-
tboldi
nagyúr
válasz Gombinyó #194586 üzenetére
Találkoztam vele, de még nem néztem meg, most az említett rokijárgánnyal vagyok elfoglalva.
Annyi életet sikerült belelehelni, hogy az index, a lámpák és a duda működnek, de megmoccanni nem akar. Valószínűleg* az aksik már szinte teljesen halottak, hisz a lámpák is csak gyertyalánggal világítanak, pedig 3-4 órán át töltőn volt. Két 12 V-os és 38 Ah-s darab van benne sorba kötve, úgyhogy most hazajöttem két autóaksiért, amiket még a Jazz-ből szedtem ki, ezek 36 Ah-sak és kevésbé halottak, egy próbát megérnek.
*Elfelejtettem a multimétert magammal vinni.
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz cappa72 #194575 üzenetére
Hosszú, de hasznos írás, köszönöm!
Amiket leírtál nekem, az pont rám illik jelen helyzetben. Lesz második baba, emiatt is akarnék egy nagyobb egyterűhöz nyúlni. Könnyebb a pakolás, variálható, tágas, hasznos praktikus rekeszek, ezeket csípom nagyon.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz footy #194584 üzenetére
A Touran mint olyan, szóba került, mindenképp kéziváltóst szeretnék, korábbi rossz tapasztalatokat elkerülném az automatával. Kényelmes, nagyon jó találmány, de inkább beletankolom, mint rálocsolom.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Jogos, meg a hátsó üléssor két személyes. Osztott 3 ülés kell, két gyerekülésnek, plusz asszonypajtinak.
Továbbra is az Opelt tartom legésszerűbb választásnak. Már csak találnom kell egy megfelelő példányt, ami árban, felszereltségben hozza, ami nekünk kellIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194593 üzenetére
Az opel utolsó egyterűje a sintra ami egy pontiac nagyon nem ajánlanám , a zafira meg egy
(4)+(2) személyes miniautó.Meg jön a második gyerek komolyan kell venni a témát 5 ülés mellett ne add kalaptartóig 800L alá a csomagtartót , plafonig legyen meg az 1600L minimum , és a két hátsó kerékdob között nem lehet 120cm nél kevesebb hely ( azér 50 tábla gipszkarton férjen már be egy autóba).
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
Az a bajom, hogy fotelból lesegetem ezeket az autókat. Nem sok időm van elmenni kipróbálni akár, mégis mekkora.
A Zafira Tourert találtam puttonyra meg mindenre elégségesnek.De ezek az érvek szörnyen összezavarnak :D Ha a szívemre hallgatnék, egy 8 gen kombi Accordot vennék, 2 liter benzinnel. Vagy egy Kia Ceed sw-t.
Ha az eszemre, akkor 7 személyes. De melyiket? Törekszem újabbra, frissebre. Csak nehéz ebben a modern korban mindennek megfelelőt találni.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194597 üzenetére
Figy én ezt bejártam, de az egy szuper dolog egy igazi egyterűbe mikor odatolod a babakocsit asszony kiveszi a gyereket beköti a gyerekülésbe addig te kipattintod a csomagtér ajtót és egy az egyben begurítod a babakocsit, ezt milliószor eljátszottam a családos parkolóba, mellettem még szerencsétlenkedtek mikor odaértünk és még bőven bohóckodtak a logisztikával mikor én már ott sem voltam, és azok az irigy arcok... na az megfizethetetlen.
-
nagyúr
válasz Lacko32 #194597 üzenetére
Ha az eszemre, akkor 7 személyes. De melyiket?
Átérzem a dilemmádat... lesz belőle dilemholnap is, az már biztos
Ha az eszedre hallgatsz, akkor előbb utóbb bezombulsz. Ami nem t-dízel, az vagy gyengusz, vagy t-benzin és vagy ilyen nyűggel bír, vagy olyannal...
Én táblázatokat készítettem - lóerő-tömeg-nyomaték-ár-"szépség" arányokkal... anyóka azt mondta, hülye vagyok...Amikor az újra terelődött nálunk a szó (családi kedvezmény miatt), akkor harmadszor jártam körbe a 3 gyereket hova pakolja kényelmesen témát, csak most már nem gyerekülésekkel, hanem mindenkinek egyedi ülésbeállítással.
Ez miatt nagyon sok autó kiesett.Aztán jött a lemorzsolódás, és a végén abban maradtunk, hogy legyen (nekünk) szép, benzines, és hátul férjen el a három gyerek kényelmesen. Ne legyen "dobozos", és ne legyen SUV.
Így lett a Touran és az S-Max az utolsó kör... aztán végül ami döntött az az ár, illetve, hogy a Touran-t akkor épp nem lehetett benzinessel rendelni.
Így készletről hoztuk el az utolsó 1.5Ecoboost-os S-Max-ot.Viszont azt nem úszod meg, hogy ne menj el megnézni párat.
[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!