-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lmh
őstag
Sziasztok!
Más nevében érdeklődök így egyelőre kevés az infóm, előre is elnézést érte.
Skoda Superb 2.0, 2015/2 kombi dízel, 4 kerék megh. automata, majdnem full extrás (vagy lehet az) verdáról mi a véleményetek? 5 misi körül lenne. 110-150k körüli km-rel.
Egy szép állapotú, folyamatosan márkaszervizelt, karbantartott 2007-es E220 CDI Mercit váltana. 320k km van benne jelenleg, Avantgarde felszereltséggel.
Mire számíthat a tulaj különbségben? Megéri a különbözetet?
Én is ismerem a mercit, szuperjó autó, akkor is ha korosodik. Piaci értéke 1.5-2.5 millió között lehet, de a mai napig én érzem benne a prémium minőséget.
Előre is köszönöm a véleményeket.[ Szerkesztve ]
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
pècsimunkás
addikt
Rokonomnak volt 170 lovas változata!
Azt mondta, mintha a menyországban lenne, ha a Skodában ül !
Volt összehasonlítási alapja, voltak jó autói. A4, Passat, Mondeo. Èves szinten 65-70 ezer kilométert megy. Ennyit csak jó autóval lehet menni .Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
vzsryl
nagyúr
MK2 facelift vagy MK3 Superb?
Ha az utóbbi, akkor az infotainment rendszer nagyon erősen veri a régi Mercit. Hátsó lábtérben mindkét Superb inkább az S osztálynak az ellenfele, csomagtérben meg még az E-Klasse kombit is veri bőven.
Értelemszerűen anyagminőségben nem egy ligában játszanak, de a magas futásteljesítmény és az évek jobban belemartak a mergába, így talán az sem túl nagy különbség.
Futóműnél is hasonló a helyzet, mint a beltérrel kapcsolatban, viszont ezt könnyebb orvosolni, csak mocskos drága.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lmh
őstag
válasz vzsryl #194304 üzenetére
sky: köszi a véleményt, jól hangzik.
vzsryl: Fúha, hát ezt nem tudom, hogy mk2 facelift vagy mk3....honnan tudnám ezt megállapítani?
Ezt a mocskos drága orvoslást nem értem pontosan mire érted, meg hogy hogyanmolnarpeter: A 4x4 sajnos adott, mert ismerőstől vennénk ezt a konkrét kocsit. Ha nem ezt a skodát választjuk akkor választhatunk igazából akármi mást vagy marad a merci
(((Pont meg is néztem, hogy szép 2015-ös merciket is lehet kapni 5 misiért Ha rajtam múlna, elmennék vagy a szívem irányába és onnan választanák valamit, vagy valami japán irányban (pl Mazda 6) gondolkoznék, de ebbe most ne menjünk bele, mert messzire vezetne, meg most egyelőre nincs is realitása.)))
[ Szerkesztve ]
Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
Lmh
őstag
válasz vzsryl #194307 üzenetére
3T, ez van a forgalmijaban. Az akkor mk3 lehet vajon?
3 kulso kepem van a kocsirol es egy forgalmi fotó. így már értem persze a futóművet, köszi.
Az eddig elhangzottakbol akkor tehát arra kovetkeztetek, h elég jo auto ez a skoda.... így megnyugodtam kicsit
Köszönöm!Steam Deck / PC: i5 6600 / Inno3D GTX 1650 Super Compact 4GB GDDR6 / MSI B150M Bazooka / Patriot 2x8GB DDR4 2133Mhz / Chieftec Force 400W / OCZ Agility3 120GB, Kingston UV400 480GB, Samsung HD103SI 1TB / Win 10 64bit / LG 34UM68-P monitor
-
veterán
válasz molnarpeter #194305 üzenetére
Ez az állítható lengéscsillapító miből áll? Nekem is van C meg S mód, még sose nyomtam meg. Mint itt a bal felső csak ugye nekem jobb felső mert nem jobbkormányos:
https://tinyurl.com/rasoapro
-
gippazoid
senior tag
válasz slett27 #194286 üzenetére
Egy lefosott darabba ültél be. Amúgy egy normális állapotú Golf 5 is teljesen korrekt még ma is. Én is láttam ilyeneket kereskedésekben, de nem az autót minősíti az állapota. Amúgy pedig 2011-es évből NEM veszünk TSI motort mert láncos és csak sz.pni lehet vele! 2013-tól szíjas, csak azt szabad. Akkor is félre kell tenni kokszosodás miatti takarításra olyan 150e Ft-ot, mert a dióhéj szórás után mikor visszateszik a szívósort, normális szerelő cseréli a tömítéseket is.
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
válasz pècsimunkás #194298 üzenetére
Rázott az eleje: fék. Ez nem gyártási probléma. Megragadnak a fékbetétek, folyamatosan fognak, erre a lusta szerelő cserél betétet meg tárcsát de b.szik dirib-darabokra szedni a féket és minden mozgó alkatrészt alaposan rozsdátlanítani és megkenni pasztával. Aztán 2-3 hónap múlva jön a fórumra a tulaj panaszkodni hogy az ATE/Brembo/tetszőleges tárcsa milyen sz.r mert 3 hónap után ugyan úgy üt mint a leszerelt szett. Persze mert ugyan úgy félrekopik.
De féktárcsa hullámosodást okozhat egy vagy több erőteljes fékezés során felforrósodott tárcsára felfröccsenő víz is pl. egy pocsolyából.A műszerfal problémát el tudom képzelni mivel a korabeli Ceed-eknek meg olyan baja van hogy felválik a ragasztása és több cm-re eláll a tűzfaltól a műszerfal, ami kintről is látszik a szélvédőn keresztül.
Sajnos a koreai autóknak is jobb a híre mint a minősége, ezt 8 évnyi KIA-zás után merem állítani, szalonból vett autó, 32e km van benne most és már mennyit szívtunk vele... És most is szívunk. A 16 éves Octavia2 meg sok gonddal küzd de még mindig megy, hősiesen.
Gippazoid Novelties Inc.
-
gippazoid
senior tag
Ha valaki tud Debrecenben olyan villamossági szerelőt vagy műhelyt amelynek nem csak régi hírneve van nulla mai színvonallal és képes arra a szerelő hogy tényleg kimérje, egy KIA lambda szonda vagy a vezetékelése kontakt hibás-e vagy maga a szonda rossz, az szóljon.
Márkaszerviz elég gyorsan eldöntötte hogy a szonda fűtése a hibás, csak éppen a valóság meg a hibakód nem azt mutatja, ráadásul annyira szórványos a hiba hogy sokszor ki is alszik a MIL lámpa. Ahhoz meg kicsit drága a cserés javítás hogy után megint virító sárga MIL legyen és amiatt esetleg a műszakin is megbukik mert épp világít mikor oda kerül.
Gippazoid Novelties Inc.
-
joshua7
veterán
válasz gippazoid #194311 üzenetére
Amúgy pedig 2011-es évből NEM veszünk TSI motort mert láncos és csak sz.pni lehet vele!
Ez ebben a formában általánosító hülyeség. Nekem konkrét jó tapasztalatom van. Neked? Nyilván oda kell figyelni a láncra + kokszosodás, amit írsz, de korántsem sz*rf*s az összes.
slett27, #194286: van hahu-s link arról a kocsiról? Megnézném, mi az, ami ennyire rossznak tűnik. Ha 2011, akkor Golf 6, amit mondjuk egy lelakott, múanyag kormányos Trendline esetén tudok elképzelni.
Semper Fi
-
slett27
addikt
válasz joshua7 #194314 üzenetére
Igen, ez lenne :
Hozzászoktam a kultúrált műszerfalhoz. PL FIAT Bravo-ban, Opel Astra J-ben, Ford Focus-ban fényévekkel jobb, kényelmesebb, látszik hogy foglalkoztak a műszerfallal pl.
De lehet ez is igen szubjektív.Szerk.: És tényleg Trendline.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qru
MODERÁTOR
Ne bánd a 4x4-et, ajánlott mert egyszerűen túl erős az a dízel ahhoz, hogy csak elöl hajtson.
Az előző Superb egy 2010-es 1.8 TSI (ritka fos motor, soha ne vegyen ilyet senki)-be is kellett volna most meg egy TDI van abban meg pláne kéne.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
slett27
addikt
válasz joshua7 #194317 üzenetére
Érdekes. Azonos típuson belül ekkora különbség ilyen téren....mindig tanulok valamit.
Btw : szoftveres chiptuning mennyire van káros hatással a motorra ? Gondolok csak OBD-n keresztüli programmódosításra.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Qru
MODERÁTOR
válasz slett27 #194318 üzenetére
Szívómotornál kb semmi hátrány mert ott csak kb 7-10%-ot lehet javítani. Turbós kocsiknál már elérhető ennek a duplája is simán. Ott azért már benne van a pakliban, hogy a turbó picit előbb elfárad vagy az automata váltó de ha ésszel van húzva akkor ott sem lesz baj.
#nincsbennetarcsi
-
Bdanyy
addikt
válasz joshua7 #194322 üzenetére
A műszerfal ugyanaz marad, bár én mindig a vwt/audit keresem más autókban is. Egyszerűbb lenne, ha azokat találnám szépnek/kényelmesnek
Vw konszern alapfelszereltsége elég gáz tud lenni, még audikat is láttam tekerős ablakkal
De néha elképesztő mik nincsenek az alapverzióban, akár itt a korábban említett hyundai klíma és rádió, nélkül. Nekem a fix ülésmagasság és kormány kombón is megakadt a szemem ismerős új ladájában Őt nem zavarta, én beülni sem tudtam kb a kormánytól. (pár éve még 3m alatt lehetett venni új 1.6 szívóbenzinnel automatát, most kicsit mások már a lehetőségek)[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
veterán
én még mindig nagy dilemmában vagyok autó terén, továbbra is a pug 508 vezet, de elgondolkodtam rajta, hogy mennyire lehet élhető egy a3-as 5 ajtós mondjuk egy gyerkőccel?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
footy
addikt
válasz slett27 #194315 üzenetére
Szerintem olaszt keress, mert nem leszel happy a nemettel.
Az a baj, hogy a nemeteknel a fillerb@szas akkora tudomany, hogy olyan nincs meg egy.
Most vettunk az asszonynak egy ST-line focust, de vagyik vissza a Giuliettaba, mert az olyan dolgokert ami egy alapkivitelu giuliettaban benne volt (pl. feny es esoerzekelo) az nincs benne az ST-lineban. Persze lehet most mondani hogy miert nem neztuk meg, de azert egy ilyen 5ftos alkatresz mar tenyleg be kellene hogy ferjen, plane ha nem a legalapabb kivitelt veszi az ember.
A VW pedig mestere ennek. A trendline kivitelben szanalmasan szarok az ulesek es okadni lehet a muanyagkormany fogasatol.(szerintem a tobbi muanyag felszereltsegtol fuggetlenul ugyanaz) Sot abba altalaban veknyabb zajcsillapitas nelkuli szelvedo megy. (a giuliettaban pl a csillapitott szelvedo is alap)
Lehet Golfot nezni, de akkor meg ra kell dobni jocskan, hogy meglegyen egy comfortline vagy highline. Aztan adodik a kerdes, hogy er-e annyit/annyival tobbet az auto.
Talan a Leon picit kivetel, mert ott az FR csomagban tenyleg minden realisan elvarhato extra benne volt. (normalis ulesek, led fenyszoro,feny-esoerzekelo, navi,stb.)
En TSI-t csak 2013 utan vennek, mert oke hogy van akinek nincs baja a korabbi evjaratokkal, de eladasra altalaban nem a gondtalan peldanyok kerulnek...
Egyebkent az 1.4TB karakterben(megbizhatosagban is) jobb mint a TSI. (cserebe tobbet eszik es picivel zajosabb)#194324bandus
Ha nincs babakocsi es nem extrem pakolos az asszony akkor siman elheto egy random kompakt.[ Szerkesztve ]
-
Dave46
tag
válasz slett27 #194294 üzenetére
Volt nálam egy olyan 1.4-es szívó J Astra bérautóként. Komikusan gyenge az autó, eleve sár nehéz ugye, de amit ezzel a motorral művel, az tényleg vicces, lenyomod a gázt konkrétan semmi nem történik. Nagyon régen röhögtem ennyit autóban, mint az alatt az egy hét alatt. A motorerőt leszámítva egyébként tök jó kis kocsi, tetszett a futóműve, váltója, kényelmes volt, stb, erősebb motorral teljesen jó választás lehet.
It's never your successful friends posting the inspirational quotes.
-
Bdanyy
addikt
válasz Dave46 #194327 üzenetére
az 1 literes mondeokra vagyok kiváncsi milyenek lehetnek, pl ez [link]
Mondjuk valszeg jobban megy mint az 1.4 szívó.[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
slett27
addikt
válasz footy #194325 üzenetére
Köszönöm a segítséged. Igen, látom szűrődni az igazságot. Nyilván az ember nem ül nap mint nap át más autójába csak ha vadászik egy utódot. Esetleg rokonság.
Dave46 : Remek. Akkor megint egy ami jól néz ki (számomra) és skippelve lesz. Azért kipróbálom, mert amit néztem 1.6-os 116 LE de gondolom nem annyira szignifikáns a különbség.
[link] Ez itt van közel.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
BigBlackDog
veterán
válasz gippazoid #194331 üzenetére
"...csak sz.pni lehet vele!"
Ha csak rossz tapasztalatod van, az szerintem nem elégséges ahhoz, hogy ennyire általánosíts és esetleg nem teljesen valós képet alkoss. Szerintem itt a topikban is van/volt nem egy tulaj, akinek nagyobb gondja nem volt az ilyen motorokkal (persze, némi proaktivitás nem árt hozzá).
-
szabonagyur
félisten
válasz BigBlackDog #194332 üzenetére
(persze, némi proaktivitás nem árt hozzá).
Az a baj, hogy nem szokás ez. Ott van a Jazz is amit mindenki istenít, hogy milyen jó, semmi gond, japán motor stb. Aztán a szerelőm aki az egyik legnagyobb Jazz szerelő az országban nem régen mesélte, hogy ennyi motorcserés Jazz is régen volt nála, mert ugye a legenda miatt még annyira sem törődnek vele (sőt már felhozta, hogy lassan elég öreg lesz maga az autó, hogy 1-1 nagyobb javítás már "GTK közeli" lesz).
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
bexinho23
őstag
Ebben a járványhelyzetben hogyan megy most az autók műszakiztatása? Fél éve nincs a nevemen autó, és most vennék, viszont a kiszemelt jármű műszakija 2020.11.30-án lejárt. Ahogy olvastam, 2020.11.04. után lejárókat ideiglenesen nem kell megújítani a kihirdetett veszélyhelyzet miatt. Viszont ha megveszem az autót, és szeretném műszakiztatni, akkor azt minden gond nélkül elvégzik, ugye? Nem kell várnom a veszélyhelyzet lejártáig...
-
Lacko32
tag
válasz tboy93 #194326 üzenetére
Tavaly karácsonykor az asszony hugyosra pakolta az Accordot. Az anyós taposón, ülésen csomagok, csomi rottyon. Nem egy csigaház sajna
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
slett27
addikt
válasz ngaba #194340 üzenetére
[link] Előirányozva.
A Bravo lehet hogy jól sikerült konstrukció, de az eladása művészet lesz. Örülhetek ha valahol egyáltalán beveszik (emberi áron).
Lacko32 :
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
[CS]Blade2
addikt
Van egyébként ezekre az Opelekre magyarázat, hogy mi van benne pluszban amitől vagy 100-200Kg-val nehezebb, mint bármi más ami hasonló méret és hasonló árkategória? Gyengébb anyagból tettek többet, vagy rosszul van kialakítva és azért kell több vagy vastagabb, vagy másból jön össze? (vezetékek, műanyagok, kárpitok, stb.)
Árban ezt a 100-200Kg-t nem tudták érvényesíteni, annyiért ment az 1400Kg-s, mint a konkurenciának az 1200-as. -
slett27
addikt
[CS]Blade2 : erre én is kíváncsi vagyok, mert neten semmi infot nem találtam erre vonatkozóan.
2010-2012 összes benzines autók száma : 5180. Szűrés Komárom-Esztergom megyére : 136.
What ?"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
KoVee84
senior tag
Azért ez így nem feltétlenül igaz
Csak onnan tudom, hogy nemrégen nyavalyogtam itt, hogy nem tudok dönteni a Golf GTE és a Niro között. Nos ezt úgy oldottam meg, hogy vettem egy cx3-at
...amit ennyire lehet húzni:
Jut eszembe. Mazda automata váltóról tudtok valamit mondani? Semmi infót nem találtam róla a neten.
-
slett27
addikt
válasz JackFeryll #194346 üzenetére
Igen, elég korlátozott...
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban