-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #70112 üzenetére
Ezt nem kell annyin forgatni, mert minek... A felén elgurulsz vele városban simán.
Hidd el, meg van oldva a váltóval, hogy ne ölj meg vele senkit, ha nem akarsz. Nem a főtengely hajtja a motort, nem kell agódni a főtengelyi adatok miatt. Főleg, hogy nem is egy könnyű motor, ahogy bogyo kiemelte.
(#70116) bogyo112: 225kg szárazon, mondjuk tele tankolva mindennel lehet 250? Az azért nem 3 mázsa, de tény, nem pille szerkezet.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz Teasüti #70269 üzenetére
Szerintem nem lesz probléma hacsak nem hagyod túlságosan ledönteni magad mert akkor az Isten sem hoz vissza Amúgy tapasztalatból mondom, én is egy 200+ kilós gépet terelgetek. Eddig egyszer volt olyan, hogy fel akartam vele dőlni álló helyzetben egy rossz helyen sikerült parkolás során. Még idejében megfogtam de azért kellett hozzá az erő de megoldható volt.
Hello darkness, my old friend...
-
-Mike-
addikt
válasz Teasüti #70269 üzenetére
A motorok jelentős része 200-210-220 kilós. Csak igazi balfaszkodással lehet elesni vele. Ha meg valahonnan ki akarod tolni pl akkor a motor mellé állsz kicsit magadra döntöd és kész súlypont jó helyen mi baj lehet? Egyébként meg nagyon sok egy szál belű motorost látni sport gépeken, nagy turakon, ha ők tudnak araszolni akkor mindenki. De már megint ott tartunk hogy ... ezt fórumon keresztül nem lehet sem jól elmondani sem megtapasztalni. El kell menni meg kell nézni rá kell ülni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Teasüti #70269 üzenetére
Amíg csak magad felé döntöd a motort nem lehet gond.
De ki kell próbálni, aztán meglátod.(#70283) Teasüti: Igen. Általában ~200kg körül van egy nagyobb motor, a supersport kategóriában vannak "lefogyasztva" nagyon, de az ezresek ott is ekörül vannak.
[ Szerkesztve ]
"The rewards of tolerance are treachery and betrayal."
-
vlevi
nagyúr
válasz Teasüti #70269 üzenetére
Sok megírták előttem már, de én is csatlakozom. Nem az a +40 kiló számít, hogy hogyan tudod terelgetni kanyarban. Sokkal inkább a motor felépítése. Africa Twin kicsit nehezebb, magasabb, satöbbibb, mint a DL-650-es, mégis könnyebbnek érződik menet közben.
Ha meg eldől, akkor hidd el, adrenalinból felkapod a 300 kilós dögöt is, azzal nincs probléma -
Daywalker
addikt
válasz Teasüti #70283 üzenetére
184/94 vagyok, de a busát gödörből kitolni nem olyan jó, főleg hátrafele De pl. Mosquito Hondáját egyszer tologattuk odébb kakucson tavaly a sík parkolóban és az rosszabb élmény volt. Motortól függ.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Doki16
addikt
válasz Teasüti #70269 üzenetére
178 cm és 67 kiló vagyok. Gond nélkül terelgetem a 650-es banditát. Simán elengedett kormánnyal és lehet terelgetni csak testsúllyal, elég jól kikiegyensúlyozott gép. De hát ebben a kategóriában szerintem mindegyik ilyen lehet. Nehéznek meg egyáltalán nem az. Teljesen átlagos a súlya.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Chrys_
addikt
válasz Teasüti #70283 üzenetére
Helló
Én kezdő motoros vagyok, egy Gladius-n tanultam (205kg), és utána GSX650F-t vettem (245kg). Ez a Bandit spoilerezett változata. A Gladius-t elég könnyű volt tologatni, de a Bandit súlyát már lehet érezni rendesen. Menet közben viszont abszolút semmi gond nincs vele. Egy a lényeg, lejtős parkolóba ne orral állj be, mert nehéz lesz kijönni vele, tapasztalat
-
ath
senior tag
válasz Teasüti #70450 üzenetére
Szerintem felreerthetoen fogalmaztam, nem az indokkkal van a baj, hanem ha tenyleg megengednenk, hogy puroson at lehessen menni. Nem tartom jo otletnek.
Ugy tudom egyebkent amerikaban a jobbra kifordulas a lampatol fuggetlen, leglabbis mintha lenne olyn allam. Egy mythbusters reszben lattam is egy ezzel kapcsolatos tesztet, onnan remlik, szoval ez egy masholmukodo dolog, itt is el tudnam kepzelni. Angoloknal nagyon szompatikus volt meg a korforgalomban befele indexeles, amig ki nem kanyarodsz, azt is tudnam honosittatni. -
emre
veterán
válasz Teasüti #71046 üzenetére
A tied 600-as volt, és ha jól emlékszek nem belpiacos.
Nézd meg hogy egy 250-es mennyit pörög. [link], aztán számold ki hogy egy ilyen gépnek a főtengelye, vezérműtengelye, dugattyúi mennyivel dolgoztak volna többet az alatt a 83k mérföld alatt.....Nem akarok és sem rá sem lebeszélni senki, de első gépnek tuti valami atombiztos motort néznék, mint a gs500. Nálam játszik még a pegaso, az ER5 és ha van akkor egy fojtott xj600 is. Szóval csak olyan gépet vennék ami nem fordulatból él.
Ja, ennek a gazdáját ismerem, tényleg megkímélt a motor.
sportmotor galéria[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #71044 üzenetére
Még nem számoltam össze, lehet nem is fogom.
4,6L/100km körül fogyasztott átlagban, 1800km lett, szval kb. 80L drága autópálya menti benzin, plusz amit bukik az ember a pénzváltáson. Ezenkívül kellett két autópályamatrica (hazai és osztrák), de az nem volt drága motorra, párezer forint. Ami még drága volt, az a komp Franciaországól, 39 angol fontot fizettem érte. -
runner 125
nagyúr
válasz Teasüti #71198 üzenetére
Nekem a HJC-n van a plexinek egy olyan fokozata, h csak kb 4 mm-t van nyitva. Lehet meglepő, de az eddig megtett 8000km felét legalább úgy motoroztam le, és sha nem repült be semmi ott.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #71198 üzenetére
Akkor félszemű lesz... Barátomnak ment így majdnem ki a szeme, egy felverődött kőtől... (Városi tempónál!) Szerencsére kicsit lejjeb csapódott be.
(#71200) runner 125: A Shoei-m is tudja. Én is nagyon szeretem, és szinte mindeig úgy van városban résnyire nyitva nálam.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz Teasüti #71198 üzenetére
A beepitett napszemuveg szinte mindig le van nyitva, az takarja a szemem. Kovel szerencsere amiota motorozok nem talalkoztam, maradjon is igy. A lecsukott plexinel kisse vodorben vagyok erzesem lesz, egy worksafe-el parositva pedig kevesnek erzem a hangokat a kulvilagbol.
demars,, ha otthon vagyok, szivaccsal takaritom az egesz plexit, enyhen szappanos vizzel, a pinlockot finoman torlom papirtorlovel a vegen, magat a plexit teljesen nyugodtan erosebben is. Nekem eddig nem lett karcos. Szerintem erre isnigaz, hogy esszel kell.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Teasüti #71396 üzenetére
Nekem egyszer sikerült a GS-en "megtalálni", azóta sokkal határozottabban rugdosom a váltót. Nagyon sz*r hangja volt közben... De hát ez csak egy spanyol ócskavas, nem egy kifinomult műszer, mint a régi kis Honda csopperem volt. De tényleg.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
emre
veterán
válasz Teasüti #71396 üzenetére
Egy ismerősöm első lánckerék basztatás után az alábbi problémával szembesült.
Beteszi 1-be, és induláskor lefullad, dadog, nem mén a szekér de addig semmi baja nem volt a gépnek.
Kiderül hogy a váltó kapcsolóra azt a kis baszt amire rudazat megy nem lefelé hanem felfelé szerelte fel.
A üres megvolt, és gyakorlatilag 5-ben akart indulni.A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #71370 üzenetére
Nem tudom pontosan miket lehet vele kiszedni. A fokozatot biztosan. Úgy rémlik az injektorosokban van, a karbisokban még nincs.
F1DO!
Úgy emlékszem a tiéd injektoros. Ha igen, akkor valahol a hátsó ülés alatt találod (jól eldugva).polimorf!
Azta mekkora plexi! Ez nekem is jól jönne tavasszal-ősszel!
A képet kicseréltem, de nem mondtad mit írjak mellé; ha mást mint amit odavéstem akkor szólj és igazítom!Doki16!
Mostanában én is rendszeresen úgy járok hogy váltanék fel 6-ba, aztán kiderül hogy már ott van. Erre nekem is jó lenne egy fokozatjelző; de ezt leszámítva nem hiányzik.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
runner 125
nagyúr
-
kisninja
őstag
válasz Teasüti #71745 üzenetére
Most vettem, és semmi kedvem túlzottan szétbombázni, sok darabból áll a fejidom. Nekem nincs gépkönyvem. Inkább tapasztalat érdekelt volna , de nem sok embernek van S es verziója.
Most kapott nankang gummákat régivel nem ment volna át műszakin.... 57k szereléssel, nem tervezett kiadás ez .
De új gumival ég és föld a különbség irányíthatóság szempontjából.powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Teasüti #71745 üzenetére
Nekem mikor izzót cseréltem mindenki azt mondta,hogy nyúljak be alulról, meg felülről és akkor úgy cseréljem ki.
Egy délelőtt elment anyázással, szétb.sztam már a kezem és az egyiket akkor se tudtam a helyére tenni. Ekkor felb.sztam magam, 10 perc alatt lebontottam az egyik burkolatot és 10 másodperc alatt helyre raktam mindent. Újabb 10 perc burkolat vissza.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #71965 üzenetére
Lehet vele pénzt keresni: az eddigi 12 videóval (a mai ugye még nem számít bele) már kemény 0,49$-t kerestem!
Az egész nem erről szól. Szeretek kamerázni, bár nem tudok. Szeretek motorozni, bár azt sem tudok. Szeretek videót szerkeszteni, de az sem megy még igazán. Viszont ha valamit elkezdek, azt szeretem igényesen csinálni, és minden esetben célom a folyamatos fejlődés, minden említett téren. Nekem ez egy hobbi. Van, aki a pályaidő faragását szereti csinálni, van aki szerelni szeret. Nekem ez tetszik, és szerencsére egyre több embernek tetszik amit csinálok. Vagy csak egyre többen nézik a szerencsétlenkedésem és röhögnek rajtam?
Mindenesetre még bőven látok elérhető célokat magam előtt, szóval folytatom amit elkezdtem. Szerencsére senkinek nem tartok fegyvert a fejéhez, hogy nézze, olvassa amit összehozok.
Amúgy mivel a héten megszületett második gyermekem, most a kéthetente megjelenő videók egészen biztosan nagyon megritkulnak, mert most máshol kell helytállnom, ami fontosabb, mint egy hobbi. Nekem.Morgan Freeman pedig learatná a babérjaim, szóval hiába keresett már, hogy narrálna nekem, kénytelen voltam visszautasítani!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Teasüti #71968 üzenetére
Értem amit mondasz, és köszönöm is az építő kritikát, csak az már épp nem MotoVLOG volna!
Neked ajánlanám figyelmedbe Adam Riemann videóit, azok nagy része olyan, mint amit írsz!
Különösen tetszetős pl. a KTM Event videója, érdemes megnézni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Futás, futópályák
- Horgász topik
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Steam topic
- Formula-1
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Nyaralás topik
- További aktív témák...
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen