-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
gooool
őstag
Sziasztok!
Édesanyámat szeretném meglepni egy jobban felszerelt, dinamikusabb autóval, a mostani 1,4-es 75 lovas, 206-os Peugeot-ja helyett, amiben az egyetlen extra a szervókormány.
A felhasználás napi munkába járás, 2*45 km, semmi dugó, 50-100 közötti tempózás, néhol nem túl jo minőségű úton.
Ennek megfelelően az olcsó üzemeltetés, strapabíróbb, egyszerű futómű lényeges, ahogy a jó fogyasztás is, bár a körülmények és a vezetési stílusa is optimális ahhoz.
A kiszemeltjeim:Clio 3 kombi, 1,5 dCi 86 lovas motorral
Itt tudtommal még nincs DMF, sima turbó van, cégesként hajtottam ilyen vasat, bírja az igát még úgy is, sosem hagyott cserben, pedig tartották nála a 30ezres olajcserét.Suzuki Ignis 1,5 benzinnel
Itt a szokásos Suzuki egyszerűség és megbízhatóság az ütőkártya, szög egyszerű, emelt futóművel, a motorja meg elég fickós, ahogy nemrég kipróbáltam egyet. Egyéb tekintetben hozza, amit várnánk tőle.Honda Jazz 1,4 i-DSI
Egy kicsit mindig is favoritom volt, felszereltségben jó, motor megbízható, olcsón üzemeltethető szintén, bár vele nincs személyes tapasztalatom.Ki mit venne erre a célra?
Köszi a segítséget!
Üdv, Balázs
-
nagyúr
válasz gooool #195303 üzenetére
Nem irtal osszeget, szoval azok alapjan, hogy
> desanyámat szeretném meglepni egy jobban felszerelt, dinamikusabb autóval, a mostani 1,4-es 75 lovas, 206-os Peugeot-ja helyett, amiben az egyetlen extra a szervókormány.
A felhasználás napi munkába járás, 2*45 km, semmi dugó, 50-100 közötti tempózás, néhol nem túl jo minőségű úton.En egy Bentley Continental GT-t vennek, csak megerdemli anyukad!
while (!sleep) sheep++;
-
tboldi
nagyúr
válasz gooool #195303 üzenetére
A Jazz-t ki is húzhatod a listáról, semennyire sem dinamikus.
Az M13A-s Suzukik is jobban mennek nála (saját tapasztalat, van egy WagonR a háznál), az M15A meg pláne.Na, jó, azért annyira nem rossz, 2800-nál már megvan a max. 119 Nm, megindulni egész jól tud.
Az Ignis meg merevtengelyes hátul, szóval amellett, hogy dülöngél mindenfelé, még szét is rázza a kedves utasok beleit.
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
A templomba már egy éve Bentayga-val jár, így nem szeretne felvágni napi szinten is, épp elég ennyi luxus.
Egyébként 1 millió környéke a keret.
molnarpeter, Boldi, Qru:
Úgy latom az Ignis vezet erősen. A menése egyébként tényleg meglepő volt, a futóművel tisztában vagyok, hogy hátul szekér technológia, egy bajom van vele, nagyon nehéz értelmes állapotú lelni a piacon...eddig 2-ből 2 olyan volt, hogy inkább otthagytam már én magam is.
Üdv, Balázs
-
Tothgera30
Ármester
válasz gooool #195308 üzenetére
Panda 1.2 esélytelen? Elég fiatal, megkímélt darabot ki lehet fogni egy milka környékén. Pirosban igen jól néz ki, és szerintem ez lesz a legfőbb indok a választásban.
#195311 tboldi: G13BB-re gondolsz? Szerintem azzal utoljára a WagonR+ jött ki.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
sagesz93
addikt
válasz Tothgera30 #195312 üzenetére
akkor már inkább egy 100HP-t(ha talál és belefér a keretbe), azzal már lehet haladni, azért az 1.2 60 lóval nem igazán lenne ugrás a PUG után
Ignist szerintem simán lehet találni, csak nagyon rajta kell lenni, mert feltesznek egy jó darabot az 1-2 órán belül elkel, ölnek érte(de ha 1 misi van rá akkor talán van idő rá, a 500-600 as kategóriás ignisekért ölnek)
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Tothgera30 #195312 üzenetére
Vasaló Swift-ben nem volt G13BB, ezekben M13A volt VVT nélkül, majd később VVT-vel.
-
Tothgera30
Ármester
válasz sagesz93 #195313 üzenetére
Szerintem 1m-be 2012-es nehezen fér bele a 100Hp-ból. Másrészt kevés esélyt látok hogy Nürburgring-re viszi hétvégente, és ahogy írta vezetési stílusa is kedvez az alacsony fogyasztásnak. A kritériumokat pedig túl is teljesíti, mivel jóval könnyebb ki-be szállni mint egy átlag kisautóba. Ignissel is annyi a gond hogy 2005-2006-osok vannak 1m körül (irreális), ezek már gyakran csipásodnak a sarkoknál. Az pedig hab a tortán, hogy sok tulaj "ennek mindegy, ez bírja" hozzáállással használja, azt sem tudja mikor volt olajcsere. Nem állítom hogy nem lehet kifogni a Szent Grál-t, de közel áll hozzá.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ngaba
aktív tag
válasz Pttypang #195318 üzenetére
Nem tudom, de a Micra is olyan autó, amiért tudnak/tudtak rajongani a tulajok anno.
Ám 2x45 km-re nem biztos, hogy ennyire városi autót vennék, Jazzt se.
Illetve nem ez volt a kérdés, de én azért nagyon óvatosan kipuhatolnám, hogy mik a megajándékozott személy preferenciái az autókkal kapcsolatban / mit szeret a Pegueot 206-ban. Mert ha például a komfortos rugózást, akkor nem biztos, hogy 2 x 45 km rossz útra olyan autóval kellene megajándékozni, ami szétrázza az embert ott. Stb.
Illetve még annyit, hogy szép dolog a megbízhatóság, de anyukámnak nem biztos, hogy mernék Ignist venni. (És ez most független attól, hogy nincs jogsija.)
[ Szerkesztve ]
-
gooool
őstag
válasz Tothgera30 #195312 üzenetére
A Panda nem nyerte el a tetszését, na meg kellene egy minimum 1,4 95 lovas motor bele, hogy előrelépés legyen neki a napi rutinköre során.
Ahogy nézem szinte minden vasaló Swift és Ignis M13A motorkódos, amiket találtam.
Fiestát néztem, de sok belőle, ami már korrodál, a Micra meg valahogy nem az ő stílusa, túl nőies, a Lanciat néztem, viszont 3 ajtós kiesik, illetve volt már balesete és ha bontott elemeket kell vadászni, akkor azt hiszem nem az lenne a legkönnyebb projekt.Végül akadt azért pár 1 milla körüli Suzi, amit elraktam megnézősre.
ngaba:
Suzukival indította autós pályafutását, nagyon szerette, az Ignis most is bejön neki. A Pözsiben igazából a megbízhatóságán kívül nem sok érdemlegeset lehet kiemelni, én mondjuk a relatíve ügyes futóművét tudnám még, de tényleg annyira fapad, hogy amúgy egy nyári napon belerohadsz, ráadásul szokása bezárni a kulcsot a járó autóba kp.zár híján, így számos alkalommal kellett már hajnalban vagy éjszaka mennem a pótkulccsal a munkahelyére, amiből köszönöm, többet nem kérek.
Ami fontos neki, hogy magasabban üljön, dinamikusabb legyen a gép, klímás legyen és legyen ködlámpa, nagyjából ennyi. A többit én pakolom hozzá igényben, mert tudom, hogy hosszú távon mennyit javítanak a komfortérzeten.Üdv, Balázs
-
[CS]Blade2
addikt
Ezeket sorrendbe tudnánk tenni, hogy 183cm-s emberrel számolva 5 személlyel és sok csomaggal melyik adna több helyet, lábteret, és kb. mennyivel? Csomagtér is sokat számítana: ferdehátú mind a Jazz-en kívül, és 2010-2026 körüli évjáratok:
Jazz
Civic
i20
i30
Ceed
FocusPapíron a Jazz pl. 4 méter, a Focus 4,3 körül, de hasonlóan 350 liter körüli a csomagtartó, míg a Civic nem nagyobb kívül, mint a Focus, de sokkal nagyobb liter adat van a csomagtartóra.
-
Lacko32
tag
válasz gooool #195303 üzenetére
Én erre a célra egy Suprát javaslok. Nincs dugó, lehet hasítani, kellemesen kényelmetlen, cserébe megy mint a rakéta
Esetleg egy Nissan Note? Ronda, de praktikus egy dög.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz [CS]Blade2 #195322 üzenetére
Szerintem az MK2 Focus a nyerő. Karakterbe másak.
A Jazz egyterű, magasra lehet pakolni, ahogy a Focusban is. Legcélszerűbb rászánsz egy fél napot, és megnézed őket, úgy az igazi
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #195324 üzenetére
Az MK2 Focus azért nem lábtérbajnok... Az MK3 talán jobb valamivel.
Nekem 5 emberrel + sok csomaggal az alsóközép kategória a minimum:
Tehát Jazzt, i20-at nekifutásból kihúznám.Szerintem ezek közül az i30 lesz a nyerő. Én ránéznék az 1. generációs i30cw-re is. Ez egy olyan "kombi", aminek a csomagtartója inkább a sima ötajtósra emlékeztet, a hátsó lábtér viszont fejedelmi.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #195325 üzenetére
Valóságból igazad van, a Kombi 2-es Fókámba anno belőttem az ülést a 190 centimhez, mögém sok mindenki nem ült.
Viszont puttonyosként csomija rendben volt. De soha nem kéne újra a Focus.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
buci30
addikt
Sziasztok
Adott egy '98 Audi A4 b5 2.4 sedan 195 ezer km-rel
Váltáson gondolkozom de nem minden áron.Mennyire kell nézni egy adott kocsiba hány km van?
Ugye sok kocsinál megoldják okosba tudom...
De mennyire számít vagy mennyi az elfogadott még?
Vagy ha mondjuk 250-300km van benne de rendben a motor vagy vezetett szerviz könyv stb akkor még vállalható?Amit nézek az pl 2003-2006 os kocsik amik olyan 250-300km van bennük.
Ha egy szerelő vagy mondjuk vezetett szerviz könyve van és arra azt mondják okes akkor a km nem annyira döntő?
Hülye kérdés lesz de... Meddig bírja egy kocsi km-be vagy évbe?
Tudom ez is függ, hogy ha oda van figyelve rá stb de még is van egy ajánlott idő vagy km?
S végül:
Azért kérdezem mert az én Audimnak semmi baja fogyasztás 8,5-11l között de ezt tudtam benzines nagy motor ezt vállaltam is.
Van benne 195km az se olyan huuu de sok, nézve a használt autók piacon mi van.
Plusz tetszik is max a lámpát cserélném ki rajta elől dizájnosabra.
Tehát bajom nincs vele ez is csak külcsin miatt talán.De 23 éves ugye '98as és ezért gondolkoztam cserén csak őszintén.
Rozsda az semmi azaz a tetőn van egy kis pötty de alul és ajtók stb semmi szerencsére.
S újabb hülye kérdés mennyit bír egy ilyen kb evbe vagy km-be?
Azért gondolkozom így ha még lehet vele menni 4-5 év akkor majd utána cserélem le és nem érdekel mennyibe akkora már össze teszek egy új kocsira kb.Ezért gondolkozom melyik a jobb választás.
Tudom van aki 3-4ev után cseréli a kocsit, vagy ez a hobbija vagy munka eszköz stb
De vegyünk egy átlag embert mint engem 😂Munka oda-vissza 30-30km
Meg nyáron ide oda 😊
Nem nagy távon.
Azért gondolkozom, hogy váltok egy jobb dizájn olyan 1,5misiért találtam 2003-2005évit és olyan 250-300km van bennünk.
Az enyém 1998 de csak 190km van benne
Azok "újabbak" de több km.
Tehát nagyon döntés képtelen vagyok.Vagy inkább tartsam meg és költsek erre?
Vagy azért '98 helyett egy 2003-as jobb lenne ha nagyon km akkor is?Asszem össze szedtem minden gondolatom 😊
Köszi előre is akkor segít vagy tapasztaltabb...
iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
Bdanyy
addikt
Én is megtartanám, ki tudja milyen lehet a másik 16-18 éves autó. De ha elkezdenek jönni a problémák, ne járj úgy mint én, szállj ki időben
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
Tothgera30
Ármester
válasz gooool #195320 üzenetére
Teljesen megértem a döntést, bár ahogy látom ez főleg érzelmi alapon múlt. Azért a Panda egy hajszálnyit komfortosabb, és ezt úgy írom hogy 15 évig Wagonunk volt. Ha már említettem, így esetleg a WagonR-t is meglesném, az hozzám közelebb áll. Viszont ha tényleg kell valami plusz, akkor Ignis Sport.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
félisten
Sziasztok!
Autót szeretnék venni, leghamarabb tavasszal, de ráér később is, lényeg, hogy alaposan utána akarok járni a megfelelő típusnak.
Használt jön szóba elsősorban, és úgy 5 évre tervezek vele.Ami alapvető:
- legalább Astra méret
- benzinmotor
- legalább 100le/1t arány
- 6 seb. kéziváltó
- értékelhető vezetési élményAmi szintén fontos:
- ülésfűtés
- légkondi
- legalább 400l csomagtér
- jól bírja a kátyús utat
- ne legyen hírhedten drágán javítható típushibája
- olyan helyen ne rohadjon, amit drága javítani
- fontos javításokkal együtt (hajtáslánc, futómű, fék pöpec állapotra hozása), és kezdeti költségekkel együt, jó állapotú téli és nyári gumikkal együtt álljon meg 4 millióban
- később se legyen drága javítani. Közepes költségszinttel kibékülök.A kombi kasztnit kerülném, de ez nincs kőbe vésve.
Hosszú távokat mennék vele főleg, így fontos az autóúton mért fogyasztása, legalábbis benzinesekhez képest - természetesen nyugis vezetési stílus mellett.
Korban nincs megkötés. Ha egy öreg problémamentesebb típust jó eséllyel kifogok jó állapotban, az ellen sincs kifogásom.
Ha túl sokat akarok túl kevés pénzért, szóljatok!
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
MC Pite
veterán
válasz gooool #195303 üzenetére
Az Ignis
félelmetesizgalmas rossz úton, plusz 99%ukat csak tankolták, és 2-3 évente kaptak egy kis fincsi ásványi 10w40et.Jazz vagy Clio ezekből, bár előbbit nem olyan olcsó szervizelni. Ha belefér, Sandero; na az bírja a tré utat.
Ha Suzuki, és a 10milió légy nem tévedhet dolgon túllépünk (Swift), akkor próbáld ki a big blokkos nagykerekes Splasht.
Erről is, mint a többiről azt hiszik szupermegbízható mert S betű van rajta, szerintem ez sem jobb az átlagnál, de jó vezetni, jó az ülés/váltó pozíció, faszán bővíthető. Ebből is ritka a jó, de egyel kevésbé ...konzervatívak/autó(karbantartástól) félő emberek vették talán.Ismerősnek hasonló célokra felmerült a Fusion, Picasso is, esetleg Altea, Scenic (I fl), vagy Scenic2 is.
2 szemponttal bővítenék: nem alacsony üléshelyzet, és jó(!) világítás (jó jó, itt az összes japán kapásból kiesik a H4 miatt). Előbb utóbb panasz lesz arra hogy sötétben nem szeretnek menni, de egy jó H7es lámpa(mondjuka C3é meglepően jó volt izzóval is, legalábbis a tompított) vagy akár vetítőlencsés fényszóró (normális leddel) nagyon nagy segítség.
szabonagyur: Nem annyiért fogják szervizelni mint a 206ot, Splasht. Gyertyák, vezérléscsere, hátsó fék, futóműelemek. De leginkább koccnál, lámpacserénél és hasonlóknál nyílik jobban az olló (és a legtöbb Jazz fényszórója már nem acélos, a tyc/depó meg beállíthatatlan fos).
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
tboldi
nagyúr
válasz MC Pite #195333 üzenetére
- Vezérlést nem kell cserélni, nincs is periódusa;
- Gyertyából ugyan 8 db kell az i-DSI-be, de csak sima NGK BKR6E-11 kell, valami 800-900 Ft darabja, a Suzukikhoz a 4 db irídium több, mint 20k Ft;
- A hátsó fék konkrétan olcsóbb hozzá, mint a WagonR-ünkhöz.
- Karosszériaelemből csak csomiajtót vettem eddig, a picit rozsdás, de menthető volt 50k, a szép, közel hibátlan meg 70, de mindkettő fullos, az összes burkolat és sallang rajtuk volt, az 50k-esen még egy viszonylag ritka spoiler is;
- A futóműelemek sem vészesek, az összes rugó, lengéscsillapító és toronycsapágykészlet ~180-ból megvan, a WagonR-re ugyanez kb. 150k volt, arányaiban nincs nagy különbség.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
Szerintem tökéletesen körbeírtad az mk3-as Octavia-t 1.4 TSI-vel. Itt fontos, hogy a javított 1.4TSI legyen, de pontos motorkódot majd írnak a többiek (2015 utániak tuti rendben vannak). Minden feltételednek megfelel, és akárhogy töröm a fejem, nincs még egy ilyen autó a piacon.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lacko32
tag
válasz Tothgera30 #195331 üzenetére
Relatív kényelmes, kompakt egyterű nyugodtabb sofőröknek. Volt kettő is a családban, sajna egyik karambolban elvérzett, másik viszont járja az utakat tisztességgel.
Magas, ülések kényelmesek, ha egy jól felszereltet kifogsz, az szipiszuper. Hibája a szelep fedél és hengerfej tömítés, illetve a gyári dobok mára lerohadnak róla. Szervója egyujjas, teljesen jó városban.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #195335 üzenetére
Kiegészítés:
Arról megfeledkeztem, hogy a Jazz-ben 40k km-enként kell gyertyát cserélni, a Suzukikban ráér 105k-enként is. Na, de 3*8*900 Ft még mindig nem több, mint a Suzukihoz.
Ami valóban plusz költséget jelent a Hondánál, az a szintén 40k km-enként esedékes szelephézag ellenőrzés, valamint EGR-pucolás. 5 féle tömítés kell hozzá, más nem, cirka 25k Ft. De azt hiszem, ez sem egy kibírhatatlan összeg ennyi km-re.
[ Szerkesztve ]
-
KoVee84
senior tag
Asszonynak megjött a kocsija. Ahhoz képest, hogy 3 éves, nagyon szép állapotban van kívül belül, ezért gondolkodom, hogy rakatok rá kerámiabevonatot. Van esetleg valakinek? Megéri?
-
aktív tag
válasz Big_Boss #195286 üzenetére
Sziasztok!
Feleség kicsit kibővítette a keretet, így 3 - 3,5 misi között keresünk második (kis)autót, városba.
Ahogy nézem, 3 millió környékén vannak HSD Yarisok, Aurisok és Jazz-ek. Toyoták esetén vállalható az 1.4-es vagy 1.8-as motor? Jazznél az 1.5-ös? CVT-től gondolom nem kell tartani. -
bexinho23
őstag
Üdv!
Kíváncsi vagyok, hogy ti mit ajánlanátok számomra, milyen autókat nézegessek a felhasználási igényeimhez mérten.
- Legyen megbízható, könnyen szervizelhető, biztonságos, nem fontosak az extrák (klíma és első elektromos ablakemelő azért legyen),
- 2010-(inkább 2012)-2014
- Benzines, mert kis távokra használnám, havonta 1-1 alkalommal autópálya
- 1.4 vagy 1.6 (Láncos, lehetőleg ne turbós). Nem vagyok száguldozós típus. Lényegében az autó rövid utazási célokra használnám.
- Ha lesz gyerek, azért hátul férjen el
- Kombik nem jönnek be, inkább a hatchback típusúak
- Keret: 2.5M - 3MAmiket néztem:
1. Toyota Auris 1.33 (problémás kis motor) 1.6 (nagyon nagyon ritka, az is magas áron, főleg külföldi)
2. Hyundai i30 1.4 (újabb szériás [2012-2014] állítólag gyári problémás, dugattyúkkal volt valami gond. Autodiagnosztikás szakemeber említette. Vezérlés problémás - feszítőgörgők)
3. Kia Cee'd 1.4 (szinte csak külföldről behozott, kétes előélet, többsége már telefonbeszélgetés során megnézésre alkalmatlan)
4. Suzuki sx4 s-cross (3M körül az aljából válogathatok. Erről nem olvastam sokat)
5. Opel Corsa D (korábbi B-vel nem volt sok problémám, viszont a C lehozott az életről. Hengerfej, hidrotőke, vízpumpa, kormánymű és apróságok. Háztól vettem 12 évesen, helyi háziorvos használta céges autónak. 4 év után szabadultam tőle)
6. Opel Astra (tetszik, de nem sokat tudok róluk)
7. Mazda 3 (faternak 2015/12-es szalon autója van a mai napig, speciális kék színben. Gyönyörű, megbízható, soha semmilyen problémája nem volt. Heti kétszer mossa, puszilgatja, garázsban tartja, olaj és szűrőcseréket minden évben cserélte. Mindösszesen 170 ezer km-nél jár. Elmondása szerint a kuplunggal már lehet lesz probléma, de csak néha, 1-esben indulásnál kevésbé reagál finoman. Viszont csak jó tapasztalatai vannak és nekem is, mint a fiának, aki elég sokszor használta. Az újabbakat nem tudom milyenek, de itt is főleg osztrákoktól behozottak vannak).Esetleg van olyan típus, amit érdemes lenne az egyik helyére betennem, vagy olyan, amit inkább felejtsek el a felsoroltak közül?
Amúgy miért van az, hogy háztól, vagy igazoltan magyarországi, 1-2 tulajdonostól nem lehet találni autókat 3M környékén? Idő végezetéig használják, vagy hova kerülnek? Mindenhol csak behozott autók, amik lehet jók, de hogy többsége nem 90-130e km, azt el tudom képzelni...
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #195325 üzenetére
És a sima i30 és a civic közt?
378 litert ír az i30-ra 4300 mm hossz. A civic meg 477 liter és 4300 mm hossz.A +100 liter csomagtartót vajon megoldották úgy, hogy a motortér kisebb mondjuk, vagy csak egy része az, és a utastér kisebb annyival? Gondolom a 100 liter kb. 12-15 cm-t vehet el az utastérből.
-
6030D
Ármester
válasz [CS]Blade2 #195346 üzenetére
Nem tudom, hogy a konkrét példányoknál ezért van-e különbség, de a csomagtérméretet a behúzott rolóig/kalaptartóig nézik. Ugyanolyan kialakítású autóknál ha az egyiknek jobban emelkedik az övvonala, és a csomagtartó oldalablakai lőrés méretűek, annak nagyobb lesz a csomagtartója.
A másik, amivel csalnak, ha a padló alatt vannak csempészrekeszek. Ezeket ugyanúgy beleveszik, de ha nem pakolod ki a műanyag dobozoka, és nem rakod lejjebb elválasztót, akkor a mindennapok során nem a gyári csomagtartóméretet használod. Ez mondjuk egy Octaviánál, ahol a csomagtartó 1x1 m területű, és kb 12 cm van a két magasság között, kapásból 120 liter.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Tippmix
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Bluetooth-headsetekről általában
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban