-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
válasz molnarpeter #193586 üzenetére
Köszönöm a részletes leírást. Neked is Qru.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
Lacko32
tag
válasz molnarpeter #193584 üzenetére
(Sajnos) Nem, ugyan házasok vagyunk, viszont két babócára tettük a limitet
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193587 üzenetére
Köszönöm a részletes írást!
Ragaszkodom a benzinhez, ami dízelek voltak a háznál, mind csalódást okoztak. Jelenlegi benzinesem lassan 90.000km-t ment az elmúlt 3 évben, hibátlanul.
Persze a benzinnek is lehetnek buktatói, viszont kevesebb.
Mindenesetre nyitva tartom a szemem a piacon, hátha :)Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nagyúr
válasz Lacko32 #193606 üzenetére
2 babókákhoz a Corolla verso elég lesz egy darabig.
Néha vittek ilyennel, egész jó. A 6. 7. hely csak max. 6-8 éves (persze mérettől is függ) korig lehet jó.
Kollégámnak, akinek a családja 170 cm alatti, annak van 7 személyes Vesro-ja, imádja, és nekik mindenre elég, ahogy meséli - 3 gyereke van. (Na persze idén vesznek egy Proace-city-t is a Veso mellé)Cirtoenben még nem ültem, de a kényelmét dícsérik, a futóművét kevésbé.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
csoki46
aktív tag
1.9 PD-ből átülve Prius II-be föl fogom vágni az ereim? Gondolkodom az autóm cseréjén és megtetszett a P2, szimpatikusak a műszaki megoldásai, a belseje is tetszik valamiért. A jelenlegi használati szokásaim is passzolnának a hibrid megoldáshoz ( ősztől-tavaszig munkába járás (5-5km), heti 1-2 alkalommal 2x50km főúton, évi 6-7 nagyobb kirándulás). Nem vagyok száguldozó típus, de kicsit tartok a 77le-től. A turbo-diesel nyomatékát el tudom engedni, de az mx5 (1,2T- 140le) menetdinamikája alá menni nem tudom mennyire kompromisszumos számomra.
Van köztünk olyan aki turbó benzin vagy diesel-ből ült át P2-be?
Tényleg elönti az embert a csí és nem foglalkozik semmivel, csak az átlag fogyasztással, vagy éjszakánként fölkelnek a prius tulajok amíg alszik a család és cr dieseleket, végtelenbe forgó vti-ket vagy zsíros v8-asokat nézegetnek hahun miközben egyik szemükből a sóvárgás könnyeit törlik, másikból a HSD-tól elszakadni képtelen énjük bűntudatának cseppjeit? -
Zsombe
senior tag
válasz csoki46 #193609 üzenetére
Szia!
Bár én Accordból (7.gen 2.2-es dízel) ültem át hibridbe (igaz nem P2, hanem Corolla sedan), de nekem is voltak hasonló fenntartásaim. Azt kell mondjam városi és aglomerációs közlekedésre nekem sokkal jobban bejön a híbrid. Más ritmusban vezetem a Corollát, mint anno az Accordot, tényleg átjár a hibrid szellemiség. Kényelmesebb, csendesebb és kevesebbet is fogyaszt. Dinamikában pedig 60-70km/h-ig szinte semmi különbség nincs a két autó között.
Autópálya már más tészta, ott bizony olykor hiányzik az Accord 340nm nyomatéka, 100km/h fölött azért már nincs meg az a dinamika. De azért a 140-es tempó még kényelmesen és csendben tarható vele.''Élni annyit jelent, mint nevetni a halálon és belehalni a röhögésbe.'' - Boris Vian
-
ngaba
aktív tag
válasz MunezXBK #193589 üzenetére
Az igaz, hogy (arányosítva is) gyengébb autóval is meg bírtuk oldani az előzést, meg mindent. (Szerintem nekem pályán nem lenne idegem már hozzá.)
De az biztos, hogy megtaláltuk szívóbenzinben a modern, nagy egyterűt... Csak vadászni (külföldről hozatni) kell, mert hahun van belőle 1 db (turbósból meg kábé 40).
-
gzbotii
veterán
válasz Zsombe #193611 üzenetére
Én azt is várom egy hibridtől, hogy hátha kicsit lenyugszom tőle. Nem egy sportkocsival járok, de amikor előttem szerencsétlenkedik egy mazsola (jellemzően C Corsával), akkor néha elrugom neki az 1.9 TDI-vel, ott is ahol nem kéne
Országúton sem épp alszom. Változni kéne, na de hát túl sok a bóbita az úton.When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
csoki46
aktív tag
válasz molnarpeter #193619 üzenetére
Akkor oda adom barátnőmnek, szerintem imádná ő is
Nemhogy elvettétek, meghoztátok a kedvem a P2-höz. Adok neki pár hetet, hogy ülepedjen a lelkesedés aztán meglátjuk -
[CS]Blade2
addikt
válasz BigBlackDog #193618 üzenetére
Elhanyagolható idő a gépészkedés része ahhoz képest, ha épp az első vagy előtted levő nem figyelni a lámpát. Az másodpercekben mérhető. A kézi váltót meg sárgánál berakod, onnan már 1 másodperc alatti a mozdulás. Sokan viszont nem úgy készülnek rá, hogy ez egy F1-es rajt VB pontokért.
-
dani999
csendes tag
Sziasztok!
Le szeretném cserélni a 19 éves ford focusomat. Sose vettem még autót, nem is értek hozzá, ezért kérném a tanácsotokat.
Kb. 1,5 millió forint körüli autó férne bele. Naponta használnám, autópályán 60 km/nap. Kombi vagy nagy csomagtérrel rendelkező autót szeretnék. Benzineset. Semmi extra igényem nincs.
Segítségeteket előre is köszönöm! -
Ádám16
addikt
508 mk1 Pre-FL-ből melyik dízelmotor a legjobb mindent összevetve?
Illetve tudtom típushibákról, amikre mindenképp készüljek fel vásár előtt? -
molnarpeter
nagyúr
válasz Ádám16 #193629 üzenetére
2.0 HDi kellően erős és elég gyakori. 1.6 is jó, de gyengébb. A 2.2 picit ritkább, néhány dolog drágább lehet hozzá, jobban eszi a nagyobb nyomaték a dolgokat, stb. Egyik dízel sem rossz, de a 2 literes az arany középút szvsz
Magasnyomású alatti tömítés szokott ereszteni azt hiszem, egyszer meg kell csinálni festékkel vagy tömítő cuccal, úgy tartós lesz. "Pierburg szelep", avagy turbó geo vákuum vezérlő letérdel néha, nem nagy tétel. Ezek Mondeo alapján, lehet nem 100% pontos[ Szerkesztve ]
-
veterán
Fűtenek? Pénzért elhozzák a szemetet valakitől aztán az utcán az árokparton eltüzelik, persze a gyereket állítják oda hogy forgassa vasvillával. Így semmit nem tehet senki. Beszéltem már a mezőőrrel, raktam föl képeket a facebookra, amint naponta sziúindiános-pápaválasztósdit játszik valaki, mi meg közben megfulladunk. Annyit kaptam, hogy átordibáltak a buszmegállóból hogy mi közöm hozzá. Tenni senki nem tud semmit.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
nandow
aktív tag
Az összefoglalóban lévő [link], ami a hasznaltauto.hu találati listáját teszi "időrendi sorrendbe", másnál sem működik?
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193613 üzenetére
Azért is kérdezek, hogy kicsit közelebb kerüljek a modellekhez infók terén, melyik márka milyen motor párossal alkot jó kapcsolatot, illetve nem utolsó, hogy ne kelljen az ingem-gatyám ráverni egy autóra..
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
silver10
aktív tag
A nejem lányáék egy MKII fókát akarnak(arra lesz píz) venni kb 2008/9 évjárat, faceliftest, 1.6 benzin, változó szelepvezérlés nélküli vérszegényebbiket (101 pacikraft.) Van valami típusspecifikus, amire külön figyelni kell a vásárlásnál?
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
Telitalálat, Honda párti vagyok nagyon erősen!
Szóba jött az is ugyan, viszont annál picinykét nagyobb kellene, már amennyire lehetséges.
Mindenesetre nem marad ki a sorból, ha találnék egy exe kivitelt jó árban, akár rá is mennék, mint tyúk a takonyra.
Accord blokk, gond nem lehetIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz ngaba #193643 üzenetére
Mazdát pontosan emiatt nem vettem számításba.
A 2008 utániaknak a hátulja nem egy remekmű, bár bent ülve úgyse látni.
Ellenben motorikusan csodálatosak, tágas jószág, viszont a rozsdabogár igencsak kedveli az anyagot.Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
veterán
Sziasztok!
Korábban már kérdezgettem, a konkrét típusok kiválasztása előtt kezdeném azzal, hogy némi családi beszélgetés és gondolkodás után felmerült, hogy mi lenne, ha:
NEM az alábbi, hagyományos, eddigivel (CVT HR-V + dízel Mazda6) nagyjából egyező felállás történne:
- Veszünk egy kisebb, de magasabb benzines (vagy hibrid) automatát a feleségemnek kevesebb pénzért (3000-6000€), faluban és a környéken rohangálni
- Veszünk egy nagyobb újabb dízel kombit nekem munkába járni Pestre az agglomerációból (40km-re ebből 10 város, vagy M0+gyorsforgalmin 50 városozás nélkül) és nyaralni, együtt bevásárolni, 6-12000€.
Ehelyett (mivel nagyon korlátozott a kis magas benzines automaták aránya, főleg a kicsit régebbi, így olcsóbb típusok közt, illetve a szegmensben gyakori a robotváltó is) nem lenne dedikált teautód-énautóm, hanem:
- Lenne egy nagyobb SUV vagy egyterű, ez lenne a jobban felszerelt, akár tolóajtós, akár 7 személyes, kényelmesebb, együtt utazós, nyaralni-bevásárolni járós autó, ez maradna otthon a feleségemnek a faluba rohangálni ezért mindenképp magasanülős. Részemről akár egy T4 Caravelle/Viano/Vivaro/Previa persze a feleségem rühelli a régi autókat, így reálisan Caddy/C-max/S-max/Verso
- Lenne egy kisebb olcsóbb kisfogyasztású olcsónfenntartós nem annyira vigyázós autó főként nekem munkába járni. Gondolok itt olyanra hogy Lupo-A2-Polo 1.4-1.9PD, de akár MX-5
A feleségem részéről felmerült, hogy ha úgy gondolom, hogy bármikor elvinném a nagyot, akkor legyen mindkettő automata. Továbbá ha nem DPF-es típust választunk, esetleg kap egy Webastot, mennyire lenne gond, ha dízel lenne a nagyobb autó, amennyiben hetente-kéthetente azért mennénk vele a rövid utakon kívül 50-100 kilométeres utakra is? Sokkal nagyobb a választék dízelből, olcsóbbak is. Mivel ez egy évi 5000 kilométeres autó lenne az sem nagyon érdekel ha egy sokat evő V6.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Lacko32
tag
válasz rasotamas #193649 üzenetére
Én bedurrantanék egy benzines vagy akár dízeles CRV-t valami újabbat, mellé meg egy kis futkozós Civicet (2005) , tekintve, hogy az ufo futóműve nem a legkényelmesebb.
Mazdát személy szerint a rozsda miatt kizárnám, Verso benzinnel nagyon meggondolandó az olajfogyasztás miatt.
Még egy kéziváltós TypeS Accordot képzelnék el a gépparkba, csak a szórakozás kedvéért
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.