-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
#25954560
törölt tag
válasz KoVee84 #24895 üzenetére
ez nem feltetlenul van igy. pl ha egy joval kisebb ellenallasu dobot teszel fel (uresebbet/hangosabbat), ugyanugy kene allitani. sot, elmeletileg meg akkor is, ha az uj dob csak nehany fordulatszam kornyeken viselkedik mashogy. szerencsere 100LE kornyeken ha elront 3-5LE-t az nem annyira eszreveheto utcan.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #24939 üzenetére
Jaja, megértem. Mindenesetre foglalhattál volna nekem egy helyet valamelyik körre pluszban Mondjuk kettőt így is sikerült eltolni.
vendingo: legközelebb nadrágból én is egy számmal kisebbet veszek. Van is egy eladó alig használt koptatós berik 52-es méretben, ami így pont jó lenne és menne a kabátomhoz , 34K-ért. Csak pénzem nincs
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
stifi
senior tag
válasz KoVee84 #25459 üzenetére
azért a Honda megmutatta hogy a Multiplát szépnek is meg lehet csinálni (lásd Honda FR-V)
olyanban ültem már és vezettem is, jóféle! a multipla olyan mint egy duplo játékfiguraviszont a Multistrada szerintem nagyon szép. kár ízlésen vitatkozni!
Nincs időm kedvesnek lenni!
-
canniball
nagyúr
válasz KoVee84 #25465 üzenetére
"Nézd, a szépség igazán relatív."
Így van, ezt írtam az "imént" én is."Sokaknak a praktikusság számít."
Azt autónál valamilyen szintem el tudom fogadni. Viszont a motor csőrétől indultunk, ott ilyenről szó sincs.DigitXT!
"Azért nyitott dobra ne vágyj, első körben, mert az utcára már durva lenne ilyen nagy motornál."
Igaz még elég szerény tapasztalatom van ez ügyben (~75km) de én úgy vettem észre hogy a nyitott dob sem feltétlenül jár fülsiketítő hangorkánnal ha nem pörgeti az ember a motort (tekintettel arra hogy ismeretségünk még épp csak elkezdődött az SV-vel ~4000rpm környékén én már elváltottam).[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
vendingo
veterán
válasz KoVee84 #25533 üzenetére
Az én 10 éves mocim megfelelt az ő elvárásainak nagy részének. A szervizkönyv sántított, illetve 32 ezer km volt benne, de ezt leszámítva olyan volt, mint amilyet ő keres. Nem lehetetlen, csak várni és keresni kell.
yodamastah: Enyém dőlésmentes volt, legalábbis halvány nyoma se volt dőlésnek. Én sikeresen feldöntöttem a 3 hetes motort. Szerencsére pont arról az oldalról leszereltük a tükröt és így a bukógombán, fékkaron kívül semmi nem sérült.
Szerencsére az enyém minden kritériumnak megfelelt:
Max 35k km
Szervizkönyv(ezzel pont átbasztak)
Sérülésmentes
Max 600k
Max 10 éves
Min 600ccm
Alkalmas legyen túrázni[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #25549 üzenetére
Jah. Ennek csak az eleje kapott. Felni polirozva, villa csuszocsove polirozva egy alapesetben szurkere fenyezett aluontvenyt azert nem poliroznak, mert ugy jobban tetszik vkinek.
Ilyet se lattam. Ezek szerint a villa is megkapta. Az eddigi tapasztalatom az, h aminek polirozva van a felnije annak a motornak gorbe a tarcsaja is
sajnos en tettem gallyra ilyen nem forditott villat. Elkaptam egy auto elejet eppenhogycsak es a szivacsos lokharitotol kapott olyat, h "behorpadt" az ontveny csuszocso, es utana kattogott fektavon, azaz beleert ott valami valamibe nagyon. Ha itt is ez tortent, akkor lehet szaladgalni villaert bontoba.
Persze kepekrol talalgatas csak, de ezek lennenek az elsok amiket megneznek.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #26163 üzenetére
Az a baj, hogy nem találom (lehet h FB-n volt a link de azt ki találja már meg?!). Egy olvasói cikk volt, nem ilyen fizetett szutyok. Lenyomtak vele valami egészen hosszú túrát és annak alapján készült róla egy írás, és ott az volt a konklúzió, hogy marad a rendes váltósnál.
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
TommyGun
őstag
válasz KoVee84 #26565 üzenetére
Az biztos hogy egyedi a cucc, nekem bejön. Nagyon csibészes lett a forma, gondolom pont az volt a cél. Ilyen is kell
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
csongi
veterán
válasz KoVee84 #27605 üzenetére
Az évenként nincs, a téli húde olajcsere viszont igen. Gyári dobozban bontatlanul és megfelelően tárolva is kb 2-3 évet lehet tárolni, Használatban lévő olajat évente illik cserélni, még akkor is ha nincs meg benne a kellő kilométer. Városi használat mellett meg erősen javasolt, szvsz.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz KoVee84 #27605 üzenetére
Tul van hypolva valoban, bar nem ebben a tekintetben szerintem.
Valszeg teljesen mas tavolsagok, kozlekedesi kultura van a ket kontinensen, ebbol ertheto a dolog.
Ha 5 km ekre eloveszi valaki pl, a rengeteg inditastol tele lesz benzinnel az olaj, hamarabb higul. Ez lenne europa ezekszerint?
Ezert total kulonbozo az ajanlas valszeg. Ebbe nem lathatunk bele.
Megertem a gyartokat is, nagyon sok onjelolt fejleszto van az utakon, aki kitalalja, h pl a honda mernoknel o miert okosabb. Nemregi pelda ugye a mellekelt index forumos bekotes, ami pirosnal lekapcsolja szep folyamatosan a lampat !!! Ahelyett hogy normalis akkut venne. Ezert hatalmas rahagyasokkal kell dolgozni, mert kulonben megy a forumra a nyomorek, h de szar ez a marka, uzemoras versenyendurot meg varosba hasznalja km intervallumban szamolva az uzemorat es meg o erzi atverve magat, ha kolteni kell valamire. Szoval veszelyes dolog ez.De ha intervallumban vagy, telen semmi nem fog dolgozni az olajban jobban, mint barmikor. Mert menet kozben nem dolgozik? barmi legyen benne, 80 fokos kozeg reakciokepesebb egy szobahomersekletnel szoval esetunkben mikor korrodalna adalek nelkul jobban az a sav???
Essatobbi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Integra
titán
válasz KoVee84 #27957 üzenetére
nem, de végigcsináltam és tudom miről beszélek. és ami ebben a topicban elhangzik az az esetek többségében hajmeresztő és életveszélyes. arca meg tudása szinte mindenkinek akkora mint a délibusz, de a saját biztonsága érdekében csak pár tesz, de közben ezerrel okoskodik, hogy mit és hogyan.
egy linket adok csak és kiállok érte, mert valóban életet menthet. sosem ajánlok semmi olyat, amiről nem vagyok meggyőződve, hogy érdemes és jó. főleg, mivel egytől-egyik alapvetően közúton közlekednek, pályázás meg alig-alig. és a pályázás sem készít fel a közútra. nem ugyanaz a kettő.
mindössze ennyi[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz KoVee84 #28756 üzenetére
Én se irnám le pedig egész szezonban használt gumival toltam.
Apropó, sikerült megszivjam nyáron, lyukas hátsót vettem (kb. 500 km lehetett benne), de csak akkor vettem észre mikor lekerült a gépről. Semmi probléma nem volt vele, igaz azt a szettet utcán használtam 2500 km-t és vigan eladtam még pilot power 2ct volt. Simán ment vele a powerslide -
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz KoVee84 #28793 üzenetére
Igen, bár tapasztalatom szerint legtöbbször a rendőrökön múlt ez is. Ha akar megbüntet, ha nem akar, békén hagy... Mint feljebb írtam, még magas regadónál sem feltétlenül éri meg trükközni, ugyanis annak is vannak költségei... (Főleg osztrák rendszámnál, jóval magasabb az éves biztosítás, műszaki... stb). Magyar rendszámmal olcsóbb, még ha kifizeted a regadót akkor is, egy 1-2 milliós kocsinál. Motornál szintén megérHETi a magyar rendszám.
fattyu: Én is aranyburkolatot szoktam tenni a Tactra. Hát a robogót nem, de a burkolatot lopták már el... Igaz, aranyon nem lehet utazni
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
válasz KoVee84 #28795 üzenetére
Na jó, meggyőztél, hogy motornál megéri.
Tavaly októberben vettünk egy 1,3 Benzin Lancert. 1996-os évj. Regadóval 250-ben megállt, javítással, friss műszakival, papírokkal. Ismerőstől vettük, 1000€/év volt a kinti biztosítása. Nekünk nincs 4000Ft a negyed éves. ~280 000Ft-tal olcsóbb évente a biztosítás. A többiről nem is beszélve. Osztrák papíros volt. Szlovákiába lehet, hogy még olcsóbb lenne, ezzel nem trükköztünk. Magyar állampolgár, osztrákoknál él, szlovák rendszámú autóval jár? :]
Ha lesz rendszámos motorom, gondolkodok a központizár relén Úgy mindegy milyen a rendszám Bérelt motornál meg addig marad a remény
szerk (sokadik): DigitXT: Mint már beszéltük a robogós fórumba, van erre megoldás. 500ccm-ről lekaparsz egy nullát, és 50-es "papírokkal" Persze ezt az én gyomrom már nem bírná
[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
canniball
nagyúr
válasz KoVee84 #28795 üzenetére
" +1: a gyorshajtási bünti nem behajtható"
Én úgy emlékszem kb. 1 hete (?) azt mondták a TV-ben, hogy ez ellen meghozták a szükséges intézkedést és most már az EU-n belül nem lehet ezzel játszani, mert a tagállamok között megy az adatok csere-beréje.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
maszekember
aktív tag
válasz KoVee84 #28933 üzenetére
" (2) A rendőr a hatóság vagy az illetékes szerv elé állíthatja azt,
a) aki a rendőr felszólítására nem tudja magát hitelt érdemlően igazolni, vagy az igazolást megtagadja; "
Btw,ha az illető megpróbál menekülni,vagy a rendőr bácsi ennek a kísérletét okkal feltételezheti,akkor ilyen esetben is meg lehet bilincselni.
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
maszekember
aktív tag
válasz KoVee84 #28939 üzenetére
Akkor ezek szerint nem gyakorolják ezen jogosítványukat,de joguk van hozzá. Meg szerintem nincs értelme ezzel b@szakodni,ha egyszer megtörténik,már nagyobb szívás,mint amit próbáltál elkerülni...
" The only time a lawyer can cry, is when it's all over..." -Prosecutor Godot
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #29011 üzenetére
Hát jah...azért az ilyenek megérik a pénzüket.
Na, hogy valami ontopic is legyen végre: Túrós Kawa blokk. Erre azért kíváncsi leszek, mert ha jól emléxem, annak idején a Hona beszopta a CX-szel, persze azóta sokat fejlődött a technika.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz KoVee84 #29295 üzenetére
Igen, AutoXS: "3 jahre garantie".
Szerintem hót felesleges - és nem is célszerű - rajta hagyni. Én csak havonta egyszer akarom feltölteni, akkor rajta lesz max. pár órát alkalmanként.Szerk: mégis csak egy kínai elektronika, mi van, ha felgyújtja a lakást felügyelet nélkül?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Daywalker
addikt
válasz KoVee84 #29303 üzenetére
Óó, nem is tudtam, hogy ebben utazik...majd valamikor nekem is kelleni fog, nekem előre valami sportosabb, keményebb (mint neked a 6-oson), hátulra meg az asszonynak valami utazós, kényelmes.
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-Mosquito-
őstag
válasz KoVee84 #29473 üzenetére
Vannak ilyen motorok ami patika használtan is,de azt meg kell fizetni. A Km állás legalább stimmel nálad.
Csongi:
Kicsit beszélni Magyar?
Vendingo:
Ha a Nexussal nem akkor a Kawával sem fogja a földet megkerülni.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest