-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz87
addikt
válasz molnarpeter #195951 üzenetére
Igen, ezeket mindet, mindenkit ismerek, és mindenkivel beszéltem már Ma már konkrét autót néztünk, kérdeztünk le, ott volt ez az eset, amit írtam.
-
válasz Gabesz87 #195953 üzenetére
Nincs olyan ember aki teljes bizonyossággal ki tud jelenteni valamit egy használt autóról. Olyan van hogy jó esélyjel ráérez sok mindenre vagy tapasztalatból tud sok dolgot, de olyan nem létezik hogy gondozásmentes használt. És ezt most úgy írom neked hogy itt páran ismernek a hivatali optimizmusomról, de én is mindenre ráfutok pedig megvétel előtt még márkaszervizes átvizsgálást is fizetem , meg utazok a kocsit nézni akár 2-300 kmt is (vagy legutóbb Graz-ig mentem).
Itt mindenki csak jót akar neked. Kivéve [vilike]. Ő csak egy minimum V6st akar látni mindenki alatt, még ha az ZIL 157-is.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Gabesz87
addikt
válasz bitpork #195954 üzenetére
"olyan nem létezik hogy gondozásmentes használt."
Én ezzel nem értek egyet. Persze attól függ, milyen korú, futásteljesítményű autóról van szó. Tény, hogy 2-300.000km-nél gondját kell viselni az autónak, természetes kopásból, használatból eredően jönnek a kisebb-nagyobb problémák: futómű, elektromos, netán motorikus. De azért egy max 4-5 éves ~100.000km-es autónál akkora nagy meglepetésre csak nem kell számítani, feltéve ha rendesen, előírás szerűen (jobb esetben még gyakrabban olajcsere miatt) vitték szervizbe. Itt a saját példám. A 2016-os, újonnan vett 1.5dci, magas felszereltségű Megane 4-esem, most 91000km-es, 15.000-enként olajat cseréltettem benne, csak Renault szervizben volt, semmi baja nem volt soha, ami miatt szervizbe kellett volna vinni. Tehát, a fenti feltevésedre reagálva, ha én ezt meghirdetem, szerinted ez egy problémás használt autó??? Mert szerintem ez pont egy gondozásmentes használt autó lesz. Persze a gondozásmentes alatt nem azt értem, hogy örökre szolgálja ki szervizelés, kopó alkatrészek cserélje nélkül az embert."Olyan van hogy jó esélyjel ráérez sok mindenre vagy tapasztalatból tud sok dolgot"
Pont emiatt intéztetném ezt az egész folyamatot olyannal, aki tapasztalt, járatos ebben, ismeri az adott típust, és jó kereskedői vénával rendelkezik. Rám egyik sem jellemző. -
válasz Gabesz87 #195955 üzenetére
Akkor egy sztori- a volt könyvelőm megvette az ország legelső mkV golfját. elindult vele a fővárosba és a nulla km-s autón felrobbant a hűtőventi. Természetesen nem ismerték el gariban. Van még végtelen történetem ilyen, egészen A8 és fölé is.
Egy új autó sem életbiztosítás. Erre nem lehet játszani.
De én itt megállok, nem akarlak meggyőzni semmiről csak próbáltam tapasztalatot átadni[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
ngaba
aktív tag
válasz Gabesz87 #195955 üzenetére
1. Olyat nem lehet ígérni, hogy gondozásmentes autó. Annyit tudsz mondani nyugodt lelkiismerettel, hogy eddig nem volt vele gond. Lehet, hogy holnapután megadja magát benne egy drága cucc, akár nálad, akár bárki másnál.
2. Az autókereskedő jó eséllyel ferdít / kiszínez / kamuzik, így állj hozzá. Akkor kevesebbet fogsz csalódni. :) Annak higyj, amit a saját szemeddel látsz / szerelő-márkaszerviz mond. -
Gabesz87
addikt
válasz yodamester10 #195959 üzenetére
Igen, most úgy érzem, nem kell más...de ha pár autó megtekintése után is csalódás ér, és arra jutok, hogy ennyiért, amennyiért keresek, nem lehet jót találni, akkor sajna kéyntelen leszek más felé nézelődni
#195956 bitpork:
persze, nem mondom, hogy egy új autóval nem lehet szívni, nyilván az is elromolhat, bármikro.
De egyébként most voltaképp miről is akartál meggyőzni? Lemaradtam!?#195958 ngaba
Az autókereskedő jó eséllyel ferdít / kiszínez / kamuzik
Persze, ez tény és való, tisztában vagyok vele. Csak ismételni tudom magam, ezért is akarok ebből a részéből teljesen kimaradni. Menjen oda egy szaki, akit meg lehet ezzel bízni, aki ismeri a típust, nézze meg, csekkolja le, és ha ő jónak ítéli, magának is megvenné, akkor ok.[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195961 üzenetére
Találni fogsz jó Passatot, de 5 millióért keress
Mi most nálad a kritérium? Ne legyen törött vagy még más is? Az, hogy egyben legyen nem lehetetlen. A Passat és Golf GTE is amit vettünk végig gyári réteggel van mindenhol.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
6030D
Ármester
válasz Gabesz87 #195955 üzenetére
De, a tiéd jó vétel lesz, amennyiben lecserélték benne a többi folyadékot is előírásnak megfelelően (reménykedjünk a szervizben). De ahogy írták, mindenből van peches darab, például sok embernek eszi az olajat meg a vizet a TSI, nekem pont nem, pedig valamikor a nagy mínuszokban is csak 1-2-3 km-t megy. Viszont ott van a fórumtárs, akinek meg 45e (?) km-nél cserélték a motort az új autóban, és most az új motor ugyanazt a tünetet produkálja. Másnak meg nincs baja olyan motorral. Az új autóban az a jó, hogy visszaviheted pár évig, ha bajod van, csak legyen ideged vitatkozni, hogy a hiba garis, vagy nem (ledes rendszámtábla világításra először bemondták telefonban, hogy nem, aztán kiderült, hogy mégis).
Amúgy céges kell.ngaba: kereskedőként a kollégám fogalmazta meg jól: abból élünk, hogy átbaxuk az embereket, hiszen rengeteg utánajárással és munkával ők is meg tudnák venni a terméket, de minket hívnak, hogy oldjuk meg. Az a lényeg, hogy a vevő ne érezze magát nagyon átbaxva, később se, és visszatérjen.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Gabesz87
addikt
válasz Doki16 #195962 üzenetére
GTE-t keresek inkább, mint sima Passatot.
- tolatókamera (360-as elony)
- park assist (aut.parkolás)
- holttérfigyelő
- okos LED lámpa (=LED2)
- panoráma teto
- ülésfutés
- alap szövet üléstől jobb
- telefon tükrözés (AA/Carplay)
- kulcsnélküli nyitás/zárás/indításIlyen paraméterekkel találni kint 16-17.000 EUR-tól kezdődően ~100.000km körül. És az ÁFA visszaigényelhető. Pl. ha az Auto van Beuwenn-el intézi az ember (legalább is így olvastam)
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195964 üzenetére
Tolatókamera mindegyikben van. Ülésfűtés is 3 zonás digit klímával. Holttérfigyelő ritka. AA és CP mindegyikben van.
Amire nagyon figyelj oda. A kulcs nélküli indítás és bejutás két külön extra volt és csomóan elfelejtették beikszelni a nyitás/zárást. Egyetlen egy dologból lehet felismerni, hogy minden kilincsen ott kell lennie a vonalnak. [link]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gabesz87
addikt
válasz Doki16 #195965 üzenetére
Jaja. Figyelek minden apróságra, minden gomb megletere. Egyébként fura nekem ez a kulcs nélküli zárás mert nekem a mégane teljesen automatikus. Nem kell a kilincset nyomkodom még külön, hanem elsetalok a kocsitol és bezár. Nekem ez kényelmesebb mint hogy még nyomjam a kilincsen a "gombot". Ilyen erővel azt is ugyanúgy el lehet felejteni mint a "kulcson" benyomni a gombot.
-
-
Gabesz87
addikt
válasz BigBlackDog #195969 üzenetére
Renault-n nálam még soha nem volt hogy ne működne. Teljesen megbízhatóan teszi a dolgát hálistennek.
Amúgy Talisman-al kezdtem a keresgélést, de hát basszus, egy fullos Initiale Paris ugyanott van árban majdhogynem, mint egy GTE Passat.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Valaki nem írna egy komplett listát a megbízható, alacsony fenntartású automata kis és kompakt autókról? Amit tudok:
HSD-vel bármi (Prius, CorollAuris, Yaris stb)
Honda Citycivic, Honda Jazz, Honda Insight, Honda bármi CVT-vel
Sajnos nem könnyű 2 millióból jót kapni ezekből, ha az asszony kizárja a Priust. Ezek közül csak az újabb Jazz tetszik neki, GD-t nem akar, csak GE. Nekem az Insight tetszik.
Ja, hogy könnyű legyen 2005-6 körülit már nem akar, 2008-2012 lenn preferált.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Zsombe
senior tag
válasz molnarpeter #195973 üzenetére
Szerencsére nem. Pároméban van 160e km, de az akku még 70-75%-os.
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
veterán
válasz molnarpeter #195973 üzenetére
Ja, hogy én nem is tudtam a Civic akkuhibákról, akkor azokat ki is zárnám, pedig elég pofásak. Köszi.
Zsombe:
Köszi, de gyűjtögetném az alternatívákat. Azt kell venni amiből találok jót.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Qru
MODERÁTOR
válasz pècsimunkás #195935 üzenetére
Ott a kokszosodásról mit lehet tudni? Anno néztünk kollégámnak és az értékesítő nagyon a készletes 1.6i felé akarta terelni, szidta az 1.2t-t. Kokszosodik, meg sok velük a gond (bár konkértumot nem mondott), be is szüntetik a gyártását rövdesen stb. Ebből mi igaz vajon? Gondolom a fele sem...
#nincsbennetarcsi
-
footy
addikt
válasz Gabesz87 #195966 üzenetére
Ez is a nemetek fillerb@szasa. A Ford, VW ugyanazt csinalja. Benne van a kulcs nelkuli inditas, de a nyitas nem. Szerintem semmi ertelme igy, mert elo kell venni a kulcsot az ajto nyitasahoz , akkor pedig mar mindegy ha bedugom a gyujtaskapcsoloba es akkor legalabb nem kell helyet keresgelni a kulcsnak.
Egyebkent amikor Passatoknak nezegettem, talaltam ra forumot, hogy milyen alkatreszek szukesegesek azutolagos beepiteshez. (antennak, kilics, kabel, vezerlomodul, kb 500euro volt anyagkoltsegben)
Az Opelekben egyebkent nincs szetvalasztva ez a funkcio es nalam hibatlanul mukodott.#195976 Qru
Az eladok mindig azt nyomjak amiket ki kell szorniuk. Nekem az a benyomasom, hogy a technikai dolgokrol nem sok fogalmuk van.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #195978 üzenetére
Cicanadragot hordassz?
-
Qru
MODERÁTOR
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #195971 üzenetére
Suzuki Swift automata. Elpusztíthatatlan ez is. Nagyon jó kis CVT szerű váltó van benne. Megdöbbentően alacsony a fogyasztása és a dinamikán sem ront. [link] Nekünk van ilyen már több mint 5 éve, szimulált fokozatok vannak benne.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz BigBlackDog #195978 üzenetére
Van az a pici zseb zsebórának vagy nem tudom a farmerek jobb zsebén belül, én ot tartom a kocsikulcsot mióta "vezetéknélküli", és ha nagyon kéne (pl ablak lehúzás, tető becsukás) csak benyúlok de elő sem kell venni.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #195983 üzenetére
Melyik generáció, az első vasaló vagy a második?
Ha Suzuki akkor inkább SX4, abból is van automata, de nem tudom jó-e.
Az a baj, anyáméknak ilyen Swiftjük van, iszonyatos családi ellentétek pereskedés stb, biztos nem ülne Swiftbe a feleségem mert az anyósa jutna róla eszébe (még véletlen elvágná a fékcsöveket )https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #195978 üzenetére
Én mindig a nadrág órazsebébe rakom a kulcsot, ami kb ki is tölti, és csak egy ujjal odapöckölök. Távolról annyit látnak mások, hogy kulcs nélkül nyílik a verda.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
ngaba
aktív tag
válasz 6030D #195963 üzenetére
Ez nem átbaxás önmagában. Az idő/tudás is pénz, az utánajárás/tanulás pedig idő.
Az az átbaxás, amikor a kereskedő egy vízkáros autóra (amiről ő is tud) azt mondja, hogy makulátlan, és nyugdíjas orvosé volt. Ez szimplán a fogyasztó megtévesztése, mint amikor az ékszerész 20 karátos aranyláncnak mondott bizsut árul, vagy a hentes a romlott húsra azt mondja, hogy friss. (Vízkáros autót is lehet árulni, csak meg kell mondani.) Csak valamiért ez bocsánatos bűn, "de hát mindenki visszatekeri az órát" szövegekkel...
-
MC Pite
veterán
válasz Integrale #195960 üzenetére
Ajjaj, ebbe nem akarik vitatkozni veled .
Stilo magasságától érezhetően kevesebbba baj a Fiattal, Alfánál kb a 159-től.
Multipláról szinte semmit nem hallottam, se jót, se rosszatt, de a kicsit későbbi modellekben nagyobb bizodalmam van.
De ha tudsz pontosabbat (elég nagyvonalakban, nem típusonként és hajtáslánconként) szerintem másnaknis hasznos lehet, attól eltekintve hogy az olaszokat se sokan keresik.Keyless: Ahogy az e kézifék, úgy ez is tök jól működik a Megane3-ban. Egyes vw és ford modellek után ezeket inkább hátrányként kezdtem kezelni egy autóban, de meg lehet ezeket normálisan is csinálni. Azóta már az a fura, hogy turkálni kell a táskában a kulcsért.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rasotamas #195985 üzenetére
Meg kell nézeti az akkis milyen állapotban van de azt amúgyis erősen ajánlott minden hibridnél (igen még az atom állónak tartott HSD-nél is, főleg a Li-os Prius+ esetén mert az nem cserélhető cellánként mint a NiMH-s akupakk).
Amúgy durva költség egy akksi csere a Civic Hibrid-ben, azt olvasd el: [link]
Ha drága volt akkor abban lehet már volt cserlve az akksi.#nincsbennetarcsi
-
veterán
leszukitettem a lehetosegeimet mert nem haladok semerre, igy elengedtem golfot, kugat, pug508-t es maradok az octavnal. mar csak azt kell eldontenem, hogy sima octavia style felszereltseggel es 1.5 etsi/erosebb dizel dsg-vel ami kenyelmesebb, vagy az 1.5 scout ahol automata nem fer bele de kivul-belul jobban tetszik. utobbi fele huzok (feherben vagy pirosban), de egyket ervet meg meghallgatnek varosban nem idegesit a kuplungolas, nem szoktam dugozni, hosszabb uton palyan meg nem kell valtogatni igy talan meglennek automata nelkul.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
veterán
válasz vzsryl #195993 üzenetére
kezi, a proceed is kezi volt es a mostani octavia is. nekem is ez az elkepzelesem, hogy az elso automata utan nincs visszaut
molnarpeter: egyikse kell, az osszkerekes nem is fer bele, sima elsokerek 1.5 tsi-vel. de a scout tetszik a legjobban, kivulbelul. azt hiszem ez lesz a donto szempont🙃
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #195992 üzenetére
Ha lesz adaptív tempomat (ahogy látom, a Style esetén sem alap), esetleg traffic jam assist, akkor az automatával sokkal kellemesebb. Illetve a Styleban alapból már van mátrix LED, ha számít.
Pályázás mennyire lesz? Ott fogyi/szélzaj miatt hátrány lehet az emelt bódé.
Belsőben mennyi a különbség? Csak a fabetét?
Illetve melyikre mennyi a gyártási idő?Ha kézi váltós lesz, akkor az automatát ne próbáld ki! Hosszabb távon is szerintem egyébként pihentetőbb, legalábbis engem kevésbé fáraszt le a napi 400-500 kilométer egy automatával.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz BigBlackDog #195996 üzenetére
matrix led kell mindenkepp
nem tudom a 1.5 centi plusz mennyire szamit palyan, en nem gondolnam jelentosnek, plusz valamelyik csomagban raktam hozza zajszuro uvegezest. varosban egyre kevesebbet hasznalom, munkahely 3 km ugye es akkor megyek szerencsere amikor akarok, nincs dugo es ez mar covid utan sem valtozik majd sztem. palyazast sokat tervezek ha lehet menni majd ismet a hegyekbe, tengerpartra.
Amugy az egyedi scout ulesek is nagyon tetszenek foleg azok, a barna szovetukkel. Gyartasi idot meg nem tudok, hatha ezek gyorsabban keszulnek mint az etsi, majd jovo heten kerek ajanlatokat.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Integrale
veterán
válasz MC Pite #195990 üzenetére
En ezt egyértelmuen a Bravo/Brava/Marea triotol mondanam, de valahogy az olaszok kepesek arra, hogy csinalnak egy remek dolgot, aztan egy banalis aprosaggal kigancsoljak az egeszet. Fenti trio eseteben a muanyagok borzasztoan oregednek, facelifttel ezeket orvosolták szerencsére, de beulsz egy megvigyazott Mareaba es egeszen maskent fogod gondolni.
Stilot ertem, hogy miert mondod, de amennyire az meg volt tomve elektronikaval (vagy amennyire meg lehetett tomni), kulcsnelkuli nyitas, radaros tempomat, 3 zonas klima es egyeb a kategoriajaban mindenkepp, de meg a D szegnensben is ujdonsagnak szamito extra. Belso minoseg es a filozofia is egesz mas volt, de rengeteg penzbol lett kifejlesztve, ami nem terult meg sosem.Alfanal nem tudnek ilyet irni, mindenki a 159-et mondja, en inkabb a 156 FL-et, 147-et, GT-t, jok az anyagok mindenhol, felszereltseg es a motorpaletta is boseges. Megbizhatosag pedig erosen motor es hasznalat fuggo. Valaki megegeti magat a 16v TS motorral, valaki nem, 370e km van az 1.4-es 145-ben, most is abba ulok be (amig gyogyul a masik) es kerdes nelkul megy.
Nagy vonalakban:
Selespeedet felejtsd el, TS-t inkabb felejtsd el, JTS-t foleg, 1.6 Stilot, 2004 elotti Stilot, 12v 1.4-et, 200 lovas 2.4-et szinten hagyd, es nagy gondod nem lehet."Bad reklám is reklám too"
-