-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #15328 üzenetére
Mehet bele siman.
A legnagyobb kulonbseg az extreme pressure adalek, ami a motorolajban van, de az autoolajban nincs. Ezen kivul van meg az olajfurdos kuplung miatt is adalek, de a kivant teljesitmenyszintet rohogve hozza.
Magas fordulatszamhoz valo olaj altalaban higabb szokott lenni, ott viszkozitasbeli kulonbseg van olaj es olaj kozott. Es termeszetesen egy nagyonjo teljesitmenyszint is tartozik ilyenkor hozza.
Szoval no para.
Nemtudom milyen a funyiro, de 4t nel altalaban egy hulladek, veletlenul sem kihegyezett, akar oldaltszelepelt osregi motor is lehet, amibe ha okornyalat raksz, az is megkeni. Jo pelda az ilyen blokkoknal pl a henger olajzasa, amit siman olajkoddel oldanak meg (!) amit a hajtorudon egy kis butyok csinal, ahogy beleer az olajba.
A 2t funyiro az, ami porog. De ott sincs semmi varazslat.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Djuree
félisten
válasz Integra #15333 üzenetére
"megy magától is, csak sétálni kell utána"
akkor azt majd elkérem nagymuter kertjéhez, mert az van vagy 2000m2 és mire lenyírom a végét kezdhetem előlről, de mostmár vett fel nagymuter egy kaszás embert helyettem[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
lujo10
aktív tag
válasz Integra #15333 üzenetére
Nyugodtan használhatod a fűnyíróba is, csak arra figyelj, hogy a sétát azt elfelejtheted, mert hasítani fog mint állat a 2000 m2 kb. 10-12 perc lesz. Szerintem szerezz be egy kényelmes futócipőt hozzá
Egy igazi férfi Internet Explorer-t használ -> Kaland, veszély, kockázat. (Ha már nyakig szarban vagy, adj hálát Istennek: "Köszönöm Uram, hogy legalább nem hullámzik!") Navigare necesse est, vivere non est necesse. Ja és Széles Utat!!!
-
Archer
őstag
válasz Integra #15331 üzenetére
Nem véletlenül Al-Ko lesz az? Egyébként jellemzően Briggs vagy Honda motorral szerelik őket. A Briggs olcsóbb motorjai egyszerűek mint egy faék, oldalt szelepelt, kb. elmennek bármivel aminek olaj állaga van. Komolyabb motorjaik már felül szelepeltek de az is csak OHV. Honda már komolyabb technika, OHC de egyik sem pörög 2500-3500-nál többet. Ismertebb még az MTD Thorx, Tecumseh, Kawasaki, Kohler. Az első kettő hulladék kategória, bár a Tecumseh régen jó volt amíg a Fiat gyártotta, most kínai, az utóbbi kettő meg felső kategória, hobbi szinten nem találkozni velük.
Egyébként aki jót akar magának, a mai MTD meg Al-Ko gépeket messzire kerüli (ezzel nem a tiedét akartam leszólni).[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Archer
őstag
válasz Integra #15340 üzenetére
Honda, Viking, Toro, Sabo (bár ezt nálunk nem igen kapni), AS-Motor (ez meg inkább ipari) mind nagyon jó gépek és nem feltétlenül kerülnek 300e-be. Castlegardenről is jókat mondanak, Husqvarna-k is tűrhetőek minőségre csak nagyon gagyi a fűgyűjtő részük. Egyébként sz@rd le, hogy hány m2-re ajánlják, akkor lenne jelentősége ha naponta használnád, 100-150 körül már kapni nagyon jókat, Hondából is. Önjáró legyen, szövet gyűjtős, hátsó kerék hajtásos meg legalább 6 lovas aztán kész. Na de nem offolok tovább
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #15364 üzenetére
Hmm. En is szoritottam egy idoben a tankot, mert azt olvastam mindenhol, h igy kell, aztan egy egesz napos euroring utan rajottem, h ezt lehetetlen csinalni tempoban. 10 kor utan egy 140 rol fekezes nehezemre esett.
Egesz egyszeruen tamaszkodom combbal a tankra, es tok lazan meg lehet oldani negyedannyi energiabol. Nulla erolkodes.
Szoritas az egyenesben jo, amikor nem fogsz semerre kanyarodni, azaz utcan piros lampahoz fekezesnel. Palyan ilyen nincs. SztmNem menekülsz a csendőrség elől.
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #15445 üzenetére
ennyi nyilvan merheto lenne a kulonbseg a lanc+lanckerek kopasanal es nyulasanal, de amig 20-25k-t elmegy egy szett nalam, addig elegedett vagyok.
Vendingo:
bocs, en _motorgumis_-nal (kekhold). odagurul, leul, megvar, hazagurul uj gumakon. es nem mellesleg megcsinaljak akar az olajcseret, szurocsereket, fekbetetcseret is, ha nincs ra lehetoseged. -
Daywalker
addikt
válasz Integra #15449 üzenetére
&rew: nem rád gondoltam a nem fújás alatt Én olyan sűrűn nem fújom, 600-1000 km között, vagy ha nagyon szárad. Ez a MOL cucc nagyon durva, más nem volt ennyire tartós. Volt, hogy nem fújtam be 1000 km után sem, és útba ejtettem egy kawa márkaszervizt, h ugyan húzzanak már a láncon. Meghúzta, de azt mondta h nem fújja be, mert bőven van rajta még.
Inti, köszönöm, ismerem a módszert. Egyszerűbb az állvány Nagy dög ez, inkább ez a tuti módszer.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
shiNIN
tag
válasz Integra #15445 üzenetére
Nekem rohadtul nem lesz tiszta, de mitől is lenne, itt az eső sárral jár.
Én most brigécioloztam le, mert annyira undorítóan nézett már ki szerencsétlen, most se tökély, de ennek a láncnak már ez is bőven jó, tavasszal cserés lesz.A tologatás sose zavart, igaz, én még sosem fújtam le a láncot. Alvaro túl lelkes s az ő motorján nem kell láncot fújni Pedig nem bánná, a szíj jól néz ki, de megvan a hátránya is.
Sokkal többet toljuk a motort láncfújáson kívülMondtam már, hogy tegnap szép idő volt és elmotoroztunk Fenyőfőig és vissza? Azt hiszem, nem. Jólesett, az idő pazar volt, a táj szép. Szegény motor sokat állt, a fék berozsdásodott, az aksi lemerült, de a gravitáció segített betolni.
El tudnék viselni pár ilyen kellemes napot a közeljövőben is. -
ALI_G
veterán
válasz Integra #15454 üzenetére
A vertigo corsa-t 3 éve nem gyártják, úgyhogy kénytelen vagy ezt venni. XPD-ből a csúcs cuccot nem is hozza a motorline ami pályára való, mert árban annyi mint a sidi (és egyébként a spidi gyártja).
Archer: Hondán brembo van, teljesen megfelel. EBC is jó, szerintem felesleges drágábbat venni.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #15534 üzenetére
kb. igen. Vicc, hogy ilyen drága. Autóban nem tétel, ott nem szarozok, amikor olajcsere, akkor szűrőcserék is (10e-12e km - előírás 15e km lenne). A gyári is fillérek mindenből (Opel), kivéve ha aktív szenes pollenszűrőt veszek, de jó a sima is, úgyis hamar telemegy.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #15572 üzenetére
Nekem meg a power rangers kb
Big piston villa fasza, y kullo fasza.
De a formatervet hagyjuk meg az olaszoknak, mert ez nem 21. Szazadi. Ha valamit szokni kell az nem jo
Visszarepultunk az elso lampakkal is kb 95 be japan belpiacra, mar csak a turkiz festes hianyzik
Mikor jon ilyen marhasagok helyett a led, vagy barmimas modern dolog vegre...
Egyebkent biztos jo motor, csak le kell torni az idomot minel elobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ALI_G
veterán
válasz Integra #15585 üzenetére
Ez a ride-by-wire tc mi lenne? R6R-ben is van.
Sajnos a Triumph még mindig nem a legszebb, hiába a jó blokk.
Persuader: R6R-en hogy lehet használni ezt a köridőmérőt? Elolvastam a leírásban, de használatban nem látom, hogy működne, hiszen rajtam múlik mikor nyomom meg. Ráadásul menet közben nem szívesen nyomogatom az önindító gombot
-
#25954560
törölt tag
válasz Integra #15585 üzenetére
"állom határt" ejgen, de kisse meltatlanul van talalva
Daywalker:
a regi yamakak is elkezdik kerregtetni a szivattyut, amint adsz gyujtast (pontosabban ha sokat allt es eltunt a benya, akkor hallani h kerreg, amig feltolti. ha nem szokott el a benya, akkor csak kattan egyet).
sztem ez a normalis, valahogy be kell keruljon a benya a rendszerbe[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #15632 üzenetére
A rendor amikor kijon, mar csak azt latja, hogy ott van az osszetort auto meg a motor. Attol meg az lehet kamu. Lehet hogy alapbol minden motoros balesetet kivizsgalnak. Egyelore nem tudom mi a nyomozas eredmenye. Viszont ez a biztosito hiresen kocsog tud lenni (KOBE). Siman visszadobjak a karigenyt mindenfele mondvacsinalt indokkal is, hatha nem kezdesz el perelni.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #15711 üzenetére
Mennyi van most kb faterod tehenébe? Milyen időközt bír ki egy láncszett egy ekkora nyomatékos blokknál?
Vágom hogy függ attól is ki mennyire tépi, de mégis..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #15732 üzenetére
További kérdésem: Milyen magas vagy, és mennyire jó a szélvédelem a gyári plexivel? (a tehénen)
Más: most kezdtem nézegetni nyomatékábrákat, azért azon meglepődtem hogy a cb1300 nyomatékgörbéje mindenhol veri a VFR1200-őt. Annyi a VFR előnye és azért több a maxja mert többet forog mint a CB.
Ezen lehidaltam...
Míg a Cb nek már 2500-nél 95nm a nyomatéka, addig a vfr azt addig 5700 körül tudja csak.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Djuree
félisten
válasz Integra #15782 üzenetére
én simán sátraznék is, igaz nem a legkényelmesebb, de ha nincs más. meg legalább olcsó. főleg ha többen vagyunk akkor meg poén az egész de persze ha van kényelmesebb lehetőség inkább az
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #15803 üzenetére
Dettó.
Egy gumi nem csak azért jó mert nincs elkopva. Hanem mert nem öreg!, egy 3 évet állt gumi hiába nincs elkopva közel nem úgy tapad mint egy amit fél éve gyártottak.
Elszáll belőlük a szilikát vagy mi és kikeményednek, hiába nincsenek elkopva..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
tutis
őstag
válasz Integra #15816 üzenetére
Értelmetlen az utolsó rész, többivel egyetértek..az 500 lóerős bmw-k stb autók ugyanolyan veszélyesek avatatlan kezekben, nem a lóerőt kellene szabályozni hanem a vizsgáztatást szigorítani, vezetéstechnikai tréningeket szervezni még elérhetőbb áron vagy akár ingyen is..
A GSR-em 98 lóerős volt, az is tudott 3,5-4 mp alatt százon lenni, vége valahol 200 felett volt bőven, szóval nem kell ahhoz 100 lóerős se hogy száguldozzon az ember..http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs