-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #10430 üzenetére
régebben olvasgattam pár ember panaszáról a sportmotoron, koktaktkibák, lelazuló alkatrészek és hasonlók, de konkrétat most nem tudok mondani mert tényleg rég olvasgattam annó a fórumját amikor még nekem is lehetőségbe volt véve..
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #10429 üzenetére
alkatrész drága és ritka hozzá
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #10437 üzenetére
az mondta akinek van, euringen volt kint egy srác vele. én nem tudok nyilatkozni...
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #10440 üzenetére
kosz
ennyit szamitott, amikor mar meg is tudtam csinalni azt, amirol beszeltunk, nem csak fejben volt meg. jah es az egyik legfontosabb tanacs nekem kezdonek ez volt: 'bizz a gumiban' -
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10468 üzenetére
természetesen nem csak az eddigi összkép amiket olvasok mindkettőről és az összehasonlítók, nagyjából azonosak, koninens és nyelvfüggetlenül. ettől még a duki kéne inkább, oda húz a szívem
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #10491 üzenetére
főleg Kurvajó sisak lehet ezt nem vitatom, de ennyiért? Annyiból még kijön a sisak meg a ruha is
[ Szerkesztve ]
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
KubanitoS
veterán
válasz Topiccsendőr #10512 üzenetére
Valóban, ezzel nem lehet vitatkozni.
Ezt lehet olvasni az egyik hirdetésben, inkább nem is mondok semmit:
Családi okok miatt eladó, egy magyrországi 10 000 km futott, motorikusan hibátlan, apróbb esztétikai hibákkal( előző tulajdonos)lásd a képek. 2. tulajdonostól eladó.
Itt egy másik:
Nagyobbra váltás és idő hiány miatt eladó!
zenwalk:
Én azt tanácsolnám inkább, hogy vegyél egy egszerű motoros dzsekit, abban benne van az összes szükséges protektor. Később majd el tudod dönteni mit is szeretnél pontosan.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10493 üzenetére
én ezt picit másképp látom.
viszont az utolsó mondat a nagy igazság, én mindig ebből indulok ki, ezért kevésbé érzem falsnak azt amit gondolok. nem másítja meg a csóróságom azt, hogy a minőségi komoly terméket negatívként ítéljek meg azért, mert nem engedhetem meg magamnak. ilyenből születnek az alapvetően túlárazott és nem éri meg, meg van ugyanolyan jó is megítélések. meg hogy az utángyártott az ugyanolyan jó, mint a gyári eredeti. hát a lófaszt jobb, ha meg valóban jobb, akkor méregdrága precíziós alkatrész hiper áron
ahhoz tartom magam, hogy a minőségnek alapvetően ára van és sosem lesz a fele annyiba kerülő ugyanolyan szinten. igenis van különbség a felhasznált anyagokban, a műanyagokban, a szövetekben, az antiallergén anyagokban, a bőrben és még sorolhatnám. és mondhatnék példát az építő iparból, vagyz a számítástechnikából, szóval mindenhol érvényes ez a jelenség.
de maradjunk a motoroknál, egy nagyon egyszerű példa: műanyag vs műanyag. a gyári idom rugalmas, ha törik, akkor reped és könnyen javítható, sokat bír, igazi minőségi anyag. láttad, hogy a kínai szutyok idom a motoromon milyen "minőség". kemény, rideg, szilánkosra fog törni azonnal ha esek vele. pedig az is abs műanyag (vagy nem, fene tudja). szóval nem ugyanaz már a műanyag sem. ugyanilyen ordító minőségbeli különbségek minden más területen is megvannak.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #10493 üzenetére
nem a benzin drága, csak te vagy csóró - tartja a mondás is ugye...
én nem emlékszem hogy a HJC FG14 sisakom üvegszálas-e, de azt hiszem igen, anno 50 körül vettem, mostanában cserélném ha nem lennék csóró... akkor nagyon jó vétel volt arra emlékszem.. ha innen nézzük akkor minden más túlárazott, hiszen apró pluszokért fizetünk többszörös felárat.. ilyen a kicsit jobb törésteszt, a kicsit halkabb kivitel, a szebb grafika, a márka.. egyik sem indokolja az ár többszörözését, de biztos most is van a piacon best buy sisak ami nem szenved ilyen betegségektől!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #10493 üzenetére
Nekem ez :[link]
van. Nekem megfelel. Mi a véleményed róla? 60-ért adták, mert vettünk mást is.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10545 üzenetére
én sem mondom soha azt, hogy ez 100%-ra levetítve, minden esetben így jó, mert nem. csak a nagy számok alapján, a saját tapasztalatom alapján mondom ezt, 95%-ban, mikor nem spórolok el pár ft-ot, akkor megkapom azt, amivel nincsen bajom. de abban a pillanatban, hogy nem így teszek, idővel kijönnek a gondok, garizgatás, csere, rohangálás, morgás, idő, pénz.. a kedvencem az, mikor azt hallom, hogy végülis jó ez is, együtt lehet vele élni... agyrém. legalábbis számomra
nekem erre nincsen időm, sem türelmem, sem pénzem, nem szeretek ezzel foglalkozni. kutatok, keresek, olvasok, döntést hozok, elmegyek, elhozom és kész. nem akarok többet foglalkozni vele, csak azt akarom, hogy tökéletesen működjön hosszú, de legalább közép távon. szinte minden ilyenre befektetésként tekintek (ezt tanultam, ebben nőttem fel) és jelenleg egyetlen egyszer sem buktam még bele. én így működök és eddig a saját realitásomban igazolt is ez, amikor mást csináltam meg is szívtam rendesen.
azt a marektinget amiről te is beszélsz én sem veszem meg alapvetően (éveken keresztül én is csináltam és etettem vele embereket, hány ipari hulladék autót adtam el így..). persze, belefuthatok, nem vitás, de az biztos, hogy a morgás és a szívás még mindig nem lesz jelen. de látod, én sem a legdrágábbat veszem soha, közép, felső-közép, ahol úgy érzem (és ez megint csak szubjektív és tapaszalat alapján történik), hogy ott az ár/érték arány számomra megfelelő és az elégedettségi/morgási mutatóm rendben van[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #10572 üzenetére
lehet, van harom motoros ujsag, fene se' tudja melyik melyik
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #10595 üzenetére
lassuk be, azert nem mindenki ragcsalja palyazas kozben az elso kereket
egyebkent szomoru h kinyilt a csizma. kovetkezo versenyre betekerheted szigszalaggal. az olcso tuning. -
ALI_G
veterán
válasz Topiccsendőr #10595 üzenetére
Na ez a tapasztalat, a tobbi marketing bullshit. Akinek nincs egy termekrol ilyen tapasztalata, annak a marketingesek diktalnak.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10595 üzenetére
Nekem meg eltort a bokam a gaerne kevlar betetes verseny csizmaban.Imadtam azta csizmat, mert brutalisan tartottam a bokamat, mint egy sicipo. Tok jo volt benne motorozni. De az esesnel tul merevnek bizonyult. Ahogy csavarodott ki a bokam, egyszeruen a kulboka reszt letorte ahogy neki preselodott a belso betetnek a labam. Mindenesetre valoszinuleg meg igy is jobban jartam, mint ha egy tura csizmaban megyek oldal merevites nelkul. AKkor ha nem is torik, szakad volna par szalag ahogy kiforditja. Nem usztam volna meg a csavarozast ugy sem
xr1000-ben estem fejre (highside).... ugy fel percre nem emlekszem ... utana egesz nap motoroztunk Jo sisak, nagyon szerettem.
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10595 üzenetére
néztem anno én is azt a pumát, de pont a csat miatt nem vettem meg (az xpd-nél is valami ilyesmi zavart, meg a belső kialakítása), mert sokat síeltem és ott a hatalmas taknyolásokkor, nagyon sokszor nyílt a csat. csak ugye ott azért 5 csatt is volt. ja, és törött nekem is le nordica versenycsizmáról tiszta fém csatt, pislogtam is, hogy wtf. azért azt nem gondolom, hogy rakás fos a csizmád, bárcsak mindenki olyanban motorozhatna, mérhetően kevesebb boka menne gallyra
yoda:
ezért maradtam az xr1100-nél, és nem x-spirit-nél (meg persze óccsóbb is volt). az én motorozásomhoz sokkal kiegyenlítettebb kupak, nem vagyok én sajnos annyit pályán, hogy x-spirit vagy gp7 kelljen. az xr1100 szellőzésével azért én nem is vagyok maradéktalanul megelelégedve, itt a plexi alatti szellőzőjét értem.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10607 üzenetére
xpd?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10609 üzenetére
nekem fura az xpd kialakítása, de akiknek van és találkoztam velük pályán, ők nagyon szerették. csak fura hogy belül merevít, és aztán ráhámozod a külsőt. azt mondják, egész kényelmes is hozzá. minden esetre árban ugyanott van ahol a puma vagy a spidi vortice. meg ott a daytona csizma is, de az meg kb duplája mint az előző három, nem tudom, hogy annyival többet tud e.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10609 üzenetére
Belso csizma tenyleg jo.Vedelem szempontbol az astars tuti hogy jo. Versenycsizmak kozul a SIDI vertigo corsa ami nekem bejott mindennapi hasznalatra. Kenyelmes, nem rohadsz bele (jo izzadtsag elvezetes), lehet bene sokat setalni, jo vedelem. De ha csak palyazni kell, akkor ezek nem fontos szempontok, akkor csak a max vedelem kell.
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10621 üzenetére
cigánybarokkos ezt se hallottam még így, de találó
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10639 üzenetére
jaja, nem viccelek..
westerheversand leuchtturm-nál csináltam ezt.
van a jever reklám a németen, talán emlékszel rá, hatalmas füves dűnék, tengerpart, cölöpön álló borostás faszi, azzal a nagy világítótoronnyal.. és gyerekkorom óta imádom a jever reklámjait és a világítótorony mindig visszatérő motívum. na, elmotoroztam oda egyszer, mert megfogadtam, hogy eljutok oda is. a parkoló kicsit messze van a toronytól, világörökség, és csak gyalog lehet bemenni a toronyhoz.. végigsétáltam benne, mivel nem volt váltócsukám. fel se törte a lábam, bokám, semmi bajom. mutathatok fotókat a helyről ha érdekel, gyönyörű, mesés, fantasztikus hely szóval, de, hidd el, lehetmod: de most ki a rákot érdekel, hogy néz ki? nem ideális, de használható erre is. ha van sportcsukám, nyílván azt veszem fel, de nem volt, így marad a csizma. és sokkal jobban vizsgázott mint hittem. így bátran állítom, hogy nem kell fosni tőle, erre is jó, ha nincsen más
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10642 üzenetére
és macskám is van, szóval még szép
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #10662 üzenetére
pontosan.
ez az arany szín, hát ez már magában megvéd minden balesettől.
-
doc
nagyúr
válasz Topiccsendőr #10688 üzenetére
az elet nem habostorta
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10688 üzenetére
ha nem muszáj, nekem ne jöjjön le semmi
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
KubanitoS
veterán
válasz Topiccsendőr #10741 üzenetére
Ez rendben is van, én nem azt állítottam, hogy a kétütemű technológia úgy, ahogy van rossz lenne, viszont az tény, hogy a négyütemű motorok sokkal inkább megbízhatóak és modernebbek, ezért próbáltam a kérdezőt feléjük terelni. Persze használt motorok esetében minden relatív. Egy széthajtott négyütemű ugyanúgy tönkre fog menni, mint egy kétütemű.
[ Szerkesztve ]
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
TayRol
veterán
válasz Topiccsendőr #10770 üzenetére
de, van valami ilyesmi. talán az arai ami kapából megfelel az usa és az eu-s szabványnak is. nem hiába más a neve a shoeinek odaát és idehaza.
-
Djuree
félisten
válasz Topiccsendőr #10785 üzenetére
igen, és általában mindez este 11-kor
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
#25954560
törölt tag
válasz Topiccsendőr #10770 üzenetére
ja, naluk DOT van.
-
vendingo
veterán
válasz Topiccsendőr #10833 üzenetére
Mik az előjelei, hogy lassan karbiszinkront kell csinálni?
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #10837 üzenetére
Nálam ilyeneket kevésbé venni észre, inkább úgy mondanám h amikor megrántom picit a gázt, akkor nem "nagyon reagál" , dadog. Úgy mondanám másképp h lomha. Ha finoman húzom a gázt akkor semmi probléma. 6000 fölött már fickósabb. Természetesen mind ezt üresben.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
boogie84
veterán
válasz Topiccsendőr #10860 üzenetére
És ha épp a karbiból nem kap elég üzemanyagot?
Holnap csinálok róla videót, ma már nem akarom megkedveltetni magam a szomszédokkal.
[ Szerkesztve ]
A sütiknek is szükségük van szeretetre.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #10860 üzenetére
"egy cikkben james toseland ecsetelte mennyire nehéz beállítani és vezetni kipörgésgátlóval." Igen mladin is ezt mondta amikor a kiprogesgatlorol kerdeztek. Bar az csak AMA sbk. Azt mondta, nem gyorsabb a kiporgesgatloval, viszont a gumikat kevesbe koptatja vele.
Azert mondjuk a GP-ben kicsit jobb cuccokkal mennek. Ez nem a bazzaz szint A Ducati kiporgesgatloja tudtommal a vaz csavarodasat is figyeli. Mindenesetre pont talan a Rossi mondta, hogy a kiporgesgatlok miatt kigyorsitason alig van kulonbseg a versenyzok kozt, emiatt kanyarba befele probaljak a pluszt osszerakni. Ezert van az hogy a legtobb eses jelenleg GP-ben kanyarba befele fekezes kozben, vagy apex kornyeken tortenik amikor pl becsuklik az eleje.
A ducati bolti kiprogesgatloja allitolag olyan, amin max beallitason nyelezni lehet laprol Persze ugy nem lesz gyors, mert el kell kicsit forognia a guminak hogy jo legyen a kigyorsitas. Egedi Sanyi mesel errol itt: [link]
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #10926 üzenetére
igen, sajnos az. mondtam már neki, hogy nem veszi ez ki jól hosszútávon magát, hogy állandóan másokkal foglalkozik és hogy állandóan emlegeti, hogy ki és mi hogy gerinctelenkedik vagy megint ki kinek tett keresztbe, de neki ez rögeszméjévé vált. ha fele annyit foglalkozna magával mint azzal, hogy mások mit csinálnak ilyen téren, már rég makk egészséges lenne és motorozhatna ezerrel kétszer ilyen jól... de nem, állandóan ezen rugózik...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #10936 üzenetére
hát ahányan vagyunk annyiféle igényünk van ugye
én budpesti vagyok, ha pályázni akarok akkor nekem arra rámegy 1 napom. kakucsra az út oda vissza 4-5k, plusz a pálya 4k, az 1 napra kb 10k költség
kecskemét oda-vissza kb 8k, 3-4 karika mondjuk 4k, kis kaja meg benzin és az 1 alkalmi költség kb 15kráadásul kakucsig a főúton 2 kanyar van, kecskemétre 3-4 is, tehát az utazás egyáltalán nem szórakoztató, és többe fáj mint az ott elköltött pénz...
ehhez képest én használom a motort minden nap, és sokszor sokfelé megyek haza, kanyargós utakon.. ez pedig majdnem minden nap szórakoztató számomra, míg a pályázás 1-1 alkalommal nekem kevés lenne.. nagyobb utcai motorozást nem nagyon szoktam beiktatni, akkor már inkább kimegyek pályára, de nekem hétköznap is kell a paripa!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #10977 üzenetére
A fólia hátulra engedélyezett, tehát szerintem a cikk nem teljesen korrekten emelte ki ezt a dolgot (persze van benne igazság). Pl. egy busz, kamion, kisteher, de akár sima "van típusú" szgk stb esetében sem látsz előre, mivel dobozos és vagy nincs ablak, vagy tele van pakolva.
Ami nem teljesen érthető, hogy miért csak a B oszloptól hátra felé van engedélyezve. Azaz tudom: ha nem látják a sofőrt oldalról (kanyarodásnál pl.), az tényleg veszélyes. Erre az lenne a megoldás, ha csak bizonyos fényáteresztés %-ig lenne engedélyezve, az alatt nem. Persze az túl bonyolult, inkább tiltják, mert így könnyű ellenőrizni és büntetni. Itt minden erről szól sajnos. Inkább tennék kötelezővé a motorosoknak a védőfelszerelést, sokkal többet érnének vele.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #10977 üzenetére
Ez azért hülyeség szerintem mert nem a 10 autóval előrébb lévő autót kell reagálnod hanem a közvetlen előtted lévőt, legyen az fóliázva vagy nem, legyen az személygépkocsi vagy ifa teherautó.. Követési távolság tartása az előtted lévőhöz viszonyítva és nincs gond..
Barátom közlekedik úgy a céges autóval hogy rámegy a seggébe az előtte lévőnek, mert azt mondja minek annyi helyet tartani. 2 koccanás, zsebből céges autó javítás, máris átértékelte a követési távolság fogalmát.
http://www.youtube.com/tutisgsxr
-
shiNIN
tag
válasz Topiccsendőr #11002 üzenetére
Tutis meg azt írta, hogy csak az előtte levőre reagál.
Én speciel nem szeretek fékezni, no meg biztonságosabb is jó előre nézni, úgyhogy én szeretek átlátni az autókon. Egy teherautó vagy kamion mögött brutálisan leszűkül az információ, le is szoktam maradni, hogy többet lássak és simábban le tudjam reagálni a dolgokat. Néha így is fékezni kell, az élet már csak ilyen. No meg az autósok, akik felgyorsítanak, majd erőset fékeznek, hogy gyökketővel bekanyarodjanak jobbra. -
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11038 üzenetére
Az enyémen is beszart, gyorsan cseréltettem (bontottra). Szétszedtem, nem egy komoly cucc, de egyszerűen vmi nem stimmelt vele, hiába raktam össze újra.
Maradt a csere. Drága móka lett volna egy perec meg a koporsó.[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11043 üzenetére
Valami olyasminek hitték. Most az mindegy van-e hírértéke, Velvet meg amúgy is olyan amilyen...mondjuk barom volt, nem adott elsőbbséget.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz Topiccsendőr #11126 üzenetére
nem akartam gecizni, de ez nekem is átfutott az agyamon
.mf védelmére legyen szólva hogy a passzív védelmi felszerelés (mint például a hosszú motoros nadrág) pont az ellen véd, hogy 5 évente lámázol egyet..ha 200-zal mész neki a villanyoszlopnak, teljesen mindegy hogy rövidnadrágban vagy protektorban vagy :\
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #11126 üzenetére
Tanulság 4
járj busszalSajnos a helyzet volt ilyen.
Kubanitos, akkor részletesen.
Egy motelben szálltam meg, volt egy parkoló mögötte, de semmilyen tereptárgy, amihez láncolhattam volna a motort. Az ottaniak mondták, hogy hozzam fel a terasz alá, s láncoljam a terasz oszlopához, a kamera is ott van, ott nagyobb biztonságban lesz. Viszont a terasz felé kétoldalt egy kb 20cm-es járda van, maradt harmadik oldalon a tuja-soron át, ott alacsony a padka. Igenám, de eléggé hepehupás-gödrös volt, amihez jócskán magam felé kellett volna a motort döntenem, hogy egy váratlan ferde hupán ne dőljön fel, a 60 kilómmal nem bírnám megtartani a motort. Ergo több hely kellett volna, annak viszont már eleve szűkében voltam, rajta ülve is a tujákon nyomtam keresztül a motort, mert egy motornyi hely sem volt köztük. Állva tolva egyszerűen nem fértem volna mellé a tujától. S így esett, hogy a lábam beakadt egy levegőben lógó tujagyökérbe.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Prof01
veterán
válasz Topiccsendőr #11169 üzenetére
Igazából az első 3 fokozatban a legjobb, 100-110 körülig, utána folyamatosan érezni a gyengülést és 160tól csak lassan kúszik felfelé a mutató. Főleg mostanában vettem észre, hogy 170-175-nél nem akar többet menni. Tavaly, ősszel egy kis hátszéllel 190 megvolt, most ugyanazon az úton lassabb. Igaz én is híztam azóta egy 6-7kg-t, de inkább a moci gyengült valamiért szerintem.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #11189 üzenetére
Ok, csak olyan hihetetlen, h többet forog, mint egy flex, és mellette ilyen tartós.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #11241 üzenetére
...xcuseme? Milyen sportról beszélsz te? Én közlekedek és túrázok. Ez az egy járművem van, napi használati eszköz. Méghogy sport, piha...
Egyébként erős fékezéskor lóf nem érződik az egészből, szóval nálam ment a bürokratikus nyavalyák feliratú konténerbe. Szeretném, ha rájönnék, mi a nyavalya miatt van, mert azért piszkálja a csőröm, de hogy nem fogom fölöslegesen az egész elejét kicseréltetni, az hót ziher. Alapvető funkcióját teljesíti. Hogy röcög? Hát röcög. 3 év alatt nem volt miatta semmi "helyzetem".
[ Szerkesztve ]
-
alvaro
senior tag
válasz Topiccsendőr #11241 üzenetére
Különben egy csomó dolog lett már cserélve eddig is miatta, köztük a felni, ami rendesen meg volt már kátyúzva, és így deformált volt a felfogófelülete is. Az volt az egyik gyanúsított.
De hogy mikor és mitől kezdődött, arra sajnos nem tudok rámutatni: egyszer csak észrevettem, hogy már nem egyenletes. Valamikor 3 éve.
[ Szerkesztve ]
-
Daywalker
addikt
válasz Topiccsendőr #11263 üzenetére
Nem tom, ezzel kapcsolatban más információkat kaptam. Valaki felül cserélt és neki utána jó volt, másnak meg nem. Tény, hogy a legjobb hatásfokot mindkettő cseréjével lehet elérni.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
[lAyCsI]
addikt
válasz Topiccsendőr #11263 üzenetére
eegen, a 6dugós nyereg ami nemfasza
-= No way back from Here =-
-
Integra
titán
válasz Topiccsendőr #11299 üzenetére
motorolaj cserekor megfogom csinálni.
de igazából megkell tanulnom magam otthon fékfolyadékot lecserélni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tutis
őstag
válasz Topiccsendőr #11299 üzenetére
Egy szezonban 2x? max ha az őserdőből átmész a sivatagba, majd onnan a sarkvidékre..
Annyit nem tud 1 év alatt vizesedni egy folyadék hogy le kelljen cserélni, főleg ha utcai változat..
90%-ban a levegősödés felelős a gyenge fékért, megfelelő módon le kell légteleníteni alul, felül, többször.. Én minimum 3x szoktam légteleníteni fékfolyadék csere alkalmával.. Lelégtelenítek, megyek vele, megint légtelenítek, aztán megint megyek vele és megint légtelenítek, ez a titka..Így sosincs gond a fékemmel...http://www.youtube.com/tutisgsxr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Okos Otthon / Smart Home
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Projektor topic
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Linux kezdőknek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Spórolós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest