-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #131345 üzenetére
En nem latom a lenyeget, mert mint mondtam, 15ezrenkent lerakom szervizbe, kozben ra se nezek soha. Tehat jelenleg kb evente egyszer kell ezzel foglalkozni. Online foglalok idopontot, kapok csereautot. Ha ezt az evi egyszeri idopontot kivesszuk a kepletbol, nem jarna szamottevo eletminosegjavulassal.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #131345 üzenetére
Azért az elektromos autó sem csak motorból áll, azt leszámítva kb. mindent ugyanígy tölteni és javítani kell benne, mint a hagyományos autóknál. Azokat sem csak az olajcsere miatt viszed szervizbe, hanem azért, hogy a szerviz végigmenjen a 40 pontos csekklistán és ha kell, javítson, cseréljen időben. Amúgy szoftverfrissítés a hagyományos autókra is érkezik ha szükséges, ahogy visszahívások is vannak.
Ugyanazok a politikusok, akik az "élhető városról" beszélnek, simán engedik, hogy a lebontott egy vagy két emeletes házak helyén 7-9 emeletesek épüljenek.
A 300-as robogóban kétszer annyiló van mint a 125-ösben, ebből adódóan élvezetesebb és könnyen ellépsz a kocsik elől menet közben is. Nagyon sokszor kerülök ki amúgy motorosokat is, akiknek szemlátomást nehézséget okoz a nagyobb tömeg és a váltó.
-
vlevi
nagyúr
válasz zgospel #131579 üzenetére
Az első alacsony nyomást én nagyon hamar észre vettem.
Lassú manőverezés közben szinte maga alá fordul a kormány.
2.2 helyett 1.7 volt az első gumiban. Szerencsére nem volt semmi baja, csak a kínai nyomás mérő volt rosszul betekerve, és azon szokott egy nagyon kicsit a levegő. -
Methionyl
senior tag
válasz zgospel #131579 üzenetére
Szerintem a gond ott volt, hogy már jó pár hete valószínűleg ennyivel járkáltam. Miután felfújtam (1.9 hidegen gyártói), rögtön kezesebb lett. De ezt a 1.5-> 1.2 nem éreztem. Vagy csak lehet nem mentem olyan gyorsan fele dugóba araszolás volt.
They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Methionyl
senior tag
válasz zgospel #130896 üzenetére
Bár nem nekem válaszoltál, asszem a többesszámba én is benne voltam.
Egyedül nem mertem elmenni ilyen helyekre, pláne a "kis" motorommal. Meg önbizalmam se volt. Viszont ma kinéztem a Ser-ring, noha traning keretein belül. Persze nem lefoglalt pálya nap volt, szóval volt kint mindenki.
Iszonyat megtetszett. Én balga fogtam a fejem mikor kiértem, hogy szinte mindenki gixer, fazer, sv, nagy motorokkal jön, de ahhoz képest ez a "kis" motor tényleg oda való. Jó persze az oktató megmutatta az ezressel is, hogy lehet menni nagyon jól, aztán fel jött valami póniló méretű 1 hengeres motor majd mindenkit körbe motorozott.
Baleset nem volt, de sokan megnézték a füvet..
Szóval tény, hogy többet ért egy ilyen nap, mint egy citadella vagy más krúzolás.They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #131583 üzenetére
En ezt anno unokatesomnal vegigasszisztaltam. Kezdodott GSX-R 600-al meg 2000-es evek elejen, aztan lett 1000 majd ujabb 1000 majd melle regebbi ezres teljesen palyara epitve. A vilag penzet el lehet ra kolteni. Anno csak ezert vett kulon egy furgont bele motor allvanyt, hogy hurcolhassa palyara a vasat.
Kicsit en is fosok, hogy belecsavarodok, de majd kimagyarazom itthon, hogy ez igy biztonsagosabb (ami spec igaz is).
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz zgospel #131879 üzenetére
A többiek sem panaszkodhatnak
Olasz, német, USA, Brit.
Mindegyikbe vissza tükröződik a dizájn.
Mindegyiknél az agresszív erős akarják sugározni.
De majd csak vége lesz ennek is.
Csupán nagyon kevés fogja megélni a klasszikus kort.
Somatom: Még ez is jobb sokkal :d[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz zgospel #131949 üzenetére
Nem szükséges, csak rácsodálkoztam, hogy van aki szerint az autózásnak túl alacsony az adóterhe.
"Ne tegyünk már úgy, mintha csak az autózás vagy a villamos lenne az alternatíva a közlekedésre "
A villamos sem az. Nem ingázó munkavállalók vagyunk, sokat megyünk éves szinten (külföldre is).
"A feleséged használja mind a 3 kocsit?"
Ketten használjuk. De neki sem jelent megoldást a tömegközlekedés. Én városon belül csak akkor ülök kocsiba, ha valamiért muszáj.
"Nem basztás, de az én feleségem is nagyon jól néz ki, de fel mer ülni a buszra. És hidd el, ő is találkozott már gyökér férfiakkal."
Nem arról van szó, hogy egyáltalán nem mer, hanem pl. a körúti villamosokra nem szívesen ül fel, mióta egy úriembernek sikerült hozzádörzsölnie az álló faszát (ez volt nála az utolsó csepp a pohárban). A megjegyzéseket és a fütyüléseket már észre sem veszi. De egyikünk sem munkavállaló, aki az otthona és a munkahelye között ingázik csak, sokat megy Ő is, de a tömegközlekedés számára sem alternatíva. Még a magánügyeink intézésénél sem, elsősorban a cipekedés miatt.
-
GTVili
tag
válasz zgospel #132739 üzenetére
Szerintem a lehető legnagyobbat kell belerakni,ami csak befér.... A plusz indítóáram mindig jól jön, a plusz kapacitás csak akkor lehet gond, ha csak nagyon rövid utakat mész, és nincs ideje feltölteni....
Nálam a V2 nagyon háklis a jó akksira. Sokat kutakodtam, mire találtam megfelelő méretű 20Ah/310A-es akksit.... -
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #132739 üzenetére
Nem tudsz sokkal nagyobbat beletenni, es az sem kompenzalja azt, hogy az immo lassan leszivja, illetve minel modernebb a motor, annal jobban szivja allas kozben az akkut. A fazer egyszeruen regebbi volt szinte nulla elektronikaval. Nagyobbat nem erdemes beletenni az is csak suly. Inkabb vedd ki ha nem hasznalod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz zgospel #132739 üzenetére
Lehet ez a konkrét akku ennyit tudott. Nem tudom mit kellene még csinálni - főleg a teljesen lezárt akkuknál, azon kívül, hogy ne legyen túlmerítve. A téli hónapokban néha érdemes rátölteni, ha egyáltalán nem mész vele, de sokan nem is tesszük el a motort, mert pár nap kivételével minden nap lehet motorozni, legalábbis a nagy városokban, hó nincs, 3 fok feletti hőmérséklet.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz zgospel #132750 üzenetére
Azért ma nem egy vagyon egy megfelelő töltő, ami nem csak tölt, hanem szinten tart, regenerál, rajta lehet hagyni hónapokig, időnként belemér és ha úgy ítéli meg, akkor tölt.
A TecMate Optimate 4 -t 20e forintért adják, lehet hozzá venni akkura közvetlenül szemes saruhoz csatlakozót, és kivezeted a töltésnél csak össze kell dugni, nem kell bontani semmit. Ennek van can-bus változata is, bajoroknál csak rá kell dugni a 12V-os steckerre és intéz mindent.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
goofy85
kezdő
válasz zgospel #132746 üzenetére
Immónál durva lenne, nekem van olyan autóm ami sokszor 2-4 hónapot is áll és pöcc-röff. Neked szar lehet az akksi, vagy valami még enyhén zárlatos, de inkább az akku hibája. Új motor, sokat állhatott kereskedőnél? Mondjuk az kicsit más tészta, de kollégám vett új kocsit, ami két évig állt a kereskedő telepén és fél év alatt meghalt a gyári akkuja. A kulcsos cégesekben meg az aktív gps leszívta az összeset a tavalyi állásban.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #133049 üzenetére
Igen, az 1100 sem egy erogep, de az evo az elegge musthave kategoria szerintem. Az egy jo motor, es viszonylag olcson lehet uzemeltetni, (egyeduli dragasag rajta a 30ezrenkent cserelendo vezermuszijfeszitogorgo, meg az elso kerekcsapagy szett eleg hamar beadja a kulcsot, miutan az elofesziteset az ember beallitja, azzal sincs baj, amugy nem egy elromlo fajta)
Ami kisse idegesito, az a sztereotipia puffogtatas. Ezert ilyen hulyek itthon a ducatikhoz az emberek.
Ez egy lerugott szar monster. Ez a blokk 3000 tol kezd simulni, 4000 nel mar annyira rezzenes mentes, mint egy sor4. Nem fullad le 3000 nel, (ha lefullad, nem megy 1 henger, vagy nincs eprom ahhoz a full illegal termignoni-hoz, + nincs rendesen beallitva a fojtoszelep poti, szinkron, stb) a valtoja kisse nagyobb erot igenyel mint egy japan sornegy, de nem sokkal, es nagyon hatarozottan beklattyan, nehez felrevaltani. Pontos valto, siman lehet vele elni, tenyleg nem egy hasznavehetetlen szar. Felul semmi elet nincs, alul van ero, szoval hogy felul mit csinalsz vele, kb mindegy, nem fog az ott megtorolni semmit, csak hangos lesz, de nem megy. Dehat regulalasig porgeti allandoan, annyira nincs hozzaszokva a v2 hoz, hogy hogyan kell vele menni.
A kezeloszervek pedig azert mozognak mert elestek a motorral, ilyenkor letorik a muanyag stift, ami a helyen tartja - mint minden motornal. Nem azert, mert ducati.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Steven
addikt
válasz zgospel #133234 üzenetére
Nekem 10-11 éve volt az sv1000s 14k ha jól emlékszem és akkor b elején voltam most már pár éve b10 és így is csak nő ! Én is ilyen 20-25k között állok.
A teljesítmény adó viccesebb minnél újabb motorod van annál magasabb az összeg. Ennyit az euro5 ről
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
pakfong
tag
válasz zgospel #133234 üzenetére
Nekem a motorra 220€ az éves, az autóra meg 430€. Németbe' dolgozok, telik rá...
Mondjuk a motorra fele ennyi lenne csak, ha nem hozok össze szeptemberben egy balesetet; ez van.A fórumon ha nem reagálok a kérdésedre, írj pm-t. | Königssee: https://www.youtube.com/watch?v=vjuWUe6Rz6s
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #133455 üzenetére
Na igen... En siman nyari halos kabatot, kesztyut szerettem volna illetve vegre kipufogot.
Elobbinel gondoltam megnezem hatha mondanak valami ertelmes arat a dainese.com akcio tukreben, de nem is volt az a szin amit szerettem volna meretben es majd dupla ar, kesztyubol kb semmi nem volt nyari, kipufogot pedig mar mondtam.
Igy szepen elkullogtam es megrendeltem ugyan azt BazisMotoron fele annyiert.
Annyira nincs buntudatom, vettem mar toluk uj motort illetve aprosagokat, asszony meg rendszeresen naluk veszi ilyen-olyan alkalmakra a Honda polot/pulcsit nekem.Azt mondtak marcius-aprilis kornyeken jon szallitmany. Oke addig nem lesz dog meleg, de valamit vennem kell, hogy csillapodjak tavaszig.
Voltam mar tobbszor Mugen borben es Scorpion sisakban, de egy rossz szo sem volt. Mondjuk csunya is lett volna ennyi love otthagyasa utan.
Akra is ha igy halad akkor vagy elkullogok Bodisekhoz, vagy berendelem az SC-Projectet, ami legalabb mar comming soon statuszba kerult. Ettol fuggetlenul szeretem oket, korrektek, segitokeszek, ha van amit szeretnek akkor minden szuper es az az 1 alkalmam a szervizzel is teljesen rendben volt.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #133661 üzenetére
Ez jo. :D Emlekeztet arra, amikor az ember az obudai skf csapagykereskedesbol probal csapagyat venni. Felkeszult vagy, a konkret termeket kered, amit a gepkonyvbol neztel ki. Mondjuk 6203 c4.
Az elado megkerdezi, hogy hova kell. Te mondod, hogy tok mindegy, olyan csapagyat kersz, aminek a szama ez. azt adja. Az elado megint kerdezi, hogy jo, de mibe lesz beszerelve a csapagy, mert nem kell oda c4, eleg a c3. Te pedig nagyon felbszod magad, hogy egy feladata lenne az eladonak, kiszolgalni teged. De az se megy. :DNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
-
bacus
őstag
válasz zgospel #133804 üzenetére
Tudod hányszor csináltam ugyanezt csak számítógépekkel? Mikor odahozzák, hogy tetű lassú, 12 percig indul, stb, majd fogod és azt a 8 vírus irtót amit feltelepített egyszerre mind eltávolítod, a böngésző pluginek egy részét kukázod, visszaállítod a kereső motort, ráteszed a nagy okosan letiltott frissítéseket és voila..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
yodamastah
őstag
válasz zgospel #133876 üzenetére
" mert tuti leszakadna a seggem már a nap felénél."
Túráztam már minden féle motorral. Sportmotor, sporttúra, túraendúró, robogó(tmax). Napi 700+ km-es menetekkel. Az egyetlen motor amin nem ültem szét a seggem, az a sportmotor volt. És ehhez száguldozni sem kelllett. Autópályán kényelmesen lehet hasalni a tankon/könyökkel combon támaszkodva. Kanyargós részeken, meg úgysem ülsz egy helyben, mindig mozogsz a motoron.
GSXR-el többször konkrétan a pályamotoros ülésen (1 cm szivacs) mentem napi 7-800kmes túrán, és semmi bajom nem volt. Legutóbb a tmax-al úgy szétültem a seggem, hogy megfogadtam soha többet nem megyek vele autópályán 200km táv felett.
-
bajnokpityu
félisten
válasz zgospel #133899 üzenetére
Pécsen pont levakartam a gumi peremét, és zx9es, tőlem sokkal jobban motorozo haver először dicsért meg a mozgasomert.
Persu, sztem meg de, tart a szél.
F4i sztem meg nem is volt igazán pici. Magassagomhoz képest minden kicsi, de emlékszem amikor az új cbr1000re nem felulnom kellett, hanem leulni kellett. Meg előre doltem és láttam a lámpát. F4 ahhoz képest tank..
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #134027 üzenetére
Nyilvan, csak ugye ez igy altalanossagban kerult szoba, hogy ki hogyan is hasznalja es ez milyen hatast gyakorolhat az elettartamra. Az 1000-esek kb 5000-rol lepnek akkorat mint az enyem vinnyogtatva, pont ezert is mondtam, hogy erosen vasfuggo is lehet az ember felhasznalasi modja. Ha ugyan azt az "elmenyt" akarom elerni, akkor fixen dupla fordulat kell kb.
-
Xero
nagyúr
válasz zgospel #134041 üzenetére
Pontosan leirtad a problemat.
A masodik felet picit pontositom, mert valoban rosszul fogalmaztam. Inkabb azt mondom, hogy hulyen tori a fenyt, igy a meredeken erkezo sugaraktol sokszor olyan mintha zsiros lenne a lencse, holott patika tiszta, es kicsit kodos hatasu lesz minden. Tehat szuri az UV-t azzal nincs gond, csak szar a fenytorese.
En pontosan ezert nem is hasznalom, max evente 1-2x ha eppen nem a fekete plexi van fent es pont van nalam napszemuveg.
Most pont ezert gondban is vagyok, hogy el merjek-e indulni nagy turara fekete plexivel. Szurkuletben ez mar kb kuka. Persze ugy tervezzuk, hogy nem megyunk ilyenkor de barmikor bejohet valami. Na most vagy benyelem es megyek tiszta plexivel plusz napszemuveg, vagy berakom valahova a csomagba a tiszta plexit. Esetleg veszek valami ezust/arany plexit ami igy kb atmenet lenne, de kb tuti, hogy e melle is kellene napszemuveg Alpokban es a tengerparton julius elejen.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Szabadon fejlesztheti az OLED tévébe szánt paneljeit a Loewe
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen