-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195652 üzenetére
Jah ha 50 km-nél nem mész többet Aztán, vagy használod a benzin motort, vagy dekkolsz pár órát a töltőn Dinamika meg amíg van elektromos hajtásod is akkor már majdnem közel van a leáldozó dízelemhez
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195654 üzenetére
Mit kell ezen ismerni? Egy sima golf 1.4 tsi egy 13 kwh-ás aksival, ami 50 km-t tud elmenni tisztán elektromosan.Utánna pont annyit fogyaszt, mint egy 1.4 TSI golf. Ami a gyári adatok alapján is 10l városban, 7,8 pályán. Mutat 1379 km-t a számlálód, amit valszeg úgy tettél meg, hogy pont kijött a napi inga tisztán elektromosan, és a benzin motor alig ment. Menj el nekem egy huzamba 300 km-t és majd akkor meglátjuk azt a 2.5 l fogyasztást
#195657
Ő állította, hogy ugyan olyan dinamikusan el tud járni 2.5 literből mint én, ennyi. Hibás a megfogalmazása. Ha ugyan úgy tud vele közlekedni mint én, akkor a német autópályán is el tud vágtázni velem 500-1000 km-t 200 as tempóval 2.5 literből[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
yodamester10
őstag
válasz Anaren91 #195656 üzenetére
Látod te is abba a hibába esel mint a legtöbb PHEV tesztelő.Ha tele az aksi és tele a tank és tudom,hogy hosszabb útra megyek eleve hibrid üzemben indulok ami annyit tesz,hogy az autóra bízom,hogy melyik üzemmódot használja.Ha ezt választom akkor 50 km megtétele után még van 40 km hatótáv az aksiban és kb 4 litert eszik.
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195658 üzenetére
Nem esek semmilyen hibába. Tény, hogy ha csak azt a napi 50 km körül mész vele, akkor jó dolog az elektromos hajtás, de legyünk őszinték, ha ettől többet mész, akkor van egy drága 1.4 TSI-d ami még nehezebb is. Végignéztem pár tesztet, ahol vegyes körülmények között használták több hétig, az összesben a 6-8 l körüli átlagfogyasztás jött ki. Arról nem beszélve, hogy kb senkinek nem jött ki a gyári 50 km elektromos táv. Inkább 30-35.
Szóval kijavítva az előző mondásod, napi 50 km alatt, hasonlóan dinamikusan jársz el 2.5 literből mint én.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195658 üzenetére
Ingyen töltöd az akksit?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
yodamester10
őstag
válasz Anaren91 #195659 üzenetére
Felejtsük el ezt a Német autópálya 200km/h tempót mindig példának.Gondolom a pályáig eljutni nem repülve mész hanem dugóban araszolva.Aztán ha letérsz róla megint dugóban araszolva.Én Kaposvári vagyok van mikor ki sem mozdulok a városból megyek 700-900 km között csak elektromosan.8 litert még egyszer sem sikerült kihozni belőle pedig 17 ezret már mentem vele,szóval el lehet 0 liter benzinnel is járni vele viszont a dízel mindig ketyeg.
vzsryl
Itthon töltöm.[ Szerkesztve ]
-
válasz yodamester10 #195661 üzenetére
Kivéve ha dízel hybrid
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195661 üzenetére
Értem. Milyen költsége van egy teljes feltöltésnek?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195661 üzenetére
Nincs ezzel gond, csak a legelső állításod miszerint ugyan úgy elközlekedsz a kocsiddal mint én 2.5 literből nem volt teljesen helyénálló Hobbimból adódóan van hogy 1000 km-t leutazok egy 2 napos túra alatt, ilyen esetben meg nem helyénálló a felvetésed De városi autónak teljesen renbe van, főleg ha nem a 10.-ről kell kilengetni a hoszabbítót tölteni
#195664
Hát ha a 13kwh-ás aksi van benne kb 500 forint körül lehet, ha minden nap kopp üresről tölti. De asszem az újabban már kisebb van mert olvastam valahol 8 kwh-ra körüli aksival is.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
yodamester10
őstag
-
MC Pite
veterán
válasz alázógyík #195636 üzenetére
Igen, az elején, ami már kb 5 éve javítva lett.
Hugom 208asában EB0 van, meg fos olajat is kapott a márkaszerviztől, most 6 évesen (115k)bcserélték (teknő le, meg takarítás pluszba), nem volt semmi dráma. Ja, meglepő módon márkaszervíz ezt nem ajánlotta, mint aki erről sose hallott.Ellenben papíron kicserélték a tárcsát, betétet, csak gyakorlatban nem.|AP|: Én még egy értékesítővel se beszéltem aki ne beszélt volna le a kisebb motorokról (vagy értett volna az autókhoz).
Ugyanolyankomoly szakértelem és megfontolás van mögötte mint például az Euronicsnál. Nagyobb profit, meg mit kell pörgetni/kiszórni; kb ennyi a motivációjuk, nem a te igényeid eltalálása.
Próbakör alá ne add (meglepő módon az erősebb motoros változat mindig ami vezethető ).
Én meguntam hogy pl hetedik Suzuki szalonban is csak az 1.4T volt, és senki nem tervezett ezres bemutató autót beszerezni.Kb kizárt 7-8 litert megetetni sztem vele, ahhoz pályanapozni kell. Ellenben vw meg ford régi (10x LE) 1.6osával, na azok bármikor benyakalták, cserébe nem is mentek. Meg a Tipo szívó 1.4-el se eszik keveset sajna.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
vidocq
csendes tag
Hello! Munkábajáráshoz gondolkodom autó vásárlásán:
Budapesten, naponta 45 km, nem a hét minden napján viszont.
Keret vásárlásra 300-400ezer forint lenne + átirás, szervizelés költsége.
Szempont a praktikum (pl. jó, ha befér egy kerékpár lehajtott üléssel), alacsony üzembentartási költség, fogyasztás. Klíma jó lenne.
Vezetési élmény nem érdekel, nem vetek meg semmilyen márkát vagy típust.
Suzuki Swiften kívül van más, ami teljesíti ezen igények nagy részét?
Köszönöm a tanácsokat előre is.[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195666 üzenetére
Papíron 50 km-t megy el tisztán elektromosan, ami a való életben 30 inkább. Papíron az enyém kombinált fogyasztása 10l, ami inkább 10.5-11 attól függ mennyire nehéz a lábam. Papíron öcsém 5-ös golfja is 5-6 litert fogyaszt ami inkább 7-8. Papíron az 1.0es háromhengeres autók is jól fogyasztanak, aztán kiderül, hogy 7-8 litert megesznek.
Az a baj a papír adatokkal, hogy kb soha nem stimmelnek, mert szinte már laboratóriumi körülmények között, mindent optimálisan használva mérik. Ezért van nagy múltja az autós teszteknek, mert a puding próbája az evés. És vagy 5 tesztet átfutva, ahol nem csak a napi városi ingázásra használták a kocsit, amit tisztán elektromosan elment, sehol nem jött ki olyan adat mint neked. Te magad írtad le, hogy nem nagyon mész vele nagy távokat. Akkor honnan tudod, hogy elmegy majdnem 1k km-t egy tankkal? Csak mert Jürgen beleírta valami színes brossúrába? Na meg ha nem a napi városi használatra lenne kitalálva, akkor mi értelme lenne a 8 kwh-ás aksinak? Kb egyetlen olyan elektromos autó van a piacon, amit már nem csak városi autónak lehet hívni, az meg a Tesla. De hoszabb távnál már az is kompromisszumos.
Elektromos autónak a szememben akkor lesz értelme, ha egy töltéssel elmegy 1k km-t, vagy elmegy mondjuk 200-at, de azt 10 perc alatt bele lehet tölteni.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vzsryl
nagyúr
válasz yodamester10 #195666 üzenetére
Az úgy korrekt. Jó dolog ez a PHEV meg elektromos, de csak akkor, ha otthon is tudod tölteni.
Én azt nem értem, hogy városi használatra van kitalálva, de a városi lakosság egy igen jelentős része nem tud otthon tölteni, és az a pár darab töltő, ami pár darab parkolóban el van helyezve, az igencsak kevéske. Ez az elektromos autósdi akkor ütne igazán nagyot, ha minden parkolóhelynek lenne töltője, és minden városnak saját atomerőműve ezt kiszolgálni. Nem is értem mi a célja ennek az egésznek.
Konkrétan az a sok millió/milliárd ember, aki lakásban lakik és nincs lehetősége otthon tölteni az elektromos autóját, az nem rendelkezhet majd saját autóval?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
r6man123
senior tag
Sziasztok!
Mondanátok ez alapján a Hahu hirdetalés alapján ha nem is népitéleter, de egy marinéni jóslása tippet, hogy a HD felvételeken mi látszik?
HAHU LINKKuszobsérulés, hátsó dob aljánál rozsda? Ennyiért vsgy mennyiért szabad megvenni
Egyszerű, toltösen és picit sáros, huppanós utakon pecázni járni, semmi extrémebb terhelés
-
MC Pite
veterán
válasz vidocq #195668 üzenetére
Megane1 facelift(1.4-1.6 16V), Punto2, Clio2, Fabia(1.4 16v) Ennyiért mondjuk sajna nagy csodákra nem lehet számítani, max a Meganeból nem az alja van ennyiért. Vagy picit ha tudsz még gyűjteni, Aygo/C1/107, az tényleg olcsón fenntartható, normális autó a stifthez képest, és biztonságos, kevés hibával.
Swiftet nem tudom a praktikum és a közelgő gtk miatt idesorolni. Amíg küszöb, segédkeret el nem rohad, foglalkozhatsz a beszakadó rugótoronnyal, féltengelycserékkel, hengerfejezéssel, szelephézag állítással, ha a kidörzsölődő kábelköteg miatt nem unod meg hamarább vagy nem gyullad ki az autó. #Ezt20évecsaktankoljuk
vzsryl: "Nem is értem mi a célja ennek az egészne"
dehogynem, a CO2 bünti megúszása, a valójában (jellemzően) környezetszennyezőbb autókkal. Vagy amit írtál azért, vagy mert a cégek a benzint fizetik ki, az áramot nem.[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Anaren91
senior tag
-
yodamester10
őstag
válasz vzsryl #195670 üzenetére
Ilyen pici aksinál felesleges oszlopra járni ha otthon tudom tölteni.Nem tudom más Phev-nél hogy van de a Golf szinte minden helyzetben tölti az aksit még GTE módban is.Én fizetős oszlopon soha nem töltöttem nem is fogok majd csak a tisztán villanyt,mert remélem csak átmenet lesz nálam a Phev.Peny-nél szoktam rádugni ha bemegyek vásárolni,így szinte mindig van szabad parkoló és ingyenes az áram
Anaren91
És a 45 liter benzint hova tegyem?Nagyon elakadtál az elektromos résznél Szóval akkor a 7-es Golf GTE városi autó?És a GTI az is? -
vzsryl
nagyúr
válasz MC Pite #195672 üzenetére
Ezekkel én is tisztában vagyok, de a környezetvédelmi aktivisták elektromos autó szexualitását már tudom felfogni.
Nekem a matek azt adja ki, hogy a történelem egyik legnagyobb vakvágánya ez az elektromos autózás.
A műbenzin vagy az üzemanyagcella már sokkal-sokkal életképesebbnek tűnik. Kéne valami Musk szintű influenszer ezek mögé is, és nem kéne nézni ezeket a haláltusákat...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Anaren91
senior tag
válasz yodamester10 #195674 üzenetére
Ha 7-es golf gte ről van szó akkor nekem sehogy nem jön ki az a 900+ km. Elektromosan nagyon max 50 km, benzinnel meg 500+. Tank is csak 40l. Ez sehogy nem jön ki. Papír adatokkal is még az 550 is kb úgy jön ki, hogy ha 50-el mész tisztán benzin üzemmódba amikor elfogyott az aku. 1.4 TSI fogyasztása se annyi ami a papíron, mert azért az s szereti megenni a 6-7 litert. A városit meg arra értem, hogy fogtak egy 1.4 es benzin motort amibe beletettek egy kis aksit. Mi más értelme van a kis aksinak azon kívül, hogy városban azzal elskerázol? Emiatt mondom azt, hogy főleg városi szaladgálásra szánták, amivel el lehet indulni nagyobb útra is, mert ott a benzin motor, de akkor meg már a fogyasztása is annyi mint egy benzines kocsinak.
A GTI meg hogy jön ide? Golfnak a sport verziója amiben van egy 2.0 TSI motor. Ebből, hogy következtetted le, hogy ez egy ideális városi autó? Mert egy városi szaladgálás közben 0 benzint zabáló autó ami kicsi is ráadásul az én szemembe belefér a városi autó kategóriába, de egy 10+ litert zabáló 2.0-s turbós benzines már nem igazán az a kategória.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
veterán
válasz vzsryl #195670 üzenetére
nyilván az infrastruktúra is fejlődni fog, nem lesz ezzel gond. vagy hozzászokunk a panel tizedikről kilógó fűnyíróhosszabbítók látványához
nekem nincs sok ev tapasztalatom, másfél éve vittek egy tesla model s-sel, hát az valami brutális volt amit lépett és hátbabaszott. de ott csak utas voltam. aztán most hétvégén már nagyon érdekelt milyen vezetni, szóval elvittem egy sharenow i3-at, és nekem óriási fun volt. az is olyat ugrik, hogy hihetetlen, szerintem egy kezemen meg tudom számolni pl fékre hányszor kellett lépnem 20 perc alatt úgy lassit... szerintem igenis van jövője ezeknek az autóknak ilyen menettulajdonségokkal, minimális szervizigényükkel. a töltők meg majd utólérik az igényeket.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Anaren91
senior tag
válasz r6man123 #195678 üzenetére
Szimplán lekopott róla a lakk, vagy meghúzták, nem tudom eldönteni. Nem tűnik ütközésnek. Rozsda egy ilyen idős olasz autón meg akárhol lehet. Főleg a sárvédő íveknél, meg az alján. Körbe kell nézni személyesen, nehogy így járj [link]
#195679
Azt a kevés szervízigényt nem kiabálnám el. Mert lehet, hogy amíg az aksi bírja, a futóművön meg féken kívül nem kell rá költeni, de ha meghal az aksi , akkor hirtelen ki kell perkálni annyi pénzt, amit egy benzinesnél lehet hogy 3-4 év alatt költöttél volna csak el rá. Max ha veszel egy 0 km est amit minden 5 évben eladsz és kihozol egy újat. Akkor nem kell az akku miatt aggódnod.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
molnarpeter
nagyúr
válasz vzsryl #195676 üzenetére
Az az egyik legnagyobb fantázia mindenben a start-stoptól a villanyosig, hogy nem az Nber orra alá füstöl. Erőmű szennyezés megoldása házi feladat de azt még mindig egyszerűbb megoldani, mint gyorsítás közben autón. Mondjuk mechanikai szimpátia alapon is jó a motornak, főleg egy dízelnél. Uff-uff, kinek mi
Szerintetek dízel vagy benzin?[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
válasz molnarpeter #195682 üzenetére
Én sokáig benzin párti voltam, de a dízel nyomatéka megtérített. Meg ha megnézed a modern autókat, akkor a modern dízeleknek jobb a károsanyag kibocsájtása mint a benzineseknek.
Na jó, néha néha elgondolkodok egy 335i-n mert, a benzinesnek szebb a hangja amikor odalépsz, de hosszú távon nem bírnám elviselni, hogy üvült alattam#195676
Amíg van olaj nagyon más irányba nem fog haladni a technika. Sokan meggazdagodtak belőle, és nem nagyon szeretik elengedni a pénzt. Olajból meg földgázból még lehet csinálni áramot, de ha áttérnének más üzemanyag forrásra, akkor igen rosszul járnánakk az olaj Sheikhek. Azt meg nem nagyon fogják engedni. Szerintem már ma is lenne megoldás alternatív üzemanyagra, csak a fent felvázoltak miatt nem engedik a nagyok elterjedni. De ez csak az én eszmefuttatásom.[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vidocq
csendes tag
válasz MC Pite #195672 üzenetére
Köszönöm a részletes választ, és a felsorolt alternatívákat. Gyors keresés után úgy látom a klíma az egyik igény, ami jelentősen szűkíti a választékot, ami sajnálatos, mert a lassan mediterrán éghajlatunkkal erről nem mondanék le.
Megane vagy Fabia kombi nagyon jó lenne, de árban valószínűleg a keret fölött csak, ahogy írtad is. Ennél többet is rá tudnék költeni, de nem szeretnék a kis kihasználtság miatt.
Dacia Logan / Renault Thalia / más hasonló fapados modellekről mi a vélemény? -
hobizoli
nagyúr
válasz Anaren91 #195685 üzenetére
igazabol a benzinesben tobb a nyomatek, csak jellemzoen a szivobenzin van osszevetve a turbodizellel
nezz meg egy szivodizel vs szivobenzines mutatvanyt kiindulaskent
ott azert kevesebben fogadnanak a dizelreazonos ccm es toltonyomas mellett turbobenzin nagyobb pillanatnyi nyomatekot tud, es mivel feljebbre is forog, a valtoja rovidebb lehet, amivel a fotengelyen bemeno Nm megtobb lesz a kihajtason a kerek fele
de akar meg a kisebb csucsnyomatekkal is kijon ez
pont ezert is erosebbek a turbobenzinesek a turbodizeleknelezert van az is, hogy az igazan kajak feltoltott motorok mindig benzinesek
pl leforog 7000rpm-re a benzines es a rev.limitere 7500-n van, az a dizelre jellemzo 4000rpm-nek az 1.75x-e
azaz ha a dizel nyomateka 1.75x annyi 4000rpm-nel, mint a benzines-e 7000rpm-nel, akkor lesz csak a dizel erosebb
mikozben ekkor a kerek fordulatszama es a kerek kerulete ugyanannyi, tehat a jarmu ugyanannyival halad
erre igy keves az esely, mert a turbobenzin eleve tobb nyomatekot is tudhat, vagy akar a kisebbol is tud nagyobbat csinalni a valton a motor fordulatabol[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
Anaren91
senior tag
válasz vidocq #195668 üzenetére
3-400 körül még egy 1.4- es 4-es Golfon is elgondolkodnék. Lehajtott üléssel még egy disznót is be tudsz rakni a bicaj mellé, legtöbben van klíma is, nem drága hozzá az alkatrész, bontott cucc is van hozzá szarásig.
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
vzsryl
nagyúr
válasz hobizoli #195687 üzenetére
Vannak azért kivételek. Pl. az SQ7 benzin és dízel motorja majdnem ugyanakkora, V8-asok, de a dízel mégis 130NM-rel többet tud, és sokkal mélyebbről. Teljesítményben jóval kevesebb, emiatt a benzines hamarabb ér 100-ra, de a dízel mégis jobban belepasszíroz az ülésbe.
Teljesítményben egyértelműen a benzinesek nyernek, hisz egy 1.4T hozza egy 2.0D szintjét, de nyomatékban néha átbillen a dolog.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Anaren91
senior tag
válasz vzsryl #195690 üzenetére
Dízel alulról húz, főleg abban a tartományban ahol normális körülmények között közlekedni fogsz. Másrészt 2.0 literes tsit pl fölösleges összehasonlítani egy cr tdivel, mert nem ugyanarra gyártják . A nagy tsi legtöbb esetben a sport szériákba megy( gti, Rs stb) míg a 2 literes dízel a nagy takarékos szedánokba.
Városban nem fogod 7k ig kipörgetni a benzinest se.
De am igen, benzines több lóerőt produkál, ezen a videón jól látszik, hogy általában rajt után érik be a sport dízelt, amikor már azon a fordulaton vannak ahol leadják a max lóerőt, de alacsony fordulaton, ahol nyomatékból dolgozik a kocsi, ott általában, lemaradnak . [link][ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
Doki16
addikt
Ne vitázzatok már ilyen hülyeségeken. Mindenkinek más a jó, senkinek nem kell meggyőznie senkit
A tisztán látás véget, mert kérdezted Anaren91, ennyi mindig a fogyi hosszútávon lemerült akkuval télen. [kép] Jó időben országúton simán 4 liter. Lemerült akkuval városban sem eszik többet 5 liternél.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
footy
addikt
válasz Anaren91 #195691 üzenetére
Én sokáig benzin párti voltam, de a dízel nyomatéka megtérített. Meg ha megnézed a modern autókat, akkor a modern dízeleknek jobb a károsanyag kibocsájtása mint a benzineseknek.
Ez igy konkretan nem igaz. A norma hatarozza meg mibol mennyi lehet a kibocsatas. Az osszetetele kulonbozo a dizel es benzin uzemu autoknal. Arrol lehet vitatkozni sokaig hogy melyik osszetetel karosabb. (Bar ez a tema is tulmutat valoszinuleg mindegyikunk tudasan)
Dízel alulról húz, főleg abban a tartományban ahol normális körülmények között közlekedni fogsz. Másrészt 2.0 literes tsit pl fölösleges összehasonlítani egy cr tdivel, mert nem ugyanarra gyártják . A nagy tsi legtöbb esetben a sport szériákba megy( gti, Rs stb) míg a 2 literes dízel a nagy takarékos szedánokba.
Itt is eleg ha megnezel egy kommersz autot mondjuk egy Passatot es maris dol a teoria:
2.0 TSI:
190LE
320NM 1500-41002.0CRTDI
190LE
400NM 1900-33002.0CRTDI
150LE
340NM 1600-3000A 190 lovas TSI-nek nem sportos a karaktere(190LE@4180-6000) es a maximalis nyomatek ugyan kevesebb de sokkal szelesebb fordulatszamtartomanyban adja le.
Városban nem fogod 7k ig kipörgetni a benzinest se.
Nem kell kiporgetni a turbos benzinest, alacsony fordulaton is van eleg nyomateka.
A videoban pedig egy szetchippelt valoszinuleg uzemoras(560 vs 900NM) motor van, ami finoman szolva sem tekintheto referencianak.
[ Szerkesztve ]
-
-
MC Pite
veterán
válasz Anaren91 #195688 üzenetére
Néha furcsálom a tanácsaidat, hogy mire alapozod őket.
Láttál te 3-400ért négyes Golfot? Amúgy sincs egy tucatnyi hibájuk (ja de), de ennyiért ezek kb mind jelen vannak, és még egy adag más is.
Amennyyiért meg épkézláb darabok vannak, akkor inkább egy Leont vennék, vagy inkább Grande Puntot.vidocq: Ha neked tetszik, és normálisat találsz, akár. Én nemszeretem őket, kiolcsósított modellek, meg utálom a lépcsőshátúakat (bővíteni nem nagyon lehet a csomagteret). Nem bonyolultak, relatív megbízhatóak, de jellemzően ... nem autóbolondok tulajdonolták korábban, hogy finoman fogalmazzak.
Clio2-ből azért 4xx-ért akadnak normálisak, 1,2 16V jó motor, 1.4 16V meg már egész egészségesen viszi(múlt hónapban 480ért láttam meglepően szépet). Puntóból Sportingok (3ajtó, sportosabb, hatos váltó az 1.2 16V mellé, jól megy, jól fogyaszt) is beférhetnek, de az is bő 4xx. Viszont egy darabig nagyobb becsben voltak mint a polgári változatok (Clio Tech Run és erősebb (1.6) változatokra ez szintén jellemző lehet).
Az én véleményem az, hogy sokkal szívesebben adok ki (akár hitellel) 550et egy ilyenért (kicsit sportosabb/jobban felszerelt változatokra) aminek általában gazdája volt(ez jellemzően már a képeken is látszik), mint 350et egy olyanért amit csak tankoltak, és a különböztetet bele kell borítani a szarabb állapotúba, amit filléres alkatrészekkel gányoltak csak.
Akad 1-2 amire ránéznék, ha kívánatosak épp nem akadnak most: 1, 2.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html