-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
slett27
addikt
-
kenwood
veterán
válasz slett27 #195201 üzenetére
Igen,kozben neztem a google ertekelest a Palota udvarra, es volt olyan,aki 3.1-ert eladta a kocsijat,amit 1.8-ert vettek volna meg
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
slett27
addikt
válasz kenwood #195202 üzenetére
Várható volt. Az iskolások akik kereskedelmet tanulnak, a kereskedőktől kellene órát venni. És akkor biztos a vizsga.
[ Szerkesztve ]
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
vmk
tag
válasz kenwood #195202 üzenetére
De ezzel amúgy mi a baj? Annak adod el, akinek akarod.
Nyilván nagyon alacsonyan bepróbálkoznak, onnan még esetleg mennek feljebb. Tesók hogy szoktak vásárolni? A hirdetett ár fele zsebben kp-ban, aztán odamegy és még abból is alkudozik...
3.1M vs 1.8M -ből meg semmi nem derül ki. Lehet 2.5M-t ért a verda
Azért mert valakinek nem szokása (nekem sem) a "pofátlan" alkudozás, attól még valójában így működik a világ. Van aki a MediaMarkt-ban is eredményesen tud alkudozni. Nekem meg nem lenne képem... -
slett27
addikt
Hát miből lenne meg a cégvezetőnek az évi 5 nyaralás a Seychelle-szigetek-re. Meg a nyaraló a Balatonon. Meg a full-extrás autó az asszonynak. Nem telhetetlenek azok az emberek sem. Élelemesek.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
veterán
válasz kenwood #195199 üzenetére
szerintem automatikusan küldik ezeket, ergo ennek a telefonhívással szemben nincs erőforrásigénye. tőlük én is kaptam, lehet valamelyiket fel is hívom kíváncsiságból, hogy mit adnának az 1.2-ért hirdetett autómért, mert eddig 0 érdeklődő volt.
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
vmk
tag
válasz slett27 #195205 üzenetére
Így van, élelmesek. De még mindig nem értem, ezzel mi a baj?
Nem lopják el tőled a pénzed vagy az autód. Csak jóval a piaci ár alatt akarják megvenni. Nem köteleznek semmire. Lehet, hogy szarul esik az egónak, hogy a te tulajdonod "leértékelik", de ez nem szól másról. (Nem személyeskedni akarok, bocs.)
Azt mondja a 600K-s autóra, hogy 300-ért beszámolja. A tulajdonost leveri a víz, hogy huh, háh, az csak a fele összeg, ő többre gondolt... Jó, semmi gond, akkor lehet egyénileg próbálkozni. Megküzdeni a sok tesóval meg műértővel, stb. Kinek mi.(És most itt kifejezetten nem az AAA-ra gondoltam, mert az megint más téma)
-
Llew
senior tag
válasz szabonagyur #195192 üzenetére
Szép, kerek mondat. Minden benne van.
Esetleg a káros szenvedélyektől tartózkodó még beleférhetett volna.Az emberiség olyan, mint a krumpli: a java a föld alatt van.
-
Lacko32
tag
Juhé,juhé, lefoglalóztam a családi álmot, anya és apa ia boldog, babának is megtetszett a szajré. Kipróbáltam, furcsa a Honda után.
Uraim, a választás egy 2018-as Opel Zafira Tourer lett, 1.4 Turboval, kemény 52e km-el. Átvizsgáltattam, hibakód olvasás és társaik megvoltak. Jobb oldali két ajtó parkolásból adódó sérülésből fényezve volt - szakszerűen Opel márkaszerviz által. Egyébként tiszta, szép autó.
Jövő héten hozhatom haza
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
slett27
addikt
-
Coccolino_O
őstag
Hali!
Az autóm motor problémás és mivel nem fogom elkölteni az autó értékének a felét arra, hogy megcsináltassam, felkészülök arra, hogy csak idő kérdése, hogy vennem kell másikat, amikor beszarik, v. meg sem várom, hogy eljussak arra pontra és elpasszolom bukóval.
Dízelt kerülném, nem vezetek ahhoz eleget, szervízeltetni meg nem szeretném (dpf, kettőstömegü meg társai...). Napi 20-30km-nél többet nem vezetek, kisebb benzines motorban és kisebb méretben gondolkozom. Van-e esetleg valami ötletetetek, hogy 1.2-es v. 1.4-es benzines esetében mit érdemes nézni? Nem bánnám most már, ha relatív megbízható lenne és a fogyasztása is emberi keretek között maradna. Márka nem érdekel, évjárat se, nincsen fétisem, árkategóriát szívesen írnék, de itt angoloknál sokkal olcsóbban megy ugyanaz, mint otthon, de nem hiszem, hog 1-2 ezer fontnál többet rászánnék.
Köszönöm.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Coccolino_O #195218 üzenetére
Keret? Amúgy SDI-t kell nézni
Ja tényleg, gondolom jobbkormányos kell... Fiat Grande Punto van olcsón, biztosítás kifejezetten kedvező rá, többit meg otthon tudod javítani. (Renault projekt megakadt?)[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Coccolino_O #195218 üzenetére
Keret? Alacsony ársávban pl. 1.4-1.6 Clio/Thalia, Megane I PH2 jó választás lehet.
-
nagyúr
válasz Coccolino_O #195218 üzenetére
Sok függ az elkölthető pénzmagtól is, méret-igénytől, kortól (újabb turbós autók gpf-fel - dpf benzines megfelelője -, kettős tömegűvel szereltek).
Szűkíteni kell a feltételeket, hogy az itteni hozzáértők (na nem én), segítsenek.
Nekem a megbízhatóság az az opel x16szr....[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #195218 üzenetére
Árat nem írtál. Amúgy Suzuki Swift (mindenkori).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
dj79
senior tag
válasz Coccolino_O #195218 üzenetére
Gyorsan rápillantva a gumtreera 2000 font alatt már kapható elég sok Honda jazz is, vagy esetleg yaris. Japán kiskocsi kell
-
Lacko32
tag
válasz cappa72 #195216 üzenetére
Köszi mindenkinek!
Már lőttem pár lesifotót róla, de ott még havas/jeges kissé, hazafele az autópálya mellett egy csöves leállóban nyomok róla komolyabbakat, aztán jelentkezem.
A hátsó felem már olyan sós, mindjárt kigyulladIsten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
MC Pite
veterán
válasz Coccolino_O #195218 üzenetére
Grande Punto (sporting van abból is), Clio (Campus) keveset eszik, esetleg Yaris.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Coccolino_O
őstag
válasz molnarpeter #195219 üzenetére
Igen, tudom, azt mondtad a múltkor is. 1.9 SDI-ből wiki szerint van kettő is. A második egy picivel több ló meg nyomaték. Wiki szerint 3-as Polo, 4-es Golf, 2-es Ibiza, 1-es Leon, 1-es Octavia meg Bora van azzal a motorral szerelve. Józan észből kiindulva, 67 lóerő az Octaviat meg a Bora-t még annyira sem hajtja meg mint a könnyebb Polot v. Ibizat. Ebben a listában lévő autók nagy részét meg sem találod az interneten hirdetés formájában, hozzátenném. Vagy van 3, hatalmas futásteljesítménnyel.
A biztosításom az egekben lesz 1.9 dízellel, azért nem akarom erőltetni. Elég volt kifizetnem 1500 fontot az első évre...
Rövid távra dízelt nem erőltetném, még akkor is, ha azt mondod, hogy elpuszítathatatlan az az sdi.BigBlackDog: Francia még egyszer nem kell, most haldoklik a Twingo-m. Aztán lehet, hogy pont kifogtam egy szart.
vzsryl: A modernebb Swift nekem nagyon bejön külsőre, abból vehetek legalább benzinest? Melyik motort érdemes v. mindegy? Swift Sport?
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #195227 üzenetére
Az 1.3-as vasaló nagyon megbízható, de a 2. vasalóban az 1.2-es még keveset is fogyaszt. A legújabb Swift meg még jobb egy fokkal.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
Coccolino_O
őstag
válasz molnarpeter #195219 üzenetére
Nem tudom, hogy bevállalnék-e egy olasz autót ezen a ponton. És mondom ezt úgy, hogy átmentem két Fordon eddig, aminek szintén nem túl jó a híre. Külsőre az a Grande Punto mindig is bejött, azt nem tagadom.
Nem azt mondtátok a múltkor, hogy a Grande Punto meg szervó problémás? Milyen motor lenne abba az igazi, 1.4 T-jet?
dj79: Biztos jó az a Jazz, ha nem kell állandóan katalizátort venned hozzá. Nekem annyi helyre sincsen szükségem, egyedül vagyok.
MC Pite: Yaris-n én is gondolkodom. 1.8 VVTI ha nem számít a benya meg a biztosítás.
vzsryl: Na várjál, most te melyiket mondod? Az első generációst, amit 2004 és 2010 között gyártottak, vagy a második genes ráncfelvarrottat?
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz Coccolino_O #195229 üzenetére
A korábbira volt jellemző a kormányszervó (fl előtt meg után is volt 1-1 hibája).
Szívó 1.4 hatos váltóval az nem túl erős, de kb golyóálló (a kettest elég jól viszi).Yarisba nincs sok lélek, de százszor normálisabb mint a talicska swift. Az év autója 3as Clio is beférhet, C2 (VTS a TU5JP4S nem fog cserbenhagyni), de akár korai Ceed/Proceed is beférhet a keretbe.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Coccolino_O #195227 üzenetére
Csak hirtelen néztem rá, melyik milyen insurance group (nekem új az egész, szóval leírom - 1 a legolcsóbb, 50 a legdrágább). Nem vagyok otthon a piacon, de szerintem teljesítmény után "romlik" sokat, nem köbcenti:
Polo 2002- 1.9 SDI group 5
Golf 4 1.9 SDI group 9 (1.4 benzin szintén)
Swift 2005- 1.3 group 16
Agila 2000- 1.0 group 5, 1.2 group 7
Agila 2008- 1.0 group 4-5, 1.2 group 8
Grande Punto 1.4 8V group 6-7, 1.3D 75 group 9, 1.4 T-jet group 15
Jazz 2002- 1.2 group 12, 1.4 group 14 (mondjuk rozsdát itt már az éghajlat miatt érdemes erősen nézni).
Itt van még egy összefoglaló cikk, benne olcsón biztosítható típusok [link][ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #195229 üzenetére
MK4-MK6.
[link] (mobil verzió)megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
KoVee84
senior tag
válasz pècsimunkás #195210 üzenetére
Fél évig jártam egy 1.6 benzin meganenal, 72k kmnél ültem bele. Nem az jut róla elsőként az eszembe, hogy milyen minőségi a belseje vagy hogy "hú de nagyon jó vezetni" esetleg hogy 130-nál milyen csendes
[ Szerkesztve ]
-
Coccolino_O
őstag
válasz MC Pite #195230 üzenetére
Jó, hogy említetted a Kia-t. A Ceed/Proceed vonalon melyik évjáratot és motort érdemes venni? Van olyasmi, amikre háklisak?
molnarpeter: Pontosan, teljesítmény után fizetsz, de szerintem a múlkor gyopi voltam, és egy 130 lóerős pdi-s autót néztem meg, nem a gyengébb sdi-t, azérrt lett volna olyan sok a biztosítás.
vzsryl: Szuper, köszi.
[ Szerkesztve ]
-
MC Pite
veterán
válasz KoVee84 #195233 üzenetére
Ellenben ugyanazért a pénzért kapható Mazda3ról vagy az 1.6 mpi Golfról ezek jutnak eszedbe? Amennyivel homogénebb, akár kellemesebb a G6 belseje, annyival rosszabb (nekem) az alap ülése (a jobbikhoz nem volt szerencsém), meg a futóművét is kevésbé szeretem. Onnantól meg nem nagyon maradt előnye a Golf
65(+új műszerfal+új orr)-nek.Btw tc/vezess/an/ap M3 és M 3 tesztjeit is átnézheted, hasonlók a tapasztalatok. Ebből a mazdából dízelt vezettem, benzinest a korábbiból. Sztem a Ceed (2012+), 308 II lepipálja ezeket simán, de kicsit olcsóbban a M3 sem rossz.Coccolino_O. Azt amire van keret és tetszik 1.6osoknál nagyritkán hallok 1-1 szenzor hibáról (fhp, lambaszonda), de mást nem nagyon. Az 1.4 109 ló az inkább 90 érzésre, de az is jó. Én a '12 utániakat szeretem, előtte attól függ mi kell/tetszik (pl vetítőlencsés fényszóró, stb) sok hibáról/hibajavításról nem hallottam.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
KoVee84
senior tag
válasz MC Pite #195235 üzenetére
Volt Octavia II-m 1.6 benzin motorral, elegance felszereltséggel. Érezhetően gyengébb volt, mint a M3, de a beltere és minőségérzet sokkal jobb volt a skodában, pedig az 2005-ös gyártás. Amiben viszont egyértelműen jobb a megane, az a futómű, kanyarodni nagyon lehetett vele.
Félre ne értsd, ez tök szubjektív -
MC Pite
veterán
Persze, ezen nem veszünk össze. 2012ig belső térben elment, talán a Skoda, majd a Ceed ami kiemelkedett - helyesbítek, nekem jobban tetszett belső, dobogó legalsó fokán meg a 308.
Aztán jött az újhullám (2013-2015), ott már sok autónak lett igényesebb/szebb belsejű
.
Néztem pár olcsóbb alternatívát (eredetileg C4P II-őt akartam), és pl az fl előtti Auris SportsTourer hybrid belseje... őőő kicsit fájt (vagy pl a sim SX4-é ami ismerősnek van). Mazda3-é nem (nagyon) zavart, de nem tetszett, viszont az ablakvezérlés idegőrlő benne, a minden * gomb megnyomása esetén csipogás szintén, és elöl (is) a praktikum elég sovány, így összességében sokkal kevésbé jött be mint a M3. Ami meg sokkal kevésbé mint a 308II vagy C4PII.
Bár 2-3 polcra azért nagyjából lehet pakolni igényesség szempontjából pl belsőt, futóművet, stb; de nyilván benne van, hogy kinek mi szimpatikus, ki kell próbálni.<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
-
Cyborg
őstag
Sziasztok,
A 2-es octavia RS kombi 1,9PD TDI 170LE verziójának van valami betegsége, vagy olyan, amire nagyon oda kell figyelni?
Van esetleg ajánlottabb kombi 2M környékén vegyes használatra, évi olyan 25.000 km-es futásra? Fontos a fenntarthatóság, ergó emészthető árú alkatrészek, és a kényelem, hogy könnyebb legyen elviselni a havi 1-2 hosszab távú utazást is(~600km)Köszi előre is!
-
gippazoid
senior tag
-
KoVee84
senior tag
válasz gippazoid #195242 üzenetére
Persze 1,5L / 10.000 km
Meg ingadozott az alapjárat. Többször megnézettem, mindenhol azt mondták, hogy ez ilyen.
A legidegesítőbb hibája egyébként az volt, hogy a jobb első kerékdob mögött is van egy kisebb biztosítékdoboz, ami nekem párszor beázott, amitől 3 hengerezett, míg ki nem száradt. -
gippazoid
senior tag
válasz KoVee84 #195243 üzenetére
Hm.
Nekem már az egész motor ingadozva jár. Alapjáraton. Persze azt mondták amíg garis volt, hogy ez ilyen. Aztán kiderült, hogy EZ a példány ilyen, kompresszió mérés megmutatta, 4-ből 3 henger OK, a negyedikben égéskimaradások és 2,5 bar-ral kevesebb kompresszió. Köszi győri motorgyár ahol honfitársaim összedobták ezt a fos motort... Még meleg teszten is volt pedig, ami ilyen kis motoroknál ritka, keveset vesznek ki a sorból. Néha eszembe jut, lehet azt nem kellett volna: hideg motor beindítva aztán max terhelés. Még ha azonnal forró hűtővizet is kap, az olaj hideg, a fém hideg. Persze a teszt alapján tökéletes volt a motor, aztán 6000 km-nél csak néztem, hogy az olajszint a min jelzés alatt. Pedig meg se volt hajtva, szépen bejárattam, max fordulat háromnegyedéig volt csak elpörgetve az első x km-en, ahogy a könyv írja, utána is kíméltem, szeretem az autókat és életem első új autója.A 2004-ben gyártott első széria típushibája volt a beázó biztosíték doboz, a 2005-ösnél már egy kis esernyő jel van rajta, az nem ázik be már.
Gippazoid Novelties Inc.
-
Coccolino_O
őstag
válasz MC Pite #195235 üzenetére
Pár Proceed fér bele abba a keretbe gyors csekkolás után. Ceed-ből meg Dunát lehet rekeszteni, annyi van.
Tudnék venni egy viszonylag alacsony futásteljesítményü, jó állapotú Honda Jazz-t a kollégámtól, de a kocsi automata, és nekem a Jazz túlságosan nőies.
Ha nem örömmel nézek rá a kocsimra, inkább nem veszem meg. Az egyes Yaris is túlságosan csajos nekem, ez van.Automa váltótól én csak amiatt ódzkodom, mert sokkal többe kerül javítattni, mint egy kézist. Nyilván nem azt mondom, hogy beszarik holnap, de igyekszem minimalizálni a potenciális hibalehetőségeket.
A békalámpás utáni de az Auris előtti Toyota Corolla milyen lenne 1.6-os benzines motorral? Vagy még esetleg Mazda 2 1.3-as v. 1-5-ös benzines? Határozottan japán v. koreai benzines irányba mozdulnék.
[ Szerkesztve ]
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #195247 üzenetére
Az e12-es Corolla nagyon jó kis verda, de kisebb-nagyobb olajfogyasztás előfordulhat. Ettől függetlenül még ma is kultúrált beltérrel és zajszigeteléssel rendelkezik, ráadásul az ülései nagyon kényelmesek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tboldi
nagyúr
válasz Coccolino_O #195247 üzenetére
Kikérem magamnak, hogy nőies!
Sokkal inkább boyracer.
[kép][ Szerkesztve ]