-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #123040 üzenetére
Kurtak mar at szervizben. Magyarorszagon nagy esellyel az elet minden teruleten at akarnak kurni.
Banki alkalmazottol, a pektol, az orvostol nem kersz dokumentaciot. Olyan szintu hianyossagok, amit alapvetoen nem eszlelsz akarcsak a motorod mukodeseben- nem szol bele semmibe, csak mas az alatet es az olajszuro. Ezt minden teruleten ugyanugy megkapod.
A bankban, a mosogepszerelotol, a gazostol, a komuvestol, az orvosnal.Maskepp fogalmazok. Mivel ebben dolgozom, ha nekem valaki azt mondana, hogy dokumentaljam a munkamat neki, azt elhajtanam a picsba, holott nem vagyok hanyag ember.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #123046 üzenetére
Meghagynam a fb szereloknek inkabb ezt.
Amugy ez volt az atbaszas a honda szervizben, hogy egy alatet es szuro? Tulkepp sosem volt baj a motoroddal, csak ennyi?
Mert nalam az atbaszas ott kezdodik, hogy az aprilia szervizben hasznalt dugattyut raknak be felujitasnal egy motorba, svajci specifikacioju gyengebb hengerrel. Na az atbaszas.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz etnies #123050 üzenetére
Igen, egy ilyen tapasztalat meg tudja ingatni az ember bizalmát. Ezért gyűjtögetem a számlákat, ha van valami gond tudok reklamálni. Bár ez kicsit olyan eső után köpönyegnek tűnik, mégis hasznos.
Bár egy ilyen fényezés dolgot ami történt csak a bizalomra épül, nem tudod ellenőrizni. És van még jó néhány ilyen az életben"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #123058 üzenetére
Ezt en is irtam, hogy amennyiben nem az van a szamlan, nem tajekoztattak teged errol az termeszetesen lehuzas.
Bar nem latom, mi ebben az uzleti model. Illetve en csak azt akartam erzekeltetni, hogy azt hittem valami nagyobb gond tortent veled a szervizben, hogy dokumentalni kelljen valamit.
A rudis peldat ertem, de en nem ezt mondtam. Egyertelmu, hogy ha nem azt kapod, amiert fizetsz, az baj. De az elet melyik teruleten nem kapod meg ugyanezt ugyanekkora esellyel, es miert nem kernek toled dokumentalast, amikor kateterezed valakinek az anyjat? Banki alkalmazottra miert nem koppintasz ra, hogy tenyleg nincs aprobetu? A pektol miert nem kerdezed meg, hogy megmostad a kezed, mielott eladsz nekem valami szrt?
A fb szerelok imadjak dokumentalni, amit csinalnak, megis szerintem egyaltalan nem szakszeru, amit csinal a legtobb. Barmelyik szervizben megkaphatod a hanyagsagot, teljesen mindegy hogy zug, vagy markaszerviz, nem ebbe az iranyba akartam elmenni.En szemely szerint felhaboritonak tartom, ha valaki ott akar allni mogottem, es nezni, hogy mit csinalok. Ugy, hogy sokszor nem tudja mit miert csinalok. Akkor legkozelebb en is bemehetek a munkahelyere es nezhetem hogy mit csinal nekem? Sztm ez nonszensz. De ez az en velemenyem.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
HoaryFox
őstag
válasz etnies #123206 üzenetére
Havonta egyszer vagy nagy csapadékmennyiség után le fogom venni szerintem. Középsztenderen is betonstabil, én sem tudnám eldönteni a motort
A füleket akkor majd kicsit jobban megnyitom[ Szerkesztve ]
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Predator2
addikt
válasz etnies #123176 üzenetére
Mi az elterjedtebb motoros körökben? Főleg Magyarországon. Nemrég csöppentem bele, így nekem minden (is) új.
Gondolom hibába is veszek egy drágább készletet, ha a másik motoros akivel beszélni akarok nem olyan van. Akkor hiába van a birtokomban egy drágább szett, ugyan úgy nem érek el vele semmit.Mi a tapasztalatotok ezzel kapcsolatban?
THX>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
bacus
őstag
válasz etnies #123337 üzenetére
Szerintem ez erősen szubjektív, az az érzésre mondják. A gyár által kiadott nyomaték/teljesítmény görbe ezt nem igazolja.
Az ezresek 4000-es fordulatnál tudtak 101 Nm-t, ahol a 1050 alul marad, mert ott az "csak" 95 Nm körül van. Tehát 5-6 Nm kevesebb, cserébe 5000 felett már mindenhol nagyobb a nyomaték 2-5 Nm-el. Véleményem szerint ehhez igen jó segg kell, hogy ezt érezze valaki !
A teljesítmény görbe szinte fedi egymást, 6500-as fordulattól jobb a 1050, de ember legyen a talpán aki ezt így érzi
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #123337 üzenetére
Igen, nekem az valahogy jobbnak tűnt.
De mivel sok idő eltelt a két próba között (1 v. 2 év), egyáltalán nem mervado, amit állítok.
Sok dolog közre játszik ebben. A korábbi DL tesztre egy 650esrol ültem át, persze, hogy erősnek éreztem. A mostani, nyári próbára viszont a Tracer900 volt a viszonyítási alap, annál nagyon érezhetően gyengébbnek tűnik. Nem csoda, vagy 30 kilóval nehezebb, pár lóval gyengébb. És lehet, hogy emiatt éreztem alul különösen erőtlennek, mert hozzá szoktam a 3 henger simasagahoz :)
Viszont, akinek a korábbi típus van, asszem 17-ben vette, ő is próbálta az újat, és szerinte is egy nagyon más motor.Az viszont, amit bacus elrajtolt, az lehet az, amit én éreztem, hogy induláskor, ha alacsony a fordulat, akkor nagyon kelletlenül akar elindulni az új ezres.
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz etnies #123384 üzenetére
"csak sajnálom rá a pénzt."
Nyugi, más is van így ezzel, de mikor már túl vagy rajta, akkor rájössz, hogy nem lett volna szabad sajnálni, sőt már sokkal korábban meg kellett volna vedd.Nem mindegyikünk van ugyan abban az életciklusban, az elmúlt x év minden nagyobb kiadásánál - amit galád módon magamra költöttem - bűntudatom volt, hogy ezt a gyerekeimtől veszem el.
De elengedtem , nekem is csak egy életem van.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
bacus
őstag
válasz etnies #123396 üzenetére
miért fapadosban? Ha csak nem akarsz még egyszer annyit rákölteni, mert "ohlins cuccok kellenek a motor alá" hozzáállás, akkor a fapados nem jó választás. Tavaly egy 2016-os 1200GS már 3,6 ért se kelt el hónapokig, mert annyira fapad volt. Kérdeztem a kereskedőt, hogy legalább az ESA mennyi lenne, de azt mondta, hogy amire az belekerül, vehetek egy 3 csomagos 2017-est.
Az a baj, hogy mikor belemész a konfigurátorba, akkor minden csomagban van valami amit nem lehet nem kérni.
- kulcs nélküli indítás, világbajnok (komfort csomag)
- D ESA 2 - szintén
- LED lámpák (lighting csomag)
- tempomat (túra csomag)
- kanyar ABS
- pro váltóaszisztens (dynamic csomag)Ne mondj le ezekről
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz etnies #123404 üzenetére
Keyless cucc, értem, hogy Londonban, meg autóknál, de motorokat és Bp-en? Amíg nem volt, addig nem érdekelt, mert minek, de mióta van... soha ilyen jó dolgom nem volt.
pro váltóasszisztens: nézd, én fel le váltogattam kuplung nélkül a DL 650-el is, de azért ez mégis jó, mehet kanyarban is, gyorsításkor kifejezetten előny. Ráadásnak a bmw váltója kifejezetten férfias kezelésű, semmi japán finomkodás, jobb így váltani, mint kuplunggal.
Led: látni és látszani. Tényleg jó, nincs mit hozzátenni, meg nem is lesz ez már opció, csak ez lesz és kész
kanyar ABS: ez lehet csak egyszer használod, de akkor életet ment
De egyébként pont így voltam vele, mint te, de a jóhoz könnyű hozzá szokni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
tag
válasz etnies #123401 üzenetére
Garázs nélkül bármilyen motor ki van téve ennek a veszélynek Londonban és EU bármelyik megavárosában (Rómáról ne is beszéljünk).
Ami pedig a GS-t illeti (nyugodtan belém lehet állni ) teljes mértékben igazatok van. Annyi mindennel fel lehet pakolni, hogy az már tényleg vicc.
Az 1150-től az 1200 vizesen keresztül 1250-ig vezettem mindet. Barátom (kizárólag GS, új, TOP verzió) valószínűleg most fog elbúcsúzni a márkától (és nincs egyedül).
Ő egy igazi motoros, aki végig járta a szamárlétrát, tehát nem újgazdag frissA-s, akinek természetes a GS, mert különben lenézik a haverok, hanem ez volt a 3ik vagy 4ik 0 km.es GS-e.Történet: Annyira de annyira nem az ember irányít már rajta, hogy az félelmetes. Söprűnyél pózban ül a motoron, nézeget jobbra - balra és kb 15 km/h-al gyorsabb a kanyartempója Mátrán, bárhol, mint nekem az 1.2-es Hondával (pedig karcolom a végét a dőlésszögnek, kiülésnek). Szuper minden, erre tankolásnál BMW mondja = error... valami szoftver (mi más). Másfél év alatt vagy minden túrán előjött neki 2x, 3x, 4x. Motor kikapcs, kávé cigi, idegeskedés... Begyújt.. semmi, nincs hiba. Garis szerviz programfrissítés 3x, lóf@szt sem ért. Idegesítő (Itt említem, hogy nekem is az elsőgenerációs vizes GS 0,5 szezonos volt. "Szokásos" típusbetegségek, amik megkeserítették azt az évemet. Garis hazai vásárlás 3 éves motor 30 e km, visszahívott, kijavított... ).
Utolsó barátkozása a géppel idén szept közepe, Mátra - Bükk. A "mindentmagacsináló" GS a mai napig fel nem fedett ok miatt úgy eldobta magát egy kanyarban, hogy TK lett. Hála Istennek barátom megúszta egy lábfej - boka duzzanattal. Vagy a kanyar ABS vagy az utat pásztázó lengéscsillapító, vagy a ki f tudja mi adta fel a szolgálatot és kivágta az elejét a motornak ott, ahol sem murva, sem felszóródás sem semmi sem volt, sőt nem tempósan haladt (az volt a szerencséje).A mai napig megy a CASCO - BMW adok-kapok, mi is lesz.
Valahogy úgy vagyok ezzel az egésszel, hogy sok szuper fejlesztés és ténylegesen hasznos fejlesztés is van az új királykategóriában, de ne felejtsük el, hogy 2 keréken gurulunk, ahhoz meg kell tanulni az alapokat, nem túlságosan feszegetni a határokat.... a BMW meg szinte csak arra ösztönöz bennünket, hogy húzd jobban, gyorsabban menj be a kanyarba mert a millió szenzorommal (EGYKEREKEZÉSMÓD!!!! Mi a f@sznak????) mindent jobban tudok mint te. Tanuljon meg az ember 1kerekezni, beülni, a motor seggét járatni... stb. ne a gép csinálja egy tabi érintősképernyőjének a megnyomásával.
És a végére: nem ő az egyetlen aki így járt a GS szoftverhibájai miatt. Mi a válasza erre, annak aki elfogult? Hát kiszúrt egy bajosat... ha a te életed függ egy szenzorhiba miatt, meggondolnád, hogy kell e az oda, vagy motorozol "mezeibb" motorral a tudásod és korlátjaid határain belül.
Na egy valami van, ami verhetetlen és tényleg álom. Az a telelever. Azt imádom
Peace
[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
bacus
őstag
válasz etnies #123433 üzenetére
Lehet, végül is 1 millióval volt alatta a nem fapadosok árának, a km futása is kb a fele (azaz 20e km végig Bogláron szervizelt), de maga a kereskedő is azt mondta, hogy nem jó vétel.
6 db iPhone 12 áráért mégis mit várjon az ember?
(persze nem vagyok napra kész telefon árak ügyében, lehet csak 5 db, lehet 7db)
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz etnies #123476 üzenetére
Ez nem tempomat ! Ez ugyanis rögzíti a gázmarkolatot egy adott állásban, de a terheléstől és a motor teljesítményétől függően a motor sebessége változik.
Nem agitállak tovább, tégy belátásod szerint, de sztem neked lehet egy 1000-es BÁRMILYEN motor megfelel.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
vlevi
nagyúr
válasz etnies #123476 üzenetére
A marketingesek nagyon jó érzékkel állítják össze az a extra listát, hogy mindegyik csomagból érdekelnek valami, aztán megvedd fullosan a gépet...
De már ez is milyen szo egy motoron, hogy extra lista???? Nagyon elszaladt a dolog, és en is azon a véleményen vagyok, hogy nem kellett volna ennyire fel extrazott motorokat gyártani.
Annyit nem ad a motorozáshoz, mint amennyit elkérnek érte. Szerintem. Oké, mindegyik extrát meg lehet magyarazni, hogy tök jó az ESA futómű, vagy a BT telefonos navigáció, de bőven meg lehet lenni nélkülük is. -
bacus
őstag
válasz etnies #123485 üzenetére
Köszi, de ne nagyon fáradozz a kereséssel, talán már írtam, hogy augusztusban cseréltem motort. Ebben egyébként is D-ESA1 van (itt még neked kellett beállítani, 1 bukó, 2 bukó, 1 bukó csomag, stb), szóval ez lehet visszalépés lenne a garázsban lévőhöz
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #123540 üzenetére
Valaki egy MQ-1-es használatát jelenthetné be Felcsút és környékére...
...persze szigorúan AGM-114-esekkel felszerelve.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
bacus
őstag
válasz etnies #123540 üzenetére
Eddig is 30 nappal előtte kellett megkérni a légtér engedélyt, biztosítás is kellett, ami hiába ha nem volt érvényes légtérhasználati. A kilátásba tett 1000000000ft büntetés se változott 4 éve. ( a légtérengedélyt viszont 3 hétre is kérhetted !, szóval aki kifejezetten munkára, - ide nem értve az esküvői fotózást - használta, az a 3 hét alatt csak talált egy kedvező időjárást.
A változás sokkal inkább az, hogy nem csak repülni nem lehet belterületen, de még bűncselekmény is lehet belőle.., ez a gáz szerintem. Ahelyett, hogy lehetővé tették volna a jogkövetőknek a szabályos repülést, még inkább elzárnak tőle.
Én nyugodtan szeretnék drónozni, hogy minden papír (is) rendben van, de nem lehet.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
FeniX-
aktív tag
válasz etnies #123596 üzenetére
1 millió 7, jól látom, meg 4kw? Ez még azért odébb van a '125-gyilkostól', amit a review-ban írnak (random idézet) formájában.
Szerintem a legtöbben még mindig szívsebben adnak ki 4 kilót egy használt honda bármilyen robogóra, ami 2,5 literrel megelégszik, mint egy ilyenre. -
FeniX-
aktív tag
válasz etnies #123618 üzenetére
"Az elektromos motoroknák a teljesítmény más, mint a belső égésűeknél, ezért nem lehet egy az egyben összehasonlítani őket." - Megteszed, hogy erről beszélsz még? Azt hittem, hogy {x} kw az mindenhol ugyanannyi, bár nyílván értem, hogy egy belső égésű motor csak egy szűkebb tartományban adja le ezt a prospektus adat teljesítményt.
Amúgy szerintem is arra tökéletesek lennének, amit írtál. (50-125 ccm)
-
csongi
veterán
válasz etnies #123618 üzenetére
"Én arra utaltam, hogy az elektromos robogók végre odakerülnek, ahová valók:"
Ezzel a konstrukcioval a kukaba. Egy pedelek rendszerrel szerelt biciklit tobbre ertekelek, mint ezeket a kotlokergetoket. :)A fizetett tesztelestol meg hanyok. Egy elektromos foson a 11 colos kerek nem szamit hibanak, vagy hatranynak. A Nulla csomagter is idealis vetelnek szamit. A semmit ero szel, es csapadek vedelemmel egyutt. Bezzeg a benzines kivitelkben ezkre volt frocsoges.
De most, hogy vegre az okostelefonnal lehet buzulni a varosba, mert jelzi a toltottseget azonnal erekcio, es szuper vetel lett.
Lecsereltek az eroforrast es az energiahordozot.
Minden mast amitol varosi futkarozos egy robogo, elbasztak rajta. Es lehet majd dragabban adni, a spanyol viaszt.(Ules alatti tarolo... stb.) Nah ezt nevezem tudatos kornyezet szennyezesnek.
Milio dollarokat koltenek reklamra, ahelyett, hogy utana neznenek mit a fontos egy mai varosi rotyogon.
Amihez csupan a googlit kellett volna hasznalni. Ott a trillio teszt.
Es allami tamogatasokat nyernek.
Partolom a valtast benzinrol, de nem minden aron.
De ez is csak egy velmeny, es nem befolyasol semmit. :) Csak pufogtam egyet.Bekes karacsonyt mindenkinek. :D
-
Somatom
veterán
válasz etnies #124129 üzenetére
Az épített mocimon csak a hátsóra tudtam rárakni. Indulásnál:
-Mi a f..ért nem gurul? Biztos valamelyik Mókamiki cimbi követ rakott a hátsó kerék elé.
Nagy mázlim volt, hogy lenéztem, mielőtt bő gázzal átlendültem volna a "kövön". Reccsent volna a féknyereg.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bacus
őstag
válasz etnies #124137 üzenetére
Szerintem nem ér semmit az ilyen tuning. Azt gondolom telefon függő is, ha jól emlékszem Kmenyusnak ment tönkre egy telefon kamera, azóta csak a kinai strapa telefonokra esküszik, nekem már 10 éve samsung van másfél éves a mostani, évi 10e km, semmi baja.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #124137 üzenetére
Ram mount van fent megint, teszek majd alá valamit akkor, mondjuk csak a zene léptetés miatt volt az utóbbi időben a kormányon a telo, mivel mióta rájöttem, hogy a Xiaomi airdots befér a sisak alá azóta egész muzikális lettem motoron.
...tipikus túl aggódás de jobb előre agyalni a hülyeségen.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
LustaDick123
tag
válasz etnies #124155 üzenetére
Lehet, hogy nem pont ugyanúgy néz ki és nem ugyanaz van írva a forgalmiba, de abban azért megegyezhetünk, hogy van bőven közös alkatrésze ennek a két motornak.
Másrészről számomra életszagúbb a futármotor tesztje, bemutatója, amivel mennek télen-nyáron, napi 50-szer indítják stb. -
bacus
őstag
válasz etnies #124158 üzenetére
Lehet úgy érezte te is csak jól kitoltál vele
Ispán barátom ( kb 500e km ment már motoron, egyik dl 650 most fordult át a 270e km-en), mesélte, hogy figyelmeztették, hogy durván lopják a motorokat az olaszoknál, jó helyre álljon meg, zárja le, stb.
Persze az egyik reggel keresi a kulcsot, sehol, megy megnézi motor megvan e, nem ott fityegett a kulcs a hátsó dobozában egész éjjel? lehet azt hitték ez valami csapda, senki nem nyúlt hozzá. (1200 GS -el volt)Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Pocee
senior tag
válasz etnies #124932 üzenetére
De pont ez az...én nem akarok olyan helyzetbe kerülni,hogy vagy bejön vagy nem...hiába mondja az Európa bajnok edző tréningen hogy gáz kell csak az 50 méteres asztalhoz...ha nincs meg a total kontroll jó nekem a 15 méter biztos is...gyerekem van,fel akarom nevelni...én már a biztosra megyek,ez megy tréning nélkül is.pont a napokban majdnem ütköztem jobbra fordulasnal házsarkon mert rossz ütemben nézelődtem és nem vettem észre hogy jönnek jobbról...
Mr.Brightside
-
#14787072
törölt tag
válasz etnies #124935 üzenetére
Köszönöm, valóban tanulságosak voltak. Az első kettő pedig tényleg védhetetlen. Nekem csak necces helyzetek voltak az elmúlt 18 évben az elején főleg a saját hülyeségem, rutintalanságom miatt. Pl. mikor két haveromat próbáltam követni a felsőtárkányi szerpentinen, csak nem vettem számításba, hogy ők ott laknak és több év motorozási tapasztalatuk volt akkor már velem szemben (kb. 2003-2004). A 2-3. kanyarban már át is sodródtam csontra a szembesávba, isteni szerencse volt, hogy nem jött senki....
Pocee: igen, senki nem akar olyan helyzetbe kerülni. Azt a legnehezebb elfogadni, hogy vannak védhetetlen szituációk, amikor tényleg nem rajtad/rajtam múlik a dolog kimenetele, pusztán a szerencsén vagy a másik figyelmetlenségén/figyelmességén....
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest