-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Paxker315
addikt
-
vzsryl
nagyúr
válasz Pttypang #193050 üzenetére
Érdemes alánézni, mert nagyon rohadnak, illetve ez az 1.6-os, 16 szelepes motor majdnem annyira szereti az olajat, mint a benzint, ezért elfalatozgatja szépen. A 75 pacis, 8 szelepes sokkal jobb volt, és mivel előbb adta le a nyomatékot, ezért városban, országúton hasonlóan jól használható, mint a 16 szelepes, hiába sokkal gyengébb. A 16 szelepesből a 116 lovas verzió már rendben volt, de az nincs az F Astrában.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
KubanitoS
veterán
Sziasztok!
Autóvásárlás van tervbe véve. A két kiszemelt a Honda HRV és Toyota C-HR (mindkettő CVT váltóval). Édesanyámnak kell az autó, viszonylag ritkán lenne használva, 90%-ban városon belüli szaladgálásra.
Új autó lenne, a HRV kicsit konzervatívabb, édesanyámnak jobban tetszik (1.5 130 le), a Toyota már hybrid, 1.8 és 100 le körül van asszem. A Hondát talán én is jobb opciónak látom.
Nektek mi a véleményetek a két kiszemeltről? Van esetleg ébkézláb alternatíva "kicsi suv" kategóriában?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Doki16
addikt
válasz KubanitoS #193055 üzenetére
Sokkal jobb lenne a CH-R a városba. Az a hibrid motor oda született. Nagyon olcsón fenntartható és eszméletlen tartós mind a motor mind a váltó. A 99 lóerő csak a benzinmotor, ahhoz jön még hozzá a villanymotor teljesítménye és a kettő együtt 122. Nem gyenge, főleg nem városban. A fogyasztás lényegesen kevesebb mint bármilyen másik hagyományos benzinesnek. Azért gondolom nem mindegy, hogy 4 literből jár el valaki vagy 8-ból a városban.
Én egyértelműen a HSD-t ajánlanám.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
KubanitoS
veterán
válasz molnarpeter #193057 üzenetére
Ez majd kiderül, ha megvan a kocsi. Tippem szerint az éves futásteljesítmény 5-10 ezer körül lenne, nem több.
Doki16: Én azért pártolnám inkább a sima benzinmotort, mivel a villanyosban lévő akksik a ritkább használat miatt szerintem simán lemerülnének és ez nem hinném, hogy jót tenne az élettartalmuknak.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
KubanitoS
veterán
válasz molnarpeter #193061 üzenetére
Ezzel teljes mértékben egyetértek. Az 100%, hogy hónapokat nem állna a kocsi, olyan viszont szerintem előfordulhat, hogy egy héten csak egyszer lenne használva.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
nagyúr
válasz KubanitoS #193055 üzenetére
A Honda is jó, de a hibrid előremutatóbb. A Honda 1.5 motorja azt hiszem a civic motorja turbó nélkül, nincs vele gond. Szerintem egyikkel sem jártok rosszul, évi 5-10e km-en a benzin különbözet sem egetverően sok egy új autó árához képest (only benzin vs. hibrid). Én azt venném a helyében ami igazán tetszik neki.
-
Paxker315
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
-
zoner15
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni egy huszonévesnek legelső autó vásárláshoz.Az autó munkába járáshoz kellene napi szinten kb 15-25km távolságra. Nagy családi / kombi autót nem szeretnék , mert az még odébb van Árban maximum 800k-ig mennék el.
Ti milyen típusú autókat ajánlanátok? Mik azok a szempontok amikre oda kéne figyelni?
(lehetne akár 2 csoportba rendezni a kocsikat? pl : ésszerű ,egyszerű autók és "sportosabb" autókra?)
Elnézést a zavarásért,Szép napot mindenkinek! -
q13579
senior tag
Sziasztok,
Hybrid auris touring sports vásárlását tervezem. Mivel azt írják a szakfórumban, hogy érdemes LED lámpásat venni, ezért ezt a felszereltséget keresem, ilyen autókat pedig jellemzően a Cooper-Car forgalmaz, akik gyakorlatilag fel sem rakják hahu-ra a hirdetéseket, elkelnek autóik facebook hirdetéseket, ajánlásokon keresztül.
Tehát a legmagasabb felszereltséggel vennénk. Alapvetően 100.000 km környékit keresnénk, de ilyen autót jellemzően inkább 130-150.000 között lehet kapni közel 4,5 mHUF-os áron (2015-ös facelift-es).
A kérdésem az lenne, hogy szerintetek mekkora éves értékcsökenéssel ezen márka esetén számolni? 2 évig szeretném megtartani az autót (általában eddig tart míg ráunok ) és azzal a km és évjárat kombinációval szeretném venni, amivel a legkisebbet bukhatom rajta.
-
-
veterán
válasz q13579 #193070 üzenetére
ez nehéz dió lesz. tudtommal a srácok főleg hollandiából hozzák ezeket a gépeket, arrafele jellemzően ekkor cserélik le. magyarországon pedig nagyon kevés executive-ot adtak el, mivel drága volt. ha megnézed, az executive-ként hirdetett autók kb 5-10%-ka lehet valóban executive felszereltségű. én kb. április óta nézegetem ezeket, de nem jött szembe a tuti vétel, így le is tettem erről a típusról.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
nagyúr
válasz zoner15 #193069 üzenetére
Valami szívó benzin verdát keress. Teljesség igénye nélkül ami ebből a keretből megbízhatónak mondható: Opel Astra G, Suzuki Ignis, Suzuki WagonR, Toyota Yaris, Ford Fiesta MK5.
Focus, Jazz szerintem nem fér a keretbe értelmes állapotban. Sportos autót ne keress ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
q13579
senior tag
válasz bandus #193072 üzenetére
Igen.
Blade2 kolléga ötletén sajnos már túl vagyok, de nagyon nehéz a hahu-s árak alapján ezen autókra számolni egy várható értéket, mert nagyon kevés ilyen felszereltség van, illetve pont facelift előttiek lesznek a 2 évvel idősebbek.
Ha ebből indulok ki, akkor már az 1-1,5 évvel idősebb és 15-20.000 km-rel többet futott példányok is min 6-700.000 Ft-tal érnek kevesebbet, ami nekem irreálisan nagynak tűnik, ennyit új autók szoktak esni...
Azon variálok én is, hogy fizessek ki 4,8-4,9 milliót egy 110.000 km-ért, ami nem annyira tetszik színösszeállításban, vagy vegyek egy 140.000 km környékit, amit "csak" 4,5 millió, viszont két év múlva azt már 170-180.000 km között kell áruljam.
Amúgy gyanítom itt is arról van szó, hogy sok ilyen használtautó ki se kerül hahu-ra, mert csoportokon belül el szoktak menni.
-
diegho
nagyúr
Sziasztok!
Autóvásárlásos ellémes kezd célegyenesbe érni. Két dolgot kell eldöntenem, nem konkrét típusra kérdezek rá, mert azokról már szinte mindent tudok, hanem inkább arra, hogy szerintetek melyik lehet a jobb út.
1. 3M körül egy 6-8 éves autó, 100k km körül, pl Leon, Ceed, Rapid, Civic, Auris, Golf és társai, amikkel 5-6 évre lehet még tervezni
2. Új Ceed vagy Astra 5,3M körül 50% befizetéssel 5 éves lízingre, 5 év után pedig el lehet dönteni, hogy az autó marad, vagy egy új autóba beletolni
3. Nagyon kevés km-el valami 1, max 2 éves autó, bár annyira tartják az árukat, hogy ez nem tűnik jó opciónak. Pl miért vegyek K Astra-t 4,5-ért másfél évesen, amikor 5,2 az új? -
Senhi
aktív tag
válasz q13579 #193074 üzenetére
Én is ebben a dilemmában voltam februárban. Beszéltem is cooper carosokkal, hogy nekem valami újabb kéne kevesebb kilóméterrel és bár tudtak volna hozni (konkrétan egy akkor 4 eveset, 5.2-ért, 60ezer km-mel), de végül találtam itthon selection modellt picivel drágábban jóval újabbat, gyakorlatilag még bejáratós 30 ezer km-mel és 5 év garanciával (amiből 3 volt akkor még hátra és szükség is volt rá azóta...). Ez 5.5 misi volt.
Szerintem írjál rájuk, hogy keressenek neked újabbat. Vagy hahu és kis (sok) szerencse, ki lehet fogni.
Nekem túl kicsi volt az ár differencia egyszerűen a 150 és a 30 ezret futott közt, inkább utóbbi mellett döntöttem. Persze azóta sok minden változott, de ahogy nézem az auris nem lett olcsóbb. -
8th
addikt
válasz Pttypang #193050 üzenetére
Ismerősöd lépjen be az Opel - Astra F Adok Veszek csoportba. Árul ott valaki egy bordó ötajtós 1.6i-t 250ezres irányáron. Hagyatékból egy gazdás bácsi autó. Kívül belül körbe van fényképezve + az egész alja is. Az alja javítás, rücsi és rozsdamentes a belseje mint egy új autóé. Rendesen tetszik a kocsi. Ha f astrát szeretne csapjon le arra.
-
diegho
nagyúr
válasz bandus #193079 üzenetére
Nem vagyok oda a hitelekért, kp-ra is meg tudnám venni az autót, de pl a Kia féle 5 év lízing, 50% befizetéssel, 30k alatti törlesztő, 5 év után maradványértéket kifizetve, ajándék 3 év karbantartással és téli garnitúrával... na ez elég komoly ajánlat szerintem. Konkrétan 1db kötelezőt kell kifizetnem és ennyi, 0ft kiadás. 5 év után is ott a garanciális autó. Ez elég bajnok ajánlatnak tűnik.
-
Doki16
addikt
válasz q13579 #193070 üzenetére
Az elmúlt két évben nulla volt az értékcsökkenés.
2017 augusztusában az elsők között vettem Holland Aurist az országban. Akkor volt a 2015-ös 166-ot futott autó 4,6 millió. Ahhoz képest semmit nem mentek lefele az árak. A HSD nagyon tartja az árát a mai napig. Ha nem ragaszkodsz a Cooper Carhoz, akkor turni kell a HAHU-t és néha felkerül pár gyöngyszem, ami ugyan nem Executive de LED fényszorós. És még az is lehet kevesebb km van benne. 2 év múlva egy 100e km körül futott hibrid Aurist még vígan elfognak vinni és gyanítom nem nagyon lesz árcsökkenése. Jelenleg a piacon nincs nagyon alternatíva helyette csak a Corolla, de az meg lényegesen drágább akárcsak a Mondeo.
Vegyél inkább egy Golf GTE-t. Tudok egy jó példányt ami eladóA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Senhi
aktív tag
válasz BigBlackDog #193078 üzenetére
Főfékhenger csere. Kattogó hangot adott ki és fura volt a nyomáspontja...
Gyári ára 930 ezer + 100-as munkadíj, garanciában ingyen volt.
Hétfői gyártás vagy f*szom tudja . Mindenesetre ez volt az első amivel találkozott a márkakereskedés. -
Gombinyó
őstag
válasz diegho #193080 üzenetére
Szoktak lenni plusz kedvezmények, stb, ha hitelre veszed. Emiatt én is inkább hitelre vettem a kocsikat és még az első évben végtörlesztettem őket, így nem igazán fizettem kamatot. Nyilván meg kell nézni a kondiciókat, hogy hogyan jársz a legjobban, de ebben segítenek a szalonban. Már az ingyen szervizekkel is százezreket spórolsz. Annyi, hogy papíron nem te leszel az első tulaj, ha valakinek ez számít.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Gombinyó #193083 üzenetére
Legdurvább ilyen sztorit szerintem ismerősöm tolta be, vett szalonból 2db Ford Kugát (egyet magának, egyet a gyereknek), hitelre mindkettőt. Jövő héten bement, hogy Ő végtörlesztene. Köpni nyelni nem tudtak, azt mondták nem fog menni, mert még a törzskönyv sem jött meg
-
ngaba
aktív tag
válasz tboy93 #193084 üzenetére
Erre szoktam azt mondani, hogy kár, hogy a modern világunkban már csak az számít, hogy mi a jogszerű...
Azért adnak vissza egyre kevesebb helyen pénzt, ha visszaviszed az árut, mert a leleményes emberek arra használták, hogy felvegyék a hitelkártya-visszatérítést a semmire (sokan ki sem léptek az Auchanból, irány a vevőszolgálat visszaváltani), illetve ingyenes készpénzfelvételnek is jó (ha kártyával fizetsz). Nekem mondjuk az ilyenektől viszket a tenyerem.
Ma voltunk könyvesboltban. És ha már megmutatták, hogy milyen könyvet ajánlanak 1,5 éves gyereknek, belelapozgattunk, hogy melyik tetszik neki, akkor már megvettem, akkor is, ha a neten 800 ft-tal olcsóbb. A néninek nagyobb eséllyel lesz állása így jövőre is.
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
Kicsit offon voltam, köszönm a tanácsokat! Az lesz, amelyik tetszik anyukámnak.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
-
Doki16
addikt
válasz mandleee #193086 üzenetére
Dehogynem, pont ellenkezőleg. Baromi jó autó, de én általában évente cserélek. Az eddigi legkomolyabb kocsim, mind minőségben mind erőben. Csak a felhasználásomra most már ideálisabb lenne egy teljesen elektromos. De még kérdéses, hogy mi legyen, mert nincs olyan elektromos kocsi a piacon ebben az árszegmensben ami megközelíteni egy magasan felszerelt Golf 7 szintjét.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
mandleee
tag
válasz Doki16 #193090 üzenetére
Nekem nagyon tetszik a VII. gen Golf. Ez a GTE meg egy nagyon okos koncepció. Városban (mondjuk egy csúcs pesti forgalomban) mennyi km-t bír elmenni elektromosan? Igazából nekem azért tetszik, mert általában hétköznap (jelenleg) ritkán használom a kocsit, csak heti 1-2x elmenni vele, esetleg ha úgy alakul akkor munkába járás megoldható villannyal, akkor az nagyon jó, hogy nem kell beindítani a motort, csak villannyal elgurul az ember. Általában hétvégén meg hosszútávon autópályán elhasználja az ember benzinmotorral. Most, hogy fizetősek lettek a töltők, meg szerintem a zöld rendszám előnyei is elfognak tűnni a jövőben, nem biztos, hogy a legjobb alternatíva nekem. Főleg, hogy csak 230V-ról tudnám tölteni otthon. Bár most nincsen napirenden a csere, de sajnos nem nagyon látok alternatívát az újabb kocsiknál, ami minden követelményemet teljesítené.
-
Doki16
addikt
válasz mandleee #193092 üzenetére
Nekem is nagyon tetszik. Még Göbölyös Zsolt is megmondta, hogy a Golf 7 elég magasra tette a mércét és kb. ez az utolsó régimódi gombokkal vezérelt belső terű autó.
Teljesen változó, hogy mennyit megy el. Itt nem lehet úgy kategorizálni mint egy belső égésűnél. Ha hűtesz-fűtesz elég drasztikusan fog változni. A sok megállás elindulás is elvez azért szépen a hatótávból. De ha azt nézzük télen fűtéssel kb. olyan 20-25km ha viszont nincs bekapcsolva semmi akkor mentem már el vele 42-t is nyáron. Egy új golf elmegy akár 50-et is.Ezeket a kocsikat nem éri meg egyáltalán tölteni fizetős oszlopon. Viszont otthon fel lehet tölteni 2 óra alatt kb. az azért könnyen megoldható és úgy nagyon jól ki lehet jönni.
Alkalmi használatra és hétvégente nagyobb távokra a PHEV jelenleg a legjobb választás. Én is azért vettem, mert sokszor megyek rövid távokat, ha meg menni kell valahova, akkor ott a benzinmotor ami 4,5 körül eszik. De most úgysem járok sehova egy darabig ezért is akarok elektromosra váltani. Na meg már kicsi a Golf a gyerek mellett.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
diegho
nagyúr
Tegnap megnéztem alaposan az Astra-t. Az AGR ülés nagyon adja, viszont hátul nem túl jó a tér, főleg azért, mert a hátsó ülés alatt, talán a tank, vagy mi lehet ott, na az kilóg előre az ülés síkjából pár cm-t, tehát a lábtérből vesz el. Ma újra megnézem a Ceed-et Silver+8" kijelző kivitelben.
-
nagyúr
válasz diegho #193098 üzenetére
Hány cipőt tároltok a lábtérben? Nekem 2 gyerkőcöm van, max azt a cipőt dobjuk le oda ami épp rajta van.
Egyébként szvsz gyerekek bármiben elférnek hátul, feleségem C corsájában is több mint elég a hely nekik gyerekülésestől.
Persze ha már lóbaszó 200cm-es 18 éves kölkökről van szó, az más tészta.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Projektor topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Kerbal space program
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Politika
- Milyen program, ami...?
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi hangfal építés
- További aktív témák...