-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
válasz yodamester10 #195890 üzenetére
Rengeteg PHEV Toyota? Hol?
Az "ontolto" hibridbol is mak kell hogy a fenti parameterekkel kifogj egy normalisabbat, phev meg eselytelen. Ha pedig eltekintunk a hajtaslanctol a toyota auris nem egy kulonosebben jo auto. A helykinalat gyenge, az infotainment ocska, a belter pedig sok helyen igenytelen. Persze ha megfelel egy lancer akkor jo lehet, de nincs pariban a leonnal, giuliettaval vagy egy FL focus-szal.Sima benzin és dízelnek gatya 5-8 éven belül.
Nyugodt legyel a furt DPF smok`n charm gyokerek ott lesznek 10 ev mulva is a furt DPF-fel meg a szetchippelt TDI-vel. Annyi fog csak valtozni, hogy a B5-6 Passatot felvaltja a B8.
Eleg ha benezel a B8 facebook csoportba, neha siralmas ami ott megy.[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195901 üzenetére
Én nem mondtam semmit a műszakiról, de ebben az országban kb. bármeddig megkapják az autók a műszakit, szóval akár komolyan is gondolhatom, ha szeretnéd.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
JackFeryll
őstag
válasz yodamester10 #195901 üzenetére
Kéne egy olyan felmérés hogy az autók hány százaléka áll olyan helyen ahol a helyhez tartozik töltő. Nem 200 autóra 2 hanem 1 autóra 1.
Jelenleg ez a luxuscikk kategória.
Potenciális phev vásárló lehetnék, szimpatikus is, de fix töltő hely nélkül nem kell. -
Qru
MODERÁTOR
válasz JackFeryll #195904 üzenetére
Nálunk a flottában sok a tölthető autó (eGolf, Leaf2) de senkinek sem kell kb, mert nem akarnak vacakolni a töltéssel. Arról nem is beszélve, hogy a tankoláshoz adnak kártyát de a villanyt nem fizetik... A múltkor azért kellett trélert hívni mert az egyik telephelyen addig állt egy amíg teljesen le nem merült.
#nincsbennetarcsi
-
Doki16
addikt
Van egy sztorim erre. Amikor ez a -10 fok elmentem LIDL-be és töltöttem. Megyek vissza a kocsihoz és tanácstalanul áll két ember a töltő körül egy 40-es Leaf 2-vel. Segítettem nekik elindítani a töltést. Kérdezi mennyi idő míg feltölt a kocsijuk. Oszlop írja a számokat, mondom neki ebben a hidegben kb. 7 óra. (tudni kell fél óránként megáll az oszlop és újra kell indítani) Azt mondja most kapták ezt a céges kocsit, hogy Pécsről menjenek fel BP-re. Már rég ott kellene lenniük. De már fél órája csak töltőt vadásznak. Átirányítottam őket egy gyors töltőre, de hát abban a hidegben az is min másfél óra és kap 140km hatótávot maxon. Nagyon szidták a kocsit, egyáltalán nem erre való amire használták. Szegények semmit nem érettek hozzá. Odaálltak egy olyan oszlophoz ami 4,2 kW-al töltött és 20%-on volt az akkujuk.
Nem kérték a GTE-t pedig 1:1-ben elcseréltem volna és még a tank is tele volt.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #195906 üzenetére
Amíg nem lesz minimum 500-600 km-es hatótávval és 10 perces töltési idővel rendelkező elektromos autó, addig a flotta felhasználók számára nem igazán jöhetnek szóba. A plugin már okés, de szinte senki sem fogja töltögetni a céges kocsit árammal, mivel az üzemanyagkártya ingyen van, ráadásul pár perc alatt végez a kúton.
Azt pedig ne felejtsük el, hogy az új autó eladások nagy része flottás.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
válasz yodamester10 #195901 üzenetére
Minden országban megkapja a 20-30 éves is. Ha nem patkányajtó méretű a rozsda rajta és nem a kasznin hordja a 8 liter motorolajat...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Füleske
addikt
válasz vzsryl #195897 üzenetére
" járványkockázat mellett"
Addigra oda-vissza át lesz oltva mindenki.
"olcsóbbak ezek nem lesznek, de drágábbak igen."
Olcsóbbak valóban nem csak a hagyományosok fognak felzárkózni árban (ez már most elkezdődött). Nagyon könnyű pl. támogatásokkal vagy adókkal változtatni a vásárlási hajlandóságon.
"Szerintem lehetetlen 5-8 éven belül eltűntetni a belső égésű motorokkal szerelt autókat."
Az (épülő) akkugyárak kapacitásától függ minden. Ha lesz elég akku nincs visszaút.
"akkumulátor technika elavultsága" ??? -
vzsryl
nagyúr
válasz Füleske #195912 üzenetére
"Addigra oda-vissza át lesz oltva mindenki."
Nem feltétlen a SARS-COV2 járványra gondolok, ahogy a virológusok és elég sok politikus sem. Már egyre többen pedzegetik, hogy ha megint lenne valami hasonló vírus, akkor arra fel kell készíteni a társadalmat, mert még egy ilyet nem fog kibírni, és a gazdaság sem."Olcsóbbak valóban nem csak a hagyományosok fognak felzárkózni árban (ez már most elkezdődött). Nagyon könnyű pl. támogatásokkal vagy adókkal változtatni a vásárlási hajlandóságon. "
Ennyi pénze nem lesz a magyar államnak szvsz. soha, de belátható időn belül biztosan nem. Sőt a fejlett nyugatnak is valószínűleg nehezére fog esni, ha boldog-boldogtalan 30.000€ felett akar venni elektromos autót (alatta nem túl sok leledzik). Abból a támogatásból nem lehet kiindulni, ami jelenleg van Magyarországon, mert pár nap alatt fel is használják az emberek, és ez idővel még rosszabb lesz. Azzal viszont egyetértek, hogy adókkal telerakják a belső égésű motorral szerelt autókat. De ezzel is óvatosan kell bánjanak, mert egyszer csak elérhetnek egy túl magas szintet, amitől túl kevés új autó eladás keletkezik, amivel brutális gazdasági válságot generálhatnak. A történelemből már jócskán megtanultuk, hogy milyen az, ha nem vesznek elegendő mennyiségű autót az emberek."Az (épülő) akkugyárak kapacitásától függ minden. Ha lesz elég akku nincs visszaút."
Nem lesz mostanában se elegendő akkugyár, sem elegendő akkumulátor. El tudod egyáltalán képzelni, hogy mennyi akkumulátort kellene legyártani az elkövetkező pár évben ahhoz, hogy itt 5-8, vagy akár 10-15 éven belül számottevő legyen az elektromos autók jelenléte, és "gatya legyen a dízeles és benzines autóknak"?
Elavultság alatt azt értem, hogy több száz kg-os akkupakkok maximum pár száz km-es hatótávra elegendőek, amiket a leggyorsabb töltéssel is sokszorosan több időbe telik feltölteni, mint amennyit az emberek/cégek nagy része erre kívánna szánni. Ebben akkor lenne komolyabb fejlődés, ha *maximum 100kg tömegű akkupakkok, 500-600km-es hatótávval és 10 perces (min 80%-ig) feltöltéssel rendelkeznének. Akkor már a használhatósága elérné egy magas fogyasztású benzines autó szintjét, de az 1000km+-os hatótávú dízelesekétől még mindig nagyon messze lenne.
*A max. 100kg-ot azért írom, mert az üzemanyagtankok sem szoktak nagyobb tömeggel járni megtöltve, és az ezzel megspórolt felesleges tömeg a jobb fogyasztásban mutatkozna meg leginkább.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Motion_Blur
félisten
üdv!
Lexus IS 250 (2014-től) -je van esetleg valakinek, vagy tapasztalat ismerősi körből?
2.5 V6
Típushibák, szervízigény érdekelne elősorban
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Directors
senior tag
Sziasztok!
Február hónap közepén voltam kinézni magamnak egy szép autót. Kereskedésben voltam. Megtetszett az autó. Külföldről behozott kocsi. Elvittük a kocsit egy általam választott szervizbe hogy nézzék át az autót. Mindent rendben találtak rajta. Egy két apróság volt amit mondott a kereskedő hogy ő állja a javítását. Bele is írtuk a szerződésbe hogy ezeket újra cseréli. Ha jól láttam akkor az alvázszámot és a motorszámot is megnézték. Ott hagytam 200 ezer forint foglalót. Papírt is írtunk róla. Intézi a kocsit teljes átírását és egy friss műszakival adja át a kocsit. Létezik az hogy ezt a műveletet 16 nap alatt nem tudta még mindég elintézni ? Hát nem akarom elhinni hogy szívat.
Utána olvasgattam a kereskedőnek és panaszt nem találtam. Most is árul autókat.
[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
KoVee84
senior tag
válasz Motion_Blur #195914 üzenetére
Egy cimborámnak volt egy 2012-es. A futómű kényes (és drága), motor-váltó nagyon jó. Szerette, de 10 körül kajált.
-
Directors
senior tag
Múlthéten azt mondta hogy most kedden viszi műszakira.
Műszakira már csak úgy mehet hogy honosítva van, nem ?MunezXBK
Hát nem tudom. Végül is nem lehetetlen.A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
troll81
addikt
válasz BigBlackDog #195919 üzenetére
Április 8 ra kaptam időpontot honosítani a twingo t.... A elég gyors az ügy menet vagy tolsz egy borítékot és haladsz.
-
Gabesz87
veterán
Ma egy kedves VW gte FB csoporttagnak köszönhetően volt alkalmam kipróbálni a Passat gte-t. Hát... meggyőző! Már szinte tervezem a hollandiai behozatalt, pár autót kinéztem, több szakértő emberrel beszéltem. Bejovos az autó nagyon
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Motion_Blur #195914 üzenetére
Szoszo94-nek az van, eléggé vágja a témát. Haveromnak is volt de elég rövid ideig. Szerette azt tudom, meg hogy neki nem nagyon volt vele gondja.
#nincsbennetarcsi
-
hobizoli
nagyúr
válasz BigBlackDog #195919 üzenetére
regen azt csinaltak, hogy az idopontokat fake adatokkal kitoltve lefoglaltak elore
most nem modosithato utolag az alvazszam stb, azzal kell ott megjelenni, amit bevittek a rendszerbetöbb drón kell ;P
-
Veron
addikt
válasz gippazoid #195898 üzenetére
A koreaiak benne vannak a kalapban nálam, ideálisak lennének mind ár-érték, mind anyagi szempontból...de ez a törésteszt szerintem gáz. A Ceedé főleg, ott a póznaütközésnél a legrosszabbat kapta. Az i30 már jobban tetszik ebből a szempontból, mert kiegyensúlyozottabb, de ott a combrészt érte közepes méretű erőhatás.
Civic sajnos tényleg rosszul törik a hátsó sornál, így ki is esett a pixisből, pedig nagyon tetszik.
Scala, Kamiq, hihetetlen biztonságosak, cserébe jó drágák az alap 1.0 TSivel is sajnos.
Peugeot 2008 a gyerekvédelemnél vérzik el főleg.
Esetleg Astra K és Focus lenne jó, utóbbi szintén drága. Előbbinél a kis 1.2es 3 hengeres motorral nem vagyok kibékülve, hiába 130 lóerő a nagyobbik.
Új 1.2T Corolla szintén drága és szűk hátul plusz a csomagtartó is kompromisszumos (5 ajtósban).
Na ezzel nagyjából ki is esett az összes szóba jöhető autó.Használt 1.6 szívó Auris kombi 2 évesen 5 millióért? Jól törik, megbízható, cserébe lomha a motor.
[ Szerkesztve ]
"Hisztéria... Csak nők kaphatják meg, és csak férfiak halnak bele."
-
Directors
senior tag
A honosításnak ez lenne a menete lépésről lépésre ? [link]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
Doki16
addikt
válasz Gabesz87 #195922 üzenetére
Támogatom a dolgot. Szuper kis kocsi a PHEV-ek között. Én vagy csoport egyik moderátora
Mondtam én, hogy be fog jönni és a kamerák miatt sem kell aggódni Nincs olyan Passat amiben ne lenne távtartó és tolatóradar meg kamera.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gombinyó
őstag
válasz Gabesz87 #195922 üzenetére
Nem érezted gyengusznak? Tegnap én a testvérét hajtottam meg kicsit, a Superb iV-t és sport módban, padlózva 90%-os akkuval valahogy többet vártam tőle. Egyébként az autó bejött, 15e km van benne és szar úton nem nyekergett meg zörgött még sehol. Plug-in létére a csomagtér is élhető (kombi).
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #195933 üzenetére
Ne csodálkozz, ha benne ülnek ketten akkor már majd két tonna. Ezek nem versenyautók. 215 lóerővel azért nem lehet csodát művelni. Úgy mondanám, hogy dinamikusabb átlag autók.
A Golf ami inkább való játékra. Az jó gumival tudja gyárilag a 6,5 körüli gyorsulást. Nem véletlenül az kapta meg a teljes GTI cuccokatA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz Gombinyó #195936 üzenetére
Játékos autónak ne GTE-t vegyél. Fejlődik a tuning rá, elég durva számokat tudna vele már produkálni, de akkor is csak egy 1.4 TSI. Elsődleges autónak két személynek jó lehet, de a Passat praktikusabb. Viszont ha csak egy jó játékos autó kell a fő kocsi mellé, akkor jobb egy könnyebb kétszemélyes autó.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Gabesz87
veterán
válasz Gombinyó #195933 üzenetére
Engem ez nem érdekel ami azt illeti. Egyébként azért GTE módban elég meglepő, amit művel szerintem! Pozitív értelemben persze. Én nem várok el belet kipréselő gyorsulást, 2 gyerekkel amúgy sem állatkodom. Egy 110 lovas 1.5 dci után pláne pozitív volt a hatás. SZóval nem, egyáltalán nem érzem gyengusznak! Engem teljesen meglepett.
-
Füleske
addikt
válasz vzsryl #195913 üzenetére
"Már egyre többen pedzegetik, hogy ha megint lenne valami hasonló vírus, akkor arra fel kell készíteni a társadalmat, mert még egy ilyet nem fog kibírni, és a gazdaság sem."
Nagyot mondani a lehetséges jövőről bárki tud bármiről. Politikusok ?
Hogy autós témánál maradjunk minden hónapra jut egy csodaakku vagy egy hidrogénes csodajármű.(pl. Nikola) Azt szabad elhinni ami már megtörtént illetve meg tudod venni a boltban emberi áron.
"Ennyi pénze nem lesz a magyar államnak szvsz. soha"
A mostani támogatás is EU - s pénz. Ha az államon/gyárakon múlna a dolog 100 év múlva is az 1.9 TDI lenne a favorit.
"Sőt a fejlett nyugatnak is valószínűleg nehezére fog esni,"
Ez már egy lejátszott történet, úgy hívják hogy CO2 kvóta meg Euro 7-8.
"El tudod egyáltalán képzelni" Én el, egyrészt rengeteg gyár fog akkut gyártani, másrészt szvsz nem cél hogy mindenkinek legyen új autója. (hogy ez mihez vezetne azt már szerintem 2008 - ban láthattuk) Szerintem nem a jelenlegi eladási számokból kell kiindulni.
"Elavultság alatt azt értem"
De ez nem elavultság hanem jelenleg itt tartunk. És szvsz aki ezt a hsz-t olvassa már nem fog olyan akkuval rendelkezni amit leírtál. Ugrásszerű fejlődésre én nem számítok. -
ngaba
aktív tag
válasz vzsryl #195941 üzenetére
Én meg úgy látom, hogy túl optimisták vagytok. Még csak ott tart ez az egész globális felmelegedés téma, amikor a túlsúlyos ember felismeri, hogy diétázni kellene, és a tudománytól várja a csodát, hogy ő fájdalommentesen le tudjon fogyni (csodabogyók stb.), és közben nyugodtan nassolhasson stb.
Majd kiderül, hogy az elektromos autó csodabogyó-e... De hogy ahhoz is egy COVID kellett, hogy az emberek rájöjjenek, hogy egy konferencia vagy multicég fejtágítója miatt nem muszáj kontinenseken átrepülni, amikor van zoom is, sok mindent mutat a hozzáállásról. És az igazán szegény országok (afrikai országok, India) a méretükhöz képest még el sem kezdtek energiát fogyasztani...
Szép dolog a hibrid/elektromos autó, de nagyvárosokban talán azzal kellene kezdeni, hogy (közel) ingyenes tömegközlekedés. A BKV jegybevételénél több pénzt elszórunk baromságokra stb. (Csak azt kell kitalálni, hogy hogy lehet ezt úgy megcsinálni, hogy ne generáljon felesleges utazásokat. Digitális bérlet lenne a minimum.)
Most ez a hozzászólás is a túlsúlyos ember kifogásainak tűnik, de nem az. (Az már a "fájdalmas" diéta része, hogy az átlagember csak kisköbcentis lefojtott autókhoz juthat hozzá stb.) Csak ez nagyon kevés. #mindmeghalunk
THE END
-
Gabesz87
veterán
Az létezik hogy a carvertical téved? Mert nekem fura lenne hogy kiadok 10 rugot 2 lekerdezesert és akkor még nem is megbízható az eredmény. Csak mert lekerdeztem egy kinti autót, ami sérülésmentes, ám a carvertical szerint tavaly sérült volt. Semmi részlet nincs hogy mi és mennyire volt sérült. Azóta hirdetgetik, újra és újra. Eladó szerint lízing autó volt, a cégnek kötelessége lenne elmondania a sérülést. Mindegy, ezt skippelem tutira, mert nekem bűzlik, csak valahogy nem tudom elhinni hogy a carverticalon hülyeség lenne.
-
-
-
Gabesz87
veterán
válasz vzsryl #195948 üzenetére
Ja, és vegyek új autót tizen milliókért. Esetleg adsz is rá némi pénzmagot?
Tény és való hogy nem vagyok rutinos használt autó vásárló, mert még soha nem vettem, a mostani autóm új volt. Épp ezért - pláne külföldi vásárlás miatt én ezzel megbíznék valakit aki A-tól Z-ig mindent intéz. Állapotfelmérés, próba, alku, hazahozatal, forgalomba állítás stb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Gaming notebook topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Home server / házi szerver építése
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- Ukrajnai háború
- BestBuy topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest