-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #114115 üzenetére
Bakker zseniálisan időzítettél... egy köpésre vannak és 5k/szett a gumicsere ha viszem kézben a felnit, remélem nincs méteres sor holnap megcsörgetem.
csongi Igen!
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
vendingo
veterán
válasz zgospel #114282 üzenetére
Én régebben turtle termékeket használtam, azok jók voltak. Az AT-t meg sima folyékony szappannal ledörgölöm tavasszal, aztán az egy évig kitart. Ha már gyenge a fényerő a lámpákon, akkor azt lemosom tankoláskor a szélvédőpucolóval. Nem viszem túlzásba.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #114352 üzenetére
Ez konkrétan a KékHold volt meg is lepődtem, hogy párban ennyire jó kedvezményt adtak rá!
Én se spúrkodni akartam de az 52 és a 84+száll. költség közt azért már nagyra nyílt az olló ott már van egy hátsó guminyi difi.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #114387 üzenetére
Az hagyján nézted facen itt ott mit reagálnak az emberek? Már már kihozzák miért a Duke-os srác volt az idióta...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz zgospel #114391 üzenetére
A 160km/ óra versenypályára való, nem közútra. Főleg nem egy olyan szakaszon ami határoltan belátható.
Aztán lehet vesézni ki hol milyen módon előzött meg a tököm tudja.
Ez egy idióta együtt állás volt.
Jah még annyit hozzá. Nem kell képzelt Autós meg tököm tudja milyen ellenségeket kreálni, a motoros pont olyan barom tud lenni.
Remélem erre az útszakaszra nem tévedek el.[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #114394 üzenetére
Legalább már ketten megyünk szembe ezek szerint az autópályán....
A Duke-os csinálhatott volna bármit ez a szerencsén múlt és azon, hogy nem pánikolt be és rántotta el, védhetetlen volt a dolog.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Lomha 8V
addikt
-
duni84
aktív tag
válasz zgospel #114451 üzenetére
én azon gondolkodtam, hogy a kamerás mögötti másik motoros hogy élte túl a dolgot? pont mögötte ment? közúti gyorshajtásnál nekem eszembe eszembe nem jutna pont a másik nyomvonalát követni, mert nem látok előre. a 2. ktm-es viszont csak ugyanott férhetett el, mint a kamerás. esetleg nagyon lemaradt a találkozónál?
#metszéspontok
-
csongi
veterán
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #114700 üzenetére
Ez nagyon olcso!
de angliabol nem biztos hogy ~ 25€ difiert ide szallitattnam, kornyezettudatos vagyok :D ha fc-bol rendelem, ha nem jo a meret retour ral visszakuldom, hogy nagyobb kell, es kicserelik.
Regi gyartasu X spirit III is ilyen arban van, es ahogy megneztem a tesztjet, ilyen szellozesu sisak nem nagyon van a piacon. A tobbi nem is erdekel. Monster matrica nelkul is jol nez ki :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #115061 üzenetére
Pécsett másnapra kaptam helyet a kedvenc (értsd: legolcsóbb) műszakiztatómnál
Asszem írtam is anno a műszakival is ez volt, mert beijedtem, hogy itt írtak többen horror határidőket, és akkor talán meg is állapítottuk, hogy mekkora különbség van ebben is vidék és főváros között (nem utóbbi elényére).(#115062) hugi0 és (#115063) dellfanboy
Tökre nem értem a parátokat, úgy csináltok, mint aki még sosem vett rendszámos járművet...
Ha nálam úgy jelentkezett volna vevő, hogy csináljam meg előre az eredetvizsgát, én bizony jót kacagtam volna. OK, legyen, utalja el előre annak az árát, és megcsinálom (az időmért még pénzt sem kérnék szerintem). Ez meg az ilyen ötletekkel szaladgáló "vevőknek" nyilván nem tetszene. Hagyjuk már...Amúgy meg van érvényes forgalmija a motornak, amit meg akartok venni? Akkor utoljára is átment az eredetvizsgán! Mire számítotok? Hogy azóta ellopta az eladó saját magától? Nála van X éve... Nem is értem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #115206 üzenetére
Meglett már gyak. beszélve, ami köthető a motorozáshoz az maradhat.
Ne akarjunk már gyorsváltót tenni eg Deauville-re.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HÁZIGAZDA
válasz zgospel #115206 üzenetére
nem olvastam vissza, ez abszolút az én hibám (nem követem a topikot). tényleg csak annyi történt, hogy:
- eddig is hallgattam/láttam itt a motorozókat, hiszen kedvelt túraútvonal. nincs ezzel gond.
- most feltűnt, hogy sokkal, sokkal többen mennek, mint eddig. bandában, kihúzva, ömlöttek.
- ezen akadtam ki és mérgemben posztoltam ide egyet.
nem kell túlgondolni, tényleg csak ennyi történt, és mint látható, még azzal sem voltam képben, hogy mik a téma előzményei.ezzel együtt főházigazdaként annyit eleresztek, hogy a #maradjotthon nem játék, nem egy kint felejtett 40-es sebességkorlátozás, ezt tényleg be kell tartani mindannyiunknak, vagy szó szerint háborús állapotok jönnek a járványkórházainkban. és szerintem senki sem szeretné eltemetni az öregjeit vagy lenyelni a nagy csövet hetekre. és igen, az is tartsa be, aki szerint az egész csak egy túlfújt médiahiszti stb. de egyébként hallgatva a napi tájékoztatót, szerintem szerdán amúgy is szigorítás jön, mert már elkezdték adagolni, hogy pest megyében robbanni fog a vírus...
case closed és bocsánat, hogy a kellő gondosság nélkül írtam be ide.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #115206 üzenetére
Eredetileg az volt az álláspont (és ezt Canniball-al is megbeszéltük), hogy csak motoros témát legalább részben érintő koronavírusos kommentek maradhassanak, minden másra ott a megfelelő KV topik.
Aztán jött a lázadás, hogy én kettős mércét alkalmazok, és akkor legyen tiltva kompletten, ami szerintem f@szság, de úgy tűnt ez az igény.
Aztán úgy tűnt, nem csak 2 embernek van véleménye, akik tiltakoztak az én kettős mércém ellen, és amúgy sem kikerülhető még egy darabig ez a téma, így felvetettem, hogy mi lenne, ha mégis csak a motoros dolgok maradhatnának, minden másra irány a KV topik.Viszont egy ideje kezd (nem csak ebben a topikban) fejetlenség kialakulni, és meguntam, hogy betartassam azokat a szabályokat, amik hol megkötések, hol nem. Innentől kezdve, én tuti nem fogok törölni semmit, ami koronavírusos téma, akkor sem, ha épp egy káromkodással teli Mogács előadás, akkor sem ha Szandi éneke gyerekeknek, stb. Max. Off-ba rakom. Van másik TG is, vannak Moderátorok is, majd ők törölnek, ha úgy gondolják. Egy ideje amúgy sem törlök nem egyértelmű eseteket, csak jelzem, mert már többször megkaptam, hogy én önhatalmúlag magamat kiskirálynak képzelve intézkedek...
Összefoglalva: én csak kérek mindenkit, hogy a motoros topikba koronavírusos kommentet csak akkor tegyen, ha az érinti a motoros témát is.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
HÁZIGAZDA
válasz zgospel #115211 üzenetére
mondom, én nem néztem utána eléggé a téma múltjának itt a topikban, és mivel nem is vagyok/leszek rendszeres látogatója, most sem akarnék felülírni semmit. magyarán, nem változott semmi sem, tekintsétek úgy, mintha nem is írtam volna.
(amúgy meg azért van "fejetlenség" egy-egy ilyen borderline dologban, mert nincs triviálisan jó megoldás. érinti a koronavírus a motoros témát is, de közben alapvetően off, nincs tökéletes megoldás arra, hogy meddig hagyja az emberfia egy-egy ilyen topikban, ugyanis hajlamos aztán túlburjánzani -- ennek megelőzésére megoldás, ha komplett tiltva van. lehet máshogy is eljárni, nyilván más végeredménnyel)
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #115238 üzenetére
Sztm kuplung nelkul nem tudsz ugy valtani, hogy ne csapd oda a kormoket, akarhogy idozitesz, es a valtovillakat is dorzsolod a kapcsolokereknek tovabb, mint a gyorsvaltonal. Tehat a gyorsvalto egy fokkal jobb, de a legkimeletesebb a kuplunggal, az biztos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Biqci
aktív tag
válasz zgospel #115238 üzenetére
Úgy képzeld el, hogy gurulsz nem adsz gázt, de a visszaváltás előtt adsz egy kis gázfröccsöt, ez a 100-200-as emelés. Óvatosan rálépsz a váltókarra és gyengéden nyomod. Ahogy csökken a fordulatszám, úgy lehet érezni egy pillanatra a tehermentességet és le lehet váltani. Nem azt mondom, hogy mindig így kell, sokkal nagyobb figyelmet igényel mint felfelé, de lehet olyan élethelyzet, amikor szükség lehet rá.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz zgospel #115243 üzenetére
Van értelme. Ha pl. elszakad a kuplungbowdened de szeretnél még elvánszorogni valami műhelyig. Ha jól emlékszem a Totalcarnál Csikós Zsolti járt így valahol Ausztriában egy pár éve.
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #115263 üzenetére
Az undercut minden motor kormeinel van, a regieken is. ezzel rogzul a fokozat. Ha nem lenne ez a kb 3° -os szog a kapcsolokormoknel, akkor nem tudna rogzulni a fokozat.
A gyorsvalto 10 ms-os gyujtasmegszakitasanal is enyhe motorfek van, azaz nem teljesen tehermentesul a valto, igy a kapcsolokerek ablakanak egyik oldalanak fog feszulni a korom, amikor ujra gyujtas van, atcsattan a masik terhelt oldalra. ha fel van emelve a motorod segge egy alvanyon, es elkezded forgatni sebessegben a hatso kerekedet, viszonylag nagyot tudsz rajta forgatni, amig ellenallasba fogsz uzkozni. Ez az a bizonyos ablak egyik es masik vege.
Egy eleve gyorsvaltohoz tervezett valtonal sajnos nem tudom, mit csinalnak maskepp, vagy tobb korom van kisebb ablakkal, hogy ne legyen annyira nagy a terheles, de sima gazelvetellel mindenkepp nagyobb utest kap minden, mintha gyorsvaltoval csinalna az ember.Annak utanajarnek hogy blipper rendszer kell-e kulon a te motordnal is, mert az en 2009 es motoromnal is lattam yt-on, hogy siman flash-elik az ecut, csak egy valtorudazatra szerelheto szenzor kell elmeletileg
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #115328 üzenetére
Jóóó van lassan meg itt tartunk akkor
Ha persu meglátja a lógatott rezokat hirtelen kitör rajta a 2Tláz.
Build story of querly's famous Simson S51[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz zgospel #115356 üzenetére
1500Ft. Abbol mindenki megtankolt.
Mikor a ponyRomet volt a jarmuvem. Kb25-Ft volt a benya, ha jol emlekszem. A Simo elit volt. :).
Ezek a regi cuccok mar nem valok a mai forgalomba az biztos. Itt videken meg eleg sok gurul belolluk.:).
Bar nekem az sem gyere be ha egy mai 50es szagult 80-100al. Nem arra van kalibralva az egesz motor.Babos. Venni kell egy dongo motort ratenni a bicajra :).
Jogsi sem kell ra, es motorzilva lesz. :) -
vlevi
nagyúr
válasz zgospel #115356 üzenetére
Igen, a régi szép idők.
A 80-as évek, amikor a Simson volt az elérhető legjobb kismotor.
A többihez képest (riga, komar, babetta, verhovina) tenyleg ez volt a kiraly.
És azért az is levon mostanság a használhatóságából, hogy nehéz hozza normális utángyártott alkatrészt találni, ezért nagyon sok a kokanyolas.
Nekem is áll egy S51N a pincében. -
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #115356 üzenetére
ooh, en amikor megvettem eletem elso sisakjat [vmi tornado markanevu szo szerint 2muanyag felbol osszeragasztott villam matricas csoda] anyam amikor megtalalta a szobamban vasarnap du orditott lett is 2het szobafogsag, szerencsemre legyen mondva pont elozo nap adta meg magat a simson-om, szoval volt 2 nyugis hetem kitalalni/osszetakolni hogy megis mi a baja
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
PC4200
tag
válasz zgospel #115263 üzenetére
mivel egyik fogaskerék csoportot a hátsó kerék hajtja vissza a másikat meg oldod a motortól a kuplunggal így a gázfröccsnek értelmét nem látom. Persze kell h ne érjen utól a segge kanyarba de a váltót nem kíméled vele ,.
A simson meg tök jó példa erre mert az s51ben lévő váltó annyira igénytelenül egyszerű hogx nem nagyon kell kuplungolni az induláson kívül :D[ Szerkesztve ]
CSAK a puffin :)
-
A Zéé
addikt
válasz zgospel #115361 üzenetére
Simson szerintem is max akkor, ha van otthon, amit lábra lehet állítani. De manapság venni... S51-ek nincsenek 150k alatt, ami meg mondjuk 4 sebességes, indexes, meg ki is néz valahogy, az 200k alatt nem nagyon van
Haveromnak volt régen 2 (egy Star, meg egy S50 vagy 51), meg még vagy 3 blokk a garázsban, ha valamelyik éppen megállt valamiért, csak kicserélte az egész blokkot. Azokat sokat hajtottuk a pusztában, ahova a robogómmal már nem mertünk bemenni...Just a simple Lineman...
-
lumpy92
aktív tag
válasz zgospel #115361 üzenetére
Sajnos akinek egy széttákolt, kókány darab jutott, az így fog vélekedni róla világ életében. Én egy közel gyári állapotú S51-N-et kaptam 13 évesen, ami előtte vagy 15 évig állt egy garázsban letéve. Apukám szerencsére ért az ilyesmihez, úgyhogy szépen rendbe tettük, a fojtást is eltávolítottuk belőle (szakszerűen). A blokkot nem kellett széthúzni. Az A1 jogsi megszerzéséig a fél országot bejártam vele, több mint 10 000 km-t mentem és SOHA nem hagyott ott sehol, mindig hazavitt! Szerelni sem kellett sokat.
Csak azért írtam le, mert szerintem igenis egy jó motor, csak a többségnek (a motorok kora miatt) egy már sok kézen átfutott, széttákolt, szétkókányolt darab jut, amivel tényleg csak szívni lehet, ezért szidják sokan."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
rayoliviero
veterán
válasz zgospel #115621 üzenetére
Kösz a választ.
Ezeket néztem ki:
[link] TCX RT-Race
[link] TCX R-S2 EVO
[link] Alpinestars S-MX6A lábam 42 és 43 közötti lehet, a legtöbb cipőből 42-est veszek, de van amelyik szokott szorítani, de 43-asból pedig van amelyik nagyon nagy. De Ha biztosra akarok menni muszáj lesz 43-ast rendelnem csizmából, mert a nagyobb még mindig jobb, mint a kicsi.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest