-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
KoVee84
senior tag
válasz Zsombe #195149 üzenetére
Nem tudom, hogy ez miben segít neked, de megpróbálok mindenre válaszolni:
BC szerint (megmondom őszintén sose néztem hogy valós fogyasztási adatot mutatott-e, mert céges volt )
Dunlop Bluresponse 195/55 R16
Új korától én használtam, 4 évesen 107 ekm-rel adtam le.
Arra hogy hány kmen fogyasztott ennyit, arra meg nem tudok mit mondani, de a Bp-Bécs távolságot elég gyakran tettem meg, ott biztosan ennyit mutatott.[ Szerkesztve ]
-
mufi
senior tag
Na. Megvolt az Amen. Mostmar csak turelmesen kell varni a kicsikere, azt majd csak megjon. Rendelek egy jo kis bor autoskesztyut hozza, ehhez mar az is dukal. Illetve. Mivel mar Canton lesz benne. Pendrive az ugye azert nem a legjobb zeneforras, igy azon gondolkodom, hogy veszegy valami jobb minosegu kulso mp3 lejatszot, s azt kotom radiohoz, ugy talan elvezheem a jobb minosegu zenet. Vagy siman telefonra toltsek le 320 kbits minosegben zenet oszt csokolom? Kell kulon bejaratni az uj hangfalakat a kocsiban?
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
KoVee84
senior tag
válasz KoVee84 #195151 üzenetére
Ja, és azt elfelejtettem, hogy volt benne egy racechip. A legalapabb.
Mufi: szerintem túlgondolod. Simán elég egy pendrive. Pont a héten volt nálam egy 3as octavia csereautó Canton hifivel, amíg az enyémen szoftvert frissítettek. Tényleg brutál jól szól, de az én értékrendem szerint nem szól annyival jobban a gyári swingtől, mint ennyivel drágább (200k), de hangsúlyozom, ez csak az én személyes véleményem.
-
Anaren91
senior tag
Teljesen mind1 min keresztül megy a zene. Vehetsz 1 milliós DAC ot is, auxon keresztül így is úgy is a kocsi fejegységén megy keresztül... Bluetoothal rányomod a telefonod és nyomatod a deezert vagy spotify-t magas minőségen és jóccakát.
De ha a legjobb minőséget akarod, szerintem szerezz be egy bakelit lejátszót és azt kösd ráMSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
p4radox
csendes tag
válasz molnarpeter #195143 üzenetére
Szuper, köszi a részletezést. Jó olvasni, hogy bátran vehető. Ha megveszek egyet pl 130k körüli kilométerrel mire lehet számitani, mikor jöhet elő az első nagyszerviz (pl vezérlés)? Nem nagyon vagyok ilyenekkel képben sajnos, a suzukinál kicserélem az olajat és szurőket 8000 kilométerenként meg néha fékbetétek váltóólaj stb és kész.
Egyszerre 100 km lenne az autópályás rész.
diegho: Az elég jó vételnek tunik annyiért, most 3,2-ért 190 ezret futottat látok, de gondolom te magánszemélytől vetted. Az is játszik nálam ha mindennel is tudják igazolni az autó előéletét. Ismerősi körben mostanában páran beszivták a használtautó vásárlást én pedig igyekszem elkerülni. Új vitarán is elgondolkodtam de a mostani árazását már nem birom lenyelni pedig jó autónak tunnek.
KoVee84: Köszi neked is a megerősitést, akkor egy kevesebbet futott 1.6-ot próbálok vadászni. Ami igazán bejönne az a Golf VII vagy a Seat Leon (nem a kombi, sajnos azt cégautóként nem is biztos, hogy találnék).
-
pana0017
senior tag
Sziasztok! Első autóm vásárlása lesz aktuális a közeljövőben és ebben szeretném a segítségeteket kérni. Budapestre venném, de inkább hétvégi hazaszaladgálós autó lenne, ami 100-150km autópályát, főutat jelent. Benzines kompaktra gondoltam, az alacsonyabb költségek miatt szívóra. 2-2,5 millió körüli keret lenne rá.
Amiket eddig néztem:
- Golf VI (1.6 szívó, esetleg 1.4 TSI ha nem kell annyira félni a turbótól)
- Mazda 3
- esetleg Kia Cee'd
Úgy számolom évi 10 ezer körül tennék bele, elvárásom csak annyi lenne, hogy minél kisebb kockázata legyen belefutni egy nagyobb volumenű szervizbe.
Köszönöm! -
Lacko32
tag
válasz pana0017 #195159 üzenetére
Kia kiváló választás szívó benzinnel.
Mazda a rozsda miatt kétséges, ha kifogsz egy rozsdátlant, akkor azt mielőbb kezelni. Motorikusan gondod nem lesz.
Németekről nem tudok nyilatkozni.Esetleg i30 Hyundai? Civicet tudnám ajánlani, de ezekre az utakra még egy Suzukit is sajnálnék Vagy max a hybrid szedán Civic cvt-vel.
Apropo Suzuki... Korábbi SX4 modell nem bejövős?Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Anaren91
senior tag
válasz pana0017 #195159 üzenetére
1.4 TSI nél nem a turbó lesz a legnagyobb gondod. Kokszosodás, meg az előélet. Olaj feszíti a láncot, ha az nem volt rendszeresen cserélve minőségi olajjal (nem 30k ahogy azt előírja a gyártó) akkor érdemes egy vezérléscserével indítani + olaj+szűrő, mert képes elszaggatni a láncot, az meg nem lesz olcsó móka. Helyedben maradnék a sima szívó 1.6 nál, főleg ha sok kis táv lesz a városban, igen hamar elrakódhatnak a szelepek, aztán lehet vinni dióhéjas tisztításra.
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Gabonetta
aktív tag
Sziasztok!
Ugyan nem sokat írtam a fórumon a keresésünkről, de beszámolok róla, hogy végül egy új KIA Sportage mellett döntöttünk (1.6 T-GDI). -
MC Pite
veterán
válasz ericssonfan2 #195150 üzenetére
Corolla Verso elég kicsi hátul, nem igazán 7 személy. Zafirára legalább annyit fogsz költeni mint egy 5008/Scenic3ra (de legalább... ...mindegy is).
Ekkorában benzin plusz 7 személy plusz automata plusz 1.8 kerettel...
Touran kézivel, vagy keret nyújtás után Grand C Max (az se megbízhatóbb).
5nél többen használnátok, vagy a puttony miatt 7személyes? Ha 6 szenély is ok, Multipla és FRV, ha 7 és nem kisgyerekek, Caddy/Berlingo.
Csak a C4 Grand Picasso dízel 1.6 robotváltósa ugrik be, ami élhető, de nem a legjobb automatának, de valószínű arról jobb mint aki vezetné kézivel ha ebben a kategóriábannus ennyire kell ekkora utakra is.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
MC Pite
veterán
válasz MC Pite #195170 üzenetére
Mégis van automata, 2-3 Verso (4+3*0,5 személyes), meg egy bombabiztos német: [link]
Ezzel is együtt lehet élni, de a motor és váltó az elkövetkezendő 5 évben 4-500-at valószínű el fog emészteni, amúgy jól eszik és jól megy.
A nagyegyterűeket meg ne is nézd ennyiért szvsz.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ericssonfan2
tag
válasz MC Pite #195171 üzenetére
Nagyon köszönöm! Tudom, kb lehetetlent akarok...
Tourant is néztem volna, csak nem tudom melyik a "már vehető" 1.4 TSI, láncos ez vagy már szíjas, nem kompresszoros, nem okoskerekes, miafrancos...
Akkor mondjuk úgy: a legkisebb rosszat keresem, 7 üléses benzinesben, persze az automatát el tudom engedni, ha csak amiatt lenne kifejezetten önsorsrontás...
"A music lover listens to music with his sound system. An audiophile listens to his sound system with music."
-
MC Pite
veterán
válasz ericssonfan2 #195172 üzenetére
A szállítandó személyek száma, mérete, (5+ fő szállítási gyakoriság/táv) és emeletti csomagtartó igény még kimaradt ami hasznos infó.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
ericssonfan2
tag
válasz MC Pite #195173 üzenetére
6. és 7. ülés kell kb havi egyszer 200km távra, kevés csomaggal, 4 felnőtt + három 10 alatti gyerek.
5 fővel meg viszonylag nagy csomagtér kéne (min 450 liter)a +2 ülés szükségülésnek teljesen elegendő
[ Szerkesztve ]
"A music lover listens to music with his sound system. An audiophile listens to his sound system with music."
-
ngaba
aktív tag
válasz ericssonfan2 #195174 üzenetére
C4 Grand Picasso 1.8 vagy 2.0 (2008-ig létezik ilyen) / Zafira 1.8 / Grand Scenic III 1.6 vagy 1.4 tce(?).
Kisebbet szerintem nem érdemes neked (Tourant pl.). Nagyobból meg inkább régebbi jön ki.
Az automata váltók megbízhatóságát passzolom.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz ericssonfan2 #195174 üzenetére
Bő 1-1 órás utakra szerintem a Verso kicsi (7 kabát is alig fér el már).
Zafira és Touran szódával (utóbbit nem szeretem, előbbit rühellem) megteszi. Erre vagy (2011 utáni) GC4P/5008-at (ennyiért még foglalkozós a THP motor, 2011ben egyszer, majd 2014 után lett nornálisabban javítva, a szívó változat nem gáz) vagy 1.4TCe GS3-at lőnék.Még Octaviában/Gokfbannse szeretem az iszákos és gyenge 1.6 MPI-t, Touranba ez kínzás/felelőtlenség 7 személlyel. 1.6 FSI ritka, de hatos váltóval élhető (Scenicben is hatos váltó van, vezmódosító itt is cserés, de legalább olcsóbb).
Opelből majdnem mindegy, motorvezérlő, olajfogyasztás, vezérlésmódosítónak, klímakuplungnak nézz utána.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Anaren91
senior tag
válasz MunezXBK #195167 üzenetére
Nem, és nem is lesz. Az tény, hogy a 2012-től elvileg már nem láncosak, ezzel a láncnyúlást meg szakadást kiküszöbölték, meg talán a motor is be tud melegedni elég hamar ( korai típusok lassan melegedtek be), de én nem hiszek a kis motor nagy lóerőben... Munkámból adódóan is látom, hogy milyen következményei vannak annak, ha valami a végletekig ki van centizve... Aki sok lóerőt akar vegyen nagy motort. 150-160 lóerő egy 1.4 -es motortól... 200k km után meg kuka a motor. Arról nem is beszélve, hogy a kis motorok pörögnek állandóan mint a szemét... öcsémnek 1.4 golfja van, igaz nem TSI, még a jó öreg szívó, de százas tempónál is 3 ezren pörög a motor...
És nem a turbótól tartok, a van most is kettő..[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vzsryl
nagyúr
válasz Anaren91 #195177 üzenetére
"Aki sok lóerőt akar vegyen nagy motort. 150-160 lóerő egy 1.4 -es motortól... 200k km után meg kuka a motor. Arról nem is beszélve, hogy a kis motorok pörögnek állandóan mint a szemét..."
Ha a kis motor kap egy turbót, amitől sokkal erősebb és nyomatékosabb lesz, akkor abból egyenesen az következik, hogy alig kell pörgetni. Emiatt szoktak ezek a motorok ideális esetben kevesebbet fogyasztani, mint a szívó társaik. Persze ez utóbbi állítás csak akkor igaz, ha hasonlóan is használják. Sokan beleesnek abba a hibába, hogy egy gyenge szívó benzines autóból átülnek egy turbósba, aztán megtetszik nekik a nyomaték, és nyomják, mint a vadbarom...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
diegho
nagyúr
válasz Anaren91 #195177 üzenetére
Nem sok turbós autót vezettél úgy látom. A 6-os váltó és a magas nyomaték 1500 fordulattól (vagy alatta) bizony elég jó kombót ad, az 1.4Tsi 100-nál 2100-at forog és nem kell pörgetni, mire megmozdul, mert ott a teljes nyomaték már 1500-tól, nem pedig 5000-től, mint egy kis szívónak. Mitől kuka 200k-nál egy turbós motor?
Az 1.2Tsi-t pedig 2010 körül is simán szabad venni már, elszakad a lánc? Annak elég komoly előjele van! Mellesleg bele kell rakni a gyári erősített láncot és öröm boldogság. -
Anaren91
senior tag
válasz diegho #195181 üzenetére
Igen 3 Turbós kocsi van a családba, közüle az enyém egy 35d 2 turbóval 750 nm-el ami 1100 tól tol 2000 nél meg leadja a teljes nyomatékot. De biztos nem tudom milyen egy turbós autó Sehol nem mondtam, hogy nem jó a turbó nyomatéka, de egy ilyen kis motor élettartamának biztos nem használ... De mindenki azt vesz amit akar, az idő meg majd megmondja meddig menni ezek a kis turbós motorok. Bár ahogy olvasgattam neten, kezd az autóipar is majd visszaállni a nagyobb köbcentis kocsikra. Valami oka csak van..
[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
ngaba
aktív tag
válasz pana0017 #195184 üzenetére
Ha kipróbálod, nem fog kelleni az 1.6 szívó...
De csak tsi jött szóba a turbósok között? A Fiat 1.4 t-jet motorja például nagyon jól sikerült konstrukció (itt is ajánlgatjuk gyakran), az Opelnek is vannak jó turbós motorjai. TSI-kből utána kell olvasni, hogy melyik megbízhatóbb.
Én 1.4-esnél kisebbet / 3 hengereset nem vennék semmi pénzért. De ez is szubjektív vélemény.
-
MC Pite
veterán
válasz pana0017 #195159 üzenetére
1.6 mpi szerintem is skippelendő. 1.2 tsi?
Mazda3 ennyiért ami hosszú távon olcsón fenntarható?
2012 utáni Ceedre céloznék ezek közül, mindkét motorral megfelelő arra amit írtál.
Auris, 308 II(elég gyorsan bemelegszik a puretech motor), Megane3?
Titkos tipp lenne a nagyobb B szegmenses autók, Rapid, Cactus, Clio IV (Grandtour), de úgy látom konzervatívabb vonalon mozogsz. Kis motorral is jól mennek, olcsón üzemeltehetőek, városban is jobbak a kis súly miatt[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
-
MC Pite
veterán
A hatos váltó ezeknél nem oszt, nem szoroz, 130-15x Nm esetén mind olyan (legalábbis Civic 1.8, M3 1.6, Ceed, stb) hogy 5xnél kéri a hatodikat. Oké, kevesebbet ejt, jobb mint az ötös, de nem nyer ezzel pályán semmit.
Próbáld ki a mazdát is. Sztem túlértékelt némileg (praktikumban gyenge, nyomatékban is, keveset sem fogyaszt, nem különösebben kényelmes, elődjében piszok rövid volt a váltó-ezé passz, és a futómű meg kaszni rohad). Igen papíron marha jó vezetni -nem rossz, egy Corollánál bőven jobb-, de egy M3 ezen a téren se (nagyon) rosszabb, és kb mindenben üti (ülés, üléspozíció, beltér, motor életkedve, stb). De az 308II-höz mérném még, ha már árban ott van.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
veterán
válasz szabonagyur #195192 üzenetére
Még odaírhatta volna, hogy "köztiszteletben álló"
https://tinyurl.com/rasoapro
-
slett27
addikt
válasz szabonagyur #195192 üzenetére
Erre azért kíváncsi lennék hogy megy. Igaz nem egy J Astra (súlyban) de az a 95LE mennyire viszi ezt az autót amikor mondjuk 4 felnőttet visz. Ez nyomatékra is hasonló a 90LE Bravohoz. És sajnos tudom hogy ez már tényleg hamar elfogy. Turbos pedig ritkább mint a fehér holló.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
slett27
addikt
Akkor képben vagyok. Mondjuk sok baja ezeknek az autóknak sem lesz szerintem csak menni nem fog (eléggé)....túraautó főleg egy kombiban.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
kenwood
veterán
Feladtam egy hirdetest a Hahura multhet vegen.
Ma 30 perc difivel ket kulonbozo szamrol, ket kulonbozo Ujpalotai autokereskedestol (Gl auto, Palota auto) is kaptam egy smst, hogy megvennek, hivjam en oket,vagy irjak emailt.
Gondolom ilyen 30% koruli alkuval vinnek, ha 1.5x annyit erne,mint amennyiert hirdetem.
Nem is ez a lenyeg,hanem az,hogy mekkora fillerbaszo mar az, aki azt par perces munkaero koltseget sem vallaja, hogy felhivjon ?Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
Új hozzászólás Aktív témák
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000