-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Nem rossz az, ha így adják, esetleg lehet kérni +300 lovat 1.5-ert, vagy 1000-et 5 millaert
while (!sleep) sheep++;
-
nandow
aktív tag
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Ha jól emlékszem, szívóbenzines autóról van szó. Ott meg plusz 10 lóerő csúcsban igen jónak számít.
Arról nem is beszélve, hogy lehet csúcsban “csak” 10 lóerőt hoz, de közép tartományban - ahol leginkább használja az ember az autót - meg jóval több lesz a nyomaték és a teljesítmény. Valamint olyan előnyei is lehetnek egy ilyen reflash-nek, hogy jobb lesz a gázreakció, részterhelésen jobban megy az autó stb.
Szóval nem érdemes csak azt nézni, hogy maximális teljesítményben mennyi a többlet. -
veterán
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Én meg keveslem. Már nem forint/lóerő arányban, úgy tényleg gáz, hanem hogy odamégy, szórakoznak vele akár órákig.
SZERINTEM - de még sose voltam - , egy turbódízelnél ahol értelme is van mert kapsz legalább 20-25 lovat meg 40-50Nm-t:
- teljesítménymérés előtte 20 ezer
- tuning 80-120 ezer
- teljesítménymérés utána 20 ezerhttps://tinyurl.com/rasoapro
-
ArthurShelby
addikt
Hali!
4-5millió Ft-ért keresek kombi benzines 2literes használt autót. A golf 7 variant pl tetszik, de jó motorral csak 2.literes dízel van. Volvo v60 nem 1.6benzin nincs is Mo-n csak új autóként.
Van valami jó tippetek kb ilyen korban, ilyen paraméterekkel?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
BigBlackDog
veterán
válasz ArthurShelby #195057 üzenetére
Miért pont 2 literes? 1.8 vagy 2.2 nem játszik? Szívó vagy turbós legyen az a két liter?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #195057 üzenetére
1.4 TSI szvsz ajánlható, ha VAG vonalat nézzük. Ilyesmi közepes szívó japán vonalon volt inkább jellemző szerintem, bár használati szokások függvényében akár egy hibrid/PHEV is jó lehet (illetve belefér a keretbe)
-
szekra
őstag
válasz ArthurShelby #195057 üzenetére
Passat VIII Variant 2.0 TDI BMT?
-
ArthurShelby
addikt
válasz BigBlackDog #195058 üzenetére
Megbízhatóság miatt van a 2l. Lehet több és kevesebb is, csak az 1.4T-ban annyira nem bízom. A benzinesség meg a városi használat miatt kell. Jobb ha szívó, de a turbó sem probléma.
Nem kell, hogy valami izomautó legyen, de nem baj ha tud menni. Kombi meg azért kell, hogy beleférjen a család (majd ha jön a gyerek a babakocsi is könnyedén).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz szekra #195060 üzenetére
Csábító, már már gondolkodom rajta, hogy feladom a benzin kritériumot, de még inkább kitartok. Meg akkor inkább a kisebb golf 7 2.0 tdi variantot választanám, nem kell annyira nagy autó (bár azért nem rossz)
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #195059 üzenetére
A japán vonalon a mazda6 lenne jó, de azt a rozsdásodás miatt kizártam.
Az 1.4TSI ajánlható, mert rengeteg rosszat hallottam róla (kokszosodás)?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
BigBlackDog
veterán
válasz ArthurShelby #195061 üzenetére
Ezt nem teljesen értem... Miért lenne megbízhatóbb egy két literes benya, mint egy 1.4-es?
8gen Accord 2.0, 9gen Civic 1.8 kombi mennyire játszik? Prius/Auris hibrid (városba nem lenne rossz választás)?
-
vzsryl
nagyúr
válasz ArthurShelby #195057 üzenetére
T27 Avensis facelift. A 2.0 benzin se rossz, de az 1.8 jobban ajánlott. Alig észrevehető a 2.0 nagyobb ereje, viszont többet zabál. Esetleg még i40 2.0 GDI.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ArthurShelby #195061 üzenetére
Mazda 6 van 2 literes és 2,5, Ford Mondeo 2 liter ecoboost, A4 vagy A6 TFSI, Opel Insignia 2.8 V6, Octavia 2.0-es RS. Főleg 2013-asok.
Hogy ezekből melyik ajánlott, azt majd a szakik megmondják. -
pècsimunkás
addikt
válasz BigBlackDog #195064 üzenetére
Civic 1,8 kombit mondtam volna én is.
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #195061 üzenetére
Ha szívó motorokat nézzük, említett Volvo és akkor már szintén Ford vonalon az 1.6 (125 lóerőig) egy kiforrott, nem túl problémás motornak számít
Ezeknél már nincs vezérműlánc probléma, gyakorlatilag csak a kokszra kellhet költeni, de az is mondjuk egyszeri költség 100-200 ezer km között jellemzően. Viszont van annyival takarékosabb, hogy akár be is hozzá a különbséget szerintem, persze több évre megtartva.[ Szerkesztve ]
-
stilo18
addikt
válasz ArthurShelby #195057 üzenetére
Nagyon hasonló árban nézek idén majd én is autót.
Én ezeket nézem, követem:
Mazda 6 2.5 szívó
Ford Mondeo 1.5/2.0 ecoboost/Hybrid
Skoda Octavia 1.8 TSILassan ezekre szűkül a köröm...
Mazdánál én is félek a rozsdától, cserébe a legmegbízhatóbbnak tartom a 3 közül.
Mondeo Hybrid amibe még bízok. Egyszerű szívó benzin+a Toyota híres Hybrid rendszere..nem lehet annyira rossz#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
ArthurShelby
addikt
válasz BigBlackDog #195064 üzenetére
Először is mindenkinek köszönöm a válaszokat, hasznos volt!
A honda accordra az asszony vétózott (nem tudom miért, de nem volt apelláta).
Viszont az Auris hibrid pl tetszik, illetve a T27 Avensis facelift is jó tipp volt. Első körben ezekre repülök rá, ezeket nézegetem majd.Az i40 2.0 GDI és a Civic 1,8 kombi sem rossz tipp, de egyelőre a fentebb felsoroltak jobban tetszenek.
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
ArthurShelby
addikt
-
JackFeryll
őstag
válasz ArthurShelby #195072 üzenetére
Ott mondjuk durván béna a csomagtartó, de a kombiban talán még van hely felfelé.
-
stilo18
addikt
válasz JackFeryll #195073 üzenetére
Csak a kombi 2019 környékén érkezett, árban lényegesen feljebb van sajnos :(
#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #195072 üzenetére
Ha van konnektor, Passat Variant GTE is van már 5-6 között, és akkor villannyal le lehet tudni a napi közlekedést, ingyen parkol, nem adózik, 8 éves korig gari is van ha jól rémlik.
-
ArthurShelby
addikt
válasz molnarpeter #195075 üzenetére
Sajnos csillaggarázs van, így konnektorról ritkán lenne otthon töltve.
[ Szerkesztve ]
A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz ArthurShelby #195076 üzenetére
Ez esetben az Auris ideális lenne valószínűleg, ha rendszeresen van használva (nem 2 havonta, arra érzékeny az akku hosszú távon)
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #195063 üzenetére
Ha vételkor nem rozsdás akkor lekezeled és nem is lesz az soha. Emiatt én sem vetném el a Mazdát. Ez pl egy flottás visszavett, elég jó áron: [link]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #195082 üzenetére
Ez milyen jellegű probléma, hajtás (a'la 2.0 PD TDI), vagy széthullik az állítható része?
Pont mostanában jártam körül a témát, 2.2-3.2 Puma motorok Euro 5-től hajlamosak bedarálni az olajpumpát, kenés nélkül meg nem sokat mennek el (volt is ilyen problémára rálátásom még úgy 3 éve, kár, hogy akkor még nem tudtam a részleteket). Ott simán annyi a megoldás, hogy az Euro 4 verzió fix fogaskerék pumpáját alá kell csapni, aztán irány a naplementébe. VW 1.6 TDI is változó pumpát kapott legutóbbi verzióban, de ott nagyon egyszerűen megvan oldva a 2 fokozat, és hiba esetén egy rugó a magasabbik nyomás helyzetben tartja a szivattyút (akár egy kamion légféke, ami mindig fogna, amíg nincs nyomás), az megnyugtatóbbnak tűnik. Illetve összehordok itt mindenfélét szegény motorról - MQB-ben az is Bosch üza. rendszert kapott, betyárböcsületre jár utólag +30 pont neki.[ Szerkesztve ]
-
Lacko32
tag
válasz ArthurShelby #195057 üzenetére
Esetleg egy túlárazott jópofa 8gen Accord kombi 2 literes szívóbenzinnel? De jó a dízel is igazából.
4 misiből simán találsz egyet, mint pl ez: [link]
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Qru
MODERÁTOR
-
nexus6
aktív tag
kicsit mazdás kérdés... a mazda 2 (nem a ford fusion alapú) mennyire hajlamos a rozsdásodásra? mindenhol a mazda 3 és a 6-ról regélnek hogy rozsdásodik, de a kettesről sehol nem olvasok. most kiskategóriában sokat hoznak be kintről, és kellemes kisautó lehet, pont ilyet nézek én is
Ezért szeretem a fórumokat, ezerszer jobban értenek az agytrösztök a dolgokhoz, mint egy helpdesk vagy az információ :)
-
nagyúr
válasz yodamester10 #195049 üzenetére
Accordra a reflash 100 felett van és csúcsteljesítményben nem hoz annyit sem. A karakterisztikát írja át nagyon.
-
Ádám16
addikt
válasz rasotamas #195093 üzenetére
Talán igazad van.
Viszont én hamarabb megvenném egy mechanikailag megbízható gépjárművet rozsdásodási hajlammal, mint egy mechanikailag megbízhatatlant rozsdásodási hajlam nélkül.
A “mai autókhoz” márkaszervizen kívül értelmes szerelőt szerintemm nehéz találni, egy korróziót viszont egy ügyes lakatos szépen megfog. Abból pedig van jópár a piacon.Semmiképp sem vetnék el pl. egy Mazda 6-ot azért, mert mindenki szerint rohad(ni fog). Baromi jó cucc lett szerintem, üdítő a piacon a kategóriájában.
-
ArthurShelby
addikt
válasz Ádám16 #195095 üzenetére
Annak a szerelése nem speciális eszközöket igényel? A totalcar-os videóban is szőrmentén érintve volt, hogy van pár mazda spcekó szerszám.
Csak azért mondom/kérdezem, hogy akkor mazdával mazdára specializálódott szerelőhöz kell járni nem?A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
Ádám16
addikt
válasz ArthurShelby #195096 üzenetére
Az lehet, hogy igényel(ne), de a népítélet/tapasztalatok alapján nincs velük gond ilyen téren. Tehát nagy valószínűséggel nem viszed olyan jellegű hibával szerelőhöz az autót, mint egy pre-gen TSI Octáviát, csak hogy egy példát említsek. Érted...
Szerintem a kopó-fogyókhoz nem kell speckó szerszám, de nem néztem meg azt a dízel 6-os Mazdás tesztet. Bollát egy percig se bírom hallgatni.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz ArthurShelby #195096 üzenetére
Szinte minden autóhoz vannak speciális célszerszámok (enyémnél pl a vezérléscseréhez is kell ilyen), szóval ez nem csak Mazda tulajdonság. Aki rááll egy adott márka/típus javítására azoknak van ilyenje márkaszervizen kívül is de valóban a sarki Mekk Mester szerelőnek nem biztos hogy van ilyenje.
#nincsbennetarcsi
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #195095 üzenetére
A Mazdák úgy rohadnak, ahogy előttem is írták, és egy idő után nincs mihez mit hegeszteni. Szvsz. rengeteg megbízható konstrukció van a piacon, csak drága hozzájuk a kopó alkatrész, pl. rettegett kettős tömegű, részecskeszűrő stb... Ezek mind tervezhetőek, de ha kirohad alólad az autó, akkor arra nincs jó megoldás.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Ádám16
addikt
válasz vzsryl #195099 üzenetére
Nem lábbal hajtom. Persze értem, és tudom is, hogy rohadnak. Én csak annyit írtam, hogy inkább rohadjon, mint más téren baszakodjon velem a mindennapokban. A rozsdásodást tudom megelőzni, megfogni, javítani, nekem ez a véleményem.
Persze, ha már nincs mihez hegeszteni szinten van, akkor okcsá, de aki olyat vesz, és nem mászik alá vétel előtt, meg is érdemli.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
- Nintendo Switch
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- TCL LCD és LED TV-k
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban