-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
-
footy
addikt
válasz grizlisandor #194453 üzenetére
csiga nelkul a 2.0D is
kulahurka -
[CS]Blade2
addikt
válasz vzsryl #194452 üzenetére
Én olyanokat megyek, hogy:
H: reggel: 1,3km leáll 10perc, 1,3km
K: reggel: 9,3km, este 9,3km
SZ: este: 9,3km
CS: reggel 9,3km
P: reggel: 4,8km leáll 30perc, 0,4km leáll 20perc, 1,8km leáll 10perc, 3,5km
SZ: reggel: 9,3km, este 9,3km
V: reggel: 1,3km leáll 10perc, 1,3 km este: 9,3km
Összesen: 80,8kmEhhez hozzájönnek egyebek, úgy kicsit sűrűbb, de olyan, hogy a víz után még 25km mire meleg lesz az olaj és a motortömb, csak szökő évente.
Május óta írom a km-eket havonta:
699,9
571,8
506,2
462,7
538,6
538,2
738,0
561,1Szerintem ez kinyírná a turbót is. Zsír újat 20év/150.000km-re tervezve.
Most már abban sem vagyok biztos, hogy nem-e generálnék számottevő tételű karbantartást egy részecskeszűrős 2021-es 1.2-es ISG-s Swifttel.
Lehet, hogy kifejezetten 2017-est kellene keresnem. Abban elvileg még nincs egyik sem.
-
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #194456 üzenetére
Elektromos/hibrid kene erre a felhasznalasra.
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #194456 üzenetére
Na pont a hasonló távok miatt lett nálunk is tsiből hsd.
Phev kéne Neked, nem swift. -
Doki16
addikt
válasz [CS]Blade2 #194456 üzenetére
Erre plugint vegyél vagy tisztán elektromost. Ugyanilyen felhasználás mellett van nekem most a Golf GTE és tökéletes rá.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
slett27
addikt
válasz pècsimunkás #194450 üzenetére
Az nem tetszik. Amúgy megvan a J Astra, szerdán megyek érte. Lehet nem vezettem még dinamikus autót vagy jól pörgetem, de a FIAT után álom volt. Vagy a FIAT gyengül 235e km után. Nyilván húzni csak 4e fordulat körül fog igazán.
Azért nem lenne rossz egy kompressziómérés néha.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Doki16 #194459 üzenetére
Az a gáz, hogy 2021-esbe alsó hangon az 4 millió helyett 8 millió, és akkor hybridnél még van amit ugyanúgy kinyírnék a felhasználással. Tisztán elektromosban nem bízom, hogy nem-e jönne be egy akku vagy motorcsere garancián túl, és nincs elég amper, nem tudnám rendesen tölteni, meg annyira nem is akarnék ezzel szarakodni. Jártam 3 évet elektromos kerékpárral, azt is csak 3-4 naponta kellett tölteni, de elég is volt bele. 3 év után lehalt az akkuja, azóta is itt áll a full alu villanyos kerékpár, 70.000-ért hirdetem évek óta, gyakorlatilag totálkár az akku nélkül.
Ha visszamegyünk években a használtakra, akkor már itt ebben a topicban kiveséztük a számomra, hogy nem igazán egyértelmű, hogy jobb lenne-e egy Honda Jazz helyett mondjuk egy HSD-s Yaris.Úgy akarok venni, hogy, ha 10 évest veszek, akkor 2 millió körül, ha 5 évest, akkor 3 millió körül, ha pedig tök újat, akkor 4, max 4,5.
Úgy, hogy, ha 20 éves koráig járatom, akkor durván évi 200.000 legyen a vételár visszaosztva.
Lehetne 4 millióért nézni 10 évest és akkor kitárul a világ, csak egy átlag autó 20 évesen már nagyon oda van, ha valahogy nem rohad, a műanyagok, gumik, vezetékek, minden napról napra drámaian romlik. Akku-snál is idővel probléma az év, 30 éves működő akkupackra én nem számítok.Szóval csak kell még egy utolsó szívó benzin. Olyan ami gyorsan melegszik, lehetőleg olcsó javítani. 4 henger, szívócső befecskendezés.
Egy turbó felújítást egyébként én is bevállalnék, ha sokat mennék. A vételárra, az üzemanyagra és a fenntartásra vetítve mondjuk 10.000.000Ft-onként jön be pár extra 100-as, de legyen 500.000 a turbós egyéb körítéseivel.
Akkor tudod, hogy ez azért van, mert fújtad a turbóval hogy erősebb legyen, jobban menjen. Kalkulálható. -
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #194445 üzenetére
Azokban még nincs tarcsi. Tudom miről beszélek...
#nincsbennetarcsi
-
dj79
senior tag
válasz [CS]Blade2 #194461 üzenetére
A matek a hybrid esetében könnyen borulhat.
A héten vittem a priust 90 ezres nagyszervizre, olajak, szűrők, gyertyák, benzinmotor-vízpumpa, fagyálló, fojtószelep-tisztítás, légtömegmérő-tisztítás, pcv szelep tisztítás. (meg gyári visszahívás miatt márkaszervizes buli keretében kapott két új kormányösszekötőt illetve inverter-vízpumpát). Ennél jobban motorikusan nem lehet felújítani és kevesebbe került az egész, mint egy márkaszervizes dsg olajcsere vagy egy felújított turbó.
Az érték estés pedig a másik, gyakorlatilag pár éve nem létező jelenség (nyilván az eur árfolyam is közrejátszik ebben).[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Doki16 #194459 üzenetére
Azert illene mostmar elkezdeni odairni azt is, hogy szep meg jo a toltogetes de az olajos DSG se orokeletu, plane a kuplungtarcsak benne, es a TSI se gondozasmentes. Plane egy HSD-vel osszehasonlitva.
Kicsit kezd zavaro lenni, hogy ugy irsz a GTE-rol mintha arra soha semmit nem kellene kolteni....Tudjuk minden szentnek a keze magafele, de ez igy minden csak nem objektiv, ha egy dizel eseteben pl. sokszor felsoroltok hibalehetosegeket amik vagy bekovetkeznek egy par eves tulajdonlas alatt vagy nem, akkor tortenjen mar meg ugyanez egy PHEV vagy HEV eseteben is.
[ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz slett27 #194460 üzenetére
Emlékszel, mit írtál 4 napja?
"a Bravo is nagyon bevált sőt...csak a 90LE-et vettem sajnos. Itt a fórumtársakra kellett volna hallgatno és elmenni a 120LE-s T-Jet-ért."Mindenesetre sok baleset- és hibamentes km-t kívánunk, és remélem, hogy elég lesz az erő. (Kicsit fordított pszichológiát gyanítok: Annyira rákészítettünk, hogy gyenge, hogy pozitívan csalódtál. Lehet, hogy azt kellett volna írnunk, hogy a kis virgonc J Astra. ;) )
-
slett27
addikt
válasz gzbotii #194465 üzenetére
Ez a Trendline volt nem Comfort- vagy a High...azért nah. Van különbség. Ha letisztult forma ha nem a Golf ezen verziója.
joshua7 : Igen, egy 2011/5 156e km-el (elvileg). Nyári/Téli tappancsokkal. Szervizkönyvvel. 2.185M
ngaba : kihúzattam, 7e fordulatig ott tilt kb. Nem lesz gond legalább is úgy érzem.
Jah, 890e-ért még egy árva telefon sem volt a FIAT-ra hogy egyáltalán meg lehet-e nézni 2 hét alatt. Ezt a részét feladtam.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
HdRew
őstag
válasz [CS]Blade2 #194461 üzenetére
Picit elfogult vagyok a témában, de a 2nd gen prius szerintem neked jó lehet. Én is egy priusra várok, 2 hét múlva meglesz minden vele, 2 millió környékén pedig a tetejét kapod. Jobbat ár-értékben szerintem nehezen kapsz.
-
-
Bdanyy
addikt
Grat Nekem is ilyen gyorsan kéne tudnom dönteni néha
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
veterán
válasz slett27 #194469 üzenetére
same shit. 1.3-ért raktam fel a ceedet (lerövidítettem a szöveget ), így az egyik legolcsóbb, és műszakilag/állapotilag pedig biztosan az egyik lgjobb, a lelakott, osztrák fosokhoz képest, amiket még forgalomba kell helyezni, de egy darab telefon sem volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
slett27
addikt
Itt a városban (Tata) .
joshua7 : 1.6 116LE
Most láttam hogy hivatalosan hogy "csak" 1430kg. Láttam már 1390kg-ot. Meg attól kevesebbet is. Nem tudom melyik igaz.
bandus : azt tudnám hogy ebből mire lehet következtetni.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
válasz BigBlackDog #194480 üzenetére
Vékony vagyok, csak a család egy-két tagja nem. Thx. Lövök képeket majd.
dj79 : nagy volt a kavarodás itt, nem emlékszem.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
ngaba
aktív tag
válasz slett27 #194469 üzenetére
"Jah, 890e-ért még egy árva telefon sem volt a FIAT-ra hogy egyáltalán meg lehet-e nézni 2 hét alatt. Ezt a részét feladtam."
Nincs budapesti rokonod, ahová fel lehet vinni a kocsit? Az én 20 éves Pug306-om is úgy ment el, hogy budapestiként (is) lett meghirdetve. (Pontosabban papíron nem is az enyém volt, csak használtam, hanem a _valóban nyugdíjas orvos_ nagybátyám volt az első és egyetlen tulaja.)
[ Szerkesztve ]
-
slett27
addikt
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #194469 üzenetére
Ha tudtál volna várni még pár hónapot, akkor megvettem volna annyiért simán. Városba pont ilyen erőtlen, egyszerű verda kéne. Haveromnak is ugyanilyen szívó Bravoja van, és országúton ugyan használhatatlanul gyenge, meg a city szervója is nagyon mű, de városban erre van szükség.
A J Astra a hivatalos tömegénél sokkal nehezebb, tehát kb. 1,5 tonna. Nem próbáltam még az 1.6 szívó motorral konkrétan a J-t, de az 1.4 szívó Bravo hiába könnyebb ~2 mázsával, a motorja valahogy tényleg túl erőtlenre sikeredett, és még pörgetve se éreztem, hogy lenne benne akarat. Az Almerám 4000-6000 között használva egy versenygép hozzá képest.
Az Opelnek ismerem az 1.6-os szívó motorjait, és valóban el lehet velük érni egy olyan fordulatszám tartományt, ahol úgy érezd, hogy menni akar, pl. G vagy H Astra. Nem tudom, hogy másfél tonnával mit művel.
De ezek mind dinamika nélküli motorok. A 2.0 CRTDI-hez képest az összes úgy viselkedik a gázpedál lenyomására, mintha 20 cm mély iszapban szeretnék haladni. Ezért is mondtam neked, hogy ha dinamika kell, akkor nagy köbcenti vagy turbó. Érdekes döntés az 1.6 szívó J Astra. Ez kb. olyan, mint amikor fiatalabbra akarja cserélni valaki az 52 éves feleségét, de egy 51 évesre esik a választása.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #194487 üzenetére
Szvsz. minőségben, kényelemben és csendességben sokkal jobb a J Astra a Bravo 2-nél.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Doki16
addikt
válasz Kickass #194464 üzenetére
Többször írtam már a HSD-t mint a GTE-t. De ez most csak egy példa volt, hogy plugin a jó erre, ha elolvastad amit írtam. A GTE az az ami nekem van, nem azt mondtam, hogy ezt vegye mindenki. Itt az elektromos autozasra ment ki a dolog most.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Nem hagy nyugodni, szóval meg kell kérdeznem. Az Alfa Romeo Mito 1.4 155/170 lovas verziója mennyire jó/rossz autó, bárkinek van bármi tapasztalata? Mire kell odafigyelni ezeknél?
Olasz autóról én még jót nem hallottam, de ugyanez elmondható a franciáról v. a fordról is, szóval ezen a ponton már mindegy.
A biztosítás és a fogyasztás miatt nem igazán mennék feljebb mint 1.4, de ha muszáj, akkor bedobnám az első generációs Suzuki Swift Sport-t, mint szegény ember alternatívája a warm hatch kategóriában. A régebbi Opel Corsa VXR is lehetne egy befutó, de mintha úgy rémlene, hogy a corsa-k szeretik enni a hengerfejtömítést. És persze, Abarth Grande Punto is lehetne egy másik választás. Ez a négy autó nagyon hasonló v. azonos árkategóriában mozog itt kint, azért említettem meg őket. Bármi más ötlet esetleg ebben a körben? Mistubishi Colt Ralliart évente párszor felkerül eladásra, szóval azt nem említem meg, mint lehetséges választás.
Abarth 500/595 anyagilag még nem fér bele, majd talán jövőre.
Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Coccolino_O #194491 üzenetére
MultiAir egység hibára érdemes tartalékolni, 1-2 elektromos apróság, szervó javítás. 155 alatt M32 váltó van [link], 170 lovasé talán megbízhatóbb.
-
Coccolino_O
őstag
válasz molnarpeter #194492 üzenetére
A multiair egység cseréjéről láttam egy számlát, 700 font volt a multiair egység 300 a munkadíj. Azért az masszív. Az autó értékenek az 1/3-a megy szervízre. Gyenge sebváltót yt-n is említették. Hm... Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Coccolino_O #194493 üzenetére
MAir egység szelíd számok
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #194494 üzenetére
+ a munkadíj.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Lacko32
tag
Nos, akármennyire is verem a seggem a földhöz, a nyavalyás szívó benzines storyval, be kéne végre lássam, hogy érdemesebb lenne befektetni egy turbo benzinbe vagy (kapaszkodj) fritusba. Teljesen igazat adok abba, hogy ha előzni kell, domb van, vagy akármi, az a többlet nem jön rosszul.
Iszonyatosan tetszik a Renault Grand Scenic 2017-től, viszont a büdzsé már nem engedi.
Ellenben ott az Opel Zafira Tourer turbobenyával, vagy frituval.
Esetleg S-Max, bár az ecoboostról fogalmam sincs, illetve a dízelről semnem.
Vagy Touran Tsi-vel.A pénztárca 4M-ig nyúlik, tovább nem. Ennyiből melyik az, amelyik élhető szerintetek?
Szörnyen tanácstalannak érzem magam (már 1 éve )Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
Új hozzászólás Aktív témák
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban