-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #29013 üzenetére
Hát igen, de azért ne feledkezzünk el arról sem, hogy a nagyobb tömeg (és a hosszú építés) azért szerepet játszik abban is, hogy ne kerekezzen állandóan a gép, turbónál azért meg pláne fontos - ugye neten van elég videó turbósított gépekről, amelyek kvázi kezelhetetlenek. Szóval tök jó, ha lesz tengernyi nyomaték meg lóerő, amit aztán az ECU-val kell szoftveresen megzabolázni. Illetve ugye ott a másik probléma, hogy most hova hangolják? Lentre, fentre, középre? Egy turbóval nem lehet mindent, de ha csúcsteljesítményre mennek akkor fentre hangolják, akkor viszont az 1,4-hez képest alul nyomatékot fognak veszíteni. Sok a kérdőjel. De ez csak az én elképzelésem, majd persu megcáfol
mod: ja igen, meg még egy nagyon forró és érzékeny alkatrész, az nagyon hiányzik...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #29040 üzenetére
Nem kell leszállni a motorról hogy állítgasd De lehet kapható olyan rendszer is ami terhelés függően állítja magát, nem ismerem az új ohlins cuccokat. Nekem csak azokkal volt dolgom amit nekem kellett tekergetni. Volt azzal is elég dilemma, nem hogy ha még nekiáll saját magát állítgatni menet közbe
-
yodamastah
őstag
válasz Integra #29043 üzenetére
Nincs olyan hogy ideális beállítás. MInden beállítás kompromisszum pályán, mert kanyarról kanyarra változik mi az ideális. Amikor beállítod a vasat, akkor neked kell megtalálni mi az ami az adott pályán megfelelő kompromisszum 1 teljes kört nézve a legjobb köridőhöz. Pályán agyrém lenne, hogy álligat ide oda, aztán valjában minden körben más beállítással mész egy adott kanyarban.
Utcán inkább van éretlme ennek. Ott terhelés függően el tudom képzelni hogy keres az elektroniika egy jó beállítást, ami mondjuk próbál egy beállított profilhoz alkalmazkodni. Pl. kényelmes mód, vagy 2 személyes mód, sportos mód stb... De ez nem azt jelenti hogy kitalálja neked menet közben hogy lehet legjobb köridőt menni. Persze az is lehet hogy pálya mód is simán megoldható, de gondolom meesze nem arról van szó hogy helyettesíti az egyénre finomhangolt futóműbeállítást.
Ami nekem ebben szimpi hogy nem kell leszállni a motorrál ha tekergetni akarsz. Ennek van értelme mindenképp
[ Szerkesztve ]
-
-
mocsanisi
senior tag
válasz Integra #29080 üzenetére
Régebbi motoroknál előfordulhat hogy 3-4 hét oldaltámasz után nem megy minden henger mert elmennek a karbiszintek. Nekem volt ilyen. De ha annyit állt akkor közép aztán helló. Másik megoldás leengedni a karbikból a benzint, átfolyó állás, 2 perc vár, pöcc-röff összes henger.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
válasz Integra #29094 üzenetére
Hááát majd meglátjuk. Most is lenne egy molotov koktél a topicnak, de megtartom magamnak, azt még nem tudom, hogy végleg vagy csak ideig óráig. Az fix h rámugrana mindenki, hogy joggal vagy sem azt még ma sem tudom megítélni és talán soha nem is fogom, nem is akarom.
2012 május 26 és 2013 november 23-ig eddig 1x egyetlen másodpercre megfordult a fejemben, hogy nekem ez nem való (akkor is a GS-re néztem). A környezetnek non stop ez a véleménye. Megoszlanak a táborok ki miért. Valaki félt, valaki nem tartja a motort biztonságos járműnek, aztán vagytok ti is (net) akik az oda vetített kép miatt gondolják, hol joggal hol nem azzal. Saját bevallásom szerint is néha durva amit művelek. Még az utolsó napra is jutott izgalom. Ezekből kifolyólag jövőre erőt kell vegyek magamon és azt a gázkart vissza kell venni. Sőt másik motort sem szabad néznem, mert az azzal járna, hogy legalább 98 paci lenne benne és még jobban vinné a pénzt, főleg a fogyasztása lenne a baj, aztán az, hogy annak is van végsebessége amit Visegrádon biztos megnéznék + elmenne az eszem. Egyszerűen nem szabad váltani, jó lesz a GS, pedig pedig ott motoszkál bennem, hogy szép kis gép a GSR600-as és ha nagyon megerőltetem magam akkor lehetne mához 1 évre.
A gond a motorozással, hogy én ezt élvezem. Kevés olyan dolog volt és van az életben ami ennyire tartósan le tud kötni és ki tud kapcsolni. Ezt még semmi sem überelte.bob.zxr! Mérlegelek, időképet nézek, de sztem kihozom és kint is marad. Ez a kihoz betol leírva egyszerű, de a valóságban mire kipakolok az ajtóig meg minden. br....
-
TommyGun
őstag
válasz Integra #29082 üzenetére
Én bevallom őszintén semmi extrát nem terveztem, van egy szélvédett, eső/hó védett rész a kertben, a garázs és a nyári konyha között, szembe tűzvfal, felül meg hullámpala, oda betolom letakarom pár pokróccal meg körbetekerem pár mázolós nejlonnal ha mégis befújna télen egy kis havat a szél...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #29166 üzenetére
Max ahhoz vágják meg, hogy oldalt legyen egy kar, amivel fel-le lehet állítani. Máshoz nincs megvágva, mivel a külső héj alá csúszik be. Inkább arról van szó, hogy akinek Arai kell mindenképp az tud venni. A többi marketing.
Type-R: azé ennyire ne szopd már be a marketinget
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
maszekember
aktív tag
válasz Integra #29205 üzenetére
Az oldalon többféle is fel van sorolva,de egyiknél sem láttam,hogy melyiket ajánlják motorozáshoz. Melyik jó a célra? Ezek is szélzajt ki-forgalom zaját beengedik? Illetve mennyibe fájt,ha nem titkos.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
csongi
veterán
válasz Integra #29603 üzenetére
Igen. Igazából az lenne a jó ha ezeket is megtanítanák a jogsi megszerzésénél. Japánban nem is vizsgázhatsz ha fel sem tudod állítani a motort.
Mint mondtam még nem voltam sajnos. De egyszer remélem sikerül elmenni, de addig csak fel kellett tennem középállványra valahogy . A motor felállítást, döntött helyzetből magam is gyakoroltam, miután sípcsonttal tompítottam az eldőlést. Valóban könnyen fel lehet állítani.
Elejében azért rángattam, mert nem voltam biztos benne hogy mind két lába egyformán támaszkodik, ezért karral akartam felhúzni, félve attól ha átbillen nem tudom másképp megtartani. Azóta rájöttem, hogy kell és a saját testsúlyommal megoldom nagyobb erő kell levenni mint feltenni. -
polimorf
tag
válasz Integra #29609 üzenetére
Én nem szoktam motort dugni, még bohóckodni sem szoktam a levételnél.
Eddig még ezzel a technikával nem volt gondom, mivel a két lábammal gond nélkül megtartottam a gépet, viszont ha mellette állva veszi le az ember akkor meg van az esélye a jobb oldalra való kibillenésre, na akkor viszont már nem megtartható.
Sajnos erre saját tapasztalatból kellett rájönnöm.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Integra #29612 üzenetére
Igazad lehet, hogy rosszul csinálom.
Nem is vagyok régi motoros hisz az idén kezdtem.
Eddig még nem volt aki megmutatta volna a helyes technikát, így magam próbálkozok és kényszerülök mindenre rájönni, és eddig ez tűnik a legbiztonságosabbnak, mivel a lellette álló technikával már sikerült eldöntenem, ezzel meg még nem.
Tényleg kár, hogy a tanfolyamokon egyáltalán nem foglalkoznak azzal, hogy a tanuló megtanuljon motorozni, és egyebeket.
De szívesen vennék órákat hozzá értőktől, és el is szoktam fogadni a tanácsokat a gyakorlottabb motoros kollégáktól, sőt ha tudom el is lesem a fortélyokat.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz Integra #29617 üzenetére
Köszönöm a részletes tanácsot.
Tökéletesen el tudtam képzelni a leírásod alapján.
Amint elkészül a frissen feújított mocim ki is próbálom.
Hátha így nem töröm össze[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
-Mosquito-
őstag
válasz Integra #29617 üzenetére
Lehet,hogy egy könnyű,karcsú sport gépnél működik ez,de a túragép ~250Kg + oldal/hátsódobozzal,magasabb súlyponttal picit más. Itt lendíteni kell a lábat behúzva ám,hogy se a hátsó se az oldalsó dobozt ne b@zd össze. Egyszerűbb felszállni majd leugrasztani középsztenderről sztem.. A Te verziódat akkor csinálom amikor arrébb kel tolnom.
Mod.
Tényleg nincs a sportgépen.Én nem panaszkodtam. Nálam megy a fel/le. Amióta megvan a középszteder a Varán 95%-ban csak azon van.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Integra #29623 üzenetére
En ugy vettem le a motort kozepsztenderrol, hogy raultem, eloreloktem maga, es kesz.
De azota mar megszabadultam a kozepsztemdertol, mert sajnos hajlamos volt menet kozben leerni a foldre. Mindig attol fostam, hogy mikor akad bele valamibe.Ja, igen, 50-es krosszmotor.
Lehet valogatni [link][ Szerkesztve ]
-
.mf
veterán
válasz Integra #29710 üzenetére
Várjál, Papus, megfogom a járókereted, amíg felülsz rá. Ma is átrotyogsz vele a Kék Osztriga bárba? Van ennek csomagtartója, be tudom tenni a vazelint, vagy mindegy?
Nekem nem kéne (sőt, ránézni sem néznék rá, túlretrósított giccsparádé). De nyilván nem én vagyok a célcsoport.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Integra #29923 üzenetére
No ppara. én is 2 hónapra rá vittem a cbf-et hogy lejárt, amúgy is mi esély van arra hogy pont akkor állít meg a jeka. Nem tavaly tettem le a jogsimat B-vel egyetemben és eddig még SOHA nem igazoltattak. Se motoron se autóval pedig azért közlekedek nemkeveset. Nemtudom lehet ilyen a formám. Már direkt várom amúgy mikor igazoltatnak végre, komolyan mondom. Mindig ha látom hogy igazoltatás van már örülök előre hogy na mosz végre, de eddig mindíg tovább legyintettek.
No ccomment. Majd egyszer talán 5 év múlva sikerül."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Integra #30195 üzenetére
Akkor most nagyon röstellem magam: nyáron 2200-2500km-es túrára készülök Erdélybe a 12 LE-s ócskavasammal, jellemzően MZ-s társaságban. A legerősebb motor egy 350-es JAWA lesz, de ők 2 személlyel jönnének. Terv szerint a híres Transzfogaras is útba fog esni, ráadásul oda-vissza irányban is. Nem fogjuk tudni megcsinálni?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz Integra #30229 üzenetére
Cégünk által forgalmazott gumiabroncsok gyártási ideje nem öregebb, mint 5 év. Az ennél idősebb gumiabroncsokat külön megjelőljük. Rendelés esetén az ügyfél elfogadja és tudomásul veszi a termék gyártási időpontját.
bogyo112! Nagyon jó hely. Olyan gépek állnak, ott, hogy úúúhhhh. És annyira sokan járnak oda, hogy időpontra kell vinni. Nem kamu mert tényleg sorba állnak kint a motorok a sorukra várva. Legalábbis nyáron. Tettek már nekem jót freebe még a robogónál.
[ Szerkesztve ]
-
Archer
őstag
válasz Integra #30343 üzenetére
Szerintem ez nem új keletű dolog, van már boltban egy ideje, pl.
ALI_G: integrált indexes lámpákat nem vágom.
dellfanboy :Dainese, Alpinestars, Forcefield, Under Armor. Ezek közül szerintem jó bármelyik, persze a kevésbé márkásak is lehetnek jók, csak jól meg kell őket nézni. A felsoroltak közül akár vaktában is megrendelheted, amelyik a legolcsóbb, egy méret van, biztos, hogy jó az anyaguk.
Ha bőr kabátod van vagy tervezel, szerintem olyat vegyél, ami alul a nyaknál kiszélesedik, azt jobban be lehet tűrni a kabátba, a bőrkabátoknak meg általában nincs nagy "gallérjuk".[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Type-R
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- EAFC 24
- Spórolós topik
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- SGF24 - Július 2. napján érkezik a The First Descendant
- További aktív témák...
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen