-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #119439 üzenetére
En, mint gyakorlott uj es hasznalt sisak vasarlo, sztm eleg konnyen kiszurhato, ha estek benne
Draga sisakok matricait nem lehet reprodukalni, javitani serulest lehetetlen, vagy egyaltalan nem rentabilis.
Az anyagok, ragasztok elfaradasa a legnagyobb gond, ahogy mondod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #119443 üzenetére
És akkor még nem támadtak meg a logó muskátlis cserepek.
Na azok tudják nagyon elverni a sisakos fejet.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #119443 üzenetére
Ha foldet ert a sisak, es meg tompitott is az energiaelnyelo reteg, vagy nevezzuk hungarocellnek, az osszeesik, lathato modon, de annak mar nagy nyoma van a hejon is. Ha csak leejted, stb, attol semmi baja nem lesz semminek, es jellemzo a serules kepe is ilyenkor.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119458 üzenetére
csak röviden, mert sietek, de ha kell, később kifejtem szívesen
Dodor képzéseiről ami videókat láttam, azok jóval nagyobb tempóval voltak. A Horvát képzéséről konkrétan tudom, hogy végig versenyezték az utat, és nem "normál haladós" tampóban. A balesetéről is többet van szerencsém tudni, mint amit a neten láthattál. Ő versenyző alkatoknak tart versenyző stílusban képzést, DE nagyon sok hasznos dologgal együtt.
Ami viszont nagy különbség (a tampón kívül), ami pl. a héten megjelent AtomMoto (asszem) videójában is tök jól látszik: pont lesz@rja a záróvonalat! Amikor utasként visz valakit a videóban asszem ott is jól látszik, hogy nem csak átdönti rajta a motort, hanem át is megy. Itt ennek pont az ellenkezője megy (indokok logikusak: szemből autós, motoros, busz, stb)! (A videómban asszem hagytam olyat, ahol én is átlógok: ott szimplán elrontottam.)
Továbbá akik voltak hazai kanyarképzésén (én még sajna nem, így nem saját tapasztalat), azok mind azt mondták, hogy sok a duma, kevés a motorozás!
Amúgy itt is tanítják a mozgást a motoron, csak én viszonylag hamar sorra kerültem, és előtte kameráztam kanyarokban, így nem voltam épp formában amikor mentem, és tényleg túlkombináltam, és próbáltam mindig "valamit csinálni", aminek egy zagyvaság lett a vége, és erre jött az a kiértékelésnél, hogy inkább először menjenek az ívek egy számomra természetes pozícióban, és utána ráérek mozogni. Így is tettem, és meg is lett az eredménye, de azt már nem tettem be, nem akartam "hencegni"KTM: tervben volt idén egy pályanap, amíg még a Pirelli Angel GT II van rajta, de sajna nem jutottam el. Amint ez elkopik, jön rá a TKC70, azzal azért már nem volna olyan jó
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119462 üzenetére
Milyen kettős mérce, édes istenem, ne zsibbasszatok már?!
Meg mi az, hogy a nemezisem?
100x elmondtam már, de akkor még egyszer leírom, és ígérem lassan gépelek, mert nem mindenki tud gyorsan olvasni!
Dodor felépített egy üzleti vállalkozást, amit piszok jól menedzsel. Ehhez tudatosan felvette Howard Stern stílusát, ami alapból sem áll távol a saját személyiségétől, és kiválasztott egy olyan célcsoportot, akivel rajta kívül senki nem foglalkozik: azoknak tart képzést, akik közúton akarnak kurv@gyorsak lenni. Nem, én valóban nem tudok azonosulni az utcai versenyzőkkel, de azt is mondtam már, hogy az, hogy ő ezeket képzi, szerintem hozzájárul ahhoz, hogy jelentősen csökkennek a balesetek! Exitus acta probat!
A videóinak egy részét végig is nézem, és bár ő kijelentette, hogy nem hajlandó egy szar telefonnál többet áldozni technikai eszközökre, ezzel sincs bajom. A bajom nála a kommentszekciókban elkövetett hisztirohamaival van, mert ha bárki mer olyat írni, ami eltér az ő véleményétől, akkor szánalmas sértegető személyeskedésbe megy bele. Nem csak velem, hanem bárki mással is, és ez az, ami miatt nem tarom őt az intelligens emberek táborának tagjai között számon.
Van viszont több videója, ami az én szememben már kiveri a biztosítékot, és ilyen a sokszor emlegetett Nikken videó, amikor odaadja a motort egy a videóban is bevallottan amatőrnek, akinek nincs rutinja, és arra buzdítja, hogy menjen 180+ tempóval (nem emlékszem már pontosan, de nem fogom most visszanézni)! Egy rutintalan! Na ez gáz, és szerintem neki, akire ennyien figyelnek, nem ezt kellene követendő példaként mutatnia! Ez pont szembe megy azzal, hogy a kanyarképzéseivel kevesebb balesetet tud elérni!
Az, hogy Mackó csak szponzorált videókat csinál az ő döntése. Akik ebből élnek ebből akarnak pénzt keresni. Nekem pl. egy forintom sem származik ebből, még a Shoxos videónál sem akartam pénzt elfogadni, így lett végül egy vevőkártya, mert ragaszkodtak hozzá! Nekem ez mindig is hobbi volt, és az is marad. Így csinálták anno a MotoSunday-es srácok is. De nézd csak meg bármely más csatornát, pl. a GoBike magazint! Ott az első percet kb. mindig átpörgetem, mert annyi ideig sorolják fel a támogatókat... Vagy nézd meg Vattást, aki mobiljátékokat reklámoz a videói közepén. Ők úgy döntöttek, hogy élnek azzal, hogy az idejükért cserébe pénzt kapnak.
...jah, és egyikük sem kezd el egy marék papírpénzt lobogtatni a videója közepén, mint valami vásári cigány..."Mi a limit a "versenyzős" tempóhoz? Mikortól mondod azt hogy odáig még oké, onnantól meg már nem?"
Látod, ez viszont egy piszok jó kérdés! Fattyú múltkori videója pl. egyáltalán nem verte ki nálam a biztosítékot. Miért? Leírtam akkor is, hogy szerintem tökre látszik a videón, hogy tudja mit csinál. De ennél is fontosabb, hogy nem akart egy piallanatig sem követendő influencer lenni ezzel! És pláne senkit nem akart erre megtanítani!
Mindenki megy hülyén, mindenki csinál olyat, amit nem kellene, de néha jól esik. Pl. Bajna Héreg között a nagy egyenesben én is elnyújtottam neki 1x. De az kellően belátható, stb-stb. Ettől még nem kell vele villogni, és pláne nem fogom ezt oktatni. Aztán visszavettem, és csináltam tovább a dolgom.
Az pedig, hogy képzésen azt mutatja, hogy balos kanyarban a szembe sávban kanyarodik, nálam már nem a "biztonságos közlekedésre oktatás" kategória, legyen az akármennyire belátható kanyar...Amúgy a képzésen mindenki személyre szabottan kapott instrukciókat. Olyan is volt, akinek annyi volt a kiértékelés, hogy "tökéletes". A két 1200GS közül az egyik srác pont olyan volt, amit Te is írsz: szépen lazán kényelmesen ment olyan tempót, hogy a csapat le is maradt. Mindezt biztonságosan, és nem erőlködve...
Chrobák Jani kézésére pedig ha meg lett volna tartva idén a 2 verseny, akkor mentem volna, de így majd jövőre...
(#119463) Somatom
Sokan tartanak. Dodor, Driving Experience, Rili, stb.
És igen, piszok sok értelme van! A Ducatis cimborám alig tudtam elrángatni tréningre, és nem is volt igazán kibékülve azzal, hogy áll sorban a melegben arra várva, hogy a reptéren, vagy épp Kakucson sorra kerüljön, hogy kikerüljön pár bólyát. De amikor Montenegróban egy szabálytalanul előző BMW miatt az előtte menő Audiba majdnem belement, akkor beismerte, hogy igenis volt értelme! (Az egyébként egy ilyen nap volt, én is majdnem belementem az előttem menőbe, mert hirtelen megijedt egy lyuktól. Erre a kanyarképzésre is nehezen jött el, de azt mondta, hogy eddig ezt élvezte a legjobban, és már a képzés végén szemmel látható javulást ért el! Pedig ő sem tavaly ült először motorra...(#119465) z123456789
Ezzel a kettős mércével olyanok vagytok, mint a mai liberálisok: addig van szabad véleménynyilvánítás, amíg az egyezik a tietekkel. És amint azt merem mondani, hogy utálom a buzikat/feketéket/zsidókat/stb, azonnal kötelességem megváltoztatni a véleményem, és bocsánatot kérni még a unokáiktól is, lehetőleg nemzetközi sajtó előtt
Én bármikor bárkivel bármiről szívesen diskurálok, véleményt ütköztetek, és sokszor be is ismertem már, hogy nem nekem volt igazam. De észérveket kérek, nem mellébeszélést...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #119468 üzenetére
a különbség az, hogy én nem oktatom azt, hogy menjenek át a felezőn. Sem belátható kanyarban, sem beláthatatlanban. Egy képzés arra szolgál, hogy rögzüljenek dolgok, amiket majd a valós életben fog kamatoztatni a tanuló. Ha az rögzül, hogy menjünk át nyugodtan, akkor az nem jó.
Azt, hogy elhúztam neki, csak ide írtam, és nem azért, mert ez volna a követendő példa, hanem pont azért, hogy senki ne köpködhessen meg azért, mert egy álszent majom volnék. Nem véletlenül nem került bele a videóba.
Az, hogy többszor 100 feletti tempó látszik a videóban pedig egyetlen célt szolgál: életszerű a képzés, és nem kell 90-es limitert aktiválnia senkinek magában. Ismét igyekszem nem álszenteskedni...
Az hogy ki milyen motorral versenyez, szerintem tök mindegy. Jobban belegondolva abban viszont igazad lehet, hogy előítéletes vagyok a sportmotorosokkal, a csopperesekkel, a supermotosokkal, a krosszmotorosokkal, a kvadosokkal, meg az összes többi motorkategóriával szemben is. Sőt, még a különböző etnikumokkal, és vallásokkal szemben is. Még jobban belegondolva, még a különböző kontinenseken élpkkel szemben is!
Csúnya dolog, de szerintem másképp gondolkodik egy sportmotoros, mint egy krosszos, másképp gondolkodik egy amerikai, mint egy kínai, másképp gondolkodik egy eszkimó, mint egy kenyai. Szerintem. De én előítéletes vagyok. Azon sem csodálkozom majd, ha ezt a kommentet majd valaki ez miatt jelenti, és még büntit is kapok érte... Ez van.A versenyzős kérdésre azt hittem válaszoltam, de sorry. Szerintem amíg valaki kényelmesen, lazán, nem erőlködve motorozik, addig ő nem versenyez. Amint ez átlép a saját határainak feszegetésébe, és megjelenik az adrenalin faktor (pláne a szerencse szerepe), akkor az már versenzős tempó. Szándékosan nem írtam sebességet, mert ahogy Te is írtad: ami annak a srácnak laza csuklómozdulat, az nálam pl. simán élet-halál küzdelem volna. Ugyan az a tempó neki tudatos motorozás és kikapcsolódás, míg nekem már versenyzés volna. Fattyú videója szerintem épp ettől lett releváns: ő tudatosan csinálta a dolgát, és ez (szerintem) látszott is. Ott ezt egyáltalán nem éreztem "versenyzősnek". Remélem így már jobban átmegy, hogy mit próbálok kinyökögni...
Kiakadva pedig Dodor képzésén sem vagyok, csak nem tartom követendőnek azt, hogy menken át valaki a záróvonalon. Én is át szoktam menni néha, megint nem szeretnék álszent lenni. De ha képzést tartok (nem tartok), akkor nem fogom azt mutatni, hogy menjen át valaki.
Kiakadva összesen 2 dologgal kapcsolatban voltam: Dodor kommenszekciós viselkedés-kultúráján, és azon, amit a Nikken videóval kapcsolatban írtam.A GoBike csak egy példa volt, akárcsak a többi, amit felsoroltam. Semelyik csatornának nem ismerem az anyagi hátterét, sem az ővék, sem Dodorét, sem az általam sokak szerint istenített onroadét. Az viszont szerintem megemlítendő, hogy az általam ismert összes motoros média közül egyedül az onroad honlapján vannak nyíltan feltüntetve az árak. Igen, az én szememben számít az egyenes beszéd, és a nyílt lapokkal játszás. Semmi közöm hozzá, hogy Mackó, Vattás, vagy Dodor mennyi pénzt kér egy-egy reklámvideóért, de maga a nyílt kommunikáció számomra mindig is szimpatikusabb volt, mint a videóban pénzt lobogtató "nekem van lóvém, leszarom ha ingyen csinálom" hozzáállás (elnézést a pontatlan idézésért). De ebben sem vagyunk egyformák talán
(#119469) csoki46
Nem is látom, hogy hol ajánlottam volna bárkinek, hogy menjen oda?
Ettől függetlenül az üzleti sikere elvitathatatlan. Célközönsége is 1000x nagyobb, mint nekem bármikor lesz. Az influensze (ha már ezt a csúnya szót használtam korábban) pedig 100.000x nagyobb, mint amit én, vagy sok más youtuber elérhet egyáltalán!
...és igen, tartom a véleményem, hogy neki is köszönhető, hogy kevesebb a baleset, és több a tudatosan motorozó. Ettől még nem látom magam előtt azt a szituációt, hogy bárkinek is azt mondom, hogy "Ne a BMW-hez, ne a Hondához, ne a Rilihez, ne máshoz menj, hanem menj a Dodorhoz". Persze fenntartom a jogot, hogy ha egyszer elmegyek a képzésére, akkor ezen változtassak, mert valami olyat mutat, amire nem számítottam. De addig is nem olyan dolgokat hallok vissza, látok videókon...
(Ha nem erre céloztál, akkor sorry, nekem a lassú olvasással mindig is voltak gondjaim.
Viccet félre téve, ha rosszul értettelek, akkor szólj nyugotan, korrigálok szívesen! )*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
fattyu
veterán
válasz zgospel #119476 üzenetére
? Azt autóval is megcsinálom ha én vagyok az első a lámpánál. Visszafelé ugyanaz. Na az a durva. Azt sportmotorral értem el csak de úgy 200 fölé és onnan lassítva ertelmesre a kereszteződésben. Lehet még tudnám a huskyval is de nem járok bent annyit hogy eddig kiadta volna elég kicsi forgalom hogy megprobaljam
ja nem bocs, én a vajda péter kőbányai közöttre gondoltam. utcanevek sose jók.
megnéztem térképen amit írtál. Motorral azért azt is meglehet csinálni, nyilván gyérebb forgalom mellett.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Predator2
addikt
válasz zgospel #119497 üzenetére
Az eladó elmondása szerint mindent is elhagynak. Nincsenek meg a papírjai.
Forgalmi, törzskönyv megvan. Garis a motor de csak online elérhető hozzá a garancia. Illetve csak 1 kulcs.Ha nincs meg a mesterkulcs, mi a folyamata a kulcspótlásnak? Gyújtáskapcsoló csere? Az árban mit jelent?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
hugi0
őstag
válasz zgospel #119692 üzenetére
Idezem:
"Ilyen messze meg nem voltam BP-tol sosem (motorral), nomeg autopalyara sem megyek fel"Ha 5-10 ev mulva eladom ezt a gepet, ezekutan meg 60 evesen is motorral akarok kozlekedni es alapfelszereltseg lesz a kovetkezo mocin akkor kiprobalom.
- eddig a jovobeni idopontig bizton allithatom nincs ra szuksegem."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
-
Madwe
nagyúr
válasz zgospel #119833 üzenetére
Ami többszöröse nem tudom egy sv-é átlag mennyi lehet /év, 100-150? A monsteré ha ehhez képest 300-450, az már látható különbség számomra - de nincs viszonyítási alapom, még nem volt saját fenntartású motorom, így lehet mindkét példaszámom teljesen el van veszve...
V.Stryker: ez így van, de lehet olcsóbban kijövök ha havonta a rosszlányokon baxom el a kettő közötti difit[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz zgospel #119921 üzenetére
Igazából nem is trükközés ez.
Az itthoni autókereskedők sem vesznek meg minden autót, ami a telephelyen áll.
Kivonják a forgalomból, mert a saját nevére íratás is nagy költség, teljesen feleslegesen, ha másnak akarja tovább adni, és, ha forgalomban van, akkor a telephelyen álló autóra is kell fizetni a kötelezőt, súlyadót. -
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #119923 üzenetére
Nekem a kinti gépet a nepper úgy adta, hogy kereskedés tulaja volt az adásvételimen de a motorok mégsem voltak előtte itthon forgalomba helyezve. Először akkor került forgalomba itthon mikor számomra át írták. (~1,5 hét alatt rendezték mert a január 1 - karácsony miatt kicsit macerás volt)
Ilyen zúg módon mint említettétek én se vettem volna kinti motort...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Madwe
nagyúr
válasz zgospel #120045 üzenetére
+1 kriegákra, sztem minden pénzt megér, ha kell praktikus, ha nem kell nem látszik (bár ez tanktáskák gyűrűjére is igaz kb) Us20 vagy 30 mindennapokra, 30+20+20 túrákra, esetleg egy r30-as hátizsákkal megdobva. Persze van egy ára, de biztos h tovább megmaradnak épségben mint a tulaja
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #120064 üzenetére
Még nekem sem ment végig, de a feléig a szokásos...
Az ő álláspontja a tutifaxa, mindenki más aki kifogásól bármit is, ostoba fax.
Egyébként azt részletezi, h mennyi baleset volt ezen a szakaszon már, sokan átlógnak mindkét irányból, mert van egy gyors szűkülés pluszban a kanyarban. Ezt hivatott megoldani a felfestés. Zöld csík lényege h ne menj rá, ne menj át rajta, maradj a zöld csíkon belül, az útpadka irányába.
A körökre pedig szintúgy ne menj rá, így maximális bedöntésnél sem lógsz át."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
canniball
nagyúr
válasz zgospel #120045 üzenetére
Én is így vagyok vele.
zgospel!
Telefontokról/tartóról volt szó, ezért is írtam hogy talán kapható Kappa felirattal, mert hogy ezt is árulják-e (vagy csak a táskákat) azt nem tudom.A Kriega R25-ről el tudom mondani, hogy az valóban kényelmes.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
etnies
senior tag
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #120064 üzenetére
a 33 perces videó amúgy arról szól, hogy hogyan kell használni a felfestést, mert a jelek szerint tökre nem egyértelmű, és még az általam piedesztálra emelt onroadtól BobMaster is rosszul mutatja be a videón, és természetesen erről is beszél Dodor a maga stílusában, meg arról is sokat, hogy a fanyalgók menjenek az anyjukba, stb-stb.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
válasz zgospel #120095 üzenetére
Ilyet kottaztam mar el. Azota ketszer is megvalasztom a kanyar sebesegem. Es athelyeztem fejben az elvezeti faktort a kimeneti iven valo gyorsitasra.
Rohadtul beszartam, irdatlan magyakom volt. :).
sajnos egy belathatatlan ismeretlen uton ilyet konnyen be lehet rantani. Eltorik az ive, valtozik az uttest lejtesi szoge....stb.Biztosan rengeteg dolgot meg lehet tanulni egy zart palyan, de egy ido utan konstans lesz. Ugyan azon a palyan nem lesz uj kanyar.
-
runner 125
nagyúr
válasz zgospel #120154 üzenetére
Uh, mi történt? Nekem ugyanez volt tavaly, annyi különbséggel, h nem szakadtak el, hanem csontot szabták ki. Tehát lazábbak lettek végül, de szerencsére semmit nem veszek észre belőle. A 2 oldalsó szalag és az izmok ilyenkor kisegítik / átveszik a fő szerepet.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #120282 üzenetére
Igen, a regiek, vagy egyszerubbek csupan a fojtoszelep nyitasanak progresszivitasat valtoztattak, mint az en r1 emnel, de pl streetfighter vagy panigale v4 nel, a csucsteljesitmenyt is szabalyozza, es a kulonbozo modokhoz kulonbozo erossegu abs es tcs tartozik. Pl race modban csak elol van abs, es nagyon agressziv lesz a gaz is.
Pl ennel az 1gen crossplane r1 nel a normal mode es az A mode (sport) kozott az a kulonbseg, hogy alul jobban megnyitja a gazt, de csucsteljesitmenyben ugyanaz, es ugyanannyira kell huzni a gazt a WOT ig. Szoval szimplan beszarat, mert nagyobbat nyit, mint szeretnel. Teljesen ertelmetlen :D[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #120282 üzenetére
hát, a KTM-nél ez nem igaz
STREET – homologated performance with balanced response; the traction control allows normal slip on the rear wheel (150HP)
SPORT – homologated performance with very direct response; the traction control allows greater slip on the rear wheel (150HP)
RAIN – reduced homologated performance for better ridability; the traction control allows normal slip on the rear wheel (100HP)
OFFROAD – reduced homologated performance for better ridability; the traction control allows high slip on the rear wheel (100HP)Ehhez társul még 3 futómű beállítás:
STREET – Normal tuning of the spring elements with direct feedback from the chassis
SPORT – Firm tuning of the spring elements with very direct feedback from the chassis
COMFORT – Soft tuning of the spring elements with good feedback from the chassisAzt az egyet sajnálom, hogy amikor drive modot választok, akkor nem menti el automatikusan hozzá az utoljára használt dampingot, mert pl. én offroad-ban nem sportot, hanem comfortot szeretek használni, mert nem keményen nyomom, hanem csak haladok
(#120283) Shin Chen
A Pegaso-ban (kb. ugyan az, mint az XT660) sem volt semmi elektronika, de én ezt egy idő után nem szerettem. Pl. a nagy esésem vele simán menthető lett volna egy jó off road ABS-el, vagy akár egy első kerék ABS-el (mert akkor egész más fékezést szoktam volna meg addigra), de amikor pl. a svájci alpokban elkap az eső, és visszaváltásnál a szerpentinen megcsúszott úgy a feneke, hogy kicsit keresztbeállt, az is megdobbantja az ember szívét a 100m+ szakadék szélén. (Jó, utóbbi duma inkább az asszonynak szólt anno, hogy ezért (is) kell komolyabb motorra válatni! )
Nedves úton egyébként még a Pegaso 48 lóereje is bőven elég volt ahhoz, hogy kanyarban gázra kitörjön a feneke. Ez lehet élményfaktor, és hűb@szdmeg is, attól függően, hogy előtte hányszor csináltad már...(#120287) fattyu
Üzemszerű használat(#120306) Somatom
Első számú szabály (az éllet minden területére igaz):
Addig nincs baj, amíg nincs baj![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #120607 üzenetére
Ugy erted nincs kulonbseg a kengurubor egyreszes es a 2 reszes marhabor termekuk kozott?
Ezt az osszes markara ertem amugy, dainese, alpinestars, rettenet sittes termekeik is vannak, kesztyu, cipo, kabat, hatprotektorban, epp ezert konkret termekeket lehet osszehasonlitani a palettajukrol, de magat a markat szerintem sosem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #120614 üzenetére
Igen, de arkategoriakat hasonlitsunk ossze. Ha mar a piacrol beszelunk.
Abban teljesen igazad van, hogy egy mugen nem tud annyit fejleszteni, mint egy nagyobb marka, de ha az a marka kisporol mindent egy bizonyos arkategoriaban levo termekebol, akkor lehet hogy jobban jarsz egy masik marka ugyanolyan arban levo termekevel.
En igy vettem az arlen ness borkombimat, mert csak abban volt csipoprotektor, ugyanannyi penzert akkor epp a piacon.Ne is mondd, megint gabeneztem egyet, 170€ ert, mert az elozo szine nem tetszett. Es ez mar megint annyira olcso volt, hogy nem tudtam otthagyni. Hat szart csakis olcson. :D
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #120619 üzenetére
Az also es kozep kategorias termekek ugyanugy arban is megmutatkoznak egy alpinestars 15€ os krosszkesztyuje nem tud annyit, mint egy decathlonos bicikliskesztyu. (Ami olcsobb) Ugyanigy a 60-70€ os cipoje egy ev alatt szetmegy azzal a nagyon bena karbonutanzat muanyag betettel. Szoval ezek a markak gyartanak szart boven, hiaba jo markak.
Pontosan erre gondoltam, es szerintem igy kell venni dolgokat, ar/ertek alapjan, ahogy a kesztyud eseten.
Az, hogy a dainese, spidi stb fejlettebb tobb gyartonal, es dragabbak a termekei, az nem egyelo azzal, hogy az osszes termeke a legjobb, minden korulmenyek kozott. A csucstermekei biztosan, foleg, ha valami airbages csucsruhat osszehasonlitasz egy mugen csucsruhaval, tiszta sor.
Illetve azzal en nem tudok mit kezdeni, ha a shoei arara hatalmas gyartasi koltseg nehezedik, ha ugyanannyi penzert jobb sisakot kapsz. En csak ezert nem ertettem, hogy hogyan lehet csak markakra rakerdezni, hogy jobb-e, vagy hogy kijelenteni, hogy melyik marka jobb.A homaly ebben a dologban, hogy a tudast meg kilistazzak a termekekhez, de hogy ez hogyan teljesit az eletben, azt pontosan sosem tudod meg. Hogy melyik marka mennyit bir es hogyan.
Valoban nehez egy kesztyu vagy ruha, sisak eletutjat vegigmerni szamokkal, mivel nincs ket ugyanolyan eses, de meg sisakoknal sem nagyon lehet tudni, hogy akkor melyik a legjobb.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
baboss
őstag
válasz zgospel #120615 üzenetére
Mindent külön kell megvenni hozzá, nem kis pénz. Amit megvettek hozzá csak azt tudja, hogy melyik VÉDA mit tud azt nem lehet tudni. Nem is mindig mérnek, illetve nézik kinek van matricája. Olyan esetről, hogy valakit a VÉDA alapján büntettek meg mondjuk azért, mert nem volt bekötve az öve én nem tudok., Volt olyan, hogy adott szakaszon elmentem matrica nélkül többször is és nem jött semmi. Máskor meg 1x elnéztem a lejárati dátumot és ki is postázták a büntit.
Annak idején beharangozták, hogy mi mindent tud, hogy mindenkit beijesszenek.
sebességmérés
rendszám felismerés
(körözött autók kiszűrése)
forgalomszámlálás torlódás észlelése
veszélyes árut szállító járművek (ADR) kiszűrése
biztonsági öv használatának ellenőrzése
a járműről készített felvételek továbbítása
behajtási tilalom megszegésének észlelése
egyirányú úton rossz irányba hajtók észlelése
záróvonalat átlépők észlelése
vasúti átjárón való áthaladás ellenőrzése
a közlekedési lámpák piros és sárga jelzésénél áthajtók kiszűrése
buszsávok, leállósávok ellenőrzése
Annak idején azt is mondták, hogy aki vezetés közben eszik még azt is lefotózza. -
yodamastah
őstag
válasz zgospel #120658 üzenetére
Konkrétan kakucson estem éltemeben a legnagyobbat (kb 120-130nál kivezettek a fűre, függőleges motorral elment az eleje, akkorát estem mint a ház). De rengeteget mentem nagy pályákon is (csak hring kb 9e km minimum), és ott is szempont volt hogy olyan cuccuban menjek amit nem féltek. Motor beleértve.
Úgy nem lehet felszabadultan pályamotorozni, hogy magadat is félted, a motort is, meg a ruha sisak se legyen karcos. Befosva nem lehet jókat menni
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
-
Shin Chen
tag
válasz zgospel #121092 üzenetére
Olvastam én is, motoros fb csoportokban is felrobbant az atom.
Két dolog fogalmazódott meg bennem.
Az egyik, hogy a biztonságra hivatkozva, több ellenőrzést tartani, figyelmeztető jelzéseket elhelyezni, tehát energiát(és főleg pénzt) belefektetni senki sem szeretne, így ezt el is vethetjük.
Esetleg db-mérő, több trafi stb, de ismét visszakanyarodtunk a pénzhez.
Másik egy személyes meglátás:
Három hete üdültünk csajommal az Avar hotelban, ami ugye Mátrafüreden a főút mellett áll.
Automatice néztem a motorosokat, kicsit csorgattam a nyálam is, hogy de jó lenne menni egy két kört.
Lényeg hogy feltűnt, hogy kb 3 féle motoros (csoport) van.
1. gyári dob
2. gyáritól valamivel hangosabb dob, esetleg db killer benn.
3. "miazistenyila ez a mennydörgés?"Itt azért a vezetési stílust is boncolhatnánk, ki hogyan és milyen mértékben használja versenypályának az adott közutat, de az ismét más kérdés. Szerk: Hiszen autósok között is számtalan példát lehetne sorolni, de az nem olyan kiemelkedő, az autó mindenki számára elérhető és fontos közlekedési eszköz.
Úgy érzem ez egy öngerjesztő folyamat, hiszen akár általánosságban nyitottak vagyunk-e
egészséges kompromisszumokbanmegegyezni?[ Szerkesztve ]
"A tudomány az vagy hülyeség, vagy az elit trükkös módszere az egyszerű emberek átverésére."
-
Micsurin
nagyúr
válasz zgospel #121092 üzenetére
Sport ottókat nem akarják tiltani? Én az összes M szériás ellen szeretnék aláírást gyűjteni. Nem tetszik az embléma.
mod.: Traktor kerestetik ugyan itt azonnali készpénzes megvételre, egy kritérium van: 100+ dB.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Eglo Torretta LED IP44 tükörvilágító lámpa 94617 - NEGYED ÁRON
- BRUTÁLIS ERŐ: Baseus A3 15000Pa vezeték nélküli autós porszívó - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- TISZTA, MAKUÁTLAN: Tefal Ultra Compact 2000W - Konyhai grill bbq sütő - CSOMAGKÜLDÉSSEL IS
- Eladó vagy cserélhető sörös korsó és sörös pohár gyüjtemény!!!
- Google Home Mini CSOMAGKÜLDÉSSEL IS, PRÓBAGARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen