-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
ngaba
aktív tag
válasz Lacko32 #194597 üzenetére
"Az a bajom, hogy fotelból lesegetem ezeket az autókat."
Hát pedig a "2 gyerekülés + anya hátul" kérdést bele kell próbálni. Se a gyerekülés, se az anya ne legyen túl széles. :) De túl kényelmes szerintem úgy sem lesz, ha az anya középen akar ülni (neki ott praktikus, a vezetőnek ez viszont zavaró).
Kezdetnek ezt a cikket (+ a hivatkozott régebbieket) érdemes átnézni. 3 gyerekülés férjen bele, és az egyik ülés helyére talán az anya is elfér: [link]
A korábbi kommentekkel szembemenve, az a személyes véleményem, hogy 2 gyerekre bőven elég egy C Zafira.
Az ízlésről: Szerintem a kombi és az egyterű is ronda, de a kombi rondább. Az (ugyanolyan kategóriás) egyterű kényelmesebb belül; városban praktikusabb, mert magasabb és rövidebb; pályán viszont a kombi (jobb vezetni, kevesebbet fogyaszt).
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
Jó a meglátás, agyhúgykövet kapok, amikor minden centit ki kell számoljak, mi, hogy fér el. És én is sokat szerencsétlenkedek jelenleg a babakoccserral, mellette ha vásárlunk is, az horror.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #194602 üzenetére
A fogyasztást nem nézem. Korábban is írtam, nem érdekel mennyit eszik az autóm. Amíg biztonságban elvisz A-ból B-be, és kényelmes a családnak, addig nincs baj. Ha megkotlik, meg kell javíttatni. Akinek majomra, annak banánra is elv működik. Viszont az aggályokkal és fenntartásokkal tarkított énem fél belevágni bármi újba.
Mindenki kap egy bringát, ott nagy baj nem lehet
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #194606 üzenetére
Igen, sajnos másképp már nem megy neki, a kétkerekű elektromos mocijára már nem tud felszállni így 75 évesen.
Holnap visszaszereljük a burkolatokat és lemossuk.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz szabonagyur #194609 üzenetére
Nem, nagymamámnak.
Ha egy reumatológus kiírná neki, akkor kaphatna egy újat 90k-ért, de ezt 30-ért megkapja a szomszéd nénitől, még új aksit véve is költséghatékonyabb. Különösebben ennek sincs baja, csak sokat állt.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194604 üzenetére
Egy átlagos napon is ezzel a módszerrel hogy összecsukás nélkül bedobod a babakocsit simán nyersz 20-30 percet hogy nem sakkozással megy az idő, egy napi több megállós nyaralós napon akár 1-1,5 óra b@sz@kodástol is megóvod magad, nem veszekszel anyuval se mert nem leszel ingerült.
Azt én már csak halkan jegyzem meg hogy abban az üléssorban ahol gyerekek vannak nem célszerű semmilyen felnőttnek ott tartózkodni , mert egy esetleges balesetnél senki nem tudja kontrollálni a mozgást és úgy kicsapja egy felnőtt mind kettő gyereket hogy utána már késő lesz rimánkodni, inkább csak azonos súly csoportúak legyenek egy sorba, nejednek igazán semmi de semmi keresnivalója nincs a hátsó ülésen a gyerek majd megszokja, nálunk egyik gyerekkel sem volt különlegesebb gond, nem kell útközben babusgatni a gyereket, ha meg etetni kell akkor addig meg kell állni.
#194601) focvis
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
Egyelőre nálunk nem opció, hogy anya elöl üljön. Kisfiam egy éves, igényli a játékokat, amiket el is dobál, vele együtt anyát vagy engem tűr meg maga mellett, és igényli is. Anya pedig felveszi a játékokat, takarót, akármit. Ahogy ha innia kell, ennie, akkor az menet közben is mehet. Ha meg kéne álljak minden esetben, az nem opció, főleg, ha sietősebb a story. Egy csecsemővel pedig még jobban fordul a kocka (majd).
A lényeg a lényeg, a legésszerűbb két gyerekhez, sok pakkhoz az egyterű. Ez tiszta sor.
De akkor bekanyarodok a péniszerdőbe, teligázt nyomok, és jön a mizéria, melyik az a gyártó terméke, ami belefér a költségvetésbe, gond mentes (értsd, motor nyűgök, turbo problémák) , és kiszolgál egy négytagú családot.
S-Max tippnek kiváló, ahogy a Zafira Tourer is.
Hozzáteszem, ez az autó másodikként fog szolgálni. Amennyit menni fog, az max évi 10e km. Oda nem hinném,hogy dízel kell. Kettőstömegű,kuplung, részecskeszűrő fájó gyenge pontok. Mondjuk van olyan benzines is, amiben van, persze ennek utána kell menjek. (Mármint kettős tömegű)[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tboldi
nagyúr
válasz molnarpeter #194611 üzenetére
Az a terv, bár nem valószínű, hogy Kínából rendelnék, annál hamarabb kellene. De a 6,35 mm-es jack csatlakozó is eszembe jutott kulcs helyett.
& focvis: Ilyen akku volt benne. [kép]
De láttam már több helyen is, hogy autóaksikat raknak be, csak át kell saruzni a kábeleket. -
nesa
veterán
válasz ngaba #194614 üzenetére
Persze el lehet kényeztetni, engem pl nem zavart ha kicsit vonyított az elején, nagyon hamar megszokta mind a három, ne vedd magadra de a gyerek nem hülye, max a szülő.
(#194615) Lacko32
Menetközbe etetni de ti tudjátok, fékezel és ott fog megfulladni nem tudsz vele mit csinálni 20% esély hogy megbírod menteni., szerintem ha megetetitek 3 órát lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Lacko32 #194615 üzenetére
Ár/érték arányban én a Zafira 1.4T-re voksolnék. Kicsit sokat zabál, de évi 10k km az szinte semmi.
#194618 nesa: Van néhány túlzó dolgod, amikkel nem értek egyet, de ebben most mocskosul igazad van.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Lacko32
tag
Nézd, elkényeztetés... Nem tudom.
A gyerek az első minden szempontból. Most lehet ellentétbe ütközik azzal (most tarts rossz szülőnek minket nem tudom) hogy menet közben etetünk. Nyilván tápszert és vizet kap menet közben, nem cicit. Az nem opció. Ahhoz megállok, ahogy a pelenkázáshoz is. Jó, igazat adok, egy fékezésnél félrenyelhet, viszont a cumisüveg ahogy minden más előre fog menni a súlypont hirtelen áthelyeződése mitt, baba szorosan bekötve a Römerbe, elrepülni nem fog senki.Viszont minden gyerek igénye más és más. Elejétől fogva kellett neki az anyja. Pedig nem velünk alszik.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194620 üzenetére
Ti dolgotok, de ugye az első 3-4 hónapban nem szabad menetiránnyal szembe ültetni, csak háttal , nálunk addig voltak háttal amíg lábuk még úgy ahogy elfért, mert egy fékezésnél kitörik a nyaka, most nézd nekem mindegy de ha egy kortyot félre nyel menet közbe tápszerből akkor mit csinálsz, otthon más ugye megoldod valamilyen technikával de kocsiba menet közbe
Nyilván a gyerek az első de azért kezeljük a helyén ki a főnök, menetközbe már ne keljen személyzet a gyereknek, most a cumi kell neki megadod.... pár év múlva meg CBR-t kér húsvétra és másnapján meg vakarhatod a villanyoszlopról.
Sajnos ezt személyesen tapasztaltam előbb halt meg a haver mint hogy a gépet láttam volna, sőt az anyja sem látta, mert rögtön hazafele Harkányba kivágta egy kerékre , a villanyoszlop azóta is ott van.
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
A baba menetiránynak megfelelően ül. Előre a Hondába nem tehetem, mert nem lehet kikapcsolni a légzsákot.
Hátul az ülés pozíciója miatt nem tudom menet iránnyal ellentétesen ültetni, mivel kissé kagylósak, az ülőlap nem olyan mély, hogy a lábát kényelmesen lógatni tudja, így ha ugyan meghúzom a biztonsági övét, feje előre bukna, konkrétan a mellkasánál tartja az öv, ami kötve hiszem, hogy kényelmes és egészséges. Hiába tudom ültetni és fektetni az ülést, akkor sem tudok olyan pozíciót találni, ami neki megfelel. De ez a Honda, nyilván nem tudom, milyen egy egyterűben a szitu. Egyértelműen más.Na állj, ez már nagyon le van sarkítva. Ez évek távlata illetve a nevelés azon szakasza, amikor majd megtanulja mi a kérem, köszönöm, mit szabad és mit nem, most egy egyéves kisgyerekről beszélünk, aki nem tudja kimondani, mire van szüksége. De ha az etetés/itatás kényeztetés, akkor mi valamit nagyon rosszul csinálunk.
De a nevelést és a mit adunk mit nem adunkot tartogassuk 17 évvel későbbre, de ez megint egy magánszféra.
Továbbra is az autó a téma[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194622 üzenetére
Pedig szerintem a KRESZ sem engedi hogy újszülött menetiránnyal szembe üljön, kifogsz egy buzgó rendőrt feljelent kiskorú veszélyezésért, azt járhattok mind ketten alkalmasságira.
Sajnos az egyterű előtt nekem is meggyúlt a bajom a hordozóval, nem érte át a biztonsági öv, így másikat kellet vennem ami átéri.
-
Lacko32
tag
Újra. Hordozó - gyerekülés.
Hordozó ezer éve el van felejtve, mivel magasságban kinőtte.
Gyerekülésben ül a baba, mutatom milyenben [link]Ezt tudtommal menet iránynak megfelelően be lehet kötni, igazoltattak az Ausztriában való kijárásunk alatt sokszor, egyetlen egyszer sem szólt érte senki. Full szabályos, az ülés kézikönyve is javasolja ezt a módot. Gyerekülés-pozíció: menetiránnyal megegyezően
Amíg hordozóban utazott, addig menet iránnyal ellentétesen, de mivel a szélvédőn ott a hatalmas plecsni, hogy ebben a szutyokban NEM lehet kikapcsolni a légzsákot, így hátsó ülésen.
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194624 üzenetére
Ezeket is belehet rakni fordítva nem?
Nekem úgy rémlik hordozóval kezdtük, utána valami hasonló ülés volt fordítva és aztán valamikor 6-8 hónapos korban fordultak menetiránnyal szembe, de pontosan már nem emlékszem, soha többet nem vágyom már ezekre az időkre, háromszor jó volt, és elég is.
Úgy tudom szervizbe kitudod kapcsoltatni, ill utólag is beépíthető a kapcsoló, volvonál így láttam gondolom a Hondában is meglehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
De ennek amit küldtem, olyan a kialakítása, illetve a jelenlegi ülésen nincs lehetőségem arra, hogy menetirány ellentétesen rakjam, illetve a leírás is jelzi, hogy menetiránnyal megfelelő az ülés pozíciója. De itt a kézikönyv, típushoz kötött, [link] 8-as pont első mondata.
Szerintem a Römer ekkorát nem téved
És ha a szerviz kikapcsolja, minden babamentes úton menjek vissza bekapcsoltatni? Kezd a beszélgetés rossz irányba menni.
Maradjunk a 7 személyes tyúkolnál, ott nem tudok mibe belekötni.[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Törekszem olyat nézni/venni, és ahogy korábban írták, a Zafira Tourer lesz a nyerő. Jelentkezem a linkekkel, ha találok erre érdemes jelöltet.
Ne haragudj ha olyat írtam, amivel esetleg megbántottalak, nem állt szandékokban. Mi, szülők, mások és mások vagyunk, ahogy a gyerekeink is. Mindenki pedig a legjobbat akarja.
Köszönöm a tanácsokat!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Pár napja mellém állt egy B Zafira, hosszra és puttonyra nem igazán fogott meg. De ezt élőben is látni akarom, mert még tetszik is
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
tboldi
nagyúr
válasz focvis #194626 üzenetére
Na, utolsó off ebben a témában, mert már kezd sok lenni.
A legolcsóbb aksi, amit eddig találtam. Ha jól veszem ki a gyártó oldalán a leírásból, ciklikus, jó medical equipment-be is, és a mérete, meg a csatlakozás is passzol. Még vennék hozzá a Bárdiban ilyet is, mert miért ne.*
Gyújtáskapcsolónak meg ilyet találtam, 3500 Ft (- kedvezmény) az Unixnál.*A Jazz aksiját is betekertem ilyennel, miután cseréltem. Nem tudom, hogy valójában használ-e, mindenesetre már több, mint 2 éve bírja gond nélkül, míg az előző aksit, ami nem volt becsomagolva, cirka másfél év alatt kinyírtam ugyanolyan felhasználás mellett.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Lacko32 #194631 üzenetére
A C Zafira/Zafira Tourer kell neked. Az a legjobb a sorozatban.
ui.: Nalam is hasonlo a szitu. 3 eves melle lehet lesz meg 1 gyerek. A 3evesnek is kell hogy ott uljon anya, foleg hosszabb uton. Hiaba nagy hatso terben egy Passat vagy egy superb, ha nincsen 3 kulonallo ules, akkor az ulesek kikepzese miatt felejtos a dolog.
Az egyik imserosunknek van egy Zafira Tourer. Mar tervben van, hogy beleprobaljuk a meglevo ket ulest(Cybex Sirona i-Size+ Cybex Pallas2 fix). Ha vegre sikerul eljutnunk, akkor majd megosztom a tapsztalatokat. -
nagyúr
válasz footy #194636 üzenetére
Képeken azt néztem, hogy a Zafi' Tourernek középső üléssorában hasonló a helyzet, mint a Touran-ben. Keskenyebb a középső ülés. Igan, normális kialakítású, de keskenyebb.
Ezt mindenképp figyelembe kell majd vennetek!
Gyerekülés nélkül már élhető a középső ülés is, ezért
Mar tervben van, hogy beleprobaljuk a meglevo ket ulest(Cybex Sirona i-Size+ Cybex Pallas2 fix). Ha vegre sikerul eljutnunk, akkor majd megosztom a tapsztalatokat.
erre nagyon kiváncsi leszek, főleg erre: a két szélső ülés közé hogyan fog beférni a felvigyázó/babaellátó osztag ?[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
-
veterán
Érdekes. Azt gondoltam nagyobb a különbség a régi és az új közt.
20 éveshez képest havi 3300 plusz a 15 éves, további havi 2100 a 10 éves. Havi 5400 forintot szerintem megér a 10 éves a 20 évessel szemben, főleg, hogy csak 8%.
Itt jön egy nagyobb lépcső, havi 8800 plusz havonta az 5 éves. Ezt már nem biztos hogy megéri meglépni, de a kényelem, presztizs miatt még kifizethető összeg.Szerintem ez alapján elég jól döntöttem az 5 és 10 éves közt:
- 8,5 éves kocsit vettem, inkább a 10 éveshez közel
- kilométerben még a példában hozott 5 éves 120 ezrénél is kevesebb van benne
- árban is a kettő közt de inkább az 5 éveshez közel kb 2,9 (bár nincs honosítva - még)https://tinyurl.com/rasoapro
-
dudi6
senior tag
Sziasztok!
Nővérem megkért, hogy segítsek neki autót választani!
Tudnátok ajánlani neki megfelelőt?
Amire kellene:
- szinte csak városon belüli használat
bölcsibe bevinni a picit reggel, majd du-án haza (3-4 km oda és ennyi vissza is), heti/havi nagy bevásárlás
- nem szeret városon kívül vezetni, így ritkán lenne használva országúton
- megbízható legyen
1,5 milliót szánna rá kb., de persze lehet kevesebb is. Ha van valami nagyon jó vétel, akkor kicsit többet is kiadna (1,8 millió)
Tudnátok segíteni, hogy milyen autókat nézzünk meg? Előre is köszönöm -
Llew
senior tag
válasz rasotamas #194641 üzenetére
Igen én is azt néztem, hogy ez alapján egy 10 év körüli az jó kompromisszum. Az arányokat elvileg jól mutatja, meg legalább össze van szedve, hogy az ember lássa mire számít.
Már attól eltekintve, hogy a bekerülési költséget úgy kezeli, hogy az mindegy mennyi, de megvan. Nyilván a többségnek eleve ez a határvonal. A többi az "csak" utána jön.Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Dacia topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...