-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz bitpork #195696 üzenetére
Nem tudom mennyire tekinthető hitelesnek de nem néz ki rosszul annak a motornak a gyári görbéje.
Audi A5 2.0 TFSI 190
VW Passat 2.0 TSI 190 (stage2 menü alatt ott a gyári görbe is).Már az alap 122 lovas 1.4 TSI is jó volt anno. [link]
-
-
lali81
tag
sziasztok, Octavia-nál ez az 1.8 tfsi már megvehető vagy még a szo..roller kategória? amúgy ha gáz, melyik motor ajánlott kb ezzel az évjárattal max 2,5m-ig?
-
MC Pite
veterán
válasz bitpork #195696 üzenetére
Most megnéztem, a kombinknál 2000nél (1600-1700 a gurulgatós fordulatszám), a kisoroszlánnál kb 1700tól megvan a 80%, a gurulgatós fordulat 1800-2000 rpm (2200-2300tól úgy megindul, hogy utas meg nem mondaná hogy mekkora/szívó motor, az összes általam vezettet 1.4 16V motort ebben lenyomja, beleértve a 109 lovas Ceedet is (mondjuk az nem ment túl jól), de átlagos előzés vagy lakott végén négyesből gyorsításban a legtöbb 1.6ost is (jó, könnyű az autó).
Speciel a váltókiosztását csípem, 25-30tól kettes, 40től 3as, 50től 4es, 65-70től az ötödik. Nem a megszokott, de praktikusabb így.lali81: 2012 rémlik amikor javítitták a feszítőt, ha ezt veszed cserés. Én 1.4-re lőnék inkább, jól megy az is, de nem olyan iszákos mint az 1.8.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vidocq
csendes tag
válasz MC Pite #195699 üzenetére
A lépcsőshátúak szerintem sem praktikusak, Loganből van kombi, Thalia nincs, ezt elfelejtettem.
Arra az aspektusra nem gondoltam, hogy aki úgy tekint az autóra, mint én (használati tárgy és nem szenvedély) az nagyobb valószínűséggel kevesebbet törődik vele, mint az, akinek közel áll a szívéhez.
Egy megfizethető, kívül leharcolt ám belül és műszakilag jó állapotú autót keresek, mert a külső sérülések nem érdekelnek.
Sajnálattal hallom, hogy a VW konszern árban a keretbe férő típusai nem megbízhatóak, mert tényleg több van belőlük.
Köszönöm a tanácsokat, mérlegelek és nézelődöm ezek alapján. -
-
Veron
őstag
Találtam néhány jó modellt 6 mFt környékén belépő motorral, viszonylag jól felszerelve pl. Ceed, Corolla, Scala stb. Rendszerint az a narratíva, hogy mivel készleten lévők, vagy szalonautók ezért olcsók, de ha ezek kipörögnek, az újak sokkal drágábbak lesznek. Mennyire parasztvakítás ez a szöveg, az év második felében is lehet találni hasonló joárasított darabokat.
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
MC Pite
veterán
válasz vidocq #195707 üzenetére
A fehér holló az gyakori dolog a kívül leharcolt belül jó állapotú autóhoz képest. Kevés pénzből kergetnek ilyen ...autókat, de van aki igényes az autójára, meg van aki nem. Jellemzően a szépek a jók.
Veron: Általában kamu. Most emelkedtek az árak, igen nem várható (ettől nem kizárt).
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Gombinyó
őstag
válasz Veron #195709 üzenetére
Ez így van.
Egy példa: 2020 februárban vettem az autót, de 2019-ben érkezett a kereskedésbe, 2019-es áron, így olcsóbban megkaptam kb fél millióval, mintha akkor konfigoltuk volna össze az újat (januárban volt áremelés). Ráadásul a 2019-ben futó akciót is megkaptam utólag (ingyen téli kerék szett).
Corollából, ha az 1.6 szívót nézed pl, az már csak a készletes autókban lehet, mert az új gyártásba már csak az 1.5, 3 hengeres kerül. Az 1.5 szívó helyett már sokkal inkább választanám az 1.2T turbos motort (személy szerint én az 1.6 ellenében is azt válkasztottam, de főleg a TS miatt). -
nagyúr
válasz Gombinyó #195711 üzenetére
Sokan azt mondják, hogy év végi autót azért nem szabad venni, mert amikor eladod, akkor nagyobb az értékvesztése.
De én is (majdnem) így vettem autót. Csak év vége alkalmából volt még + kedvezmény, nem csekély. Így kb. az értékvesztést kompenzálták is.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
MC Pite
veterán
válasz cappa72 #195712 üzenetére
Miiivan? Életben nem hallottam. Az autónak attól nagy az értékvesztése, ha b*szott rá a tulaj. Akinek az számít mikori év, nem is tudom . Amúgy 3 autónk is év végi gyártás volt, de év eleji forgalombahelyezésű.
Ami valóban szívás lehet, széria végéről jól felszerelt/szépen kirittyentett autót venni. Ezt viszont már negyedjére csinálom, és bizony kellemetlen (eladáskor) hogy árban a következő szériával egybefolyik, ahol már vannak annyiért lerúgott példányok. De akiknek jó azaz autó, és bíznak az első éves szériákban, azok vegyék meg azt.
A korábbi kívül ütött kopott, de műszakilag jó állapotú autóhoz: Több haverom, kollégám is hiszi azt, hogy ilyen autója van. De idáig 101%ban még beülés nélkül is lehet látni sok pontot, hogy bizony nincsenek. Ma reggel az egyik ilyen kollégának szóltam, hogy pótféklámpában már csak kb 1 izzó világít. Azt mondja: 'Már megint? Most cseréltem... két éve, akkor is te szóltál érte.' Azt nem sorolnám, hogy a szerinte műszakilag jó autónak mi az a legalább 10 baja, amit azonnal megcsináltatnék ha nekem kéne azt vezetnem.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Qru
MODERÁTOR
-
MC Pite
veterán
válasz tboy93 #195715 üzenetére
Vannak akik a kiforrottságot helyezik előtérbe, vannak akik az újabb designt, nem vagyunk egyformák. Konkrétan a C3 eladásakor többen említették ismerősök akik nézték a hirdetést, hogy ennyiért már van a kettes is (igen, de milyenek). De azt is elvitte az első ember aki eljött megnézni (a Picassoimat meg még sose kellett felraknom hirdetésbe).
Szűrésnél én is csak ahogy Qru írja FL/motor miatt szűrök évjáratra, nem az érdekel milyen szám van a forgalmiban. Akit az érdekel jobban, nem az én vevőm.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
6030D
Ármester
válasz Veron #195709 üzenetére
Én így találtam a jelenlegi cégest. A listaárakat mindenféle kedvezménnyel nézve is 7-7,5 millió lett volna az adott típus, így nem is foglalkoztam vele. Aztán a hahun láttam, hogy vannak ugyanolyan felszereltséggel készletes, 0 km-es autók. Így lett ~5,9x millió a 8 milliós listaárú autóból, bármilyen ismeretség nélkül.
Érdemes rászűrni hahun arra a csoportra, ami érdekel (nálam ez új autó, benzin, kombi, 6,5 millió alatt volt, 2019 novemberben), és kidobja az ilyen morzsákat is.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Zsombe
senior tag
válasz tboy93 #195715 üzenetére
Nekem 2006. decemberi volt a 7. gen Accord, ami mondhatni igen széria végi. De 4 nap alatt el sikerült adni (ami lehetett volna 1 is, csak messziről jött érte az első érdeklődő). Bár szépen vigyáztam is rá, eladáskor így nézett ki:
''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
Zsombe
senior tag
-
expander
senior tag
Sziasztok,
napi 2x50km ingazasra illetve havi kb +1000km-re (tehat alaphangon evi 30k km, aminek 90% autopalya) keresnek valami megbizhato dizel csodat
A keret nagyjabol 4M korul mozog, 5-6 ev koruli autokat nezegetek.
Elso korben Mazda6 2.2D volt az irany, de egyre tobbet olvasgatok rola, es nem tul jokat
Ebben a kategoriaban mi johet meg szoba? Octavia, passat?Koszi!
-
Doki16
addikt
-
toompa
őstag
Üdv urak!
Autót keresek 2 milláig.
Az elképzelés nagyobb, kényelmesebb és megbízható.
Nem tudok éves szinten 3-4százezreket rákölteni.
Audi A6-osokat nézegettem, de gondom a fent leírtak miatt felejtős.
Skoda SuperB, Mazda6?
Esetleg amire nem gondoltam?
Merre nézelődjek?
Havi szinten 1200km-t megyek, autópályán. De ez duplázódhat ha többet kell majd bejárnom
Ne nyöszörögjön a 140-es tempó miatt.
Még van 1 hónapom és tanàcstalan vagyok.
Köszönök minden segítséget![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz toompa #195726 üzenetére
3-400e éves szinten nem sok pénz.
- biztosítás 50e
- olajcsere 30-40e
- súlyadó 10-20e
- egy-két megyei matrica 5-10e
~100-120eÉs akkor még nem mozdultál meg az autóval. Ha venni kell egy szett gumit (80-120e), meg féket cserélni (50-200e) rögtön ki is merült az éves kereted. És akkor még semmi nem romlott el, szimplán pár kopó/fogyó/kötelező dolog.
Ilyen anyagi feltételekkel én valamilyen kisautót néznék, de az meg nem összeegyeztethető az autópályázással.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz toompa #195726 üzenetére
Ennyiért már elég régi konstrukciók jöhetnek csak szóba. Első körben Passat B6 és MK2- es Superb 1.9 PDTDI jut eszembe. Ilyen idős autóknál már jöhetnek drágább gondok is, de még mindig sokkal olcsóbb, mint az újabb motoroknál jelentkező kopó alkatrész cserék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
MODERÁTOR
Üdv. újra! Kezd esedékesség vállni, hogy újra volán mögé üljek - akinek ezzel fentartásai lennének - jogosan - szóljanak és közlöm előre mikor.
2 - 2.5 m a keret, továbbra is Focus / Ceed / i30 ami főleg érdekel (szigorúan szívó). Esetleg valami még szóba jöhet? Formára hasonló.
"Ott szimatol a sarkadban vasfogait csattogtatva, minden egyes hétköznapod: kirúzsozott medvecsapda."
-
toompa
őstag
válasz tboy93 #195727 üzenetére
Tudom mivel jár egy autó. Itt a szervíz költségekre gondoltam.
Nem matricára, kötelező éves olajcserére, stb.
Fék csere és gumikat megoldom, az nem éves költség.
Azt nem akarom hogy bármi baja van, 6 kiló, mert akkor itt rohad meg a kertben.
Remélem így érthetőbb voltam. -
Bdanyy
addikt
válasz toompa #195730 üzenetére
nem olyan régen linkelt valaki egy 10 éves suzuki splash tesztet, és annyit arra is rá kellett költeni, bár várhatóan nem évente
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
[CS]Blade2
addikt
Én lesz..om, hogy 2016/12 vagy 2017/2. Az évet sem úgy számolom, hogy az egyik 4 éves a másik meg 5 éves, hisz az 4 éves és 3 hónapos.
Generáció különbség: Pl. Swift-ből én nézegetem a 2017-2020-as generációt. Nekem jobban tetszik, és kicsivel nagyobb a csomagtere. Jobban tetszik a belső tér, a kormány.
Ellenben, ha lenne egy 3,5 milliós 2016-os szinte új állapotokkal és egy 2017-es újabb generációs 3,5-ért lerúgott, akkor néznék nagyobb összegért inkább, vagy felejteném az egészet.
Ált. viszont nincs olyan nagy különbség, árban pedig csak éppen, hogy össze szoktak érni. Nem nagyon van annyira magasra árazható példány ált., amit többért el lehet adni. -
Qru
MODERÁTOR
válasz mobal #195729 üzenetére
G8-as Civic esetleg ami még szóba jöhet és nem egy időzített bomba. Vagy Jazz.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #195734 üzenetére
Eddig az OT-s kocsikra volt jellemző, hogy minél öregebb, annál drágább. A politika (eu normák) megoldotta, hogy minden autóra igaz legyen ez.
Ha ez így folytatódik, akkor 5 év múlva a 3,3M-ért vásárolt Superb-emet el tudom adni 4M-ért, de kerül bele +100k km.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
nagyúr
válasz yodamester10 #195738 üzenetére
Kicsit lomha ezzel a motorral, de legalább nem eszik sokat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz yodamester10 #195740 üzenetére
Dízel hibrid?
-
MunezXBK
nagyúr
válasz yodamester10 #195740 üzenetére
Há mondjuk 120LE elég kevés ahhoz a 320 négyzetméterhez.
-
nagyúr
válasz yodamester10 #195740 üzenetére
Meg kéne csipszelni
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Eladtam a kocsimat. Lenne pár kérdésem. A gépjárműadòt idén még végig nekem kell fizetnem ?
Okmányirodába csak előzetes időpontfoglalással tudok bemenni vidéken is ?A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Directors
senior tag
válasz bandus #195746 üzenetére
Köszönöm srácok a segítséget.
Melyik menüben tudom feltölteni az adásvételit ? Hol találom pontosan ?
Most csináltam gyorsan ügyfélkaput magamnak.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Lacko32
tag
[kép] Ezzel adós voltam.
Boldog a családMindenkinek nagyon köszönöm a sok tippet és hasznos hozzászólást!
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPhone topik
- Fujifilm X
- Távcső topik
- Ülésezik a hardveregylet
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...