-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz Bdanyy #194749 üzenetére
Richard!, Bdanyy : jöhet a pótlás akkor.
OPiiPO : valóban így van. Ez nagyon szubjektív pálya.
Amúgy visszatérve a topic eredeti témájához, majdnem Mitsubishi Lancer lett. De arany árban mérik errefelé csak nem tudom mire föl. Ebből a pénzből egy 2009-eset (sem) tudtam volna venni.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ngaben94
csendes tag
Sziasztok!
Max. 1 millió forintig keresek megbízható, kis fogyasztású dízel autót.
Heti átlag 600 km-t mennék vele.
Milyen típusokat ajánlanátok?
Előre is köszönöm! -
veterán
válasz Gabonetta #194750 üzenetére
Lsa ezust, 1249k
ngaben: kia ceed/hyundai i30 az 1.6 crdi motorral abbol is az erosebbik 116 loerossel, erre a felhasznalasra tokeletes, 5 alatt elfogyasztgat es egyszeru szerkezet.
[ Szerkesztve ]
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
ngaben94
csendes tag
válasz molnarpeter #194754 üzenetére
2 személy, csomag nincs, csak munkába járni kellene. Szinte csak országút, kétszer lenne elindítva naponta.
bandus: köszönöm szépen!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ngaben94 #194756 üzenetére
Árat csak maximumként nézve kicsit olcsóbbakat is mondok, mert annál kisebb az értékvesztés = kevesebb a km költség. Olcsó üzemeltetés szempontból az adagolós nyerő alapvetően, illetve ami nincs, az nem romlik el... Ha csak a legkisebb költség számít, akkor Lupo/Arosa. Olcsóbban ott van még a Saxo/106/Micra 1.5D, ott torziós hátsó híd felújítás (kivéve Nissan) és rozsda a fő probléma. Fölötte eggyel Ibiza/Polo/Fabia 1.9 SDI/TDI, illetve az Audi A2 talán belefér a keretbe (nem vagyok otthon a piacon, remélem kijavítanak), ott az alu bódé is segít. Vagy még Golf/Octavia/Leon/Toledo/A3 1.9 SDI/TDI.
Motort illetően ami el tud romlani, az költség szerint sorban:
-kamrás, adagolós szívó dízel: hengerfej javítás lehet, adagoló és porlasztó bontott vonalon max egy Deák, de elmegy rengeteget amíg nem kap étolajat és hasonlók
(többi közvetlen befecskendezős)
-SDI: adagoló és porlasztó szintén örök élet (esetleg tömítés csere), viszont itt már a hengerfej sem érzékeny.
-TDI: kettőstömegű lendkerék, turbó (tartós, de kor miatt nem örök), adagoló, porlasztó ugyanaz.
-1.4-1.9 PD TDI: előző, csak az üzemanyag rendszer bonyolultabb, néha kábel köteg csere, 1-2 PD rendszerrel kapcsolatos probléma megesik, és az üzemanyagra viszonylag érzékeny (adagolóshoz képest), szóval csak hibátlan állapotban érdemes venni, nehogy drága legyen a javítás (pl. PD elem vagy fészek gond)
-Common rail dízelek: ennyiért még részecskeszűrő nélküliek játszanak főleg, üzemanyagra szintén háklis, részegységek tartóssága múlik a gyártón is, talán a Bosch ilyen szempontból leginkább felhasználóbarát (alapból tartós, és van felújító ipar), itt némelyik típusban meg lehet úszni kettőstömegű nélkül.
Szóval olcsón közlekedni ezért vennék SDI-t, mert olcsóbb a kocsi is, és egy common rail porlasztó árán komplett motort kapsz. -
Lacko32
tag
válasz slett27 #194745 üzenetére
Igen, J Astra 2013 évjárat. És Cosmo felszereltsêg. Szóval a Computer fel van készítve erre, tudja is, viszont maga a funkciója ki van kapcsolva. Tudja, ha kalózkodás áldozata lesz (legalábbis tudnia kellene)
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaben94 #194752 üzenetére
Annyiért majdnem kapsz 2.2 dízeles Accordot. Leömlő repedés, szervó csőnél szivárgás a leggyakoribb gond.
De mindenre van megoldás, nem horror áron.
Illetve sajna ívrohadás, ajtók alja rozsdásodhat.Vagy egy 1.9 pd Passat
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
veterán
Egy "olcsó" 3000-6000 eurós benzines Touareg mennyire ellenjavallott?
Nagyon megtetszett az asszonynak, természetesen automata legyen és lehetőleg fekete. Faluban, szomszéd városba rohangálós lenne évi 3-5000 kilométer futással.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #194761 üzenetére
Ilyen kevés kilóméterre egy batár Touareget (személy szerint) nem vennék, főleg nem automatával. Horror.
Ebből az összegből kijön itthon egy kiváló Jazz, akár egy Accord. Már amennyiben ezek játszanak
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
veterán
válasz Lacko32 #194766 üzenetére
A feleségemnek mindegy milyen hosszú csak legyen olyan magas amilyen széles
A Jazz picike szerintem, de már ebben sem vagyok biztos. Az új nagy autóknak csak vastag az ajtaja meg bunker de hely az nincs. Az Accord az előző kritériumnál kiesett.
Pont a kevés kilométer miatt olajcserén kívül elhasználódni sok minden nem fog, és 20 literes fogyasztás is belefér. Az előző autója 3 év alatt 12 ezer kilométert gyűjtött kb.https://tinyurl.com/rasoapro
-
szabonagyur
félisten
válasz tboldi #194770 üzenetére
Gondolom úgy érti nem magas, nincs meg az a robosztus érzés, mint egy Touaregnél. Sok nőnél számít, hogy magas legyen mert akkor parkolásnál a padkázásnak kisebb az esélye-->> bár erre is láttam már példát valamelyik nap, egy új SX4-nek volt elől szép magas benyomódása egy oszloptól.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
veterán
válasz szabonagyur #194772 üzenetére
Annyira nem kell hatalmas, eddig egy HR-V-je volt de nehéz jót találni helyette.
Ezek a nagy batár suvok tetszenek neki valamiért.
Sorento meg ezek. De még maga sem tudja mit akar, csak általánossgban megkérdeztem mennyire öngyilkosság egy Touareg, és hát nagyon.https://tinyurl.com/rasoapro
-
adalbert1
veterán
válasz [CS]Blade2 #194717 üzenetére
Az Astrás telex cikk után én is elgondolkoztam, hogy mit vennék, és igazából (ha az új autót nem számoljuk, mert legszívesebben arra váltanék, ha nem lenne embertelen ára ) mindig arra jutok, hogy egy 4-5-6 éves autót kellene venni, amit ideális esetben 5 évig használnék.
Most H Astra kombink van, és ez alapján nem szívesen vennék megint 10 éves kor körüli autót, itt rosszul érintett, hogy rengeteg olyan típushibája van, ami csak pár év után jön elő (toronycsapágy, leömlő, ventillátor motor, stb), szóval ezeket a köröket inkább kihagynám legközelebb (persze lehet, hogy a J azért jobb konstrukció, illetve azért ez egy elemű minta, de azért érzelmileg rosszul érintett ), de a K astránál alig van szimpatikus motor (talán az 1.4 turbó, ami a ráncfelvarrás előtti modellekben van), illetve azt sem értem, hogy akik 4 év alatt majd 200k-t tekertek bele (használtautót böngészve vannak ilyenek), azok miért benzinest vettek?
De igazából most elméletileg majdnem minden rendben van az autón (kellene még egy vízcső, amit nem tudtak kicserélni mikor a többit cseréltettem, és fényezésen javítani), most kapott két év műszakit, viszonylag olcsón üzemeltethető, az értéke nagy részét már elvesztette, szóval ha csak nem jön valami közbe, akkor lehet, hogy kivárok még a cserével.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #194772 üzenetére
Csak poénkodni próbáltam, de úgy látom inkább kevesebb, mint több sikerrel.
Amúgy meg robusztus.
-
szabonagyur
félisten
válasz adalbert1 #194780 üzenetére
4 év alatt majd 200k-t tekertek bele
Nálunk a céges policyben nincs benne, hogy dízel kötelező lenne és van aki Pest mellől ingázik le Nyíregyre egy 540i-vel. Gondolhatod, hogy mennnyi km van benne.De pl. akik nem igáznak is simán beletekernek éves 30e km-t könnyen a korlátlan benzin kártya miatt. És nem 2 autó van a cégnél...
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
nagyúr
válasz szabonagyur #194785 üzenetére
Mondjuk nekem ha korlatlan benzin kartyam lenne se mennek tobbet egy evben.
-
joshua7
veterán
válasz adalbert1 #194780 üzenetére
1.6 Turbo kell abból.
illetve azt sem értem, hogy akik 4 év alatt majd 200k-t tekertek bele (használtautót böngészve vannak ilyenek), azok miért benzinest vettek?
Mert céges autó, benzinkártyával például. Én szinte biztosan benzinest váalsztanék, amennyiben opció.
Semper Fi
-
slett27
addikt
Pont ez a topic ugrott be 0.1 mp alatt, amikor is facebook-on autót kerestek jó állapotút (itt szerintem arra gondolt hogy napi szinten használná és guruljon), most figyeljetek 200.000,- HUF-ért.
Itt mit lehet ajánlani ? Lehet egyáltalán ?
Gyorsan felmentem a hahura és meglepődve tapasztaltam hogy vannak ott azért olyannak tűnő példányok amik azért jók is lehetnek, nyilván nagyon minimális elvárással. A-ból B-be valahogy....
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
sagesz93
addikt
válasz slett27 #194788 üzenetére
vannak azért kincsek annyiért is , pl én a pandámat 350-ért vettem, és kiváló jószág azóta is
de pl pont Draskovicsnál volt egy twingo "teszten" az került 200 ba ha jól emlékszem és klímás + automata
[link]
de remek daewoo matiz és társai vannak ennyiért, talán még olyan is amiben rozsdán kívül fém is van.[ Szerkesztve ]
-
-
-
10.10
csendes tag
válasz slett27 #194739 üzenetére
Köszönöm a részletes választ. Még nem sűrgős a vásárlás, csak infót gyűjtök, hogy felkészüljek a lehetőségekre. Nincs sok tapasztalatom az autóvásárlásban, ezt is 11+ éve vettem. Ez nagyon bejött, soha semmi baj nem volt vele, de most már cserélni kell.
A Peugeot 307 1.6 - 1587 cm³-t, a 2.0 benzin - 1 997 cm³-t jelent? Szinte csak dízel van a hahun.Más: nem annyira a sok ülésre van szükség, inkább nagyobb lábtér és nagyobb csomagtartó a fontos. Az egyterűek nem tetszenek.
Azt hiszem félrement
#194738 ngaba volt a címzett.[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz 10.10 #194794 üzenetére
Igen, benzines 307-ekre gondoltam. Valóban nincs sok, állíts be hirdetésfigyelőt, néha van jó ajánlat. A tengelytávja viszonylag nagy (kategóriájában), de a lábtér max átlagos. Van hátul hagyományos üléses kivitel is (osztottan dönthető pad).
A Primerában jobb a lábtér (a csomagtartó viszont kisebb a kalaptartóig).
Ami még érdekes lehet ár/érték arányban, az a Fiat Croma II, 1.8.benzinnel. (Ezt is akartam írni, de végül inkább a Chevrolet-t írtam.) Ez sem véletlenül olcsó: Magyarországon nem forgalmazták (azaz csak külföldről behozott létezik), ezért a karosszéria-elemeket csak külföldről / bontóból lehet beszerezni. (Nem is túl elterjedt modell. Ez is Opel motoros, tehát ahhoz értenek a szerelők, lesz alkatrész is.) A lábtér nagy, a csomagtartó határeset (azért nem kombi szint, és nem praktikus alakú).
-
dj79
senior tag
válasz 10.10 #194794 üzenetére
A 307 breakben hagyományos ülés van és nagy a lábtér. (volt nekünk is, de hdi). Az sw 7 külön üléssel volt szerelve, de csak a két első kényelmes. A futómű strapabíró, az indexkapcsoló nem, de van rá megoldás. 1.6 benzin jó motor, de eszegeti a lambdaszondát (antipollution fault hiba). Ha teheted, a nagyobbikkal vedd, de ott általában magasabb a felszereltség is.
[ Szerkesztve ]
-
szabonagyur
félisten
válasz tboy93 #194792 üzenetére
Nyiregyhazan vagyunk. Innen ugyebár Pest is 200 km, Balaton megint 100-150 km pluszban. Hamar ossze lehet azert rakni. Ha belegondolsz az havi 2-3ekm korul van, ingyen benzinnek valoszinuleg hamarabb elindulnal olyan helyre is ahol most meggondolod ketszer, hogy mesz e vagy sem.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
BigBlackDog
veterán
válasz bandus #194791 üzenetére
Hát, ha már ott van alattad és szereted is vezetni, meg van időd is, akkor nehéz lesz megállni. A Polóval pl. elég sok helyre eljutottunk. Mondjuk 8 hónap alatt bele is csúszott ~35e km.
+ Amit szabonagyur is írt. Az ország széléről indulva gyorsan mennek a méterek az autóba.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Vallás
- Nintendo Switch
- HThomas: Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Háztartási gépek
- Politika
- További aktív témák...
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- DXRacer használt szék eladó
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!