-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolee5016
őstag
válasz Geresics #106811 üzenetére
jaja ahonnan most hoztam a Divit pont mesélte az öregúr,hogy egy hete járt úgy,hogy a gyerek megbicskázott egy Kawával (több motorja is van a bácsinak) és rá akarta fogni,hogy hibás a motor----
Tőlem 2 dolgot kért kipróbáláskor,az irataimat(letétbe),meg hogy forduljak meg előtte az utcájában egy lassabb körre,hogy tényleg tudok -e menni vele. aztán kaptam 30 percet....(mondjuk otthagytam az asszonyt is az iratok mellé.....lehet nem kellett volnavisszamennem
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz,te nem tudod,hogy halott vagy,csak a környezetedben élők tudják..és nekik nagyon nehéz...namost ez a helyzet akkor is: ha hülye vagy---
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #106811 üzenetére
Érdemes kölcsönadási szerződés írni, mert ha bármi történik a próbaút alatt (balesetet okoz, valamilyen csekket szed össze), akkor nagy cumi kezdődik.
Érdemes megírni az adásvételit, pénzt átvenni és néhány tanú előtt megegyezni, hogy ha eldobja, megvette.
Ha nincs a kezedben a pénz, oda ne add senkinek. Akkor sem, ha hoz egy másik járművet, vagy odaadja valami iratát. A másik jármű lehet lopott vagy nem is a eladó nevén van, az iratait meg nem foglalhatod le, mivel nem vagy hatóság, stb.Pénz legyen a kezedben, ne a fele, hanem az egész és legyen veled tanú!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Horvi
őstag
válasz Geresics #106935 üzenetére
Nyugi nem egy rocket science. Szétszeded darabokra, elpucolod, kicseréled a karmantyút meg esetleg a porvédőt. Zsírozod, összerakod és örülsz Én pont ma csináltam a Z-n(a nyerget meg a munkahengert, elöl-hátul).
Itt ki tudod keresni a mocidat és meg tudod nézni a robbantott ábrákat. Szerelésnél sokat segíhet, illetve a gyári számok is itt vannak.Hello darkness, my old friend...
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Geresics #105622 üzenetére
Sziasztok! Újra én... Hogyan kéne rögzíteni a sisakot..? Csak ráragasztva a tartót nem kell tartani attól, hogy lesodorja a menetszél...? Kormányra rögzítésre gondoltunk még, bár tartunk a rázkódástól. Jogosan?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #107001 üzenetére
Bátyámnak naponta borogatta Londonban a szél a vespáját, amikor rajta volt a ponyva is.
Enyémet csak apukám borogatja. 90-nel betakartam, pár apróbb karc lett a mocin, ami pár perc polírral ki is jött. Apukám a pincébe döntötte el, mert nem bírta megtartani, sérült majdnem minden baloldali idom, bukókeret, rendszámtábla, sárhányó...Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #107007 üzenetére
"..pestiek, nem beszélem én ez ő nyelvüket"
Az inkább egy béjemwés. 99%-uk vidéken is ilyen. Előzékennyel én még nem találkoztam.
csoki46
Hm, tényleg furcsa. De nem lehet h csak az optik torzít? Vagy éppen az optika torzításának utólagos javításától tűnik olyannak, mint ha pont ellenkező irányba csámpásodna a két kormányvég?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HoaryFox
őstag
válasz Geresics #107007 üzenetére
Áh, a jó kis Dunaújvárosi körforgalom. Ott engem is rendszeresen el akarnak csapni
A munkahelyemet (Hankook gyár) jól megnézted?
Szerk: Ja, és ha jól tudom kerékpársávon nem, buszsávban nyugodtan mehetsz motorral.
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
pocokxx
Közösségépítő
válasz Geresics #106969 üzenetére
ThiEYE t5 lett, vámmentesen átcsorgott, így 20 körül megúsztuk. Egy felhajtható sisakra lenne rakva, de apu tart tőle, hogy onnan leesik. Kormányt biztosabbnak érezné, csak hát kérdés, hogy ott mennyire remegne.
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #107046 üzenetére
A teljesítménye engem nem érdekel.
De most hogy mondod, ahány kalandmotorost néztem és ilyen motorral volt, minden videóban bütykölt valamit rajta. Gondolom indiában meg annyi ilyen szaladgál, hogy a zöldségesnél is van hozzá alkatrész.Amúgy elvettétek a kedvem tőle.... Pedig tetszik formára.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #107074 üzenetére
Sok eső után gondoltam megyek egyet és kipróbálom milyen is sárban a gumi. Jelenetem, a sár kb elillant.. én frankón azt hittem h ennyi eső után minden földút nyakig sár lesz. De rendesen keresnem kellett.
Ahol találtam saras szakaszt, hát meggyőzött. Meglepően kapaszkodik, sőt, szerintem még jobban megindul, mint a száraz, betonkemény földúton.
Viszont majdnem volt egy orrabukás. Erdőút keresztőzdés közepében messziről nagy tócsák, vaddisznó nyomok, el is vettem a gázt, olyan 10-15-tel mondom átmegyek rajta. Kiültem hátra, beleraktam az elejét és konkrétan az első tengelyig eltűnt az első kerék... én előrebuktam, motor lefulladt, nagy nehezen megtámasztottam magam, lekászlódtam róla, kézzel kivettem sebességből és jó pár perc alatt kiráncigáltam belőle.. jól meg is húztam a derekam.
Na, azért most már alakul az endurohoz méltó külső."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #107127 üzenetére
Lényeges negatív infókat tuti nem fogsz kapni, főleg a gyárról nem, meg hogy mi folyik a gyártósoron... Én is mesélhetnék, mégse teszem, pedig lemerem fogadni, hogy a topicból kb. minden második embert érintene a dolog, illetve, hogy mindegyikőtök találkozott már a termékekkel amiket gyártottunk.
Az egy dolog, hogy kirúghatnak érte, de hogy pert kapsz még mellé az is biztos."alkalmazott mindig más szemszögből látja a dolgokat"
Igen, de leginkább negatív szemszögből, mert tudja, hogy mi van a háttérben.
Aki nem dolgozott még gyárban, azt csak annyit lát, amennyit a "hogyan készül?" című műsorban mutatnak a kamerák előtt. De azt már nem ami az éjszakás műszakban megy, amikor nincsen ott a vezetőségMegértem, ha Jakab66 nem akar KTM-et ezek után.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
vlevi
nagyúr
válasz Geresics #107124 üzenetére
Pozitív dolgokat nehéz összevadászni.
Még mielőtt félreértenétek, nem azért nehéz összevadászni a pozitívat, mert nincs, hanem azért, mert azt mindenki természetesnek veszi, nem ír róla, satöbbi.
De az, hogy valami nem jó, azt bezzeg ezerrel nyomja minden.
Nem csak a mattinghofeni bakkecskéről, hanem mindenről. Tv, teló, windows, satöbbi, az összes fórum csak a negatívumokat írja.
Ez sajna ilyen.
Én sem tudok semmi jót mondani az új motoromról, pedig az Yamaha. Egyszerűen azért, mert ami jó, az fel se tűnik, hogy ott van, vagy pedig nem tudom, hogy milyen az amikor az az alkatrész igazán jól működik. pl. nem volt még progresszív felfüggesztésem, nem tudom, hogy mennyire szar a gyári, amíg ki nem próbáltam, és a határokig nem feszegettem a másikat.
Na, szóval, bocsi, hosszú volt, és sok értelmeset megint nem írtam -
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #107165 üzenetére
Ez piskóta!
Megyeget, de azért nem dobom el magam tőle, igazából erre bármi képes 400+ cm3-től, hogy ilyen úton ilyen tempót tudjon.
Szoktam én is így menni ha elgurul a gyógyszer de, csak olyan helyen amit ismerek is nehogy meglepetés érjen.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Geresics #107152 üzenetére
Ebbe, hogy melyik motor szerintem milyen, inkább nem mennék bele. Mindenki eltudja dönteni neki melyik tetszik, az hogy mit tud, meg 1000 féle tesztben le van írva.
De természetesen ha bármivel kapcsolatban kérdésetek van, szívesen válaszolok. (amennyiben tudok)
Szerintem egyszerűbb lesz ez így.Gipsz Jakab
-
Gaboman
nagyúr
válasz Geresics #107168 üzenetére
Ahhoz nem kell annak lennem hogy tövig húzzam a gázt egyenes úton.Mert itt annyi történt, kell hozzá egy motor ami megy is.Ezt rajta kívül millióan megcsinálják.Nem kell hozzá profinak lenni.
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Geresics #107174 üzenetére
Arra a kis lemezkére nincs konkrét válaszom, szerintem ugyan az mint a tank védő: Ha valaki telibe keményen offroad-ra használja, akkor gondolom fel tudod még jobban szerelni, hogy védve legyen. (meg ott van bent egy olajhűtő, nem tudom köze van-e hozzá) Megpróbálom kideríteni.
Ez csak tipp, de szerintem lehet akra-val is rendelni, és alapból úgy van megírva a térkép. (térképek)
Igen, a gumi nem nagy eresztés, a felnit nem tudom, illetve nem tudom mire gondolsz a kézvédővel, lábtartóval kapcsolatban. Amit tudok, hogy szerintem minden műanyag a kormányon kb a legolcsóbb kínai műanyag. Kuplungkar, fékkar spiáteres hulladék anyagból van már ránézésre is. (még ráadásul sorjás is, nem szép na)
Quickshifter mindegyikben alapból benne van, és fel is van programozva, talán a csak ki-be lehet kapcsolni.
Az igazság az, hogy még én sem mentem vele, nem tudok sok mindenről véleményt formálni. (nem igazán adják még ki a dolgozóknak tesztre)
Nyugodtan kérdezhetsz még, ha valamit nem tudok kiderítem.
Gipsz Jakab
-
hroberto
veterán
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #107194 üzenetére
Mit tudsz róla, amit mi nem?
Tényleg kíváncsi vagyok, problémás, vagy miért kerül többe?
Mondjuk egyébként abban egyetértünk, h a BMW motorok közül az eddigiek alapján messze a GS-ek a legmegbízhatóbbak.
Az persze evidens, h a szerviz rezsióradíj attól még a BMW-nél a legmagasabb, viszont azért a GS-ek kiforrottak. Noh meg messze azokba kerül a legtöbb km ha általános felhasználási területet vesszük alapul, tehát valamilyen szinten kötelező is hozniuk a stabil, megbízható működést..
De nem kell félteni a BMW-t, azért van jó néhány olyan típusuk, ahol behozzák azt a szervizigényt, megbízhatatlansági mutatót, amit a GS-sel elveszítenek..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #107194 üzenetére
Inkább gs mint új at. Az új AT nemgyerebe, ellenben az első AT, vagyis Rd03 (88-90) nagyon tetszik. :)
Ha új mociban gondolkodnék, akkor nc750xd, dl650. Bőven többet rudnak, mint amire szükségem volna. 50-70 ló nekem mindenre elég.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #107196 üzenetére
Így születik az urban legend.
Azért ez nettó fasság.. konkrétan ki az a madár, aki a Honda-tól rendel akksit, vagy a BMW-től. Hagyjuk már.
De számomra az is hihetetlen, h bérbeadó csak gyári helyről vásárolhat alkatrészt.. most ki a fene ellenőrizné ezt. Meg egy akkumulátor, mi a búbánatot befolyásol, h 4x-es áron a márkaszerviztől szerzi be ugyanazt az Exide akksit, amit neten az arukeresen 1/4 annyiért vehet meg bele. Ugyanez igaz a motorolajra, olajszűrőre és légszűrőre stb.Ezzel nem győztél meg. Sőt, erre alapzoni ilyen kijelentést, azért merész.
Azt hittem már valamilyen megbízhatósági mutatóval rendelkezel, vagy szimplán kibukott valami típushiba, amit nem ismenrek el gariban és a felhasználóval fizettetik meg. Jah bocs, ez a BMW stratégiája (kardáncserék..).
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Doki16
addikt
válasz Geresics #107199 üzenetére
Amúgy ha el akarnád adni a Pegasot akkor mennyit kérnél érte? Egy ideje már fenem rá fogam, hátha pont jókor jó áron rakod fel. Mondjuk így egy év után, hogy visszanéztem azt hittem már rég eladtad.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Geresics #107194 üzenetére
Olvastam..
Friss hír, 1eKm-es szerviz az 1250 Gs-nek, 65eFt. Nem egy kategória,de a Dl650-nél a fele sem volt,(~25eFt)Runner:
A gyári Yuasa Honda aksi 56eft volt tavasszal.Értetlenül kérdezte az értékesítő,hogy miért akarok gyárit, amikor 18-20eFt-ért is van Banner, Varta, Exide, Yp stb..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #107212 üzenetére
Szép és jó a V2, de akkor jön a coporoller ha a vezérléshez kell nyúlni. Épp most tapasztalat... nem elég, hogy volt a töri érettségim körül nem kevés aggodalom még Gandalf is szólt, hogy épp a gépműhelyben az első hengerfejem....
Szóval számolgatás után ott tartunk, hogy élből két vezműlánc kell és kettő patron feszítő... ellenben egy sor2-es gépen ezekből mennyi is van? Szeretjük a V2 de köszi, az elékelt sor2 is jó lesz legalábbis fenntarthatóság szempontjából biztosan....
Hangra meg vannak lassan olyan sorkettes gépek, hogy nem feltétlen mondod meg típus ismeret nélkül és blokkra nézés nélkül a difit.The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
HSM
félisten
válasz Geresics #107212 üzenetére
Szerintem inkább a vázgeometria bajos V2-nél, túl hosszú az olyan blokk.
(#107213) Micsurin: Jó esetben vezérléshez nem kell nyúlni 60-80 ezer km-ig... No, hogy ennyi után két hengerfej tömítés, két feszítő, két lánc, vagy csak egy, szerintem már olyan mindegy.... Nagyjából 20-30e forintról beszélhetünk, mint pluszköltség?
(#107225) vendingo: "Normális V2-t kell venni"
Ez egy érdekes dolog, mert ugyan sokaknál előjött ez az 50-60k km utáni olajevés SV-nél (ami mellett még ugyanennyit elmegy legalább, ha töltögeted utána az olajat), ugyanakkor ugyanezzel a blokkal DL-ek (de SV-k is) elmentek 200k km felett is.... Szóval azért itt tuti más faktorok is játszanak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen