-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Richard! #195799 üzenetére
A Szent Imre azon szakaszát sem szeretem, ami a kórház és a körforgalom között van.
Meg az OBI-Mömax környéke is elég gyászos.Illetve ha csak az Árkádba szeretnék eljutni Móvárról, akkor mindjárt a legelején, a Radnóti utca felé kanyarodok (Honda szalon!), majd az egyetemtől a Dunakapu tér felé veszem az irányt, még úgy a legjobb.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #195800 üzenetére
Én corgi vagyok, nem husky.
-
Gabesz87
addikt
Errol mi a véleményetek? Nekem magyon bejon, holnap lehet meg is érdeklődőm. Felesegemnek mutattam pár autot amit parkoloba tettem, neki persze jobban tetszik az espace Most amugy ami teriteken van nalam a superb (akar 1.4TSI, akár a 150le 2.0 tdi), passat viii variant (gte es szinten tdi), mondeo kombi hibrid, illetve most tartalekon, de még nincs elvetve, Talisman, Grand Scenic, Espace.
Elkezdek mostmar majd eloben is nezelodni, meg probalni, nem csak neten keresgélni. Bar ez a fenti Superb nekem perpill megdobogtatja a szivem. -
Gabesz87
addikt
válasz yodamester10 #195805 üzenetére
Marmint? Mit banom en hogy sok van belőle. Jo legyen es megbízható. Ami meg nekem kell, ugy latom van benne. Tolatokamera, parkolo asszisztens, holtter figyelő, jó lámpák, jó ülés. A többi extra hab a tortan. Carverticalon lekerdeztem nincs vele elvileg semmi gáz.
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195805 üzenetére
*Tucat VAG.
Pont az előbb mutattam egy Passat belteret a feleségemnek, aminél letakartam a VW jelet, és megkérdeztem, hogy szerinte milyen autó belsejét látja. Azt hitte, hogy Superb... (nekünk is az van, de nem vesz észre különbségeket)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz Luck Dragon #195807 üzenetére
Mert furcsa volt neked a csönd az SE topikban.
-
t1
addikt
Sziasztok. Leszeretnénk cserélni az asszony 2002-es 1.2 8V Punto II-ét.
Keret 1 millió lenne + a szokásos első nagyobb szervíz. Mindenféleképpen maradnánk a kisautó fronton évi átlag 8.000km futással. van valami best / buy ebben az árkategóriában? -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Gabesz87 #195816 üzenetére
1.4 csí esetén csak a GTE olajos ezekben az évjáratokban.
1.8 esetén is ment a varia talán Octavia vonalon, hogy még szárazat kap, Superb esetén nem tudok biztosat mondani. Nyomaték a vízválasztó tényező.
Mondjuk ha szóba került a GTE, minek nézni bármi mást?[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz diegho #195824 üzenetére
egen, a számok ezt mutatják, de én dinamikusabbnak éreztem a ceedet. bár lehet, csak nem szoktam hozzá még, hogy a benzinest jobban kell/lehet pörgetni még csak ~1500 km-t tettem bele.
BBD: nem tudom mennyi különbség lehet a sima és az etsi között menetdinamikában. de most kicsit elbizonytalanodtam, hogy ez az alap 1.5 tsi mennyire lenne elég az új scoutba.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #195819 üzenetére
Az 1.8TSI-nel limitaltak a nyomatekot, hogy elviselje(egy darabig) a szaraz kuplungos is.
Egyebkent az osszkerekeseket olajossal szereltek. -
|AP|
veterán
alapvetően megbízható, mindenes igáslovat keresnék 2,5-3m között, de nem hagy nyugodni az ebben az árkategóriában fel-febukkanó Alfa Giulietta 1.4TB.
Tipikusan szerelem első látásra, ami azért kicsit elhomályosítja a racionális érveket a megbízható igásló mellett
Mennyire veszélyes ilyenben gondolkodni, könnyen rá tud menni a gatyám? -
Yiggdrasil
aktív tag
Sziasztok!
Audi A3 8P 2.0 CR TDI motorral mennyire ajánlott? Ismerősi körben van egy eladó második gazdás, és nagyon megtetszett, de mivel még sosem volt dízelem, nagyon félek a technikától.
Most, hogy a COVID és társai miatt otthonról dolgozunk feleségemmel, nem használjuk napi szinten az egyetlen autónkat, viszont sajnos sokszor kényelmetlenül jön ki, hogy nincs nekem is egy saját, mert ha ő elmegy vele itthonról, akkor én itt ragadok, még egy boltba se tudok gyorsan kiugrani (gyalog 40 percre van a legközelebbi). Illetve ha lehal a 20 éves francia technika, akkor aztán tényleg kellemetlen a dolog (és ez 3-4 havonta megtörténik).
Autópálya közelében lakunk, ha közlekedünk, akkor minimum 15-20km pályázással kezdünk, utána vagy belváros, vagy tovább a pályán.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #195833 üzenetére
Dízelek között a legjobb, pályázásra van tervezve.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
maroni
aktív tag
Sziasztok a feleségem szeretne egy munkába járós automata autót max 1 m ft-ig! Ez [link] autómata? És esetleg mennyire bajos szerkezet!
[ Szerkesztve ]
-
marcusa
addikt
Szia!
Nekem 1,4 mair van, nagyon szeretem. Számottevően jobban megy a 120 lovas változatnál, konkrétan Mito-ban ez a motor a QV, és még kevesebbet is fogyaszt nála. Viszont a multiair hiba tényleg költséges 400 körüli árával könnyen a kedved/lelkesedésedet szegheti. Amúgy a Giu egy nagyon jól sikerült konstrukció, aránylag kevés tipushibával.:-)
-
Doki16
addikt
válasz maroni #195839 üzenetére
Ez nem automata. El van írva. Ha problémamentes automata váltós kocsira vágysz akkor megéri emelni a kereten és egy Prius 2-t nézni. Hidd el a kevesebb karbantartás és kisebb fogyasztás visszahozza amennyivel drágább.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
ngaba
aktív tag
válasz Yiggdrasil #195833 üzenetére
Azzal árnyalom vzsryl válaszát, hogy a korai 2.0 crtdi-k örökölték az olajpumpa hatszögtengely problémát, a VW topicban kellene utánanézni/kérdezni, hogy melyik motorkódtól problémamentesek.
-
válasz molnarpeter #195842 üzenetére
Tényleg Tata -Te mindent is szoktál tudni: autó akksis/cellás embert nem tudol véletlenül aki minden gyártó akksijához is ért?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz bitpork #195843 üzenetére
A vádakat tagadom, csak sok fb csoportot látogatok
Első körben e-service Solymár (Nattán Gyuri), akiknél próbálkoznék, mert ők gyakorlatilag mindennel foglalkoznak, amire nincs külön specialista, és delejjel megy. Vagy még Varsányi Péter (link) szokott mély szinten javítani, de úgy vettem észre, ő inkább a maszek szervizekkel működik együtt, kevésbé a felhasználóval Esetleg még az Outlanderes Sztyopa is úgy tűnik, hogy vállal több márkát.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz maroni #195844 üzenetére
Hibridet értő szakemberrel át kell nézetni és kb ennyi. Nem véletlenül van ilyen sok taxi belőlük, keveset eszik és nem romlik el a "váltó", egy specialista pedig tudni fogja, mit kell nézni rajtuk. Egy esetben nem ajánlott - ha sokat állna. Szóval napi használatban tartós, viszont csak hetente-havonta elővéve jobban le tud romlani az akku állapota.
-
Bull Boss
senior tag
Sziasztok! Tigra TT-t szeretnék venni. Semmit nem olvastam még utána, csak egyszerűen tetszik és számomra elérhető árban van. Van aki lebeszélne róla? És ha igen, miért?! Egyedül a beázástól félek csak. Köszi előre is.
-
válasz Bull Boss #195849 üzenetére
Én nem tudlak lebeszélni róla , ellenben mivel a tető fémből van& mechanika & csomagtér mozgató egység & merevítők elég nagy sújt adnak neki így az 1.8-ás motorral keresd mert a kisebbeket állandóan pörgetned kell .
Vásárláskor mindent próbálj ki , típus hibája az elektromos csomagtér nem nyílik ki . Ezt mindenféle képen próbáld .A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.