-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacko32
tag
Hasamra csaptam, ezek jutottak eszembe. Épeszű döntés a Cr-V. Ma megnézem, aztán jelzek. De a srácot ismerve igényes kocsi lesz, a munkája is az!
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
veterán
válasz yodamester10 #194948 üzenetére
Áhh, inkáb úgy mondanám a másfél-két milliós keretet vagyok hajlandó megnövelni 3ig HA van értelme, pl nagyon új esetén vagy ha hibrid esetleg elektromos és olcsón megyek vele, de hogy még azt 5-re, kizárt.
Az autó mondjuk 4-5 évig fog évi 5 ezret menni. Nagyobb lesz az értékvesztés pusztán az évek múlása miatt, mint a kopás meg a költség.
Vagy egyedi elektromos átalakítás Nem, az is húzós.https://tinyurl.com/rasoapro
-
-
veterán
Én egy kaskájban ültem 2-3 alkalommal, a volt seggfej főnökömnek volt.
Kb úgy tudnám leírni mint egy másképp ronda, stílusosnak látszani akaró de nem sikerült Rönó Clió/Dácsia Duster aminek olyan meredek az A oszlopa hogy homlokon vág. Se tér, se kilátás, se kényelem. Murvás utcában laktak, emiatt már 3-4 évessen lengéscsillapítókat kellett cserélni.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Lacko32
tag
A káskájnak nincs valami nagy rajongótábora. Talán a legrosszabbak közt is felvonultatták. Francia koprodukció, fixen nem vennén.
A Volvo pesig Volvo. Stílusos, markáns gépek. Motor paletta nem nagy, ami viszont van, az jó.De a szívem a Cr-V fele húz erősen ebben a mezőnyben. Az a fehér 2.4 meg parádés, főleg hogy be van papirozva.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
válasz nandow #194960 üzenetére
Szemezek vele régóta, szörnyen tetszik. De az Accord marad, másban nem érzem azt a potenciált, amit ez ad
[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Mindenképp.
De ami még beugrott, az újabb Vitara, esetleg a régebbi Grand Vitara.
Meg ott van az iX-35 a Hyundaitól.A sort zárom a Subaru Foresterrel
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
bexinho23
őstag
válasz yodamester10 #194934 üzenetére
Pont ez a gondom, hogy nem akarok felvenni ekkora összeget, viszont így szinte lehetetlen megfelelő eladót találnom, ami bosszantó. Augusztus óta figyelem a hirdetéseket több helyen is, de 98%-a kavicsos nepper, 1% autószalonnal rendelkező kft., 1% magánszemély. Értelemszerűen a 2%-ot céloztam be, de ha van is, az még bőven a számomra túlárazott kategóriába tartozik. 2 hirdetés esett az autószalonosba, akik közül az egyik nagyon messze volt, a másik pedig eladta, csak még nem vették le (2 nap).
#194914 szabonagyur
Sajnos leesett, hogy ez a hasi-tasis megoldás megy ezekben a körökben. Kavicsos neppertől az emberek hitelre vagy kp-ra vesznek, amit gondolom a bankból felvesznek 50-100ezerért??
#194945 cappa72
Fateromék 2005 decembéreben vettek egy Mazda3-at szalonból 0 km-eset. Akkor csak egy bizonyos összeget lehetett utalással, többit kp-val fizetni. Azóta beléptünk a jövőbe, így feltételezem, hogy legalább már ott teljes utalással lehet vételárat kiegyenlíteni.
#194938 Qru
Igen, ezeket keresem.
Amúgy Hyundai i30 -benzin 1.4-1.6- (2012-2014) 2.5-2.8M a kiszemelt. -
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacko32 #194970 üzenetére
Drága hozzá minden, sok esetben nincs is utángyártott csak gyári természetesen horror áron, amit egy 10+ éves autóra nem szívesen köhög ki az átlag pógár. Az már csak hab a tortán, hogy sokat esznek és motorikusan sem a legpatentebbek (sok motorjuk hajlamos a hengerfejesedésre/olajevésre, a dízelt meg inkább hagyjuk is) és Pesten kívül kb nincs értelmes szerelő hozzá. Jól tartják az árukat de hiába, mert nagyon gyér rá a vételi kereslet, így nem könnyű kiszállni belőlük.
Most ezt visszaolvasva nem túl meggyőző képet festettem le de alapvetően megbízható, nagyon ügyes az awd rendszere, barom jó a hangja, minden kanyarvétel egy örömünnep vele, nem jön szembe veled minden sarkon egy másik ugyanilyen de mégsem néznek miatta "vállalkozónak".
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kickass
őstag
Na de akkor en is dobok be kerdest.
Tavasszal ugy tunik elengedjuk a Merci kezet. Igy mostmar nem masodlagos autot keresunk a Merci moge hanem valamit amibe egy csalad kenyelmesen elfer es nem lehetetlenul gyenge.Az olcso fenntartas nem feltetel, a tervezhetoseg viszont annal inkabb, ha beesnek nagyobb szervizek azokat lehessen elintezni egy evben egyszer.
Keret az ~3M, eves szinten megyunk ~25k-t, kb fele varos fele palya eloszatasban, a varos nem rovid bolcsijarat hanem kb 2x30km napi szinten.
Tobb vonal is fut most egyszerre ezeket nagyjabol vazolom:- Prius vonal, egy szep P3, bar jelenleg van tervben masodik gyerek, talan ez a leggyengebb pontja hogy negyen mennyire fernenk el benne kenyelmesen hosszabb utakon.
- Japan szivo benya vonal: CR-V/Accord/Avensis vonal, meretre mind megfelelo, Ave-bol keves a 2.0, az 1.8 2010 koruli evjaratokban valahol azt olvastam mar nem haklis, Honda vonalon 2.0 vagy esetleg K24Z3 (ebben azert van nemi riziko az olajfogyis problemakor miatt)
- Utolso vonal a valami dizelt megint vonal, itt kepbe kerult pl C5 2.0HDI illetve az Oktav szinten 2.0CRTDI motorral, egyetlen pozitivuma hogy ezekbol joval fiatalabbat lehetne ujitaniDizel nem veletlenul az utolso, jelenleg azert egy kb 4 evre tervezunk elore, talan a HSD/vmi benga jovoallobb lepes lenne akar eladas szempontjabol is. Most mi se szeretnenk 10 evnel regebbi vasat veni, en magam a fogyit se preferalom (olyan atlag 9-10 lityoig) tehat vmi nagykobcentis szivot vagy vmi turbot se vetnek el de nem nagyon talaltam megbizhato konstrukciot.
Barmi amire esetleg nem gondoltunk de szoba johet?
[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz Kickass #194974 üzenetére
Egy jó K24, minden gond megoldva. Benne vagy a 3 misiben, meg ami marad vehetsz rá téligumeszt Azért is mondom a 2.4 literest, mert kapsz 6. sebességet, és ugyanannyit zabál (majdnem) mint a K20. De cserébe 189 packeráj dolgozik Egy szép executive pedig hab a tortán..
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Lacko32
tag
Jó írás, összefoglaltad az Impreza láthatatlan oldalát - tulajdonosi szögből.
Megmarad álomnak, a hangja a szívónak is csodás, az fix[ Szerkesztve ]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
nagyúr
Köszönöm, épp nézegettem egy Bubaru-t a hahu-n... persze aztán belelógott a bilibe a...
Inkább még nem.
Majd ha már nem kell az egyterű, elcserélem valami sti-re... mire papóka leszek, talán lehet egy Impreza-m.@#194980Qru
inkább ne halogasd és vegyél egyet most
Gonosz!
Hát újat tuti nem fogok venni, egy régi használt is jó lesz majd... majd... majd... eh...[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Lacko32 #194978 üzenetére
Jah hát le is tettem most a hajam mikor közölte a szerelő, hogy 250k lesz a vezérléscsere (1 gyári vez.mű. szíj, 2 db utángyártott feszítőgörgő és 1 gyári vízpmupa). És akkor érdemes lenne már a hosszbordást is cserélni ugye, meg a hűtőfolyadékot, mert a hűtőradit ki kell kapni hogy hozzáférj a vezérléshez de régi löttyöt nem célszerű visszatölteni már. És akkor még nem cseréltél motorolajat se váltó/difi olajat és nem romlott el semmi rajta.
#nincsbennetarcsi
-
dj79
senior tag
válasz Kickass #194974 üzenetére
Prius3: az utastér nagy, a csomagtartó nem annyira, nekünk a 4+6 éves gyerekekkel nyaraláshoz elég volt a kettes csomagtere is (hármasé picit nagyobb), de ugye már nincs babakocsi.
Ampera nem lesz kompatibilis a hordozóval (kivéve, ha valamelyikőtök szeret nagyon közel ülni a kesztyűtartóhoz/kormányhoz), jóval kisebb mind az utastér, mind a csomagtér.Avensis méret nem árt, amíg minden cuccot is vinni kell baba mellé.
-
tboldi
nagyúr
De a boxer két hengersorának nem külön van 1-1?
Az, hogy SOHC vagy DOHC, lényegtelen, mindkettőt meg lehet hajtani egy lánccal vagy szíjjal. De a külön hengersorokat nem szokás eggyel.
szerk.: Ja, én újabb motorkódút néztem, nem azt, ami neked van, abban valóban csak egy hosszú szíj van.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Lacko32 #194977 üzenetére
Csak az automata, az kimaradt, BP-n kevergessen napi szinten a dugoban az akinek....kedve van hozza.
molnarpeter: Ampera kicsi is, raadasul felesegem tanulovezeto, ha megtori akkor GTK
dj79: lanyom 3 eves, neki mar nem kell babakocsi, ha lesz uj joveveny akkor neki ertelemszeruen majd igen, bar logisztikaban sokat fejlodtunk az elmult evekben
-
Lacko32
tag
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Trollok komolyan
- Főzőcskés topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Autós topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...