-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
Sziasztok,
úgy döntöttünk családilag, hogy lecseréljük a régi autónkat valami újabbra (7 éves vagy fiatalabb) és nagyon a Toyota felé hajlunk (szemeztem még Kia Ceed-del, meg Hyundai i30 ill. i40-ekkel is). Az esetek 95%-ában autópálya / autóúton használnánk havi 1-2 alkalommal, és heti egyszer bevásárolni. Tudtok valamit ajánlani?
Szeretném 4 millió alatt megúszni, de lehetőleg minél fiatalabbat azért.
Mindenképpen benzinest akarok, és lehetőleg olyat, ami megbízható.
Jelenlegi autónk egy Volvo, amivel alapvetően meg vagyok elégedve, csak hát pár hónap és 20 éves lesz és már van jópár apró, de bosszantó hibája.
Első körben ezt találtuk, ami szerintünk talán megérheti. Amit az autóról tudunk, hogy az előző (igazából mostani, mert bizományban van a kereskedésben) kárpitosként dolgozott és valószínűleg külföldről hozta be. Ami a képeken nem látszik, hogy a pedálok alatt a szőnyeg eléggé ki van kopva.
Élőben megnéztünk, szép nagy, tágas, kényelmesnek tűnt. De nem nagyon láttam / hallottam ódákat zengeni az Avensisről a neten. (Csomagtartóban szeretnék olyat, ami legalább 450 literes, hogy kombi vagy sedán az igazából mindegy )[ Szerkesztve ]
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
veterán
válasz molnarpeter #193651 üzenetére
Nee , a feleségemnek kell rendes autó. Unokákat szállít, templomjárat nénikkel, ketten be se férünk egy ilyen kis gyöszbe de kell a 4-5 ajtó. Legalább kb akkora mint a HR-V, magasan ülős a gerince miatt. Autoamta váltó szintén a gerince miatt.
Nem kell 7 személyes, de nekem nagyon tetszenek a Vito T4 Espace jellegű autók.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193652 üzenetére
Elvileg jó autó az Avensis. Én első körben magyar eredetűt néznék + ne legyen gyanúsan olcsó.
-
_NCT
őstag
Sziasztok! Nézegetve a piacot, módosítottam a kereten, na meg rájöttünk, felesleges 2M feletti autót vennünk, az asszony most szerez jogosítványt és ennek megfelelően szerintem lesz munkája az autófényezőknek (első autós tűzkeresztség). Most 1.3-1.6 között nézünk autót, Skoda Octavia kiesett, mert a gen2 alja van csak kombiban.Szívó benzines lenne a preferencia, így Ford Focus/Mondeo gen2 maradt, esetleg Kia Ceed, mint nagyobb pakolós autó és aminek nem csak az alját kapom ennyiért. C-Max mennyire vállalható pl? Nagyjából ezek 2008-2010 körüliek.
-
Lacko32
tag
-
ngaba
aktív tag
válasz TrollBalint #193658 üzenetére
Erre így nem tudok konkrét választ adni, nekem is át kellene pörgetnem előtte az Avensis hirdetéseket, hogy most éppen milyen árak vannak:
Ha végignézed a hirdetéseket, akkor nagyjából kirajzolódik, hogy milyen évjárat / km / felszereltségért mennyit kérnek úgy átlagosan. Ha ettől érdemben eltér lefelé (mondjuk 500 ezerrel), az gyanús. Persze semmi sem lehetetlen, lehet, hogy a leírásban ott a magyarázat, vagy ki lehet fogni jó vételt is, de jó adag szerencse kell hozzá. (A kereskedő pontosan tudja, hogy mi mennyit ér [a Toyota keresett is], és neki még haszna is van rajta, ugye. Magánszemélytől egyébként már csak azért is szerencsésebb vásárolni, mert "meg tudod nézni" a tulajt is, illetve talán több infót tud adni bizonyos dolgokról.)
Szerk.: Egyébként sem a "legolcsóbbat" célszerű keresni, egy megkímélt, jól karbantartott példány felára általában "megéri".
[ Szerkesztve ]
-
-
Lacko32
tag
2007-es 2.0 benzin már faceliftes, pofás, egy gyerkőccel pedig elégséges. Kényelmes, relativ jól megy a 155 lóerejével, és nem utolsó sorban biztonságos.
Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.
-
Zarith
csendes újonc
Helló!
Egy éves jogsival kevés tapasztalattal keresek első autót.
A keret valahol másfél millió és 1,8 millió között van + alapköltségek(átírás stb).
Főként középkategóriás autót szeretnék.
Ami még esetleg fontos lehet, hogy az autó városban fog parkolni odakint, és hétköznap ritkábban, inkább hétvégén fogom használni Bp-n városban is és időnként hosszabb(300km) utakra egyaránt. (persze lehet aztán mindenhova ezzel járok nehéz úgy megmondani, hogy nem igazán volt még kéznél autó)
Amire eddig gondoltam:
- Ford focus mk2.5 1.6 (sedan vagy ferdehátú)
- Honda civic 7gen 1.6
- Honda civic 8 gen 1.8 facelift előtti (1.4-ről azt hallottam hogy nem biztos hogy elég erős),Fordból ahogy eddig láttam elég leharcolt a belső még ezeknél az mk2.5 modelleknél is annak ellenére hogy ennyiért már a kínálat felsőbbik fele van, 7gen civicből sok nincs ami 5-ajtós, és a 3 ajtósat annyira nem szeretnék. A 8gen civic nagyon tetszik de ennyiért félek, hogy nagyon nagy a kockázat. Ami még esetleg felmerült a hyundai i30 illetve a kia cee'd de őszintén szólva inkább a felsorolt 3 közül választanék.
Megj: Ami biztos nem pedig remek választás lenne tudom, az a Honda jazz főleg a külcsín miatt.
Előre is köszönök minden tippet, tanácsot. -
molnarpeter
nagyúr
válasz Zarith #193662 üzenetére
Focus esetén a 100-101 lovas változat ajánlott az 1.6-ból Ott a hátsó futómű picit összetettebb, állapota ellenőrzendő.
Civic 7 szerintem jó értelemben egyszerűbb alapokra épít, illetve ami bonyolult benne, az kiforrottabb összességében.
Nem zárnám ki egyiket sem, talán érdemes állapot alapján dönteni[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz Lacko32 #193650 üzenetére
Az a baj a tényleg újabb CR-V-k elég húzósak, inkább 10000 eurótól kezdődnek (és még annyiért is elég csúnyácskákat láttam). Az ország más részein mintha olcsóbbak lennének az autók, de itt Stuttgart környékén eléggé drágák (ahogy én látom, legalábbis amikor beállítom hogy Stuttgart +150km mindig nagyot ugranak az árak)
Néztem még: Kia Sorento, Hyundai SantaFé
Sorentóból ezt holnap megnézhetném, szerinem igényes (a matrica a motorháztetőn nem átlagos de valamiért bejön a feleségemnek), sajnos mivel már vett új autót a rendszámot már levette, így próbakör csak piros rendszámmal lehetséges. Kérhetek egy véleményt erről?
Persze az árát megkérik, de nem összehasonlítható ezzel, de még ezzel az augusztusban nyílt kereskedésben lévővel sem.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
mufi
senior tag
Sziasztok,
a segítségetekre lenne szükségem, hogy szerintetek ez a kettő autó közül melyik lenne a jobb választás céges autónak:
1) Ford Mondeo TITANIUM csomag, 150LE automata (8 sebességes) 4WD + extrák:
Business csomag 10 (5 ajtós, Kombi)
ICE csomag 82
-Adaptív Sebességtartó Automatika ütközésmegelőző rendszerrel
- Holttérfigyelő rendszer (BLIS) elektromosan behajtható, fényre
sötétülő, fűthető külső tükrökkel, memóriás funkcióval (A memória
funkció csak elektomosan állítható ülésekkel együtt érhető el)
-Aktív, ki/be- parkolást segítő automatika
- Tolatókamera
- Elektromos, távirányítóról is nyitható csomagtérajtó
- Adaptív LED fényszórórendszer:
- LED automatikus menetfénnyel
- LED ''futófény'' irányjelzővel
- Automatikus fényszóró magasságállítással
- Egyedi ködfényszórókkal
Komfort Csomag
- Fűthető első ülések
- Fűthető hátsó ülések
- Fűthető kormánykerék
- Fűthető első szélvédő és ablakmosó fúvókák
- 230V-os csatlakozó a középkonzolon (kivéve FHEV)
Metálfényezés
Sötétített üvegek B-oszloptól hátrafelé2) VW Passat kombi 150 LE automata ELEGANCE csomag + extrák:
Csomagtérajtó elektromos nyitás/zárással (PER)
Gumibetét a csomagtartóban (6SH)
Könnyűfém keréktárcsa 7Jx17 "Nivelles"
(4 db)fekete/fényezett
- biztonsági kerékcsavar
Rádió "Ready 2 Discover" (RBB)
- színes, TFT-érintőképernyő
- FM rádióvétel
- vezeték nélküli App connect
(utólagosan előfizethető, aktiválható
a Discover Media navigáció funkció)
Sötétített hővédő üvegezés "B" oszloptól (4KF)
65%-os fényszűréssel
Technikai csomag (WY3)
- park Assist
- parkolást segítő rendszer
- parkoló radar elöl/hátul
- elektromosan behajtható külső tükrök
- tükörházba integrált
környezetvilágítás
- vezetőoldali külső tükör automatikus
elsötétedéssel
- utasoldali külső tükör parkolóállással
- tolató kamera "Rear View"Nem vagyok márkapárti, eddig Skoda Octavia combit vezettem, ezek most egy kicsit jobb konfigurációk mint amit éppen most vezetek. A Fordban több extra van ez nem kétséges, de ugye nem minden az extrákban van. Fontos lenne a kényelem, a motorhang....két év alatt kb 180 000 km-t fogok beletolni, az Octaviaban sima ülések voltak, azt sz*rrá ültem sajna....
Köszönöm előre is!
Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
veterán
szerintem próbáld ki mielőtt választasz, mert itt azért marhára nem mindegy miben ülsz napi 4, de inkább 5 órát. az ülések számodra való kényelmessége szerintem felülír ebben az esetben minden extrát. ez elég brutál amúgy. ügyfelek látogatása, vagy csak ingázás?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
mufi
senior tag
válasz bandus #193669 üzenetére
Inkább napi 5-6+ óra, néha inkább 9 is. Igen, ügyféleket kell látogatni. Ez jó ötlet, jó lenne kipróbálni őket. Passatban mondjuk már ültem, nyilván jobb ülései vannak mint az Octaviának, viszont, ültem Ford Fiestaban is, hát annak pl baromi jó ülései voltak.
Hogyan lehet bejelentkezni próbavezetésre?Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
molnarpeter
nagyúr
Nekem Passat, nekem az valahogyan egy megnyugtatóbb közeget jelentett ország átszeléshez, de ErgoComfort opció hozzáadásával Mondeo-t illetően is vennék azért egy üléspróbát és tennék autópálya tesztkört (ezügyben illetékes kereskedő vagy flottakezelő kéne példányt biztosítson, ha el akar adni ), és csak utána mérlegelnék, melyik kényelmesebb. Octavia után összességében a Passat nagyobb előrelépés volna, csak ugye az ára is erősebb - Superb nem jöhet szóba?
Volvo is érdekes lehet, elsősorban ülés kényelme miatt.
Mondeo sem rossz, sőt, kifejezetten élhető lehet a plusz extrákkkal, pl az adaptív tempomat nagyon jól tud jönni sok napi km mellé szerintem, nameg korai sötétedés mellé jó a LED is... Viszont pl itthon 4WD szvsz fölösleges (2x fizet az ember - egyszer a szalonban, másodszor a folyamatos plusz fogyasztással). Színben ha van mozgástér, az alap kékkel lehet spórolni más extrára, én az olcsóbb fehérre böknék (ne melegedjen napon). Automata már hagyományos, motor maradt egyelőre a jól bevált PSA dízel. Felni ügyileg is maradnék alap opciónál. Szóval próbálnék picit módosítani a felszereltségen, ha van rá lehetőség (sávtartó, állófűtés, carplay/android auto érdekes lenne mondjuk). Na elnézést, ha irreleváns a dolog, és fix a felszereltség, csak flottás munka alatt végigpróbáltam néhány vasat. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Zarith #193662 üzenetére
Civic 1.4 1165Kg 83ló 7,6l város - 14,6s a 0-100
Civic 1.8 1190Kg 140ló 8,4l város - 8,9s
Focus 1.6 1249Kg 101ló 8,7l város - 14,2s
Én is néztem ezeket.
Hondából viszont legalább 2 évvel régebbit kapsz azonos árban, 1.8-asból meg 3-al.
Én azért vetettem el, mert drága, és én nem tudnám kihasználni rövid távokon. Azt mindenképp érdemes gyorsan rövidre zárni, hogy kell-e 140 ló és 9 alatti gyorsulás, mert az már tényleg sportos. Van persze 1.4 Sport nevű, de az valami vicc lehet. -
tboldi
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #193674 üzenetére
Az 1.4-es Civic-ből volt egy 99 lovas i-VTEC verzió is, ugyanaz a motor, ami a GE Jazzekben is van. A korábbi 83 lovas i-DSI meg a GD Jazzekével egyenlő.
Amúgy az én 83 fékevesztett pacis Jazzem hivatalosan 11,9 sec alatt futja meg, 2,7-tel jobb a Civic-nél. De még a small blockos, azaz az 1.2-es is 13,7 sec alatt éri el a hosszabb váltójával.
A Sport meg csak a felszereltség neve, semmi több.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz molnarpeter #193672 üzenetére
Superb-et ne, abba ritka szar az ules. Talan a L&K ules oke de azt meg ugy sem kap.
#nincsbennetarcsi
-
Zarith
csendes újonc
válasz [CS]Blade2 #193677 üzenetére
Igen én is e-miatt gondolkodom rajta főként. Az újjabb 1.4-es és a korábbi 1.8-as-ból nem sok van hirdetve áron belül, és felteszem ezeknél a modelleknél se javasolt annyira a kínálat aljából szemezgetni, bár biztos van akinek szerencséje van.
Egyébként eddig főként egy egy 1.1-es C3-at vezettem aminek a 0-100 17.3, szóval nem egy erőgép , ahhoz képest még a régebbi 1.4 is előrelépés. -
mufi
senior tag
Köszi a gyors választ. A Superb sajna sokkal drágább lenne leasingre mint ez a kettő. Sajna a Passat már egy kész config, ha lenne benne holttérfigyelő nem is gondolkodnék rajta...na meg a xenon...faxért nincs benne xenon...Ezért lenne nekem a Mondeó az extrák miatt vonzóbb. Volvo nem opció, a főnök most azzal csapat, ha megengedika Passatot az uuuuuu kategória lesz mert a főnöknek a volvo előtt Passat volt.
Ahh...L***r...szerinted tudnak tesztautót biztosítani...?Creed Aventus 500 ml splashre keresek jelentkezőket.
-
gzbotii
veterán
válasz BigBlackDog #193673 üzenetére
Fűthető szélvédőnél a fűtőszálak a probléma?
Haverom Passatjába is fűthető az első szélvédő, egy fél éve jártunk már együtt melóba, amikor feltűnt, hogy az a szélvédő is fűtött.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Doki16
addikt
Xenonnal már jó ideje nem szerelnek szerencsére autókat. Az új Passatban már nincs halogén se csak LED. Ha esetleg LED2-vel van szerelve az adott típus (képről simán megmondom ha esetleg van), akkor az egy brutál jó fényszóró. Én a Passatott venném ha ErgoComfort ülés van benne esetleg. Minden irányban motorosan állítható memóriás masszírozos ülés. Gyanítom a FL modellekben már még jobb van.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #193684 üzenetére
ezek tök jó üléseknek tűnnek. most amikor konfigurálgattam golfot/leont/octaviát, csak ez utóbbinál láttam, hogy lehet ülést választani, akár ezt az ergo comfortot. a golfnál sajna nem láttam ilyen opciót
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
válasz bandus #193686 üzenetére
Ez van most a GTE-ben. Jó cucc. a fejtámlát kivéve minden elektromosan állítható benne.
Persze vannak ettől biztos jobbak, de nekem nagyon bejött. A Golf ülései is már elég jók a GTI/GTE szinten.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz BigBlackDog #193687 üzenetére
ez jó hír, köszi, nem tűnt fel a dolog
focvis: én úgy vagyok vele, hogy a kia után minden jó lesz
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
Doki16
addikt
Elektromost mindenkinek aki nem megy hosszú útra, persze olcsón mindenkinek
Ma reggel -3 fok, minden kocsi lefagyva, járnak a motorok a nagyparkolóba, kapargatják a tulajok, jó büdös dúsító szag van benzin dízel keverékből a lakótelepen. Én meg csak bepattanok a leolvasztott meleg autóba és nagy villanygázzal indulok. Cserébe a 4km alatt elfogyott 20km[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
Van a csoportban aki kapott új Superb iV-t. Nagyon szép számokat tud vele produkálni, elmegy 50km körül fűtéssel. Őszi tavaszi kellemes időben ha kitanulja meglesz a 60+ szerintem. Szereti a kocsit, de hát ez nem is csoda. Jó autó egy ütős technikával.
De jelenleg a Golf ami igazán jól tud fogyasztani. Töltés nélkül is hozza városban az 5 litert.
Viszont a téli átlagom most inkább 30-40kWh/100kmA Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BigBlackDog
veterán
válasz gzbotii #193682 üzenetére
Jaja, az. Eddig két hétig használtam egy szélvédőfűtős Focust. Pár nap után már hozzá is szoktam azokhoz az izékhez. Aztán egyszer országúton jöttünk haza, mikor kezdett esteledni. Minden szembejövő autónál volt egy-két szépséges dolog, amit mondtam. Nekem nagyon nem jött be.
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #193698 üzenetére
Apósék szerették a Galaxyban. Amíg nem kaptak egy kavicsot és repedt félbe a szélvédő. Amikor megkapták az árajánlatot a fűthető szélvédőre, rögtön nem is volt annyira fontos extra...
Új hozzászólás Aktív témák
- Deltaco Smart Home SH-LE27 RGB Színes WIFI okos izzó E27 9W Tuya Smart 3db
- NITEBIRD WB2 Smart WI-FI-s okos meleg fehér LED izzó E27 / 230V / 8W Tuya Smart 2db
- Új LED izzó 12V , MR16, 4x1W / Philips PL-C 2P kompakt fénycső 18W / Osram G24 10W
- Új, nem használt LUX Testboy TB Profi III LED+ fázisceruza - 1 hét próbagarival! -
- Fém bútor fogantyú 15 db