-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #7691 üzenetére
Ahh, jó öreg...nekem ez a szám a régi streetracinges időket juttatja eszembe 2002-2004 környékéről, amikor még volt időnk ilyen marhaságokra, és volt feelingje Na elteszem magam, mert reggel indul a daráló és korán kelek
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Varoz
őstag
válasz Integra #7691 üzenetére
Mekkora palotát építettél te 8 hónap alatt?
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz Integra #7700 üzenetére
Jaj már, ne kelljen fogóval kihúzni belőled, hogy mit újítottál.
Vagy nem puklikus?hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
Varoz
őstag
válasz Integra #7710 üzenetére
Ok. Na, így már értem. Nekem ez a válasz elég is.
runner 125Már miért ne illene? Ne mondd már! Miért ne kérdezhetném meg akár a barátomtól is, hgoy ha építkezett, akkor az mennyi volt és miket csinált?
[ Szerkesztve ]
hTC Quietly Brilliant // „Nem értek egyet azzal, hogy a szerénység fontos erény. A logikus elme mindent olyannak kell hogy lásson, amilyen. És ha lebecsüli magát, éppúgy eltér az igazságtól, mintha eltúlozta volna.” (OO=[][]=OO)
-
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #7901 üzenetére
Áh...északnyugatról jöttünk és kétszer is rommá áztunk az asszonnyal. Egyszer az M3-ason, egyszer meg a városban és kifelé az M7-esen. A postod időpontjában ítélve kb. egyidőben...Ok, ez nem volt jég, de szakadt rendesen. Persze esőruha nem volt Fos idő volt ma.
mod: hja, jut eszembe, megvolt az első kalandom a darazsakkal. Tegnap elindultunk Budaörsről, kb. 3 km múlva megálltunk tankolni. Tankolok, bemegyek fizetek, jövök ki, mondom mi ez a szúrás a vállamon? Megvakarnám, hátha csak...és megint...óóó mondom, ennek a fele sem tréfa. Húzom le a kabátot, ott szemez velem a rohadék. Gyorsan lekapom, eltűnt...két helyen csípte meg a csuklya és vállizom találkozását. Gyorsan bevertem két kálcium pezsőgőt, nem is lett semmi bajom. Ma reggelre látszik a helye, két piros folt. Rohadna meg...egy ideje benne lehetett a kabátban, minden bizonnyal menet közbe került bele. Még jó, hogy nem akkor csípett meg. Persze szigorúan teljesen bezárt sisakkal mentem ezután
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
-
-
-
DonThomasino
veterán
válasz Integra #8021 üzenetére
Egyenlőre, csak nézegetek olvasgatok.
Igazából az egyetlen motor ami nem supersport
ránézek és azt mondom tetszik.
Van hasonló modellje más gyártónak?A diversion egy ránceflvarrot modell?
Diversion F és a Diversion /ABS
között csak az ABS a különbség?
[link][ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #8023 üzenetére
Szép ez a vas, de most nézem, h csökkent a teljesítménye?
A régi F4i tudomásom szerint 110 lovas volt, az új meg 103? Nyilván nem különbség, de általában a tendencia az, h évről évre erősebbek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vendingo
veterán
válasz Integra #8164 üzenetére
Már csak azért se vennék, mert az én ízlésvilágom motorok és autók terén is leragadt a 80-90-es éveknél. Az SV-m 2002-es, de a 90-es években tervezték.
Autóból is hobbira van egy 88-as évjáratú sportgép, meg van egy twingo ami szintén 2000 utáni, de még a régi formaterves.
Simán vehetnék új autót/ motort, tellene rá, ha már min. 50 ezret eltankolok havonta.Az illető akinek írtam meg azért nem ajánlottam a kereskedést,mert kezdő motort keresett.
Én úgy vagyok, hogy előbb tanuljunk meg motorozni (közbe megérik az emberben, hogy valóban melyik stílus is fekszik neki) aztán lehet menni kereskedésbe a kiszemeltért.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #8168 üzenetére
Ez való igaz, viszont a motor-autó ettől függetlenül nálam racionalitás kérdése - minek vegyek valamiből újat, ha pár éven belül úgyis eladom.
A Nexus-t pl. megvettem 2008-ban 840k-ért, beleraktam 16.000km-t, majd 2011-ben kiárultam belőle (volt rajta extra és találtam olcsón gyárit) kb. 820-at.
Ezt egy újjal 3 év múlva biztosan nem csinálod meg, hozzáteszem nem a nyerészkedés volt vele a célom.
Persze megértem a Te gondolkodásod is, sok előnye van, de magamat ismerve nálam nem működne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
shiNIN
tag
válasz Integra #8170 üzenetére
Mi is így csináljuk, már csak azért is, mert eladásban rém rosszak vagyunk, de a motorokat nem is akarnánk. Mázlink is volt, de elég jól körbe is jártuk, hogy melyek azok, amelyek megbízhatóak. Így lett egy BMW és egy Hyo Gyárilag egyik se volt az igazi, de azóta le lettek cserélve a gyöngébb alkatrészek
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Integra #8170 üzenetére
Én is nagyon megrágom a dolgokat, mert hosszútávra szoktam tervezni. Inkább drágábban jobbat, csak elégedett legyek.
Bár az SV-el az volt a helyzet, hogy az első tavaszi napsugarak hatására bekattantam, és elhatároztam, hogy a legrövidebb időn belül kell egy motor. Mind1 milyen, csak v2 legyen.
4 nap alatt összehoztam a bizniszt, megvettem a motort, de nem nagyon szeretem mert nem ilyenre vágytam, csak kellett valami gyorsan. A motor hibátlan, bennem van a hiba. X összegből a legrövidebb időn belül a legjobbat kellett megvenni.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Daywalker
addikt
válasz Integra #8179 üzenetére
Hja, 30-40 környékén már kevésbé lehet szart kifogni.
Amúgy meg mit sírtok a biztonság miatt, itt Tajvanon hárman!!! ülnek egy robeszen, esőben, csak egy szál bukóban meg esőkabátban Este lámpát sem kapcsolnak sokan, index nuku
Amúgy egy nap alatt 1 sportmotort, 1 supermotot és egy choppert láttam, a többi csak robesz volt, vagy ilyen városi 125-ös régebbi gép...
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
runner 125
nagyúr
válasz Integra #8288 üzenetére
Nincs olyanom.
..egyébként arra gondolsz amin az "oldalkocsin" az emberke jobbra-balra helyezve a testsúlyát, gyakorlatilag állandóan mozgásban van?
Pár éve én is elkaptam valami hasonló versenyt, hát elég pihentek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Djuree
félisten
válasz Integra #8293 üzenetére
hát ha elég korán kezdte simán tarthat itt. haver is 24 éves és már 4. danos kendós, mivel régóta csinálja. úgy elpakol hogy öröm nézni na persze tehetség sem árt azért egy kicsi én kb. kosárlabdában érhettem volna el sikereket, mert azt csinálom régóta (17 éve kb.), de nem azt a pályát választottam, így utólag lehet azt kellett volna, már mind1...azért idén megnyertük a megyei bajnokságot
yodamastah: de kár hogy nem érek rá szivesen elmentem volna, mondjuk motorral.
[ Szerkesztve ]
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #8373 üzenetére
azért van különbség a 95 és 98 as között is. A gyertyán simán látni, egyébként kellene érezned, főleg egy ilyen pörgős autónál. nem mindegy mi történik 9000 környékén, amikor rendesen feltöltődik a henger. Ha elváltod nyugisan, akkor persze semmi különbség. De nem hiába 98 van előírva.
még egy olyan kompresszióviszonynál is látni különbséget, amelyik 87 es benzinnel elmegy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #8381 üzenetére
Egy kopogásszenzoros lambda szondás autó még az előgyújtásba is beleszól egy másik benzinnél, szóval te nem érzed.
Mindegy nem érdemes ennyit beszélni róla. Van különbség, ez biztos.
Előnye a jobb benzinnek, hogy nem kokszosodik annyira a dugattyútetőn. Az a lerakódás eléggé bele tud szólni terhelésen a teljesítménybe.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #8393 üzenetére
Mz- n is érezni 20 lóerőnél. Utána kell állítani mindig a karbit minden környezeti tényezőhöz, de ezt egy injektoros blokk is megteszi. Nekem meg ez a tapasztalatom, nem kell 200 lóerősnek lenni.
Repülőgép benzinnel is jobban megy, hiába olyan a kompresszióviszonya, hogy semmi szükség rá.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
shiNIN
tag
válasz Integra #8516 üzenetére
Ahogy olvasgattam az idevágó tapasztalatokat, nagyon kevés robogó megy el 1.5 literrel. A legtöbbnél már jónak tartják, ha kicsit többel megy, mint Teresa, aki mégiscsak nagymotor, ha kivételesen alacsony fogyasztású is (valami 3 liter a gyári adat 90-nél?).
Ha Alvaro minimalizálni akarná a benzinfogyasztását, venne egy CBR125-öt, az idei modell úgyis tetszik nekünk. Az elmegy 2 liter alatt és pont ideális bejárásra a kisebb úton, de a 81-esen is elvan, ha épp nincs erős szembeszél[ Szerkesztve ]
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8566 üzenetére
mondjuk azért a kis faszomat bekaphatja a legtöbb szerviz aki pont ilyen mentalitással javítja a motorokat..
amíg még a Xelvisem volt nekem magyarázott az egyik arc, hogy nem akar megszopatni egy ilyen öreg motorral egy 50ezres javítással, hanem megoldják a tizedéből egy kis fondorlattal és nem lesz problémám, de nézzem meg azt a CBR-t a sarokban, az egy drága és új motor, 50ezer alatt nem adnak rá árat és a tulaj úgyis kifizeti mert a motorozás egy drága hobbi..
következő évben amikor megvettem a CBR-t, gondolhatod hogy nem abba a szervizbe mentem vissza
attól függetlenül hogy drága hobbi, az értlmetlen lehúzástól borsózik a hátam, milliós paripával is van érthető ha felszisszenek egy 80ezres gumi vagy 30ezres láncfeszítő árától... mert én sem szarom ám a pénztNincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8568 üzenetére
nekem az is lehúzás amit legutóbb a dudámra mondtak valahol... az előző tulaj valami VW konszern dudát rakott a hondámba, aminek tök más a csatlakozója, ezért állandóan szétcsúszik és nem szól. mondtam a szervizben hogy oldják meg, vágják le a csatit, duct tape 'sztkész.. nekem nincs hozzá szerszámom hogy szétkapjam, ezért venni pedig nem fogok.. a válasz: felejtsem el, vegyek egy gyári dudát aminek jó a csatija és azt beszerelik inkább.. gyári duda 10k.
elmentem egy autóvillamosságishoz, egy ezer JMF-ért megcsinálta amit kértem. na ez tipikusan a "drága motorod van fizess érte" mentalitás, pedig nem akartak lehúzni csak dolgozni sem...
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8570 üzenetére
alapvetően (az autókkal ellentétben) eddig pozitív tapasztalataim voltak a márkaszervizekkel. ez éppen egy kivétel, de sok esetből ennyi még belefér. motorosok ők is, könnyen össze lehet velük barátkozni és az alkalmazottaknak nem érdekük hogy átbasszanak, ezért ha a megfelelő embert sikerül megtalálni akkor nehéz rosszul járni. tudni kell kihez kell menni és kivel kell beszélni.
ezt autónál sokkal nehezebb kivitelezni. a múltkor telefonon akartak teljes kuplungot cserélni, de ezt lehet már mondtam.. véletlenül az üzletkötő vette fel a telefont és nem a szerelő srác aki csinálni szokta.. mondjuk rábasztak mert azóta nem járok oda (sem), de hát ilyen a popszakma... a karasnában például sosem a boltba megyek az alkatrészes kollégához (Imre?), hanem le a szervizbe a szervizvezetőhöz (Laci), jobb esetben az új sráchoz a Petihez. ő asszem 19, motorszerelőnek tanult, alkalmazott a karasnában. na ő nem fog átbaszni az tuti, semmi érdeke nem fűződik hozzá. A szervizvezető sem, bár ő azért néha dobálózik nagy munkadíjakkal amire elferdül a szemöldököm, aztán a végén a felét se szokta kiszámlázni..
az alkatrészes kolléga viszont próbálja eladni a drágábbat, többet, gyárit.. máshogy gondolkozik mint egy szervizes, aki a problémát akarja megoldani..Nincs időm kedvesnek lenni!
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8623 üzenetére
egyszer kell csak elesni ilyen ruciban, és máris nem lesz olyan szép látvány a motoron szegény.. de addig is szoktam rájuk csorgatni a nyálam, ha már ugyanolyan gépe van mint nekem akkor főleg
múltkor láttam 1 az 1-ben ugyanolyan motorral csajt mint amilyen nekem van (még színre és kipuffogóra is), és még be is volt öltözve rendesen, meg jól is mutatott a vason.. odagurulok a lámpánál, köszönök neki, gondoltam megdícsérem milyen szép a lova - erre rámnéz és köszönés helyett elnéz a másik irányba... de jópofa vagy kislány, még ki se nyitottam a számat de már le vagyok pattintva
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Djuree
félisten
válasz Integra #8623 üzenetére
elment mellettem egy motoros, hátul ült egy csaj fürdőruha meg magassarkúban én így fel se engedném ülni mögém, ha bukunk ne adj isten akkor mit kapnék én, nem maradna semmi a csajból. most is azon agyalok mit mondjak a csajnak ha jönne motorozni mit vegyen fel, nincs motoros cucca. sisakot tudok neki adni, ruhám is lenne, de én 2 méter vagyok, a csaj meg 160, az enyémet is odaadnám neki szívesen, de meg se állna rajta a ruhám. edzőcipő, farmer meg valami kabát vagy vastag pulcsi, jobb ötletem nincs mit vegyen fel...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
stifi
senior tag
válasz Integra #8626 üzenetére
hát de érted, UGYANOLYAN motorunk volt neki menő én meg már kevés vagyok?
ott is hagytam a lámpánál, autók közé a következő kereszteződésnél már be sem jött (biztos miattam )bezzeg a múltkor az a másik csaj milyen aranyos volt.. csípőfarmer, spagettipántos top + CBR600RR.. több se kellett hogy szóljak neki a lámpánál, hogy megy az indexe, átnyúltam és én kapcsoltam le neki - nagyon hálás jószágnak tűnt mert a sisakban láttam hogy mosolyog és meg is köszönte.. remélem azóta megtanult felöltözni a motorozáshoz, bár ha úgy néztem volna ki mint ő akkor állandóan ruha nélkül motoroznék én is
Nincs időm kedvesnek lenni!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- Eredeti játékok OFF topik
- Autós topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Xbox Series X|S
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs