-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz zgospel #99681 üzenetére
"visszaránt a monitor előtti 170-180-200 lovas számolgatásokból a valóságba"
Pedig amúgy hasznos, ha már a monitoron látod, hogy egy motor karaktere nem neked való, csomó időt, energiát meg lehet spórolni, nem kell tesztlehetőséget vadászni feleslegesen....(#99683) Gaboman: Részben igen, de az egyest hamar el kéne váltanod. Viccen kívül, azért van egy optimális tartomány, amin belül lehet mozogni, és nem feltétlenül kell 6-7000-en pörgetni állandóan, szerintem az ugyanúgy felesleges, mint amikor 2500rpm-en erőltetjük az előzést 5.-ben.
Ma direkt kipróbáltam, 50km/h, 5., szépen megindul az enyém is, de nem az a kellemesen ficánkolósan, hogy hajrá, menjünk, hanem azért úgy érezteti, hogy ez nincs ínyére. Hármasban meg csak vidáman kilő. Maradok az utóbbinál.
(#99684) vlevi: Az 1000-es DL nekem is bejövős. Egyedül a tank volt fura, mikor ráültem, olyan furán széles volt a lábam között az SV-hez képest. Sajnos menni nem tudtam vele, így nem tudom, menet közben ez zavarna-e, de elsőre fura volt.
-
HSM
félisten
válasz zgospel #99693 üzenetére
Azt hittem, azt nekem szántad.
Értem amúgy, mire gondolsz. Én is ezért vacakoltam mindenféle hülye számolgatással, mert elég semmitmondó hogy lány Le vagy Nm, egy 120 lóerős motor is könnyen érződhet erősebbnek bizonyos körülmények között, mint egy más karakterű 160 lóerős.De pl. a gsxr1000 is más volt, amivel mentem, azon 4-5000rpm alatt se kép se hang, aztán meg magára talál és a fejed letépi...
-
HSM
félisten
válasz zgospel #99701 üzenetére
Megérte elolvasni a TLDR részt is, köszi!
Nekem a GSXR-en fordítva is vicces volt a fék, az SV650 simán négyujjas, "erőből" húzós, ehhez képest a GSXR-en egy ujjal is félve nyúltam hozzá... És ugye a Pro-tipp-ed is befigyelt nálam, igaz kihuzatásnál, némileg ártatlanabb formában, bár lehet az SV annyira nem élvezte.
A sima Power 2ct elég béna, mikor ráültem öcsém ugyanolyan SV-jét kipróbálni, egyből instabilnak éreztem a hátulját a saját Power 3-asomhoz képest. És ami gáz, hogy nagyon nem úgy mentem, hogy ennek érződnie lett volna szabad.... A Power 3-as ehhez képest még az életben nem mozdult meg alattam úgy, hogy nem kellett volna neki...
(#99702) Juliuska: True story.
Mókás volt amúgy, direkt jól lelassítottam kettesben, megnézzem mit tud végigzongorázva a fordulatszámmérőt, kapott egy kövér gázt, de nem nagyon reagált rá, gondoltam, na, hol vannak a pacik? Aztán megjöttek ám, jól hátba is rúgtak.Számomra amúgy szinte felfoghatatlanul durva volt, amit kellően forgatva művelt... Rendesen generálta a vigyorgás faktort a sisakba. Én amúgy nem merném még bevállalni, az is tuti, közútra. Egy pillanatra nem ott jár az eszem, és már 100 helyett 200-al megyek, kettesben... Ennyire még nem érzem magam erősnek önfegyelemből.
[ Szerkesztve ]
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #99721 üzenetére
Ez két különböző termék, semmiben sem hasonlíthatók össze azon kívül, hogy biztosítás a nevük. A KGFB egy felelősségbiztosítás. Az általad okozott károkra vonatkozik. Nem a te ügyedet képviseli. A biztosítási összeg nem a te károdat fedezi.
Téged ez csak arra biztosít, hogy ne varjanak a nyakadba akkora kártérítéseket, amik könnyen tönkretehetnék az életedet.
Az érdekképviselet ebben a termékben nem szerepel, ahhoz más után kell nézni.
A saját részre szóló gépjármű biztosítás a Casco, odahaza így hívják legalábbis.
Ez fedezi a te károdat. És nyugodt lehetsz majd ők rendezik maguknak a biztosítási összeget az ellenféllel.Egyébként meg szerintem tök alap dolog, hogy egy incidensnél jogászhoz fordul az ember, ha nincs érdekképviselete. Ha nem vagy ügyvéd, akkor nem fogsz tudni csak úgy kifacsarni az ellenfélből mindenféle jogcímen igényelhető kártérítést.
[ Szerkesztve ]
-
veze
őstag
válasz zgospel #99717 üzenetére
nekem is B10 van auton, motoron, minden sz@ron, csak épp repülőn nem, mégis amikor ujabb motorra kötöttem akkor 0-val indultam, hiába volt ott mellette a másikon a kategóriára már B10..
Bár plusz pont most nekik, hogy a B10-es motort eladtam, így az felszabadult, és egy hét alatt átvezették a másik ( azóta B1-essé vált) kötvényre új csökkentett éves dijjal visszautalással stb
A biztosítók addig jófejek amig befizetsz vagy amig kötni akarsz ( pl lakásra stb önkéntesen) akkor mindent megígérnek. Aztán ha jön egy kifizetés, jön a sz@rragas..
Pl mindenki 1000x látta már a tv reklamot.. "egészségügyi kérdések nincsenek ,a kifizetés 24 órán belül " stb csak kössél biztosítást mert az milyen jó lesz. Valóban nincsenek egészségügyi kérdések , azt hiszi az ügyfél milyen jófejek...csak amikor meghalt és a hozzátartozó a kifizetést igényli, akkor attól kérnek az elhaltra vonatkozó, annak egészségügyi állapotáról szóló részletes orvosi ( kórházi, halottkém stb) igazolást visszamenőleg is( miben halt meg, a betegségét, betegségeit mikor diagnoztizálták , mióta áll fenn stb. nyilván az érdekli, a kötés időpontjában meg voltak e ezek, mert akkor a kifizetés nem fog megvalósulni mégsem, vagy levonnak belőle ilyen olyan indokokkal. Nincs is ezzel baj, ha ez is elhangzana a széles körű tájékoztatóban, és nem hülyítenék a sok öreget azzal hogy elhitetik velük, nem érdekli őket az egészségügyi állapotuk, dehogyisnem..csak ez annyira apróbetűs rész, amit szemüveggel se tudnak elolvasni ..
Utolag derül már csak ki, amikor már reklamálni sem tudnak
No, ez a sunyiság az, ami undorító bennük[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #99912 üzenetére
Én is finoman nyúlok rá és nem is egy erőgép, de azért én ennél simábban szeretném.
Csúszókuplungos a motorom, de szoktam gázfröccsöt adni, hogy sima legyen a művelet.
Nem gyilkolja amúgy, ha csak úgy kiengeded? Mert értem, hogy a blokkolástól megvéd, de azért eléggé nagy erőhatás éri, nem?
Meg utcán már sikerült a csúszókuplung ellenére is blokkolni a hátsót, mikor csak úgy visszabasztam. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zgospel #99912 üzenetére
Érdekes, nekem az első fék - gázfröccs volt a legelső, amit megtanultam a GS500-on. (A kis 125-ös csopper, az "hátsófékes" volt, az első sz*rt sem ért rajta.) A GS-t mindig gázfröccsel kapcsolgatom vissza, akkor is, ha fékeznem kell közben. Sose pályáztam, csak egy kirándulgatós vénember vagyok. (Ja: a kocsit is gázfröccs + dupla kuplung kombóval gangolgatom, immár vagy 37 éve).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz zgospel #100019 üzenetére
Lehetne rajta egy mérettel kisebb is,akkor jobban állna rajta. Viszont ez nem nyúlik annyira mint az Aldi/Lidl vagy Decathlonos aláöltöző.
geresics:
Kb igen. Ha volt is valamikor,akkor már csak gyerek méretek maradtak meg. Maszkból pl 2db vettem, azóta is az egyik a dobozában pihen.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
z123456789
addikt
válasz zgospel #100044 üzenetére
Az lesz az.
airoh valor slam photochromic visor
Elvileg létezik. Mostmár legalább tudom hogyan keressem.
(#100045) Mentolka
Amint látod létezik.
Ja, hogy olyan is van, hogy csak visor? Nem nekem lesz amúgy. De ha van csak pinlock, akkor az számomra is érdekes.[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #100044 üzenetére
Úristen...
Az enyémben van beépített napszemüveg, az gombnyomásra állítható
Ráadásul lemenő napnál nem is szoktam teljesen leengedni csak annyira, hogy a felső részt, ahol a nap van takarja. Éljen a fokozatmentességMondjuk olyanon gondolkozom, hogy valami tükrös plexi, csak valami olyan kénye, ami nagyon keveset sötétít belülről. Persze ezek egymásnak ellentmondó fizikai dolgot. Ha tükröz, akkor kevés fényt enged be és fordítva.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz zgospel #100048 üzenetére
Az nálam a viseltes, hogy van rajta már sok apró lyuk a jobban igénybevett részeken. Nem ilyen felveszem és tiszta lyuk, hanem ilyen kis apró szarok, mintha a moly rágta volna meg (nem tette). Nem látszik nagyon és ki fog még szolgálni vállalhatóan egy darabig, de engem zavar.
funkcionalitásban viszont tökéletes, nyáron azt felvéve gyalog a lakásban sétálva már hűvösebb, mint egy szál boxeralsóban lenni. Szóval a hőt rettentő jól rántja el a testről és adja le, erre nem panaszkodom. Csak hát a dainese ugye elég drága, többet vártam tartósságban.
-
Gaboman
nagyúr
válasz zgospel #100133 üzenetére
Anno az én balesetemnél is mindenki kioktatott hogy elkerülhető lett volna a baleset ha betartom a követési távolságot, nem is azzal volt baj, hanem a tehénlepénnyel.
Kb mintha jégen mentél volna, még fékcsíkom sem volt úgy eldobott amint ráfogtam a fékre.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #100133 üzenetére
Nem áldozathibáztatás. Már egyszer leírtam, hogy a jogszabályok, táblák, felfestések, szabályok nem védik meg a te életed!
Neked nincs kasztnid, légzsákod, öved, semmid. Egy életed van.Ha ez a baleset nagyobb sebességnél történik, nem biztos hogy eltudja mesélni.
Ez egy olyan baleset volt, ami nem a motoros hibájából történt, de nagyobb rutinnal kivédhető lett volna.Senki nem állította, hogy a motoros hibája, csak tippeket adtunk, hogyan tudja elkerülni legközelebb az ilyet.
Az én tippem: ha bekötő útnál bármilyen jármű megjelenik, azonnal helyezd magad fékkészültségbe.
Akkor is, ha körbenéz, ha megáll, mindegy. Legyél készen.Ha átfut előtted egy szarvas a bokorból és elesel, az oké. Nem volt szerencséd. Viszont ha ilyen kereszteződés van előtted, mindig számíthatsz rá, hogy ilyen fog történni. Nekem ez heti eset itt Londonban. Ma is volt egy körbe sem néző, háttal a forgalomnak lelépő, zenét hallgató gyalogosom hazafelé. Csak azért nem ütöttem el, mert már kiszúrtam előre, pedig nagy tömeg volt.
Nézd meg ezt a videót, én csináltam. A Fordos lassan ment, át is lógott egy kicsit a sávomba egy pillanatra, azonnal levágtam mire készül. Ha elüt ki hibája? Az övé. Kitudtam védeni? Ki. Szupermen vagyok? Nem.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
julius75
aktív tag
válasz zgospel #100133 üzenetére
Neked van jogsid? Mert úgy tudom annak az írás-olvasás alapfeltétele.
Leírtam a hozzászólásom elején, hogy jótanácsként mondom, nem hibáztatom a srácot.
Ha ez neked nem volt egyértelmű, akkor nem is csoda, hogy a mondandóm többi részéből semmit sem fogtál fel.
De nem baj, én nem haragszom, kérlek te se tedd. Tudod, van aki más kárán tanul, van aki a sajátjából sem. Befejeztem, szép estét. -
HSM
félisten
válasz zgospel #100165 üzenetére
Köszi a beszámolót! Voltam olyan kelekótya, hogy teljesen elfelejtettem, hogy ma lesz ez az event, pedig amúgy kigurultam volna MT09-et tesztelni. Viszont hála a WoT hsz-ednek, a lényeg azért átjött. Maga a gép príma, de az üléspozíció nem 100%-os. Éppen ettől tartottam, magas könyökös dolog. Mondjuk a nagysebességű szélvédelem az eléggé pluszpontos nakedbike létére.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz zgospel #100165 üzenetére
Azt nem tudom, mert csak utólag láttam a Youtube-on, hogy a Tracer ülése emelhető, pontosabban az elejét lehet megemelni kb 2 centit. Lehet, hogy gyári állapotban az alacsonyabb állásban van? Mert tul.képp nem sokkal alacsonyabb, vagy magsabb, mert csak első csatlakozási pontot emeli 2 centivel, az meg kb annyi, amennyit előre lejt. Nem tudom, mert csak utólag láttam ezt a dolgot, kipróbálni nem tudom.
-
-Mike-
addikt
válasz zgospel #100165 üzenetére
Lassan elfogynak a márkák, ideje lesz dönteni.
Kawa Z-ezer? Esetleg MV Brutale Dragster LH Edition? -
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #100275 üzenetére
Gondolom tűző napon egy parkolóban körözve nincs hűtés. Ha 200-zal repesztesz, akkor nyilván a menetszél gondoskodik róla. A ventilátor is folyamatosan járt, a víz 100-110 fok közt. Majd rakok ventilátort a féknyergekre is.
(#100280) zgospel
Ez miért meglepő? A tárcsa/betét/nyereg akár sokszáz fokos is lehet, versenytechnikánál nem ritka az 800-900°C sem egy-egy erősebb fékezésnél. Gondolom láttál már vörösen izzó féktárcsát.
Talán nem nehéz elképzelni egy 300 fokos olajat egy 700 fokos nyeregben. Persze versenykörülmények közt nem marad ilyen meleg, viszonylag gyorsan visszahűl.
Kis tempónál folyamatosan satuzva meg szépen lassan meg lehet főzni ezek szerint.(#100281) tboldi
Köszi! Motul 5.1-et vettem most bele, majd legközelebb ez lesz.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #100357 üzenetére
Ha ezt azért írod, hogy mennyivel jobban kijön így a matek, akkor számold ki hogy eddig hány órát töltöttél el a fékkel, és hogy a te óradíjad mennyi
Jaj nem lehet így hozzáállni az élethez! Szabadidőmben ingyen van.
Azért a hobbijaimra fordított időt nem órabérben számolom.
Viszont így megkímélem a pénztárcám - ha tudom (szabadidőmben úgysem keresek pénzt) - és a lábam két sétától a szervizig és vissza. Na meg az ügyintézéstől, meg akkor kérjek időpontot, stb stb.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz zgospel #99489 üzenetére
tb-re elkezdtek kiposztolni az idei totalbike24 csapatbemutatkozoit. hogy jovore (ha lesz) up to date-ek legyunk kellene egy lista
hogy akkor ki is jonne mint versenyzo? ha jol emlekszem Mike meg Z irt ezenkivul?
persze addig sokminden tortenhet, csak addig is kit erdekel egy ilyen moka?
ha jol latom4 arc kellene idaig vagyunk3-an (robogo nelkul )eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Teasüti
nagyúr
válasz zgospel #100527 üzenetére
Hétköznapi felhasználásban, ilyen kímélő fordulatszámokon utazótempóban (országúton, autóúton 6-7k-t forog) jön ki az 5,5L. A 8 meg inkább munkába járáskor és városi szaladgáláskor, mikor kicsi fokozatban vagyok vagy húzom a bajszát a nagy igyekezetben. (Ugye a motor ugyanannyit fogyaszt egy adott fordulaton, ha hússzal megyek egyesben, vagy százzal hatodikban. Viszont a megtett út nagyon nem mindegy. )
Amúgy ez a tank kapacitás nekem még mindig elég homályos. Specifikáció szerint 17-19 literes tankok vannak a motorokon általában. Viszont én még egyik motoromon se tudtam közel se ennyit tankolni. Mikor nekem kigyullad a sárga lámpa, akkor tudok belerakni ilyen 11-12 liter körül. Ezzel csak annyi a bajom, hogy ha valóban ekkora tankok ezek, akkor mi a frászért mutat csont üres tankot úgy, hogy kell legyen benne még néhány liter?? Így fogalmam sincs a valódi hatótávról, ami mondjuk utazás közben tényleg nem mindegy, ha mondjuk 30-40 kilométerenként vannak kutak egyes országokban.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #100558 üzenetére
Miért ne bírná? Amúgy meg én a videókat nem azért rögzítem, hogy otthon nézegessem (csak FullHD monitorok és TV-k vannak jelenleg otthon), tehát még felesleges is volna - jelenleg. A videókat azért rögzítem, hogy feldolgozzam őket, és feltöltsem youtubera. Az, hogy a renderelés 2x annyi ideig tart majd, engem nem annyira zavar... (Az akkucserés videó pl. 4K30-as)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz zgospel #100562 üzenetére
Az a nem mindegy, hogy valaki ebből él, vagy hobbiból csinál videókat, mert akkor nagyon nem mindegy, hogy pl. egy esküvői videót a gép 3, vagy 8 órán keresztül renderel! Az izomgép visszahozza az árát munkaórákban, de mivel én egy fillért sem keresek ezzel, ezért nekem tök mindegy, hogy egy-egy videóm 5, vagy 25 perc alatt renderelődik.
A memóriát meg a chrome jobban eszi, mint a Vegas! (Persze utóbbinál fontosabba mem.sebessége.)
CPU-ban még mindig nem használja ki a vegas az i5 lehetőségeit sajnos. Azt nem tudom, hogy az Adobe hogy muzsikál ilyen téren...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Robot fűnyírók
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Politika
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Samsung Galaxy S10e - esszenciális
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Windows Insider Program
- Synology NAS
- Konkrét moderációval kapcsolatos kérdések
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs